quote:Op woensdag 28 november 2007 17:25 schreef Brighteyes het volgende:
Pfoe, wat zijn er dan toch veel mensen die onder het mom van een grapje (of totaal niet verkapt) nare dingen tegen hun kinderen zeggen...
jaa, de mijne ook, kostschool, maar dat wilde ik juist!! vanwege die Enid Blyton boekjesquote:Op woensdag 28 november 2007 17:22 schreef DarkElf het volgende:
Mijn moeder dreigde ook vaak met een internaat (ook al zegt ze van niet) en dat wilden mijn zus en ik wel
Maar t ging nooit door...
(we lazen toen de engelse boekjes (in t nederlands) van Pippa op kostschool of zoiets?? dus t leek ons wel leuk)
Ja die ja! allebeiquote:Op woensdag 28 november 2007 17:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
Geheel en compleet off topic:
Pitty
Dat las ik ook! En ook de Dolle Tweeling op kostschool. Beide series heb ik talloze keren gelezen, zó mooi vond ik dat.
jaaaaaquote:Op woensdag 28 november 2007 17:40 schreef vamperotica het volgende:..... Omdat IK dat zeg zeggen...
Die heb ik eigenlijk nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 28 november 2007 17:40 schreef vamperotica het volgende:..... Omdat IK dat zeg zeggen...
Ik gebruik 'm niet meer... kreeg om de haverklap 'Omme ikke zeg!' als antwoordquote:Op woensdag 28 november 2007 17:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk nog nooit gebruiktHad daar zo`n hekel aan als mn ouders dat zeiden!
Nooit gedaan (afkloppen, die van mij kotsen nooitquote:Op woensdag 28 november 2007 17:00 schreef Brighteyes het volgende:
Mag je ook dingen zeggen waarvan je ook hoopt dat je ze nooit zal doen?
Ik heb ooit eens een moeder haar handen uit zien steken toen haar kind (van 6) begon te kokhalzen.
Brrrr...
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb ooit eens een moeder haar handen uit zien steken toen haar kind (van 6) begon te kokhalzen.
Brrrr...
Ik ook niet!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:04 schreef Mejoon het volgende:
Ik zou noooooit naar de Mc. Donalds gaan....
Knap van je! Hoe oud is ze? Ik ga met mijn zoontje een keer in het half jaar ofzo...hij is 6quote:Op woensdag 28 november 2007 20:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ook niet!Maar mij is dat tot op heden gelukt
(en nu niet allemaal Suus een zielig kind gaan vinden hoor!)
Oh ja, mijn kind zou daar niet van houden. Die zou alleen maar van 'coole' muziek houden. Hm ja beetje jammer.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:14 schreef Vivi het volgende:
K3 zou hier persona non grata zijn, kind of geen kind!![]()
![]()
Mikael komt 1 keer in de 2 weken bij de Macquote:Op woensdag 28 november 2007 20:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ook niet!Maar mij is dat tot op heden gelukt
(en nu niet allemaal Suus een zielig kind gaan vinden hoor!)
K3, de teletubbies, Poehbeer, en nog meer dingen waar ik van gruwelde....quote:Op woensdag 28 november 2007 20:14 schreef Vivi het volgende:
K3 zou hier persona non grata zijn, kind of geen kind!![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:06 schreef MeNicole het volgende:
Ja of als ik aan mijn moeder vroeg wat we aten zei ze altijd: Vanavond eten we van de liefdeMaar ik heb honguuuuuuurrrrrrrrr
![]()
Dat ga ik nooit zeggen
Ja, dát ja!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:19 schreef Vivi het volgende:
Oh ja, en je kind overal mee naar toe nemen en het overal te slapen leggen.
Uhuh, je moest dat kind gewoon vanaf het begin eraan wennen dan werd het vanzelf een makkelijk kindquote:Op woensdag 28 november 2007 21:25 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, dát ja!
Ik was ervan overtuigd dat het echt aan de omgang van de ouders met het kind zou liggen hoor, of je kind al dan niet elders kan slapen!
maar het is toch ook zo dat als je een "lastig" kind hebt (die bijvoorbeeld alleen thuis wilt slapen) dat je gewoon iets fout doetquote:Op woensdag 28 november 2007 21:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Uhuh, je moest dat kind gewoon vanaf het begin eraan wennen dan werd het vanzelf een makkelijk kind
Is dat niet zo dan? Ik heb dat echt altijd gedachtquote:Op woensdag 28 november 2007 21:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Uhuh, je moest dat kind gewoon vanaf het begin eraan wennen dan werd het vanzelf een makkelijk kind
Ligt aan het kind wrs maar dat had bij Dean echt niet gewerkt hoor.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:46 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan? Ik heb dat echt altijd gedachtHeb daarom Mikael al vanaf kleins af aan overal laten slapen.
Dat was idd de basis waarmee Swets en ik bij elkaar kwamen.. We wilden ze allebei nietquote:Op woensdag 28 november 2007 21:31 schreef lcicle het volgende:
Ik zou niet eens kinderen wíllen..
Oh dus ik heb met Mikael gewoon geluk gehad. He verdorie. Dacht dat dat bij de gebruiksaanwijzing zatquote:Op woensdag 28 november 2007 21:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ligt aan het kind wrs maar dat had bij Dean echt niet gewerkt hoor.
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:31 schreef lcicle het volgende:
Ik zou niet eens kinderen wíllen..
ow er is gelukkig genoeg wat ik wel doe zoals ik het had bedachtquote:Op woensdag 28 november 2007 21:51 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat was idd de basis waarmee Swets en ik bij elkaar kwamen.. We wilden ze allebei niet![]()
Wat ik wel nog steeds 'volhou'.. In de supermarkt pas eten nadat je langs de kassa bent geweest.
ja maar dan hád je er vast ook niet zoveel!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:54 schreef YPPY het volgende:
Ik heb ook altijd geroepen dat ik geen kinderen wilde. Verder ga ik nog niet zo tegen mijn voornemens in gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |