Met beffen de schaamlippen verwennen zal niet veel resultaat geven lijkt mij....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:42 schreef beertenderrr het volgende:
en anders dit wel, voor elke schaamlip een deel
........
Daar staan idd wel een aantal dingenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:39 schreef Paveway het volgende:
http://www.cunnilingustutor.com/
Veel oefenen...
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:39 schreef Paveway het volgende:
http://www.cunnilingustutor.com/
Veel oefenen...
quote:Eat Pussy Like a Pro
aah bah dan zou mijn zin al meteen over gaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:42 schreef beertenderrr het volgende:
[afbeelding]
dit zal ze wel waarderen
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:42 schreef beertenderrr het volgende:
[afbeelding]
dit zal ze wel waarderen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:34 schreef stribe het volgende:
Mijn vriendin vindt het lekker als ik een beetje aan d'r clitoris zuig en dan met je tong het clitje kietelen. Op die manier kan mijn vriendin echt heel makkelijk en snel komen, bijkomend feitje is dat ik het leuk vind om haar te beffen.
ohja en wat wafelijzertje zegt af en toe je tong in haar vagina steken.
Nog iets, wat ik altijd doe ga niet meteen naar d'r clitje toe, kus en lik eerst bv haar dijbenen en zachtjes en laat je lippen over haar benen glijden en ga dan naar haar vagina toe. Haar vagina dan heel zachtjes aanraken met je lippen en dan haar andere dijbeen beetje kussen. Dan net naast haar schaamlippen likken en af en toe snel met je tong over haar clitje en haar zo meer en meer gek maken. En uiteraard ook je handen gebruiken door bijvoorbeeld haar borsten tegelijkertijd te masseren of met 'n vinger over haar dijbeen strelen of met 'n vinger in haar vagina spelen.
Volgens mij liet ik me 'n beetje gaan
nou iig succes en laat me weten hoe het gingen ik ben ook benieuwd om andere "strategien/tactieken" te horen
Wordt allemaal reeds gedaan. Tgaat er meer om dat ik er eens wil verrassen met iets compleet nieuws etcquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:00 schreef Riann het volgende:
[..]
aah bah dan zou mijn zin al meteen over gaan.
Maar gewoon eerst een beetje de lipjes kussen en er zachtjes overheen likken dat het kriebelt en zo werk je een beetje naar het clitje toe. En veel teasen word ze alleen maar geiler van![]()
Maar dat is ook voor elke vrouw verschillend volgens mij
Ik zou zeggen vraag het haar wat ze het lekkerst vind.
Wil jij dat of wil zij dat? Volgens mij heb je nu wel alle tips gehad. Ik doe het ook niet anders dan wat stribe beschrijft. En het vrouwtje is tevreden kan ik je zeggen. Als er nog meer is wil ik dat ook wel horen. Ben dan heel benieuwd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:01 schreef Realzm het volgende:
[..]
[..]
Wordt allemaal reeds gedaan. Tgaat er meer om dat ik er eens wil verrassen met iets compleet nieuws etc
Komt allemaal van mijn kant. Zij klaagt nergens over maar ik heb gewoon een instelling dat je altijd kunt leren van anderen. Vandaar dat ik er gewoon een topic over opende om te kijken of er dingen waren die ik nog niet kende maar die wel het kennen waard isquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:32 schreef ajf het volgende:
[..]
Wil jij dat of wil zij dat? Volgens mij heb je nu wel alle tips gehad. Ik doe het ook niet anders dan wat stribe beschrijft. En het vrouwtje is tevreden kan ik je zeggen. Als er nog meer is wil ik dat ook wel horen. Ben dan heel benieuwd.
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:00 schreef Realzm het volgende:
[..]
Komt allemaal van mijn kant. Zij klaagt nergens over maar ik heb gewoon een instelling dat je altijd kunt leren van anderen. Vandaar dat ik er gewoon een topic over opende om te kijken of er dingen waren die ik nog niet kende maar die wel het kennen waard is
Oh godquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:38 schreef Wafelijzertje het volgende:
Ik heb onlangs een aflevering van Nip/Tuck gezien, en daar gaf iemand de tip om het alfabet met je tong te schrijven over haar clitoris... Maar toen ik dat zag was het al gedaan met de vriendin, en kheb nog niemand nieuw, dus kheb da nog nie kunnen testen...
Origineel, dat is ook nog helemaal niet in een film geweest ofzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:38 schreef Wafelijzertje het volgende:
Ik heb onlangs een aflevering van Nip/Tuck gezien, en daar gaf iemand de tip om het alfabet met je tong te schrijven over haar clitoris... Maar toen ik dat zag was het al gedaan met de vriendin, en kheb nog niemand nieuw, dus kheb da nog nie kunnen testen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |