abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54946360
Best handig topic. Over het algemeen kan ik prima met vrouwen omgaan, heb zat vriendinnen enzo. Maar daar blijft het te vaak bij. Dit soort topics is dan ook niet bedoeld om van iedere man een een op one night stands jagend beest te maken maar geeft gewoon wat tips aan zij die het kunnen gebruiken.

Zelf weet ik meestal wel wat waar het misgaat bij mij, maar een initiatief als dit wordt toch gewaardeerd hoor
pi_54946365
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:36 schreef Averon het volgende:

[..]

Nu ja, das alleen de conclusie, het resultaat.

Wat heel veel mannen, en jongens, zich afvragen is:

Als ze zo hard zegt dat ze een lieve jongen zoekt, waarom gaat ze dan met de badboy mee?
Als ze zo hard zegt dat 'ik' een goeie jongen ben, moet ik dan wachten? Of het voor gezien houden?
Of kort gezegd, waarom zegt ze A, en kiest ze B en doet ze C ?

En aangezien er hordes mannen en jongens geen idee hebben zijn er hordes boeken geschreven, theoriën bedacht en cursussen gegeven. De ladder theorie is gewoon heel bekend (en onzinnig). Als je trouwens Tom Cruise eens heel anders wil zien, in Magnolia speelt hij een kerel die zo'n cursus geeft onder andere. Erg grappig om te zien. De pure frustratie spat er echt vanaf.
Maar je zo diep bezig houden met dat soort vragen houd het alleen in stand
En flirten en chemie leer je niet uit boeken
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:42:29 #228
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54946478
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
Toch hoeft het ook geen impasse te zijn, zegt deze ervaringsdeskundige.
Heb zelf vele jaren lang in zo'n neerwaartse spiraal rondgelopen, tot ik besloot mijn geluk te putten uit mijzelf en niet uit de oplossing van mijn 'ik word pas gelukkig als ik een vriendin heb'-vraagstuk. En noem het toeval, maar verdomd als het niet waar is dat het met de dames plots ook begon te lukken!
Klopt, het kost even moeite om uit die spiraal te komen maar daarna gaat het vanzelf makkelijker en makkelijker
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_54946491
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:39 schreef liefie_ het volgende:

[..]

dat leer je alleen in de praktijk ja. Maar in de praktijk leer je wel een stuk sneller met voorbeelden of training.
Zoveel mannen geven het op na een blauwtje.
"ik heb het niet in me" denken we dan. Gewoon doorgaan en wees een man denk ik dan, wat bij de ene vrouw mislukt, vind de andere misschien weer leuk. Niet geschoten is altijd mis.

Als je dan ziet dat de gasten die "The game" binnenste buiten keren en toepassen gewoon vaker scoren, dan realiseer je vanzelf wel dat het eigenlijk gewoon een spelletje is. Ieder spelletje kan je leren, of je nu Tom Cruise bent of Herman van Idols.
pi_54946559
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:42 schreef HansU het volgende:

[..]

dat leer je alleen in de praktijk ja. Maar in de praktijk leer je wel een stuk sneller met voorbeelden of training.
Zoveel mannen geven het op na een blauwtje.
"ik heb het niet in me" denken we dan. Gewoon doorgaan en wees een man denk ik dan, wat bij de ene vrouw mislukt, vind de andere misschien weer leuk. Niet geschoten is altijd mis.
Maar daar heb je toch geen boek voor nodig om te snappen dat niet geschoten altijd mis is en zo

En sorry hoor maar er is niks onaartrekkelijker dan een man die de boel overdenkt
En vaak zijn de types die het niet lukt erg ontevreden over zichzelf
Neem de tijd die je anders in zo'n stom boek of in dit topic zou stoppen dan om jezelf te verbeteren
Als je het beste uit jezelf haalt ben je en gelukkig met jezelf (en dat zou het belangrijkste moeten zijn, niet of er nu geneukt word of niet) en dan trek je ook nog eens sneller vrouwen aan zonder dat je elke stap hoeft te overdenken in de kroeg!
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:46:30 #231
124948 Averon
One of the good guys
pi_54946593
quote:

[..]

Helemaal mee eens, maar er zijn echt legioenen heren die echt geen idee hebben wat die vrouwen nu allemaal willen, laat staan wat ze doen.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:47:16 #232
172358 oddman
Introspecteur
pi_54946611
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:36 schreef Averon het volgende:
De pure frustratie spat er echt vanaf.
'Tame the cunt!' Heh. Briljant, ja.
quote:

[..]

Wat HansU zegt. In die boeken staat vaak, 'ga het eens oefenen', en 'doen is de enige manier om het te leren'.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_54946615
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:45 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Maar daar heb je toch geen boek voor nodig om te snappen dat niet geschoten altijd mis is en zo

En sorry hoor maar er is niks onaartrekkelijker dan een man die de boel overdenkt
En vaak zijn de types die het niet lukt erg ontevreden over zichzelf
Neem de tijd die je anders in zo'n stom boek of in dit topic zou stoppen dan om jezelf te verbeteren
Als je het beste uit jezelf haalt ben je en gelukkig met jezelf (en dat zou het belangrijkste moeten zijn, niet of er nu geneukt word of niet) en dan trek je ook nog eens sneller vrouwen aan zonder dat je elke stap hoeft te overdenken in de kroeg!
in de kroeg heb ik dat soort technieken eigenlijk nog nooit toegepast. Ik blijf gewoon het liefst mezelf. Maar ik begin nu wel benieuwd te raken eigenlijk Vanavond maar eens nuchter blijven en blijven nadenken.
pi_54946627
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:46 schreef Averon het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar er zijn echt legioenen heren die echt geen idee hebben wat die vrouwen nu allemaal willen, laat staan wat ze doen.
Maar daar moet het toch ook niet om gaan?
Het moet er toch om gaan wat de man in kwestie wil en zich prettig bij voelt? En niet wat er in een boek gezegd word
pi_54946637
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:47 schreef oddman het volgende:

[..]

'Tame the cunt!' Heh. Briljant, ja.
[..]

Wat HansU zegt. In die boeken staat vaak, 'ga het eens oefenen', en 'doen is de enige manier om het te leren'.
Ik weet niet hoe idioot je moet zijn om daar geld voor te betalen
pi_54946668
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:48 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Maar daar moet het toch ook niet om gaan?
Het moet er toch om gaan wat de man in kwestie wil en zich prettig bij voelt? En niet wat er in een boek gezegd word
een man wil soms gewoon alleen neuken, daar voelen we ons prettig bij. We zijn soms zo simpel
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:53:07 #237
124948 Averon
One of the good guys
pi_54946741
Geweldige nivilerende film dat, Magnolia, super.

Ach, en idioten die betalen voor dat soort zaken, tja, of het nu priesters, psychologen, goeroes of vrouw-experts zijn, er zal altijd iemand gebruik van maken.

Ik betaal in ieder geval niets voor, heb ik telkens als ik bot vang toch nog geld bespaard.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
pi_54946761
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:48 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe idioot je moet zijn om daar geld voor te betalen
inderdaad, van wie kan ik "The Game" lenen?
pi_54946800
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:50 schreef HansU het volgende:

[..]

een man wil soms gewoon alleen neuken, daar voelen we ons prettig bij. We zijn soms zo simpel
Als je gewoon alleen maar wil neuken kan dat altijd wel
Gewoon een kwestie van het onzekerste (vaak lelijkste) en wanhopigste meisje in de kroeg uit zoeken en zeggen hey ga je mee?

Maar het "probleem" bij die onzekere typjes is vaak dat ze neuken/een vriendin zien als een soort heilige graal die ook nog eens de rest van hun problemen op lost en dat ze de volgende dag ontzettend gelukkig wakker worden en nooit meer ongelukkig zijn
Ten eerste werkt het zo natuurlijk niet en ten tweede kun je beter gaan voor iets wat langer houdbaar is, namelijk je goed voelen over jezelf en trots zijn op de persoon die je bent etc dan komt dat neuken/die vriendin vanzelf
En dan raak je haar ook nog eens niet zo snel kwitj want niks is vervelender dan aan man die zijn levensgeluk aan jou ophangt
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:56:58 #240
124948 Averon
One of the good guys
pi_54946845
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:50 schreef HansU het volgende:

[..]

Soms? Meestal!

Volgens sommige evolutiebiologen is sex voor de mensen niet meer primair voor de voortplanting bedoeld, maar als onderhandel- en sociaal bindmiddel. Mag je raden wie daar wat aanbied, of beloofd.
pi_54946936
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:55 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Als je gewoon alleen maar wil neuken kan dat altijd wel
Gewoon een kwestie van het onzekerste (vaak lelijkste) en wanhopigste meisje in de kroeg uit zoeken en zeggen hey ga je mee?
Tsja, daar ben ik dan weer te oppervlakkig voor helaas.
quote:
Maar het "probleem" bij die onzekere typjes is vaak dat ze neuken/een vriendin zien als een soort heilige graal die ook nog eens de rest van hun problemen op lost en dat ze de volgende dag ontzettend gelukkig wakker worden en nooit meer ongelukkig zijn
helaas heb je nog gelijk ook in het geval van sommige mensen
pi_54947262
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:21 schreef oddman het volgende:

[..]

[..]

Voorbeelden van neukbaarheidsfactoren volgens 'die trucjes':
- Verzorgd doch speciaal uiterlijk
- Zelfvertrouwen
- Humor
- Onafhankelijkheid
- Lol hebben.

Dat zijn veranderbare dingen die een man neukbaar maken, n'est-ce pas?

Want tja, rughaar, penisgrootte, kinhoekigheid, diepe stem, dat soort dingen kun je niet veranderen.
Je vergeet geld én macht.

Rughaar, diepe stem?

Heeft Beckham een diepe stem en rughaar? Nee.

Kinhoekigheid? Pitt, Beckham en Clooney, hebben zij 'ubermannelijke' kaaklijnen? Nee.

Conclusie: je moet nog veel leren op het gebied van vrouwen.
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:19:59 #243
124948 Averon
One of the good guys
pi_54947338
Geld, ja geld trekt aan, maar stoot ook af. Niks zo beangstigend als een vrouw die voor je geld valt, de meeste kunnen zo goed de boel (vaak incl. zichzelf) belazeren dat je dat niet doorhebt.
pi_54947392
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:14 schreef WillemThe5th het volgende:

[..]

Rughaar, diepe stem?

Kinhoekigheid? Pitt, Beckham en Clooney, hebben zij 'ubermannelijke' kaaklijnen? Nee.

Als je vrouwen aantrekt met je geld, trek je de verkeerde vrouwen aan

Ik heb nog nooit een vriend gehad die meer verdiende dan ik
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_54947396
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:19 schreef Averon het volgende:
Geld, ja geld trekt aan, maar stoot ook af. Niks zo beangstigend als een vrouw die voor je geld valt, de meeste kunnen zo goed de boel (vaak incl. zichzelf) belazeren dat je dat niet doorhebt.
Het stoot misschien af voor de man, maar het trekt de vrouw aan
Dus het stoot vrouwen niet af
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:23:37 #246
124948 Averon
One of the good guys
pi_54947433
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het trekt vrouwen aan, absoluut waar. Maar zou jij een vrouw willen die je wil om je geld? Heb je toch het idee dat je de affectie koopt.
pi_54947454
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:23 schreef Averon het volgende:

[..]

Het trekt vrouwen aan, absoluut waar. Maar zou jij een vrouw willen die je wil om je geld? Heb je toch het idee dat je de affectie koopt.
Nee maar jij zei het trekt aan en stoot toch af
Dus ik maakte alleen maar ff duidelijk dat het vrouwen toch echt niet af stoot
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:25:36 #248
124948 Averon
One of the good guys
pi_54947479
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee maar jij zei het trekt aan en stoot toch af
Dus ik maakte alleen maar ff duidelijk dat het vrouwen toch echt niet af stoot
Okay, duidelijk
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:34:02 #249
172358 oddman
Introspecteur
pi_54947678
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:14 schreef WillemThe5th het volgende:

[..]

Rughaar, diepe stem?

Geld en macht kun je wel degelijk veranderen.
En heb jij wel eens goed gekeken naar de kaaklijnen van voorgenoemde mannen? Niets vrouwelijks aan, hoor.

Rughaar was overigens niet bedoeld als pré .

Maar daar gaat het in dit topic niet om, in dit topic gaat het om makkelijke manieren om sociale vaardigheid te leren die misschien nog wel het belangrijkste is.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:36:40 #250
172358 oddman
Introspecteur
pi_54947738
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:21 schreef Ripley het volgende:

[..]

Als je vrouwen aantrekt met je geld, trek je de verkeerde vrouwen aan

Ik heb nog nooit een vriend gehad die meer verdiende dan ik
Beter.
Hoe hebben die vriendjes jou aangetrokken dan? Met hun kaaklijn of met hun humor?
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:21 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Bah. Als vrouwen mij willen voor mijn geld hoef ik ze niet. Dan compenseer ik wel voor de aantrekkende kracht van mijn geld door te doen alsof het niet bestaat .
- Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')