Kaarsjes erin? Die smelten.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:46 schreef Polvere het volgende:
Pilsje erbij, sokken uit,voor de open haard, kaarsjes willen wel helpen. Use your imagination, mêb.
ik moest hier gewoon ff eenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:49 schreef Chris_Highhat het volgende:
Slingers ophangen en misschien een gezichtje tekenen
En we gaan het ook gewoon eens in de maand kicken.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:51 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
ik moest hier gewoon ff eenposten !!!! Echt , ik zag het gewoon voor me
![]()
en dan neem ik het feit dat dit topic nu voor altijd tussen MAT staat maar voor lief![]()
Ja, door te zeggen dat je het op z'n hondjes wil, en dan stiekum toch gaan beffen...quote:Op woensdag 6 december 2006 21:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Bef haar eens terwijl ze op handen en knieen zit.
Toch maar ff de op veranderd voor degene die denken dat ik de "gebefde" benquote:Op woensdag 6 december 2006 21:58 schreef Topmaat het volgende:
Ga naar de dierenwinkel en koop een beftekkel, plezier en variatie gegarandeerd!
Door het een keer goed te doen, in plaats van lafjes over d'r kutje te likken.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:45 schreef ryangozer het volgende:
Hoe kan ik het beffen leuker maken voor me vriendin? ze vind het saai![]()
precies. als je het goed doet is het altijd leuk.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:01 schreef Blivox het volgende:
[..]
Door het een keer goed te doen, in plaats van lafjes over d'r kutje te likken.
vingers doe ik al, dildo beginnen we niet aan..quote:Op woensdag 6 december 2006 22:04 schreef NanKing het volgende:
Zo het gebagger mag vanaf nu weer achterwege blijven.
Wat pdl zei is een goede tip
Dildofoob.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:05 schreef ryangozer het volgende:
dildo beginnen we niet aan..
Aha, we hebben een Dildon't te pakkenquote:Op woensdag 6 december 2006 22:05 schreef ryangozer het volgende:
[..]
vingers doe ik al, dildo beginnen we niet aan..
je vraagt echt om een ban he?quote:
Mag ik jou beffen in ruil voor B&Jquote:Op woensdag 6 december 2006 22:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je vraagt echt om een ban he?
kutkloon
Nee man, Drs. P.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:00 schreef Camplo het volgende:
Ab Normaal DVD aanzetten op de achtergrond.
zoiets:quote:Op woensdag 6 december 2006 23:06 schreef Roellio het volgende:
Ik steek af en toe m'n tong naar binnen en dan doe ik zo van: "pprrrrrrttt"
![]()
geef eerst de B&J's maarquote:Op woensdag 6 december 2006 22:21 schreef little_pussy het volgende:
[..]
Mag ik jou beffen in ruil voor B&J![]()
quote:
*gniffel*quote:
Tenzij ze niet pijpt/daar ook geen reet aan vindt.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Standje 69 al geprobeerd?
Is ze in ieder geval zelf te druk bezig om de situatie saai te vinden.![]()
Zing er een liedje bijquote:Op woensdag 6 december 2006 21:45 schreef ryangozer het volgende:
Er is een zinnetje, wanneer je die steeds herhaald maakt je tong een bepaalde beweging die wordt aangeraden.quote:
Hermes HouseBandquote:Op donderdag 7 december 2006 12:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Er is een zinnetje, wanneer je die steeds herhaald maakt je tong een bepaalde beweging die wordt aangeraden.
Kan er even niet opkomen.
lik-lik-lik-lik etc.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Er is een zinnetje, wanneer je die steeds herhaald maakt je tong een bepaalde beweging die wordt aangeraden.
Kan er even niet opkomen.
1 van de weinige serieuze antwoorden die ook nog eregns op slaat.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:28 schreef Angst het volgende:
uh, dan doe je iets verkeerd, haar om aanwijzingen vragen ofzow ?
Wat moet er werken dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
Alleen likken werkt bij mij niet![]()
aarrgghhh neeequote:Op donderdag 7 december 2006 16:36 schreef ZmokE het volgende:
Neem eerst eens een paar Fishermans Friendsin je mond.Dan beffen en zachtjes blazen...
Wel toepasselijkquote:Op donderdag 7 december 2006 00:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee man, Drs. P.
Jij bent ook absoluut niet romantisch!
Graag foto's van de vriendin van ts, mocht eht interessant lijken, meld ik me vrijwillig aan om het voor te doen.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:37 schreef Miauwww het volgende:
Waarschijnlijk doe jij het dan toch maar heel ondermaats ... want gebeft worden is gewoon een zaligheid !!! Ga eens op cursus, of laat een ander het eens doen![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:33 schreef Jodocus1 het volgende:
Wat dacht je van een Boek: Beffen voor dummies ?
ik ga geen echte foto's van haar plaatsen, maar ze is vergelijkbaar met dit:quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:15 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Graag foto's van de vriendin van ts, mocht eht interessant lijken, meld ik me vrijwillig aan om het voor te doen.![]()
ja vooral het lichaam maar het hoofd lijkt er ook wel aardig op... ik ben er tevreden meequote:Op vrijdag 8 december 2006 12:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik hoop voor je dat je dat lichaam bedoelt.. wat een naar hoofd
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:49 schreef Electro-Worm het volgende:
Van dildo's kun je kanker krijgen, heb ik gezien bij Jensen toen Kim Holland er was.
Ik denk dat jij overal dood aan gaat.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:55 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik heb gehoord van vrouwen ookIs dat echt waar?? als zij hun geil op jou afgrichten, krijg je dan echt kanker
??
Lijkt me erg zeg!
ik zit in puberteit, ik ben aan het fantaseren. Laat mij ook even, kom nou.
Alleen van bepaalde soortenquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:49 schreef Electro-Worm het volgende:
Van dildo's kun je kanker krijgen, heb ik gezien bij Jensen toen Kim Holland er was.
huur een band in voor wat live achtergrondmuziek. of een paar clowns of goochelaarsquote:Op woensdag 6 december 2006 21:45 schreef ryangozer het volgende:
da's een HOAXquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
.. zorg dat je eindelijk die g-spot is vind. Dan vind ze het niet meer saai.
Nou ja hij zal zeker ooit ergens van sterven, das een ding dat zeker isquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:58 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik denk dat jij overal dood aan gaat.
kan jij 'm wel vinden dan?quote:Op zondag 10 december 2006 19:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen uit frustratie omdat jij 'm niet kan vinden![]()
amateur.quote:
g-spot met je tong? ingewikkeldquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Het helpt ook als je vriendin het idee heeft dat jij ervan geniet. Dus maak eens geluid en zorg dat je eindelijk die g-spot is vind. Dan vind ze het niet meer saai.
Johquote:Op zondag 10 december 2006 23:54 schreef Angst het volgende:
[..]
g-spot met je tong? ingewikkeld, en denk dat je daar ook nix voelt als dat gestimuleerd wordt met een tong, ligt vrij diep en je voelt het als er tegen gedrukt wordt (en dan vind ik er nog nix an
, of ik heb um gewoon niet
)
probeer dan gewoon de clitoris
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
JohZe bedoelt de clit blijven likken, maar met een vinger vibrator langs de g-spot.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik hoop voor je dat je dat lichaam bedoelt.. wat een naar hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:12 schreef makkie88 het volgende:
[..]
das een plorkprachtig lichaam, ontzettende rotkop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dacht ik altijd![]()
Ha, die heeft elk meisje toch?quote:Op zondag 10 december 2006 23:54 schreef Angst het volgende:
[..]
g-spot met je tong? ingewikkeld, en denk dat je daar ook nix voelt als dat gestimuleerd wordt met een tong, ligt vrij diep en je voelt het als er tegen gedrukt wordt (en dan vind ik er nog nix an
, of ik heb um gewoon niet
)
probeer dan gewoon de clitoris
Wat jij zegt is wel de meest gangbare vorm hoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
prachtig lichaam, ontzettende rotkop.
dacht ik altijd
Misschien wordt het dan tijd om de penis er eens goed in te knallen...quote:Op maandag 14 januari 2008 18:50 schreef skyrebel het volgende:
Vind ze beffen in het algemeen saai of alleen als jij het doet??
Als ze jouw gebef saai vind, laat haar dan vertellen wat ze niet saai vind en doe dat. Ja en vind ze het in het algemeen saai.....dan is het misschien een hopeloze zaak en wordt het tijd voor wat anders![]()
Maar als TS het zelf super vind om te doen... En zijn vriendin denkt van: "Laat maar..." Ik zou ook gefrustreerd zijn.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:15 schreef Alcarin het volgende:
Ik vind het ook saai. Is dat ook alweer erg tegenwoordig?
Doe je toch lekker wat anders..
Dan pas je sexueel gewoon niet echt bij elkaar en moet je een vriendin zoeken die wel gelikt wil worden. Lijkt me vrij logisch.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:18 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Maar als TS het zelf super vind om te doen... En zijn vriendin denkt van: "Laat maar..." Ik zou ook gefrustreerd zijn.
Als je daarop je geliefdes gaat selecteren...quote:Op maandag 14 januari 2008 23:59 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Dan pas je sexueel gewoon niet echt bij elkaar en moet je een vriendin zoeken die wel gelikt wil worden. Lijkt me vrij logisch.
Geen woorden in mijn mond leggen, heb toch echt niet beweerd dat het een selectiecriteria is. Maar als het frustraties zou opleveren moet je toch een keuze maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:01 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als je daarop je geliefdes gaat selecteren...
"It's not you, it's your fear of cunnilingus."
Als de relatie verder op en top is zou ik er niet te veel waarde aan hechten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:12 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Geen woorden in mijn mond leggen, heb toch echt niet beweerd dat het een selectiecriteria is. Maar als het frustraties zou opleveren moet je toch een keuze maken.
Dan valt de keuze op de relatie, ieder zijn eigen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:13 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als de relatie verder op en top is zou ik er niet te veel waarde aan hechten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |