Volgens mij was het Dimi die in dit topic het eerst op de 100km/h zat.quote:Op maandag 10 december 2007 14:41 schreef fs180 het volgende:
maar ik heb wel een motor en jullie niet
Stoner héquote:Op maandag 10 december 2007 13:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is dit een Nederlandse zin? En dat kraakt MBO af....
quote:Op maandag 10 december 2007 14:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Volgens mij was het Dimi die in dit topic het eerst op de 100km/h zat.
Ik ben lekker de langzaamste!!!quote:Op maandag 10 december 2007 15:44 schreef fs180 het volgende:
ik zit er wel het snelste ophet het langste.. en daarna kan ik nog opschakelen
Hoezo?quote:Op maandag 10 december 2007 15:47 schreef Geqxon het volgende:
Och, en ik ben hier volgens mij weer de enige die met 60km/h over (los) zand heeft zitten te blazen.
Die foto's hierboven zijn allemaal rechtop hoor.quote:Op maandag 10 december 2007 16:45 schreef Geqxon het volgende:
A wacht, de op-zijn-kop Dimi filmpjes met een golfkarretje schieten mij weer te binnen.
Best fijn, met een Quad keihard over het zand gaan, jumps nemen.. mmmmm
Ik ben hier denk ik de enige die zijn brommer (gelukkig zachtjes en geen schade) op de grond laat vallen omdat die met 5km/h (quote:Op maandag 10 december 2007 15:47 schreef Geqxon het volgende:
Och, en ik ben hier volgens mij weer de enige die met 60km/h over (los) zand heeft zitten te blazen.
Ik bleef met mijn maat 46 tussen de grond en mijn op-de-achterbrug-gemonteerde stepjes hangen. Tijdens het wegrijden. Met minder dan 5km/h gevallen.quote:Op maandag 10 december 2007 17:04 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik ben hier denk ik de enige die zijn brommer (gelukkig zachtjes en geen schade) op de grond laat vallen omdat die met 5km/h (![]()
) door de bocht ging.
Nouja, zie het maar zo: met minder dan 5km/h vallen is veel minder erg dan met wat minder dan 50km/h vallenquote:Op maandag 10 december 2007 17:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik bleef met mijn maat 46 tussen de grond en mijn op-de-achterbrug-gemonteerde stepjes hangen. Tijdens het wegrijden. Met minder dan 5km/h gevallen.
Noobquote:Op maandag 10 december 2007 17:11 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Nouja, zie het maar zo: met minder dan 5km/h vallen is veel minder erg dan met wat minder dan 50km/h vallen. Ik neem aan dat je gewoon goed terecht kwam zoals ik (ik stond gewoon opeens op het fietspad terwijl mijn brommer langzaam viel, had hem nog maar net 5 minuten
)
Doh, tuurlijk rijd ik als een noob als ik net dat ding 5 minuten hebtquote:Op maandag 10 december 2007 17:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Noob
Al heb ik als 13 jarige ook al wel eens bijna een Gilera DNA laten flikkeren.
Nog één hier ook hoorquote:Op maandag 10 december 2007 17:04 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik ben hier denk ik de enige die zijn brommer (gelukkig zachtjes en geen schade) op de grond laat vallen omdat die met 5km/h (![]()
) door de bocht ging.
quote:Op maandag 10 december 2007 17:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik ben de enigste mongool die met 60 ofzo gewoon keihard rechtdoor de sloot in ketst.
no wai.. die puch van mij.. 35 wind tegen max hequote:Op maandag 10 december 2007 15:46 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik ben lekker de langzaamste!!!![]()
![]()
![]()
Kunnen jullie niet tegenop he!!!
zelfkennisquote:Op maandag 10 december 2007 17:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik ben de enigste die met 60 ofzo gewoon keihard rechtdoor de sloot in ketst.
ey enschede rock city waar het gros van de chicks vadsig zijn en golfs gti´s je respect level omhoog halenO+quote:Op maandag 10 december 2007 12:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar jij woont op het platteland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |