quote:Op maandag 24 december 2007 22:45 schreef broer het volgende:
Maar dat ze Goeiemoggel verkiezen boven Goeiesmorgens snap ik dan weer wel...
GASAANVAL GASAANVAL!quote:Op maandag 24 december 2007 23:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Jack in de box, stift, elleboog op tafel
idd, meesterlijk topiquequote:Op dinsdag 25 december 2007 19:04 schreef Jojoortje het volgende:
Maak maar een nieuwe tong... Jij kan dat zo goed
Spijker. Kop.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:06 schreef Grulez het volgende:
Zijn er trouwens ook mensen die wél de antwoorden van anderen lezen?
Ik lees nog wel eens watquote:Op woensdag 26 december 2007 00:06 schreef Grulez het volgende:
Ik.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:06 schreef Grulez het volgende:
Dat waren idd de leukstenquote:Op woensdag 26 december 2007 01:40 schreef Jojoortje het volgende:
Bij die seksdilemma's ging ik ze bij iedereen lezen
Vind je leuk héquote:Op woensdag 26 december 2007 01:40 schreef Jojoortje het volgende:
Bij die seksdilemma's ging ik ze bij iedereen lezen
Zaterdag weer. Dan is het thema oud-en-nieuwquote:Op woensdag 26 december 2007 01:42 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Tong waar blijft de nieuwe lijst
quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:52 schreef tong80 het volgende:
Witte Kerstballen of gekleurde Kerstballen
Lichtjes of kaarsen
Kadootjes met Kerst of geen kadootjes met Kerst
Gezellig met de familie aan tafel of ik haat de Kerstmaaltijd met familie
Geef mij maar Sinterklaas of Kerst is leuker dan Sinterklaas
Lekker Wham elk uur op de radio of ik walg van het Kerstnummer van Wham
Ik kijk uit naar de Kerstdagen of waren de Kerstdagen maar voorbij
Lekker al die films op tv of er zijn te veel films op tv
Al die schijnheiligen in de kerk met Kerst of mooi dat de kerken weer vol zitten met de Kerst
Daar hoorden zij engelen zingen AJAAAAAX of van dat liedje moeten ze afblijven
Ik ken de symbolische betekenis van de Kerstboom of vanwaar de Kerstboom
Beatrix schrijft zelf de Kersttoespraak of iemand anders schrijft de Kersttoespraak
Ik weet waarom er Kerst wordt gevierd of waarom eigenlijk Kerst
Terecht dat er gevoetbald wordt tweede Kerstdag of ze zouden niet moeten voetballen tweede Kerstdag
Geef mij maar een patatje oorlog of heerlijk die bijzondere gerechten
Fokkers zouden met Kerst unbanned moeten worden of laat ze maar lekker op de blaren zitten
Kerst is te commercieel geworden of Kerst is precies zoals het moet
Jammer geen witte Kerst of sneeuw met Kerst kan me gestolen worden
Eerste Kerstdag is de saaiste dag van het jaar of heerlijk die rust
Of ze heeft een afkeer van religieuze liederen...quote:

Ok was of topic. Maar ze heeft het ooit beloofdquote:Op woensdag 26 december 2007 02:44 schreef broer het volgende:
(Wat de vraag 'Neuken?' overigens minstens net zo relevant maakt. Maar toch...)
Nee, ik geef niet om voetbal, maar het zit me ook totaal niet in de weg. Ga maar lekker foeballuh (kijken) met kerst als je daar blij van wordt en verbouw kerstliedjes tot voetballiedjes, allemaal best.quote:
Je bent er niet minder fuckable door hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 02:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, ik geef niet om voetbal, maar het zit me ook totaal niet in de weg. Ga maar lekker foeballuh (kijken) met kerst als je daar blij van wordt en verbouw kerstliedjes tot voetballiedjes, allemaal best.
Als het Nederlands elftal speelt wil ik nog wel eens net doen alsof ik het allemaal snap en voor de tv gaan zitten.
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok was of topic. Maar ze heeft het ooit beloofd
De moderne kindergeest kan een hoop hebben, hoor.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:51 schreef MUUS het volgende:
Goed dat ik het weet, dan mogen er dus rond dat tijdstip geen vriendjes van mini-MUUS in huis zijn .
Over de kindergeest maak ik me ook niet zo'n zorgen.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:54 schreef broer het volgende:
[..]
De moderne kindergeest kan een hoop hebben, hoor.
Gelukkig niet over mijn geestquote:Op woensdag 26 december 2007 02:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Over de kindergeest maak ik me ook niet zo'n zorgen.
Over mijn geest des te meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |