Maar je zo diep bezig houden met dat soort vragen houd het alleen in standquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:36 schreef Averon het volgende:
[..]
Nu ja, das alleen de conclusie, het resultaat.
Wat heel veel mannen, en jongens, zich afvragen is:
Als ze zo hard zegt dat ze een lieve jongen zoekt, waarom gaat ze dan met de badboy mee?
Als ze zo hard zegt dat 'ik' een goeie jongen ben, moet ik dan wachten? Of het voor gezien houden?
Of kort gezegd, waarom zegt ze A, en kiest ze B en doet ze C ?
En aangezien er hordes mannen en jongens geen idee hebben zijn er hordes boeken geschreven, theoriën bedacht en cursussen gegeven. De ladder theorie is gewoon heel bekend (en onzinnig). Als je trouwens Tom Cruise eens heel anders wil zien, in Magnolia speelt hij een kerel die zo'n cursus geeft onder andere. Erg grappig om te zien. De pure frustratie spat er echt vanaf.
Klopt, het kost even moeite om uit die spiraal te komen maar daarna gaat het vanzelf makkelijker en makkelijkerquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
Toch hoeft het ook geen impasse te zijn, zegt deze ervaringsdeskundige.
Heb zelf vele jaren lang in zo'n neerwaartse spiraal rondgelopen, tot ik besloot mijn geluk te putten uit mijzelf en niet uit de oplossing van mijn 'ik word pas gelukkig als ik een vriendin heb'-vraagstuk. En noem het toeval, maar verdomd als het niet waar is dat het met de dames plots ook begon te lukken!
dat leer je alleen in de praktijk ja. Maar in de praktijk leer je wel een stuk sneller met voorbeelden of training.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
En flirten en chemie leer je niet uit boeken
Maar daar heb je toch geen boek voor nodig om te snappen dat niet geschoten altijd mis is en zoquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:42 schreef HansU het volgende:
[..]
dat leer je alleen in de praktijk ja. Maar in de praktijk leer je wel een stuk sneller met voorbeelden of training.
Zoveel mannen geven het op na een blauwtje.
"ik heb het niet in me" denken we dan. Gewoon doorgaan en wees een man denk ik dan, wat bij de ene vrouw mislukt, vind de andere misschien weer leuk. Niet geschoten is altijd mis.
Helemaal mee eens, maar er zijn echt legioenen heren die echt geen idee hebben wat die vrouwen nu allemaal willen, laat staan wat ze doen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar je zo diep bezig houden met dat soort vragen houd het alleen in stand
'Tame the cunt!' Heh. Briljant, ja.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:36 schreef Averon het volgende:
De pure frustratie spat er echt vanaf.
Wat HansU zegt. In die boeken staat vaak, 'ga het eens oefenen', en 'doen is de enige manier om het te leren'.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar je zo diep bezig houden met dat soort vragen houd het alleen in stand
in de kroeg heb ik dat soort technieken eigenlijk nog nooit toegepast. Ik blijf gewoon het liefst mezelf. Maar ik begin nu wel benieuwd te raken eigenlijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar daar heb je toch geen boek voor nodig om te snappen dat niet geschoten altijd mis is en zo
En sorry hoor maar er is niks onaartrekkelijker dan een man die de boel overdenkt
En vaak zijn de types die het niet lukt erg ontevreden over zichzelf
Neem de tijd die je anders in zo'n stom boek of in dit topic zou stoppen dan om jezelf te verbeteren
Als je het beste uit jezelf haalt ben je en gelukkig met jezelf (en dat zou het belangrijkste moeten zijn, niet of er nu geneukt word of niet) en dan trek je ook nog eens sneller vrouwen aan zonder dat je elke stap hoeft te overdenken in de kroeg!
Maar daar moet het toch ook niet om gaan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:46 schreef Averon het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar er zijn echt legioenen heren die echt geen idee hebben wat die vrouwen nu allemaal willen, laat staan wat ze doen.
Ik weet niet hoe idioot je moet zijn om daar geld voor te betalenquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:47 schreef oddman het volgende:
[..]
'Tame the cunt!' Heh. Briljant, ja.
[..]
Wat HansU zegt. In die boeken staat vaak, 'ga het eens oefenen', en 'doen is de enige manier om het te leren'.
een man wil soms gewoon alleen neuken, daar voelen we ons prettig bij. We zijn soms zo simpelquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar daar moet het toch ook niet om gaan?
Het moet er toch om gaan wat de man in kwestie wil en zich prettig bij voelt? En niet wat er in een boek gezegd word
inderdaad, van wie kan ik "The Game" lenen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe idioot je moet zijn om daar geld voor te betalen
Als je gewoon alleen maar wil neuken kan dat altijd welquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:50 schreef HansU het volgende:
[..]
een man wil soms gewoon alleen neuken, daar voelen we ons prettig bij. We zijn soms zo simpel
Soms? Meestal!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:50 schreef HansU het volgende:
[..]
een man wil soms gewoon alleen neuken, daar voelen we ons prettig bij. We zijn soms zo simpel
Tsja, daar ben ik dan weer te oppervlakkig voor helaas.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Als je gewoon alleen maar wil neuken kan dat altijd wel
Gewoon een kwestie van het onzekerste (vaak lelijkste) en wanhopigste meisje in de kroeg uit zoeken en zeggen hey ga je mee?
quote:Maar het "probleem" bij die onzekere typjes is vaak dat ze neuken/een vriendin zien als een soort heilige graal die ook nog eens de rest van hun problemen op lost en dat ze de volgende dag ontzettend gelukkig wakker worden en nooit meer ongelukkig zijn
Je vergeet geld én macht.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:21 schreef oddman het volgende:
[..]
[..]
Voorbeelden van neukbaarheidsfactoren volgens 'die trucjes':
- Verzorgd doch speciaal uiterlijk
- Zelfvertrouwen
- Humor
- Onafhankelijkheid
- Lol hebben.
Dat zijn veranderbare dingen die een man neukbaar maken, n'est-ce pas?
Want tja, rughaar, penisgrootte, kinhoekigheid, diepe stem, dat soort dingen kun je niet veranderen.
Als je vrouwen aantrekt met je geld, trek je de verkeerde vrouwen aanquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:14 schreef WillemThe5th het volgende:
[..]
Je vergeet geld én macht.
Rughaar, diepe stem?
Heeft Beckham een diepe stem en rughaar? Nee.
Kinhoekigheid? Pitt, Beckham en Clooney, hebben zij 'ubermannelijke' kaaklijnen? Nee.
Conclusie: je moet nog veel leren op het gebied van vrouwen.
Het stoot misschien af voor de man, maar het trekt de vrouw aanquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:19 schreef Averon het volgende:
Geld, ja geld trekt aan, maar stoot ook af. Niks zo beangstigend als een vrouw die voor je geld valt, de meeste kunnen zo goed de boel (vaak incl. zichzelf) belazeren dat je dat niet doorhebt.
Het trekt vrouwen aan, absoluut waar. Maar zou jij een vrouw willen die je wil om je geld? Heb je toch het idee dat je de affectie koopt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het stoot misschien af voor de man, maar het trekt de vrouw aan
Dus het stoot vrouwen niet af
Nee maar jij zei het trekt aan en stoot toch afquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:23 schreef Averon het volgende:
[..]
Het trekt vrouwen aan, absoluut waar. Maar zou jij een vrouw willen die je wil om je geld? Heb je toch het idee dat je de affectie koopt.
Okay, duidelijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee maar jij zei het trekt aan en stoot toch af
Dus ik maakte alleen maar ff duidelijk dat het vrouwen toch echt niet af stoot
Geld en macht kun je wel degelijk veranderen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:14 schreef WillemThe5th het volgende:
[..]
Je vergeet geld én macht.
Rughaar, diepe stem?
Heeft Beckham een diepe stem en rughaar? Nee.
Kinhoekigheid? Pitt, Beckham en Clooney, hebben zij 'ubermannelijke' kaaklijnen? Nee.
Conclusie: je moet nog veel leren op het gebied van vrouwen.
Beter.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je vrouwen aantrekt met je geld, trek je de verkeerde vrouwen aan
Ik heb nog nooit een vriend gehad die meer verdiende dan ik
Bah. Als vrouwen mij willen voor mijn geld hoef ik ze niet. Dan compenseer ik wel voor de aantrekkende kracht van mijn geld door te doen alsof het niet bestaatquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het stoot misschien af voor de man, maar het trekt de vrouw aan
Dus het stoot vrouwen niet af
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |