Kijk jullie zeggen nu wel de hele tijd je moet eerst gelukkig zijn enz van een vriendin wordt je niet gelukkig maar ik denk dat die mannen (waaronder ik) gewoon niet weten hoe ze "gelukkig" kunnen worden, en als je dan ziet dat stelletjes "gelukkig" met elkaar zijn .. dan ga je denken "ik wil ook een relatie, als in ik wil ook gelukkig worden" ....quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Als je het beste uit jezelf haalt ben je en gelukkig met jezelf (en dat zou het belangrijkste moeten zijn, niet of er nu geneukt word of niet)
Bij deze:quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kijk jullie zeggen nu wel de hele tijd je moet eerst gelukkig zijn enz van een vriendin wordt je niet gelukkig maar ik denk dat die mannen (waaronder ik) gewoon niet weten hoe ze "gelukkig" kunnen worden, en als je dan ziet dat stelletjes "gelukkig" met elkaar zijn .. dan ga je denken "ik wil ook een relatie, als in ik wil ook gelukkig worden" ....
Die is handigquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Bij deze:
Je word niet instant gelukkig van verkering
Je word gelukkig als je het beste uit jezelf haalt
Dus ga eerst maar eens uit zoeken waar je goed in bent en waar je gelukkig van word
Het is zoquote:
Het zit in de menselijke natuur denk ikquote:Maare ja als je niet instant gelukkig wordt .... er moet toch iets zijn dat zoveel mensen er toe drijft een relatie aan te gaan, oftewel het moet wel op de een of andere manier leuk zijn oftewel je mist iets (heel) leuks .<- zo kan je ook denken...
in dat licht bezien is het misschien zelfs wel asociaal om van iemand anders te verlangen dat die jou compleet maakt. Daar mag je imo iemand anders niet mee belasten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:28 schreef liefie_ het volgende:
En gaat alleen werken als je zelf al compleet bent en niet iemand zoekt omdat je daarmee denkt dat al je pijntjes opeens verholpen zijn en je gelukkig bent
Dat zeg ik toch juist niet in mijn 2de post??quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het is zo
[..]
Het zit in de menselijke natuur denk ik
Een relatie is ook vaak heel leuk
Maar ook vaak heel kut
En gaat alleen werken als je zelf al compleet bent en niet iemand zoekt omdat je daarmee denkt dat al je pijntjes opeens verholpen zijn en je gelukkig bent
Ook gaat dit topic volgens mij niet over wanneer een relatie goed voor je is, maar hoe je leden van het andere geslacht aan kan trekken. En dan, gelet op de topictitel, specifiek hoe mannen vrouwen aan kunnen trekken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het is zo
[..]
Het zit in de menselijke natuur denk ik
Een relatie is ook vaak heel leuk
Maar ook vaak heel kut
En ik zou niet zo gaan denken want dan help je jezelf alleen maar de put in en word je steeds onaartrekkelijker
Door een zo leuk mogelijke versie van jezefl te zijn. Niet door je anders voor te doen dan je bentquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:30 schreef oddman het volgende:
[..]
Ook gaat dit topic volgens mij niet over wanneer een relatie goed voor je is, maar hoe je leden van het andere geslacht aan kan trekken. En dan, gelet op de topictitel, specifiek hoe mannen vrouwen aan kunnen trekken.
Precies!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Door een zo leuk mogelijke versie van jezefl te zijn. Niet door je anders voor te doen dan je bent
Ja en ik zeg dus dat je het fout hebtquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch juist niet in mijn 2de post??
Ja dat zeg ik toch?quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:30 schreef oddman het volgende:
[..]
Ook gaat dit topic volgens mij niet over wanneer een relatie goed voor je is, maar hoe je leden van het andere geslacht aan kan trekken. En dan, gelet op de topictitel, specifiek hoe mannen vrouwen aan kunnen trekken.
Ja dat zeg ik toch ookquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:45 schreef oddman het volgende:
[..]
Precies!
Je hebt trouwens nog steeds niet verteld hoe al je vriendjes jou hebben aangetrokken...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja en ik zeg dus dat je het fout hebt
Mensen zijn het ook wel eens niet met je eens
Ja het heeft zn leuke kantenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zeg als je er niet enorm gelukkig van wordt, moet er toch wel iets leuks aan zijn, anders zouden al die mensen niet een relatie aangaan...
Natuurlijk wel! Wil jij verkering met een ongelukkig iemand? Iemand die jou gebruikt om gelukkig te worden? Die erg onzeker is over zich zelf, geen goede dingen kan op noemen maar dat van jou wel verwacht? dat werkt nietquote:Heeft niks te maken met of je voor die relatie gelukkig bent of niet ... een relatie kan gewoon leuk zijn.
Ik ga door op wat jij zeiquote:Daarop zeg jij (in andere woorden) "nee je krijgt geen relatie als je niet gelukkig bent ..."
Waarover ik niks heb gezegd....
in andere woorden .. je zegt dat ik iets fout heb terwijl ik juist over dat niks heb gezegd
(hopelijk kan jij het nog volgen, ik nauwelijks namelijk)
Nee er is natuurlijk een tussenwegquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:28 schreef MouzurX het volgende:
Ff tussendoor bij mij is er dus wel een tussenweg bij ongelukkig-gelukkig maar bij jou volgens mij niet klopt dat?
Ok maar dat bedoelde ik dus met:quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee er is natuurlijk een tussenweg
Maar de types die hun heil zoeken in dat soort boeken, het soort tips als die van TS en "wanhopig" opzoek zijn naar verkering zijn in 95% van de gevallen wel ongelukkig (of ongelukkig met zichzelf iig)
En dit is allemaal natuurlijk wat gecharcheerd en het volgende ook, maar mensen die al compleet zijn en gelukkig zijn met zichzelf zeg maar zijn niet zo bezig met het wel of niet vinden van een partner
Een relatie aangaan om dat je denkt dat je daar gelukkiger van word of minder eenzaam of weet ik wat maakt je op den duur alleen maar ongelukkigerquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ok maar dat bedoelde ik dus met:
ik: "Heeft niks te maken met of je voor die relatie gelukkig bent of niet ... een relatie kan gewoon leuk zijn."
jij: "Natuurlijk wel! Wil jij verkering met een ongelukkig iemand? Iemand die jou gebruikt om gelukkig te worden? Die erg onzeker is over zich zelf, geen goede dingen kan op noemen maar dat van jou wel verwacht? dat werkt niet"
op dit punt ben ik het dan totaal niet met je eens ... oke je wordt niet ineens super gelukkig maar iig wel gelukkiger lijkt me.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Een relatie aangaan om dat je denkt dat je daar gelukkiger van word of minder eenzaam of weet ik wat maakt je op den duur alleen maar ongelukkiger
Of je word gedumpt en dan word je weer gelukkig omdat je gaat sippen van wat ging er fout
Het heeft er dus alles mee te maken
Je kunt niet gelukkig worden binnen een relatie als je niet gelukkig bent met jezelf
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
op dit punt ben ik het dan totaal niet met je eens ... oke je wordt niet ineens super gelukkig maar iig wel gelukkiger lijkt me.
Als je niet gelukkiger wordt van een relatie waarom zou je dan een relatie met iemand aangaan?
Ja wat zeg ik nou net????!?!?!?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Om dat relaties leuk zijn
Ff een gekke vergelijking die vast niet helemaal klopt en een man misschien neit gaat snappen maar het is net als met cakjes
Een leuke aanvulling op je maaltijd, maar als je je een maaltijd van cakjes gaat maken om een leegte van binnen op te vullen word je daarna alleen maar ongelukkig (omdat je zo veel hebt gesnoept) en ongezond (en dik)
En als je een relatie aangaat om dat je denkt dat je er gelukkiger van word en onzeker en zo bent, word je toch gedumpt
Heb jij wel eens een relatie gehad?
quote:
Natuurlijk word je wel gelukkiger maar dat gaat alleen op als je al gelukkig bent en je je geluk daar niet vanaf laat hangenquote:oke je wordt niet ineens super gelukkig maar iig wel gelukkiger lijkt me.
Ja dat snap ik vanaf je eerste reactie om mijn berichtquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk word je wel gelukkiger maar dat gaat alleen op als je al gelukkig bent en je je geluk daar niet vanaf laat hangen
Dat probeer ik je de hele tijd uit te leggen
Nee niet echt neequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat snap ik vanaf je eerste reactie om mijn bericht
Maar jij doet het net overkomen alsof je gewoon niet gelukkiger kan worden door een relatie .. maarja laten we maar stoppen met deze discussie
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ow wacht ik zie niet dat je van 1991 bentNever mind
In dit onderwerp toch wel van belangquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
hoe vaak ik dit niet heb gelezen zeg, op fok
Niet echt..quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
In dit onderwerp toch wel van belang
Op je 16 heb je sowieso geen relaties maar verkering
Ben je niet goed in staat tot zelfreflectie en heb je geen idee wie je bent en of je wel of niet gelukkig bent
Kinderen van 16 halen hun levensgeluk uit nieuwe nikes
Ook leuk, maar toch een beetje een ander niveau
True.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar als we hier alleen al op FOK! kijken binden genoeg mensen 'zelfvertrouwen' aan het succes dat ze met vrouwen hebben.
Maar ik wil mn eisen niet lager stellen!quote:Op donderdag 29 november 2007 19:56 schreef stFz het volgende:
Als de man zonder succes het wat vaker zou proberen en zijn lat niet te hoog legt heeft hij binnen de korste keren ook succes. Iedereen kan een vriendin krijgen.
Naar mijn mening wordt zelfvertrouwen hier veel meer gekoppeld aan welke waarde je hecht aan andermans mening. Doe je wat je zelf wilt, dan ben je zelfverzekerd. Ben je bang voor de veroordelingen/meningen van anderen, dan ben je onzeker.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar als we hier alleen al op FOK! kijken binden genoeg mensen 'zelfvertrouwen' aan het succes dat ze met vrouwen hebben.
Onwaarquote:Op woensdag 28 november 2007 16:54 schreef Plague het volgende:
Heel eerlijk: ja. Vrouwen vallen niet op lieve mannen, vrouwen vallen op klootzakken.
[..]
idd dat kan ik ook gewoon niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ik wil mn eisen niet lager stellen!
Dat zeg ik !quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:27 schreef Averon het volgende:
Maar een lieve man is ook niet per definitie ruggegraatloos.
m.i. zijn de mensen die hier om 'hulp' vragen en niet weten wat ze fout doen, hopen in één nacht compleet te veranderen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 05:29 schreef Friek_ het volgende:
Dat iemand op dit moment weinig vrouwen versiert, niet bepaald veel succes heeft in relaties en dergelijke wil niet per definitie zeggen dat hij dat in de toekomst ook zal hebben. Hij kan mogelijk in een slachtofferrol kruipen en dezelfde fouten maken, maar ook mogelijk leren van zijn fouten en tot nieuwe inzichten komen omtrent zijn omgeving en zichzelf. Mensen hebben dynamische persoonlijkheden en ook al gedragen ze zich nogal gedetermineerd (kijk naar de psychologie), er is geen mens op aarde die keihard kan voorspellen wat ik morgen voor denkbeelden zal hebben. Vicieuze cirkels kunnen zowel in stand gehouden als doorbroken worden.
Dat hoeft ook niet (altijd), mits je enigszins realistisch bent.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ik wil mn eisen niet lager stellen!
Als je zorgt dat je tevreden bent op de meeste vlakken in je leven, straal je dat ook uit en daar gaat zelfverzekerd zijn vaak mee gepaard.quote:Op zaterdag 1 december 2007 05:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Naar mijn mening wordt zelfvertrouwen hier veel meer gekoppeld aan welke waarde je hecht aan andermans mening. Doe je wat je zelf wilt, dan ben je zelfverzekerd. Ben je bang voor de veroordelingen/meningen van anderen, dan ben je onzeker.
Ad hominem.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee niet echt nee
Wel tijdelijk gelukkig of zo maar niet diep van binnen alle verdriet verdwijnt als sneeuw voor de zon gelukkig nee
Ik zal het maar weer even met cakjes vergelijk![]()
Als ik een cake eet word ik daar best even blij van ja
Maar niet zo blij dat ik daarna diep van binnen voor altijd gelukkig word
Relaties zijn geen pleisters op een wond of zo
Ze zijn een leuk extratje
Ow wacht ik zie niet dat je van 1991 bentNever mind
u bent gaylord?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:45 schreef Fortune_Cookie het volgende:
wat is de link tussen relaties en vrouwen versieren eigenlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |