abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47696294
Hoewel ik altijd wel het geheel voor elkaar krijg lijkt het me leuk om m'n vriendin te kunnen verrassen met wat leuke dingetjes om het bgebeft worden voor haar nog wat specialer te maken. Dus wat zijn de dingen die het nou net wat specialer maken?
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_47698934
Waar mijn vriendin enorm van genoot:

- afwisselend hard/zacht, snel/traag
- af en toe je tong in haar vagina steken en daar wat 'bewegen'
- tijdens het beffen haar vingeren

Wat zij ook dikwijls deed was mn hoofd vastnemen om me naar te 'leiden'.

Ik heb onlangs een aflevering van Nip/Tuck gezien, en daar gaf iemand de tip om het alfabet met je tong te schrijven over haar clitoris... Maar toen ik dat zag was het al gedaan met de vriendin, en kheb nog niemand nieuw, dus kheb da nog nie kunnen testen...
  dinsdag 27 maart 2007 @ 01:42:41 #3
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_47699005

dit zal ze wel waarderen

en anders dit wel, voor elke schaamlip een deel

A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:40:43 #4
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_47702008
Tvp
Guanine en Cytosine! *O*
pi_47722798
Nothing gets to me now, unless I'm thinking of how the future ain't what it used to be.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:01:54 #6
149973 Likkend_Knuffelbeertje
Lief,zachtaardig en GEIL!
pi_47723716
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 01:42 schreef beertenderrr het volgende:

........
Met beffen de schaamlippen verwennen zal niet veel resultaat geven lijkt mij....

je zou met die tong misch wel die klit lekker verwennen kunnen.
Wie zich zelf kent, veroordeelt niemand
pi_47733745
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:39 schreef Paveway het volgende:
http://www.cunnilingustutor.com/

Veel oefenen...
Daar staan idd wel een aantal dingen
pi_47767269
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:39 schreef Paveway het volgende:
http://www.cunnilingustutor.com/

Veel oefenen...
quote:
Eat Pussy Like a Pro
pi_47779527
Mijn vriendin vindt het lekker als ik een beetje aan d'r clitoris zuig en dan met je tong het clitje kietelen . Op die manier kan mijn vriendin echt heel makkelijk en snel komen, bijkomend feitje is dat ik het leuk vind om haar te beffen.

ohja en wat wafelijzertje zegt af en toe je tong in haar vagina steken.
Nog iets, wat ik altijd doe ga niet meteen naar d'r clitje toe, kus en lik eerst bv haar dijbenen en zachtjes en laat je lippen over haar benen glijden en ga dan naar haar vagina toe. Haar vagina dan heel zachtjes aanraken met je lippen en dan haar andere dijbeen beetje kussen. Dan net naast haar schaamlippen likken en af en toe snel met je tong over haar clitje en haar zo meer en meer gek maken. En uiteraard ook je handen gebruiken door bijvoorbeeld haar borsten tegelijkertijd te masseren of met 'n vinger over haar dijbeen strelen of met 'n vinger in haar vagina spelen .

Volgens mij liet ik me 'n beetje gaan

nou iig succes en laat me weten hoe het ging en ik ben ook benieuwd om andere "strategien/tactieken" te horen
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_47781522
hihi ik zou bijna zeggen dat je gezien hebt hoe ik het (vaak) doe
A Woman's mind is cleaner than a man's. She changes it more often.
pi_47789020
* rameijer ook deja-vu heeft
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_47799862
quote:
[afbeelding]
dit zal ze wel waarderen

[afbeelding]
aah bah dan zou mijn zin al meteen over gaan.

Maar gewoon eerst een beetje de lipjes kussen en er zachtjes overheen likken dat het kriebelt en zo werk je een beetje naar het clitje toe. En veel teasen word ze alleen maar geiler van

Maar dat is ook voor elke vrouw verschillend volgens mij
Ik zou zeggen vraag het haar wat ze het lekkerst vind.

[ Bericht 7% gewijzigd door Riann op 29-03-2007 18:15:46 ]
pi_47804083
Gewoon likken als Lassie, komt alles goed.
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:09:15 #14
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_47804205
Begin bij haar tenen en als ze dan ff niet op let ram je je kop erin...

Gegarandeerd genot
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_47804592
met een ijsblokje in je mond
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:21:32 #16
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47804676
Schaamlippen uit elkaar trekken en dan een stevige drol erin leggen. Vervolgens likken als Lassie. Succes gegarandeerd.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 01:35:22 #17
167723 sanni
Acima de seu
pi_47817152
quote:
[afbeelding]
dit zal ze wel waarderen

[afbeelding]
pi_47849785
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 08:34 schreef stribe het volgende:
Mijn vriendin vindt het lekker als ik een beetje aan d'r clitoris zuig en dan met je tong het clitje kietelen . Op die manier kan mijn vriendin echt heel makkelijk en snel komen, bijkomend feitje is dat ik het leuk vind om haar te beffen.

ohja en wat wafelijzertje zegt af en toe je tong in haar vagina steken.
Nog iets, wat ik altijd doe ga niet meteen naar d'r clitje toe, kus en lik eerst bv haar dijbenen en zachtjes en laat je lippen over haar benen glijden en ga dan naar haar vagina toe. Haar vagina dan heel zachtjes aanraken met je lippen en dan haar andere dijbeen beetje kussen. Dan net naast haar schaamlippen likken en af en toe snel met je tong over haar clitje en haar zo meer en meer gek maken. En uiteraard ook je handen gebruiken door bijvoorbeeld haar borsten tegelijkertijd te masseren of met 'n vinger over haar dijbeen strelen of met 'n vinger in haar vagina spelen .

Volgens mij liet ik me 'n beetje gaan

nou iig succes en laat me weten hoe het ging en ik ben ook benieuwd om andere "strategien/tactieken" te horen
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:00 schreef Riann het volgende:

[..]

aah bah dan zou mijn zin al meteen over gaan.

Maar gewoon eerst een beetje de lipjes kussen en er zachtjes overheen likken dat het kriebelt en zo werk je een beetje naar het clitje toe. En veel teasen word ze alleen maar geiler van

Maar dat is ook voor elke vrouw verschillend volgens mij
Ik zou zeggen vraag het haar wat ze het lekkerst vind.
Wordt allemaal reeds gedaan. Tgaat er meer om dat ik er eens wil verrassen met iets compleet nieuws etc
pi_47850452
gewoon lekker met een fishermans friend in je mond...
  zaterdag 31 maart 2007 @ 00:32:47 #20
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_47850570
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 00:01 schreef Realzm het volgende:

[..]

[..]

Wordt allemaal reeds gedaan. Tgaat er meer om dat ik er eens wil verrassen met iets compleet nieuws etc
Wil jij dat of wil zij dat? Volgens mij heb je nu wel alle tips gehad. Ik doe het ook niet anders dan wat stribe beschrijft. En het vrouwtje is tevreden kan ik je zeggen. Als er nog meer is wil ik dat ook wel horen. Ben dan heel benieuwd.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_47853468
oh ja wat je ook kan doen (vond mijn ex en huidige vriendin ook lekker) neem 'n slok thee of warm water en dan meteen beffen dan zijn je tong of lippen nl nog warm en dat schijnt ook goed te zijn.
Zelfde kan je ook proberen met ijs, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd...

Niet echt super grote verrassing maar kan leuk zijn
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_47865214
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 00:32 schreef ajf het volgende:

[..]

Wil jij dat of wil zij dat? Volgens mij heb je nu wel alle tips gehad. Ik doe het ook niet anders dan wat stribe beschrijft. En het vrouwtje is tevreden kan ik je zeggen. Als er nog meer is wil ik dat ook wel horen. Ben dan heel benieuwd.
Komt allemaal van mijn kant. Zij klaagt nergens over maar ik heb gewoon een instelling dat je altijd kunt leren van anderen. Vandaar dat ik er gewoon een topic over opende om te kijken of er dingen waren die ik nog niet kende maar die wel het kennen waard is
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:02:35 #23
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_47868625
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:00 schreef Realzm het volgende:

[..]

Komt allemaal van mijn kant. Zij klaagt nergens over maar ik heb gewoon een instelling dat je altijd kunt leren van anderen. Vandaar dat ik er gewoon een topic over opende om te kijken of er dingen waren die ik nog niet kende maar die wel het kennen waard is
Gelijk heb je . Maar mss ben je niet de enige die er nog iets van kan leren. Daarvoor ben je nooit te oud!
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:46:47 #24
64792 Mryc
play me one more song
pi_47870081
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 01:38 schreef Wafelijzertje het volgende:

Ik heb onlangs een aflevering van Nip/Tuck gezien, en daar gaf iemand de tip om het alfabet met je tong te schrijven over haar clitoris... Maar toen ik dat zag was het al gedaan met de vriendin, en kheb nog niemand nieuw, dus kheb da nog nie kunnen testen...
Oh god

Dat mannen dit echt doen....
  zaterdag 31 maart 2007 @ 22:34:29 #25
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_47874353
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 01:38 schreef Wafelijzertje het volgende:
Origineel, dat is ook nog helemaal niet in een film geweest ofzo

kuch cruel intentions kuch
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')