ik gok eigenlijk gewoon op de Torenlaanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:55 schreef Crazy-M het volgende:
even wat speurwerk verricht, en ik geef het op
locatie mauvezand leek er het meeste op maar kan het niet zijn. (huis op foto 2 en omgevingsfoto nummer 3 krijg ik niet passend bij die locatie)
dacht ik ook, maar passen ze ook nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik gok eigenlijk gewoon op de Torenlaan
klopt jahquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:16 schreef qu63 het volgende:
Stomme is dat Google-maps zomer foto's heeft
is dat een belofte?quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:25 schreef agRESSIV-e het volgende:
Jullie hebben tot 14.10 morgen middag.
nice,quote:
Dat is nog niet zolang hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:57 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
hey... je bent donkerblauw geworden
quote:
Hij klopt ook nog steeds niet, tussen Midsland aan zee en hamersveldseweg (Leusden) horen nog Harlingen en Grouwe Katquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:16 schreef Impry het volgende:
[..]![]()
Is er trouwens al iemand die een keertje een wit vlak erop gaat schilderen?
- - - Fok! Stok Google Maps Update - - -
Nog snel even geupdate met Blaricum erbij
Waar is ie nu dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:25 schreef agRESSIV-e het volgende:
Jullie hebben tot 14.10 morgen middag.
Klopt ja, iemand keer foute link gepakt denk ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:39 schreef maok het volgende:
[..]
Hij klopt ook nog steeds niet, tussen Midsland aan zee en hamersveldseweg (Leusden) horen nog Harlingen en Grouwe Kat
quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:57 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
hey... je bent donkerblauw geworden
nicequote:Op donderdag 17 januari 2008 13:21 schreef heus het volgende:
Er ligt een vochtige rottende stok met kerstversiering in mijn achterbak
Vochtig? Rottend? Tijd voor een onderhoudsbeurtje?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:21 schreef heus het volgende:
Er ligt een vochtige rottende stok met kerstversiering in mijn achterbak
quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:04 schreef Impry het volgende:
[..]
Vochtig? Rottend? Tijd voor een onderhoudsbeurtje?![]()
Je hoefde er niet ver voor te rijden gelukkigquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:18 schreef Impry het volgende:
[..]
Ah, je had hem nog niet gezien
Ja, toen net wat te veel tijd ingestoken eigenlijk![]()
zal ik de volgende keer hem weer voor je deur leggen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:18 schreef Impry het volgende:
[..]
Ah, je had hem nog niet gezien
Ja, toen net wat te veel tijd ingestoken eigenlijk![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal ik de volgende keer hem weer voor je deur leggen?![]()
aah okquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:36 schreef Impry het volgende:
[..]Wellicht als ik wat meer tijd heb mag het best nog een keertje hoor
Zit nu alleen in afstudeerfase, dus echt geen tijd (mede door uitstellen, uitstellen, fok!stok, uitstellen)
quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:04 schreef Impry het volgende:
[..]
Vochtig? Rottend? Tijd voor een onderhoudsbeurtje?![]()
Die stond allemaal al raar te kijken wat ik daar aan het doen wasquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:21 schreef morgane het volgende:
[..]
Wat vroeg die vent nou allemaal?
das gemeenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:54 schreef morgane het volgende:dát had pas een mooi filmpje opgeleverd
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das gemeen![]()
Ik was nog wel zo aardig om hem voor zn deur te leggen![]()
Wel nadat ik eerst 5 min had rondgereden opzoek naar een bord aan de andere kant van de stad / dorp
tjah, hoeveel toeval kun je hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:18 schreef Impry het volgende:
[..]Echt sterk inderdaad dat het net dat bord is wat je uitgekozen hebt en je daarna dus blijkbaar ook nog langs m'n huis bent gereden
Helaasquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:03 schreef heus het volgende:
[..]
Het is mega gezelligWe hebben scabble en boggle gespeeld
Morgen gaat hij weer verder op reis
mja, fok stok op doorreisquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Helaas
Anders had ik em mee kunnen nemen naar Zwitserland
Niet om m daar te laten lijkt me dan. Als je m gelijk mee terug neemt is het toch geen probleem?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:48 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens de reglementen mag de stok het land niet verlaten
Sinds wanneer hebben ze daar een Nederlands plaatsnaambord voor de deur staan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:09 schreef Tegan het volgende:
Mag je hem wel bij de Nederlandse ambassade droppen dan?
is wel nederland jah :xquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:09 schreef Tegan het volgende:
Mag je hem wel bij de Nederlandse ambassade droppen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |