Ik vind et heerlijk, maar inderdaad, wel netjes bijwerken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
Beffen is best ok, mits kaal of erg netjes bijgewerkt. Niks zo storend als een hap haar in je mond. Mijn vriendin komt ook (nog) niet tot een orgasme, maar dat maakt ons allebei niet uit, zolang ze er maar blij mee is
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
Beffen is best ok, mits kaal of erg netjes bijgewerkt.
ligt eraan hoe oud je bent, en of je ook wel daadwerkelijk ooit sex gehad?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:59 schreef BreakSpear het volgende:
Nooit gedaan. Lijkt me niks. Ben ik nu niet normaal?
Ik heb het dus vant weekend voor de eerste keer gedaan, met mijn 18 jaar.. Ik kan er natuurlijk (nog) niks van..quote:Op woensdag 28 november 2007 15:14 schreef het.ismij het volgende:
[..]
ligt eraan hoe oud je bent, en of je ook wel daadwerkelijk ooit sex gehad?
Mocht je aan beide "eisen" voldoen.
Try before you die!![]()
Boh, ik was 21 en leerde erg snel hoe ik 't goed moest doen hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 16:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb het dus vant weekend voor de eerste keer gedaan, met mijn 18 jaar.. Ik kan er natuurlijk (nog) niks van..
k had het tegen BreakSpearquote:Op woensdag 28 november 2007 16:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb het dus vant weekend voor de eerste keer gedaan, met mijn 18 jaar.. Ik kan er natuurlijk (nog) niks van..
Altijd handig,..quote:Op donderdag 29 november 2007 14:54 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik vind 't heerlijk om te doen, mits de boel verzorgd is natuurlijk. Geen betere warming up dan een die eindigt in een vurige orale behandeling.Ik moet het overigens niet té lang bij m'n vriendin doen, anders zit ze al snel tegen 't plafond aan.
Tis gvd wel te hopen ja.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:21 schreef Tuvai.net het volgende:
de ideale manier om haar in een hele hitsige bui te krijgen.
Klinkt als een faker.quote:Op zondag 2 december 2007 00:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mwa, ik befte mn ex regelmatig, maar ze kronkelde nooit zegmaar. Bleef gewoon stilliggen, maar oh wat een lawaai als ze klaarkwamMoet mn befskills dus een beetje opwaarderen voordat ik me Befkoning de Eerste mag noemen
Neuh, geen fakerquote:
Eensch.. doe het zelf ook graag en she loves itquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:24 schreef michiel5 het volgende:
Lekker en leuk om te doen. Geweldig om mijn vriendin te horen genieten.
Bovendien komt ze zo makkelijk en snel tot een orgasme, zie er geen nadelen aan eigenlijk?
Waarom dat nou weer... ik lig ook niet bijzonder te kronkelen (straks duw ik 'm nog van het juiste plekje afquote:
Volgens mij ging het er om dat de chick doodstil lag te planken en toen ineens gillend klaarkwam. Geef toe, dat zie je niet vaak.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:14 schreef Adurothiel het volgende:
Waarom dat nou weer... ik lig ook niet bijzonder te kronkelen (straks duw ik 'm nog van het juiste plekje af), maar geniet toch echt! En ik maak ook geluid, dus stil liggen + lawaai kan prima samen.
Beffen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:51 schreef RaaB_HimselF het volgende:
EEEEUUUHHHH waar gaat dit over???????
*Eensch isquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:24 schreef michiel5 het volgende:
Lekker en leuk om te doen. Geweldig om mijn vriendin te horen genieten.
Als je het zelf niet lekker vind zijn er ook "beflapjes" te koop. Degene die ik ken heet Beffy en dit is een zeer dun "vloetje" welke je tussen je tong en haar vagina houdt. De kans op een SOA wordt hierdoor ook kleiner.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:42 schreef Metro2005 het volgende:
Ik doe het voor mijn vriendin, niet echt voor mezelf. Ik heb er maar af en toe écht heel erg zin in maar als ik eenmaal bezig ben is het stiekem toch wel weer geil
Gaat me niet om de smaakquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:56 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
Als je het zelf niet lekker vind zijn er ook "beflapjes" te koop. Degene die ik ken heet Beffy en dit is een zeer dun "vloetje" welke je tussen je tong en haar vagina houdt. De kans op een SOA wordt hierdoor ook kleiner.
Voor degene die het dus niet lekker vinden om te doen of verschillende meiden beffen kan dit dus een uitkomst zijn..
maakt mij niet zoveel uit (Beffen overgens, ik ben niet zo van de mannenliefde)quote:Op maandag 10 december 2007 10:31 schreef DAMH het volgende:
Trouwens wat vinden jullie,, beffen/pijpen jullie gelijk de eerste keer iemand of wachten jullie daarmee?
Zelfs ik met mijn eenmalige ervaring tot nu toe, zeg dat beffen niet naar pis smaakt.. iig niet bij mij... En Bavaria moet Amstel/Heineken zijnquote:Op maandag 10 december 2007 11:08 schreef King_of_Kool het volgende:
En het verschil met Bavaria is, dat beffen maar 10 sec. naar pis smaakt
Ik bedoelde eigenlijk zo van, de eerste keer in de zin van eventuele ziektes enzo,, en wat betreft pijpen, das ook meer voor de dames die vraagquote:Op maandag 10 december 2007 11:06 schreef het.ismij het volgende:
[..]
maakt mij niet zoveel uit (Beffen overgens, ik ben niet zo van de mannenliefde)
Als ze niet ongesteld is kun je toch niet zo veel vreselijks oplopen met beffen? Zo legt mijn GGD het uit. Beffen was ok, pijpen kon je wel van alles van krijgen.quote:Op maandag 10 december 2007 21:20 schreef DAMH het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk zo van, de eerste keer in de zin van eventuele ziektes enzo,, en wat betreft pijpen, das ook meer voor de dames die vraag
En de overeenkomst tussen shag roken en vrouwen met schaamhaar beffen, is dat het allebei best lekker is, maar dat het altijd zo tussen je tanden gaat zitten...quote:Op maandag 10 december 2007 11:08 schreef King_of_Kool het volgende:
flauwekul, sommige meisjes kunnen erg goed faken... en zonder gekronkel klinkt het wel redelijk gefaked...quote:Op zondag 2 december 2007 21:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, geen fakerIk merkt het als het fake is (een zekere befbeurt in het verleden bij een ander).
Geen kunst aan, overtuigend faken. Maar dat heeft niks te maken met wel of niet kronkelen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:57 schreef InktVip het volgende:
[..]
flauwekul, sommige meisjes kunnen erg goed faken... en zonder gekronkel klinkt het wel redelijk gefaked...
haha ja als je het zo bekijktquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Geen kunst aan, overtuigend faken. Maar dat heeft niks te maken met wel of niet kronkelen.Een kronkelaar kan je dan beter eerder als faker aanwijzen: is soms best moeilijk om wat te voelen als je steeds van die tong wegkronkelt.
Nja ik denk dat je het wel kan merken.. had ooit iets gelezen dat je het ook merkt aan de smaak.. hoe geiler hoe zoeter..quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:04 schreef InktVip het volgende:
[..]
haha ja als je het zo bekijkt [afbeelding]
maar ik bedoelde ook niet dat je gigantisch moet kronkelen, alleen als iemand het goed doet is het verdomd moeilijk om helemaal stil te blijven liggen....
Zo'n vaag vermoeden had ik alquote:Op maandag 10 december 2007 21:20 schreef DAMH het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk zo van, de eerste keer in de zin van eventuele ziektes enzo,, en wat betreft pijpen, das ook meer voor de dames die vraag
ja das nog best lastig!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:37 schreef Catch22- het volgende:
beffen is super, als je het een beetje kan iig... Je moet het wel willen leren. Niet elke vrouw vindt het op dezelfde manier fijn (net als niet elke man op dezelfde manier gepijpt wil worden).
zo is het met sex altijd. je moet toch bij elke partner uitvinden wat de ander fijn vindt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:38 schreef InktVip het volgende:
[..]
ja das nog best lastig!
wat de een ge-wel-dig vindt, vindt de ander helemaal niet zo lekker...
En zo gebeurt het dus dat SOA's verspreid worden. Je kunt er niet zo maar vanuit gaan dat je bedpartner niks heeft. Lekker makkelijk hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:35 schreef het.ismij het volgende:
Zo'n vaag vermoeden had ik al
Maar goed,. ik heb er dus geen problemen mee,.. ben de moeilijkste niet,..
Als k er al vanuit moest gaan dat ze een ziekte heeft kan ik net zo goed stoppen met uberhaupt sex te hebben.
(ik geloof in het goede in de mensch)
Ik vind het teh pwn om te doen! Het ligt er net aan in welke 'goot' je loopt te kleffen, als ze echt zo ranzig zijn dan ga ik daar niet eens mee bezig. Ik vind het wel fijn om net over die clit heen te gaan, en dan vooral leuk om de techniek te vinden waar de chick in kwestie van houdt, zoals eerst proberen of ze een harde tong (quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:12 schreef DuTank het volgende:
Alles over beffen![]()
Wat is jullie mening over beffen? Ik vind het zelf niet echt leuk/lekker om te doen..
Hans Teeuwen heeft het over zure sloot, maar ik vond het niet zuur laatst.. Eerder zoet.
(Voor de eerste keer een meisje gebeft, dus misschien ligt het dat ik daar weinig ervaring mee heb dat ik het niks vind..)
Mag dat in een ander topiquequote:Op woensdag 12 december 2007 00:35 schreef Sar2007 het volgende:
-edit: post verwijderd-
Maar dames, wat vinden jullie dan van pijpen?
Maar meestal weet ik niet wanneer ik het ga doenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:18 schreef wheelyben het volgende:
Tip voor orale beginners.....zorg dat je een dag ervoor lekkere zoete dingen eet en dat telt ook voor haar....dan zal die zurige ( voor hem ) en de zout/bittere ( voor haar) ervaring veel smakelijker verlopen..en nee ik val niet op vrouwen met slechte tanden.......maar de zoetheid van je eten en drinken in de 24 voor orale sex zijn nogal bepalend voor de smaak..
Uiteraard lekker gewassen en ontdaan van struikgewassen en bodembegroeing.....klein drupeltje lekker geurende olie in de navel...( blijft langer actief omdat het niet door kleding of bedlinnen wordt weggeveegd...)
MMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmm zalig..........
ps ben geen befkoning......maar goed opweg naar mijn keizerschap..
Tsja letten op je houding he.. Als je te ver met je nek naar beneden moet dan kun je een kussen onder de kont van de dame leggenquote:Op zondag 16 december 2007 11:48 schreef Shannara het volgende:
Zeer geil, dat zeker! Maar ik krijg er zo'n zere nek van... Tips iemand?
Gewoon eerste keer, no problemoquote:Op maandag 10 december 2007 10:31 schreef DAMH het volgende:
Trouwens wat vinden jullie,, beffen/pijpen jullie gelijk de eerste keer iemand of wachten jullie daarmee?
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:26 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij is fan.
Niks zo leuk om een vrouw te zien kronkelen van genot door toedoen van jezelf.
Als er iets lekker is, is het wel beffen. Of je er iets van kunt of niet, of het nou een keertje een beetje vies smaakt of niet: met je gezicht op haar pruim is gewoon het einde.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:12 schreef DuTank het volgende:
Alles over beffen![]()
Wat is jullie mening over beffen? Ik vind het zelf niet echt leuk/lekker om te doen..
Hans Teeuwen heeft het over zure sloot, maar ik vond het niet zuur laatst.. Eerder zoet.
(Voor de eerste keer een meisje gebeft, dus misschien ligt het dat ik daar weinig ervaring mee heb dat ik het niks vind..)
Cunnilingusquote:Op zondag 16 december 2007 17:19 schreef Mister1977 het volgende:
Als er iets lekker is, is het wel beffen. Of je er iets van kunt of niet, of het nou een keertje een beetje vies smaakt of niet: met je gezicht op haar pruim is gewoon het einde.![]()
Alleen vind ik het woord beffen er niet bij passen. Zulk heerlijk tijdverdrijf zou toch wel een mooiere en minder platte benaming mogen hebben.
Ja die benaming ken ik wel maar is weer wat te exotisch. Wat me moeten hebben is een mooi Nederlands woord dat de lading goed dekt.quote:
doe het dan in haar bed...quote:Op maandag 17 december 2007 12:48 schreef Pritt het volgende:
De eerst paar slagen is het even afzien wegens de smaak maar daarna wordt het wel tof.
Het enige probleem is dat als je het wel goed gedaan hebt je vriendin je hele bed nat maakt als dank.
nie janken je kan het ook gewoon ergens anders doen:Pquote:Op maandag 17 december 2007 12:48 schreef Pritt het volgende:
De eerst paar slagen is het even afzien wegens de smaak maar daarna wordt het wel tof.
Het enige probleem is dat als je het wel goed gedaan hebt je vriendin je hele bed nat maakt als dank.
Ik vind vlaflippen nog wel grappig eerlijk gezegdquote:Op zondag 16 december 2007 17:28 schreef Mister1977 het volgende:
En wat betreft wikipedia. Deze termen staan erop:
beffen, likken, minetten (Limburgs), pruim likken, aan de postzegel likken, aan de rosbief snuffelen, tongracen, vrouwelijkevoorhuidvoenzen, wijwaterke, greppeltsje likken, een zoute snor halen, met je neus in de bosjes en de tong in de sloot, zure mossel eten, met je bek in `t natte gras liggen (Amsterdams), tapijt happen, bever eten, de sloot vullen, likken als lassie, een visje happen/eten, vlinderen, vlaflippen, broodje rosbief nemen.
Ik moet zeggen, er zit nu niet echt een mooie benaming tussen.
Andersom maken wij ook troepquote:Op maandag 17 december 2007 12:48 schreef Pritt het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2007 17:28 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja die benaming ken ik wel maar is weer wat te exotisch. Wat me moeten hebben is een mooi Nederlands woord dat de lading goed dekt.
En wat betreft wikipedia. Deze termen staan erop:
beffen, likken, minetten (Limburgs), pruim likken, aan de postzegel likken, aan de rosbief snuffelen, tongracen, vrouwelijkevoorhuidvoenzen, wijwaterke, greppeltsje likken, een zoute snor halen, met je neus in de bosjes en de tong in de sloot, zure mossel eten, met je bek in `t natte gras liggen (Amsterdams), tapijt happen, bever eten, de sloot vullen, likken als lassie, een visje happen/eten, vlinderen, vlaflippen, broodje rosbief nemen.
Ik moet zeggen, er zit nu niet echt een mooie benaming tussen.
Toch raar. Een pruim wordt heel vaak geassocieerd met nare luchtjes, maar die waar ik boven heb gehangen roken altijd lekker. Ach, misschien trek ik gewoon schone nette types aan.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:14 schreef vuursteen het volgende:
Weten jullie de overeenkomst tussen beffen en parachutespringen?
scroll
Je moet even door de lucht heen.
quote:Op maandag 10 december 2007 11:08 schreef King_of_Kool het volgende:
.. zolang jij maar klaarkomt?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
Beffen is best ok, mits kaal of erg netjes bijgewerkt. Niks zo storend als een hap haar in je mond. Mijn vriendin komt ook (nog) niet tot een orgasme, maar dat maakt ons allebei niet uit, zolang ze er maar blij mee is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |