heb jij ooit een milf gehad ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoe weet jij nou wat ranzig is?Heb je al ooit een vriendin gehad Sander?
Boobjob. Facelift. Vaginoplasty. Een lichaam als een tiener, en toch is het de moeder van je (voorheen) beste vriend.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:43 schreef Hijacking het volgende:
[..]
heb jij ooit een milf gehad ?
bedoel kijk nou hang tieten uitgerekt beneden en vaak is het kopje ook niet meer zo mooi
dus doe mij maar gewoon een meisje tussen de 17-25
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:25 schreef LucasBergman het volgende:
Ik dacht dat di het brommertopic was?
en weer geen behoorlijke OP
#131 om precies te zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 17:25 schreef LucasBergman het volgende:
Ik dacht dat di het brommertopic was?
HAHAHAHAquote:Op donderdag 29 november 2007 00:42 schreef Geqxon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FSh7QvTjkZ4
quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:37 schreef MosPos het volgende:
Ik heb Tzr, en wil neon, welke neon moet ik waar kopen
Stop hem maar lekker in je poepertje.quote:Blue Twig Intruder Neon
Deze realistische jelly vibrator heeft twee heerlijke uiteinden die je clitoris en andere plekjes kunnen stimuleren. Door zijn verschillende trilstanden en jelly materiaal verwent hij iedere vrouw! Met zijn felle kleur en glitters zal hij zeker in de smaak vallen! Lengte 13 cm, doorsnede 3 cm. Traploos regelbaar. Kleur: Blauw.
Prijs: ¤ 17.95
http://www.x-toys.nl/detail.php?id=424
Onderdelen worden wel nog gemaakt, en zijn er nog genoeg op voorraad.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:47 schreef Geqxon het volgende:
Rover, jeej, word nog leuk met onderdelen scoren. Je weet dat ze failliet zijn?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Onderdelen worden wel nog gemaakt, en zijn er nog genoeg op voorraad.
Wacht je vergeet gabber want ik luister eigenlijk alleen nog maar naar hardstyle en soms hardcorequote:Op donderdag 29 november 2007 23:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
Jij bent een junk, gothic emo skater combi.
Ik luister niet naar je hoor.
Dank je.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:12 schreef PretKroket het volgende:
*KNAAAARSSSKGGGGGGGT*
rara, wat is dit?
het geluid van een scooter onder m'n monstertruck banden
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:12 schreef PretKroket het volgende:
*KNAAAARSSSKGGGGGGGT*
rara, wat is dit?
het geluid van een scooter onder m'n monstertruck banden
Als je neon koopt en onder je tzr plaatst kom ik snachts je tzr strippen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:37 schreef MosPos het volgende:
Ik heb Tzr, en wil neon, welke neon moet ik waar kopen
Pauper, koop dan wel een beetje een mooiequote:Op zaterdag 1 december 2007 17:41 schreef Gibeon het volgende:
koop een XT 500, 1 cilinder 500cc
dit dus
Voor 700 euro heb je een 120-130cc 4-takt blok. Compleet.quote:Op zondag 2 december 2007 19:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
OMGOMG 110cc setjes komen er uit voor Derbi en AM6
Langere slag krukas en cilinder zitten rond 700 euro voor een setje..
Kerel.. Denk je nou echt dat een 120cc 4takt blok ook maar in de buurt komt van de prestaties van een opgefokt 2takt blok?quote:Op zondag 2 december 2007 21:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor 700 euro heb je een 120-130cc 4-takt blok. Compleet.
quote:Op zondag 2 december 2007 21:23 schreef no1uknow het volgende:
Hé dimi, ga je die onder je puch zetten?
Ik zeg alleen maar dat ik 700 euro voor een paar onderdelen tyfus duur vind, als je kijkt dat je voor hetzelfde geld een compleet motorblok kan krijgen. Dus.quote:Op zondag 2 december 2007 21:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Kerel.. Denk je nou echt dat een 120cc 4takt blok ook maar in de buurt komt van de prestaties van een opgefokt 2takt blok?![]()
Een 125cc 2 takt is nog sneller dan een 250 4takt..
Joh! Waarom rijden auto's dan op 4takt?quote:Op zondag 2 december 2007 21:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Kerel.. Denk je nou echt dat een 120cc 4takt blok ook maar in de buurt komt van de prestaties van een opgefokt 2takt blok?![]()
Een 125cc 2 takt is nog sneller dan een 250 4takt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe de fuck kan dit
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Omdat je met 2 takt de efficientie hebt van een oma die de marathon loopt, emissienormen, geluidsnormen, levensduur, olieverbruik..quote:Op zondag 2 december 2007 23:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Joh! Waarom rijden auto's dan op 4takt?
Volgens mijn zijn ook motoren 4takt zoals de ZZR1400?
Ik neem aan dat als ze meer kracht zouden willen dat ze 2takt zouden nemen, doen ze dus niet
quote:In 1975, Yamaha tried to find a solution to their power deficit and fitted their dirt-tracker with the 130 horsepower engine from their TZ750 roadracer. The result was a monstrous, nearly uncontrollable machine. However, in August 1975, Roberts rode this TZ750 dirt-tracker at the famous Indy Mile dirt-track oval, winning the race ahead of Jay Springsteen and Corky Kenner. He later admitted that the TZ750 dirt-tracker, which could hit speeds of up to 240km/h on the straights, was too scary even for him. ‘They don’t pay me enough to ride that thing,’ said King Kenny, and within a few weeks, the AMA went on to ban the TZ750 engine from dirt-track racing – that was the end of the machine’s short-lived dirt-track career. The TZ750 dirt-tracker only won one race in 1975, but will still be remembered forever Today, how does Roberts remember his old steed? Says The King, ‘You had to throw it sideways to get it slowed for the corners. There weren’t a lot of riders who could throw it sideways at 240km/h.’ Amen…
http://www.angelfire.com/md/mikesbikes/page8.html
En 4/takt motoren in de racerij dan?quote:Op maandag 3 december 2007 00:03 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Omdat je met 2 takt de efficientie hebt van een oma die de marathon loopt, emissienormen, geluidsnormen, levensduur, olieverbruik..
Moet ik nog doorgaan?
quote:Op zondag 2 december 2007 23:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als ze meer kracht zouden willen dat ze 2takt zouden nemen, doen ze dus niet
En omdat iedere idioot op een viertakt kan rijden, maar vanaf 300cc kun je niet met een slaperige kop op je 300cc 2takt stappen, omdat je echt wakker moet zijn omdat al het geweld in 1 keer loskomt.quote:Op zondag 2 december 2007 23:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ok ik kon het niet laten, nnog een keer:quote:Op zondag 2 december 2007 23:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
25480 liter 2-takt. Hier voor je.quote:...
The Wartsila-Sulzer RTA96-C turbocharged two-stroke diesel engine is the most powerful and most efficient prime-mover in the world today.
...
The cylinder bore is just under 38" and the stroke is just over 98". Each cylinder displaces 111,143 cubic inches (1820 liters) and produces 7780 horsepower. Total displacement comes out to 1,556,002 cubic inches (25,480 liters) for the fourteen cylinder version.
...
http://people.bath.ac.uk/ccsshb/12cyl/
dieselquote:Op maandag 3 december 2007 12:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
1300cc 2takt is vrij onmogelijk.. Zwaarste wat ik tot nu toe heb gezien is de Masai 1 cilinder 750 cc en kawasaki heeft vroeger een 750cc 3 cilinder 2takt gehad..
ow jullie zijn me voorquote:Op maandag 3 december 2007 13:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
Diesel ja.En niet haalbaar om in een motor te stoppen.
![]()
En een toerental van 600rpm ofzo.
quote:Op maandag 3 december 2007 13:28 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie je al aankomen bij je lokale brommerdealer.
quote:Op zondag 2 december 2007 23:41 schreef Sjibble het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
Bijnaaaaa een jaar met Sandraaaaaaaaaiemand.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:35 schreef no1uknow het volgende:
Neeee neee neee een meisje! voor de verandering
Ik deel een mooie jongen met jullie en ik ebn homo. Ik kijk gewoon graag op superdudesquote:
Als ik op de link klik:quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:22 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik deel een mooie jongen met jullie en ik ebn homo. Ik kijk gewoon graag op superdudes
Dank uquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Omdat de andere users hier toch gaan zeuren over je brom zal ik maar positief aftrappen.
Mooooooooooooooooooooi.
Zeker wel mooi enzo. Maar ben van de supermotars dus maarja. Hoe hard loopt dat ding dan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:37 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Dank u. En tsja, ieder zijn eigen smaak he, kan moeilijk verwachten dat iedereen hem mooi vind
. Overigens vind ik zeuren over de snelheid wel terecht.
50 volgens het profiel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:11 schreef Ipho het volgende:
[..]
Zeker wel mooi enzo. Maar ben van de supermotars dus maarja. Hoe hard loopt dat ding dan?
Mischien dat hij nog iets harder kan maar heb hem er nog niet erboven gekregenquote:
Denk omdat ze echt willen dat je hem netjes inrijdquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:47 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Mischien dat hij nog iets harder kan maar heb hem er nog niet erboven gekregen. Daar bij Fred Motoren willen ze eerst dat ik hem 500 km inrijd voordat ze de begrenzing eruit willen halen. Maar ik vind dat eigenlijk een beetje raar, doen ze dat nou expres zodat ze zeker weten dat ik hem rustig inrijd of hebben ze daar één of ander fabeltje in hun hoofd zitten dat je zo'n ding niet mag ontgrenzen voor die 500km omdat dat slecht zou zijn?
Zeker weten?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:45 schreef Geqxon het volgende:
De enige mongool in dit topic die er wat negatiefs over gaat zeggen is Shizzle.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:47 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Mischien dat hij nog iets harder kan maar heb hem er nog niet erboven gekregen. Daar bij Fred Motoren willen ze eerst dat ik hem 500 km inrijd voordat ze de begrenzing eruit willen halen. Maar ik vind dat eigenlijk een beetje raar, doen ze dat nou expres zodat ze zeker weten dat ik hem rustig inrijd of hebben ze daar één of ander fabeltje in hun hoofd zitten dat je zo'n ding niet mag ontgrenzen voor die 500km omdat dat slecht zou zijn?
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:01 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Zeker weten?![]()
Niet mijn smaak, wel netjes.
Trouwens, nadat de prop er uit is en je bent "klaar" met inrijden, moet je nog wel ff rustig aan doen! Omdat je nog nooit veel toeren hebt gemaakt kan er een stootrandje ontstaan. Want bij meer toeren rekt je drijfstang íets verder uit en komt ie dus íets hoger waardoor een heel klein stukje van je cil nog niet is "ingereden". Het is heel weinig, maar houd er ff rekening mee dat je niet meteen volaan gaat blazen want dat kan je een zuigerveer kosten...
En de dealer maakt van die begrenzing gebruik zodat hij netjes ingereden word. Slim.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dus 500km inrijden ofzo hoeft niet maarja..
Die tent daar zegt gewoon 500km, als ze zeggen 200 heb je natuurlijk kans dat het te vroeg gebeurt (erg sterk met een nicasil wand maargoed) en mocht het dan kapotlopen is het hun schuld.. Dus dit is ook gewoon een soort van zekerheid.
In spanje en Frankrijk overal worden die dingen zo verkocht zonder begrenzing, dus eigenlijk is dat niet eens nodig. Maar omdat ze in Nederland ingevoerd zijn moeten ze voldoen aan die regels () hier en mag hij dus maar 50 rijden..
rij hem maar eerst goed in, daarn ontgrenzen, ontgrenzen moet je hem afstellen, afstellen tijdens inrijden is niet goed , plus ori draai je weinig toerenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:47 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Dat geeft niet, hihi.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:40 schreef Geqxon het volgende:
Sorry Pallo, kon het niet laten. Ik heb mij genadeloos op je brommer afgefapt.
Moet ook bekennenquote:Op donderdag 6 december 2007 16:40 schreef Geqxon het volgende:
Sorry Pallo, kon het niet laten. Ik heb mij genadeloos op je brommer afgefapt.
LULquote:Op donderdag 6 december 2007 21:34 schreef no1uknow het volgende:
http://internetisseriousbusiness.com/
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:59 schreef no1uknow het volgende:
ddl dat ik een golfje ga kopen als eerste auto
Dat is voor als je een VW Golf gaat kopen. Dan heb je een petje nodig.quote:Op zondag 9 december 2007 15:12 schreef Gibeon het volgende:
wtf moet je met een petje van Ad Ballon ballonvaarten
Dat is bedrog, het niveau van dit topic is al maanden terug naar dieptes waar enkel erica terpstra durft te komen gezakt.quote:Op zondag 9 december 2007 16:27 schreef LucasBergman het volgende:
Wel mooi om te zien, dat als ik hier niet post, het niveau van dit topic meteen naar de bodem van een kelder zakt ...
quote:Op zondag 9 december 2007 16:35 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Dat is bedrog, het niveau van dit topic is al maanden terug naar dieptes waar enkel erica terpstra durft te komen gezakt.
je mocht willen dat je zoveel meedroeg aan dit topic.quote:Op zondag 9 december 2007 16:27 schreef LucasBergman het volgende:
Wel mooi om te zien, dat als ik hier niet post, het niveau van dit topic meteen naar de bodem van een kelder zakt ...
Om een hockeystick op te bergen hebben we geen Bentley nodig... daar hebben we Sanders kontje al voor.quote:Op zondag 9 december 2007 23:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
En hockeystick.
Ik zou een mooie nieuwe C70 XC90 en S80 kopen, alle natuurlijk met de dikste motor en full options.quote:Op zondag 9 december 2007 23:37 schreef Geqxon het volgende:
Nu je het zegt... geen flauw idee wat ik zou doen als ik nu opeens veel geld zou hebben.
Een BMW, een Bentley.... dat is voor een knaapje als ik veel te patserig, en dan heb ik in no-time mijn hele famlie voor de deur, bedelend om een aalmoes.
Een Alfa 166 full options lijkt me ook wel ruig. Valt niet zo heel erg op, maar wel goed snel en heerlijk luxe.
Oe, volvo, goeie. Dat zijn ook heerlijk dure maar niet duur ogende bakken.quote:Op zondag 9 december 2007 23:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik zou een mooie nieuwe C70 XC90 en S80 kopen, alle natuurlijk met de dikste motor en full options.
Verder een privé verzameling van exclusieve auto's die redelijk geheim blijft.. Om de welgesteldheid van mijn familie te kunnen garanderen.
quote:Op zondag 9 december 2007 23:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Oe, volvo, goeie. Dat zijn ook heerlijk dure maar niet duur ogende bakken.
Uni?quote:Op maandag 10 december 2007 11:09 schreef fs180 het volgende:dunno maar oznder motoren moet het wel vmbo zijn
Maar jij woont op het plattelandquote:Op maandag 10 december 2007 11:41 schreef Hijacking het volgende:
ik doe hbo en hiero staan 4 scooters en 1 gare motor
Is dit een Nederlandse zin? En dat kraakt MBO af....quote:Op maandag 10 december 2007 13:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
staan ook motren.. ligt leeftijd hoger ook
Volgens mij was het Dimi die in dit topic het eerst op de 100km/h zat.quote:Op maandag 10 december 2007 14:41 schreef fs180 het volgende:
maar ik heb wel een motor en jullie niet
Stoner héquote:Op maandag 10 december 2007 13:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is dit een Nederlandse zin? En dat kraakt MBO af....
quote:Op maandag 10 december 2007 14:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Volgens mij was het Dimi die in dit topic het eerst op de 100km/h zat.
Ik ben lekker de langzaamste!!!quote:Op maandag 10 december 2007 15:44 schreef fs180 het volgende:
ik zit er wel het snelste ophet het langste.. en daarna kan ik nog opschakelen
Hoezo?quote:Op maandag 10 december 2007 15:47 schreef Geqxon het volgende:
Och, en ik ben hier volgens mij weer de enige die met 60km/h over (los) zand heeft zitten te blazen.
Die foto's hierboven zijn allemaal rechtop hoor.quote:Op maandag 10 december 2007 16:45 schreef Geqxon het volgende:
A wacht, de op-zijn-kop Dimi filmpjes met een golfkarretje schieten mij weer te binnen.
Best fijn, met een Quad keihard over het zand gaan, jumps nemen.. mmmmm
Ik ben hier denk ik de enige die zijn brommer (gelukkig zachtjes en geen schade) op de grond laat vallen omdat die met 5km/h (quote:Op maandag 10 december 2007 15:47 schreef Geqxon het volgende:
Och, en ik ben hier volgens mij weer de enige die met 60km/h over (los) zand heeft zitten te blazen.
Ik bleef met mijn maat 46 tussen de grond en mijn op-de-achterbrug-gemonteerde stepjes hangen. Tijdens het wegrijden. Met minder dan 5km/h gevallen.quote:Op maandag 10 december 2007 17:04 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik ben hier denk ik de enige die zijn brommer (gelukkig zachtjes en geen schade) op de grond laat vallen omdat die met 5km/h (![]()
) door de bocht ging.
Nouja, zie het maar zo: met minder dan 5km/h vallen is veel minder erg dan met wat minder dan 50km/h vallenquote:Op maandag 10 december 2007 17:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik bleef met mijn maat 46 tussen de grond en mijn op-de-achterbrug-gemonteerde stepjes hangen. Tijdens het wegrijden. Met minder dan 5km/h gevallen.
Noobquote:Op maandag 10 december 2007 17:11 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Nouja, zie het maar zo: met minder dan 5km/h vallen is veel minder erg dan met wat minder dan 50km/h vallen. Ik neem aan dat je gewoon goed terecht kwam zoals ik (ik stond gewoon opeens op het fietspad terwijl mijn brommer langzaam viel, had hem nog maar net 5 minuten
)
Doh, tuurlijk rijd ik als een noob als ik net dat ding 5 minuten hebtquote:Op maandag 10 december 2007 17:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Noob
Al heb ik als 13 jarige ook al wel eens bijna een Gilera DNA laten flikkeren.
Nog één hier ook hoorquote:Op maandag 10 december 2007 17:04 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik ben hier denk ik de enige die zijn brommer (gelukkig zachtjes en geen schade) op de grond laat vallen omdat die met 5km/h (![]()
) door de bocht ging.
quote:Op maandag 10 december 2007 17:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik ben de enigste mongool die met 60 ofzo gewoon keihard rechtdoor de sloot in ketst.
no wai.. die puch van mij.. 35 wind tegen max hequote:Op maandag 10 december 2007 15:46 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik ben lekker de langzaamste!!!![]()
![]()
![]()
Kunnen jullie niet tegenop he!!!
zelfkennisquote:Op maandag 10 december 2007 17:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik ben de enigste die met 60 ofzo gewoon keihard rechtdoor de sloot in ketst.
ey enschede rock city waar het gros van de chicks vadsig zijn en golfs gti´s je respect level omhoog halenO+quote:Op maandag 10 december 2007 12:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar jij woont op het platteland
Sanduhrah!quote:Op maandag 10 december 2007 20:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
Cool mijn vriendinnetje heeft zich zojuist op Fok geregistreerd.
Gefeliciteerd! Met jullie jaar samen zijnquote:Op maandag 10 december 2007 20:50 schreef Sandra-33 het volgende:
Tadaa, m'n eerste berichtje
Je moest is weten wat hij allemaal over je hebt geschreven.quote:Op maandag 10 december 2007 21:45 schreef Sandra-33 het volgende:
wtf? why that?
Ja er rijden er maar weinig rond van dit model in NL, kennelijk niet erg populair. Toch wordt ie in de VS wel goed verkocht.quote:Op maandag 10 december 2007 22:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh en btw.. die brommer is best een leuk ding.. Ik hou normaal helemaal niet van die dingen maar deze vind ik toch wel leuk!
Ja inderdaad, de ruimte voorin is allemaal voor bagage whatever stuf.quote:Op maandag 10 december 2007 22:46 schreef Geqxon het volgende:
4 liter? Dat kan mijn Tomos damesmodel ook aan? Vreemd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |