ms denkt ie dat je het kinderzitje thuis bedoeltquote:Op woensdag 28 november 2007 14:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Hij kan toch net zo goed met zijn kop op de keien kletteren dan
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik vroeger vaak moeten horen van mijn moeder dat ze wilde dat ze me nooit gehad had of dat ze me in een kindertehuis zou stoppen.
tot op de dag heb ik nooit begrepen waarom een moeder zoiets kan zeggen tegen haar kind en heb me voorgenomen om dat nooit nooit nooit tegen de mijne te zeggen.
(lukt overigens prima, dus volgens mij is dit geen goed item)
Haha! Dat was het eerste dat mij te binnen schoot!quote:Op woensdag 28 november 2007 14:35 schreef KD-fotografie het volgende:
O'ja, ik weet iets, ik zou nooit met spuug en duim Demi's gezichtje schoon maken, laatst betrapte mijn man mij erop dat ik dat deed, zo goor...
Ik had het zelf niet eens in de gaten
Tja, het is erg wat sommige ouders tegen hun kind kunnen zeggen. Ze hebben geen idee wat voor impact dat heeft.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik vroeger vaak moeten horen van mijn moeder dat ze wilde dat ze me nooit gehad had of dat ze me in een kindertehuis zou stoppen.
tot op de dag heb ik nooit begrepen waarom een moeder zoiets kan zeggen tegen haar kind en heb me voorgenomen om dat nooit nooit nooit tegen de mijne te zeggen.
(lukt overigens prima, dus volgens mij is dit geen goed item)
Dat zie ik me ook niet gauw doen, maar ik kon me vroeger ook niet voorstellen dat als je kind 'snachts je hele bovenlichaam onderkotst, je dat alleen maar zielig voor je kindje vindt...quote:Op woensdag 28 november 2007 17:00 schreef Brighteyes het volgende:
Mag je ook dingen zeggen waarvan je ook hoopt dat je ze nooit zal doen?
Ik heb ooit eens een moeder haar handen uit zien steken toen haar kind (van 6) begon te kokhalzen.
Brrrr...
nu ja, ligt eraan waar je pleuter overheen dreigt te kotsen, is het over jou, dan duw je hem gelijk een meter naar achter in zijn stoelquote:Op woensdag 28 november 2007 17:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb ooit eens een moeder haar handen uit zien steken toen haar kind (van 6) begon te kokhalzen.
Brrrr...
Het was buiten in de tuin op een tuinfeest. En ja... het jong mikte precies goed.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:10 schreef milagro het volgende:
[..]
nu ja, ligt eraan waar je pleuter overheen dreigt te kotsen, is het over jou, dan duw je hem gelijk een meter naar achter in zijn stoel... oh wacht, ik ben het met je eens
het is ook best zinloos , die handen uitsteken, alsof je kind keurig in je handen gaat kotsen... of wilde ze hem slaan
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het was buiten in de tuin op een tuinfeest. En ja... het jong mikte precies goed.
Het was (sorry dat ik het zeg) zo'n neurotisch kotsertje.Van het minste of geringste overstuur en dan hoppa... Vandaar wrsch de reactie van moeders, die wist wat er ging komen, maar men... Echt... brrr...
Hoewel ik me dan wel weer (een klein beetje) iets kan voorstellen bij wat jij zegt, B-M. Een klein beetje hoor. Maar dat groeit vast.
*schuld bekent... Ze is dan weliswaar pas drie, maar liever in mijn handen dan over het net nieuw aangeschafte tapijt van vrienden. Een reflex overigens, om te redden wat er te redden viel...quote:Op woensdag 28 november 2007 17:00 schreef Brighteyes het volgende:
Brrrr...
dat lijkt me ook veel viezerquote:Op woensdag 28 november 2007 17:20 schreef bixister het volgende:
och braaksel opvangen, daar draai ik m'n hand niet voor om.
Geheel en compleet off topic:quote:Op woensdag 28 november 2007 17:22 schreef DarkElf het volgende:
Mijn moeder dreigde ook vaak met een internaat (ook al zegt ze van niet) en dat wilden mijn zus en ik wel
Maar t ging nooit door...
(we lazen toen de engelse boekjes (in t nederlands) van Pippa op kostschool of zoiets?? dus t leek ons wel leuk)
lekker warmquote:Op woensdag 28 november 2007 17:00 schreef Brighteyes het volgende:
Brrrr...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |