Kaarsjes erin? Die smelten.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:46 schreef Polvere het volgende:
Pilsje erbij, sokken uit,voor de open haard, kaarsjes willen wel helpen. Use your imagination, mêb.
ik moest hier gewoon ff eenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:49 schreef Chris_Highhat het volgende:
Slingers ophangen en misschien een gezichtje tekenen
En we gaan het ook gewoon eens in de maand kicken.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:51 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
ik moest hier gewoon ff eenposten !!!! Echt , ik zag het gewoon voor me
![]()
en dan neem ik het feit dat dit topic nu voor altijd tussen MAT staat maar voor lief![]()
Ja, door te zeggen dat je het op z'n hondjes wil, en dan stiekum toch gaan beffen...quote:Op woensdag 6 december 2006 21:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Bef haar eens terwijl ze op handen en knieen zit.
Toch maar ff de op veranderd voor degene die denken dat ik de "gebefde" benquote:Op woensdag 6 december 2006 21:58 schreef Topmaat het volgende:
Ga naar de dierenwinkel en koop een beftekkel, plezier en variatie gegarandeerd!
Door het een keer goed te doen, in plaats van lafjes over d'r kutje te likken.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:45 schreef ryangozer het volgende:
Hoe kan ik het beffen leuker maken voor me vriendin? ze vind het saai![]()
precies. als je het goed doet is het altijd leuk.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:01 schreef Blivox het volgende:
[..]
Door het een keer goed te doen, in plaats van lafjes over d'r kutje te likken.
vingers doe ik al, dildo beginnen we niet aan..quote:Op woensdag 6 december 2006 22:04 schreef NanKing het volgende:
Zo het gebagger mag vanaf nu weer achterwege blijven.
Wat pdl zei is een goede tip
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |