quote:Op woensdag 28 november 2007 17:25 schreef Brighteyes het volgende:
Pfoe, wat zijn er dan toch veel mensen die onder het mom van een grapje (of totaal niet verkapt) nare dingen tegen hun kinderen zeggen...
jaa, de mijne ook, kostschool, maar dat wilde ik juist!! vanwege die Enid Blyton boekjesquote:Op woensdag 28 november 2007 17:22 schreef DarkElf het volgende:
Mijn moeder dreigde ook vaak met een internaat (ook al zegt ze van niet) en dat wilden mijn zus en ik wel
Maar t ging nooit door...
(we lazen toen de engelse boekjes (in t nederlands) van Pippa op kostschool of zoiets?? dus t leek ons wel leuk)
Ja die ja! allebeiquote:Op woensdag 28 november 2007 17:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
Geheel en compleet off topic:
Pitty
Dat las ik ook! En ook de Dolle Tweeling op kostschool. Beide series heb ik talloze keren gelezen, zó mooi vond ik dat.
jaaaaaquote:Op woensdag 28 november 2007 17:40 schreef vamperotica het volgende:..... Omdat IK dat zeg zeggen...
Die heb ik eigenlijk nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 28 november 2007 17:40 schreef vamperotica het volgende:..... Omdat IK dat zeg zeggen...
Ik gebruik 'm niet meer... kreeg om de haverklap 'Omme ikke zeg!' als antwoordquote:Op woensdag 28 november 2007 17:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk nog nooit gebruiktHad daar zo`n hekel aan als mn ouders dat zeiden!
Nooit gedaan (afkloppen, die van mij kotsen nooitquote:Op woensdag 28 november 2007 17:00 schreef Brighteyes het volgende:
Mag je ook dingen zeggen waarvan je ook hoopt dat je ze nooit zal doen?
Ik heb ooit eens een moeder haar handen uit zien steken toen haar kind (van 6) begon te kokhalzen.
Brrrr...
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb ooit eens een moeder haar handen uit zien steken toen haar kind (van 6) begon te kokhalzen.
Brrrr...
Ik ook niet!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:04 schreef Mejoon het volgende:
Ik zou noooooit naar de Mc. Donalds gaan....
Knap van je! Hoe oud is ze? Ik ga met mijn zoontje een keer in het half jaar ofzo...hij is 6quote:Op woensdag 28 november 2007 20:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ook niet!Maar mij is dat tot op heden gelukt
(en nu niet allemaal Suus een zielig kind gaan vinden hoor!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |