is kulquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is hun versie van een 404 denk ik
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:47 schreef Ynske het volgende:
is
[..]
is kul dat heeft er niets mee te maken
er word iedere keer een ander getal gebruikt om de stemming te genereren. dus als je iedere keer die link gebruikt krijg je de melding dat hij al gebruikt is
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een session-ID dus idd. En dat heb je nodig om die gespam te voorkomen
Nee, want toen ik er voor de eerste keer op klikte kreeg ik die melding ook, en dat id er achter is alleen om je keuze vast te stellen, en dat eerste getal om welke poll het gaatquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:47 schreef Ynske het volgende:
is
[..]
is kul dat heeft er niets mee te maken
er word iedere keer een ander getal gebruikt om de stemming te genereren. dus als je iedere keer die link gebruikt krijg je de melding dat hij al gebruikt is
nee want jij hebt geprobeert te stemmen nadat Marc dat gedaan heeft. En die heeft dat nummer dus kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, want toen ik er voor de eerste keer op klikte kreeg ik die melding ook, en dat id er achter is alleen om je keuze vast te stellen, en dat eerste getal om welke poll het gaat
Klinkt goed, maar zo was het nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee want jij hebt geprobeert te stemmen nadat Marc dat gedaan heeft. En die heeft dat nummer dus kunnen gebruiken
Nee, je lokte uit dat anderen aan spam gingen doenquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, je lokte uit dat anderen aan spam gingen doen
Onderhoud hč.. Kan van alles zijn; vervanging harde schijf(alhoewel dit zonder downtime kan), bijplaatsen harddisks (ook zonder downtime mogelijk), bijplaatsen netwerkkaart (wel downtime) enz.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[afbeelding] Zal het daarna beter worden?
Dat gaat wel lukken lijkt mequote:Op dinsdag 27 november 2007 20:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik wil mijn oudje alleen "one moment of fame " geven.
Nee. Dat zijn ALLEMAAL "Upgrades"quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Onderhoud hč.. Kan van alles zijn; vervanging harde schijf(alhoewel dit zonder downtime kan), bijplaatsen harddisks (ook zonder downtime mogelijk), bijplaatsen netwerkkaart (wel downtime) enz.
Jij bent niet blondquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben blond, verwacht nu niet dat ik ga denken.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Dat zijn ALLEMAAL "Upgrades" [afbeelding]
Onderhoud is serverruimte vegen, schroefjes vastdraaien, dat soort Champions League bezigheden [afbeelding]
Dan vallen die eerste twee dus al af, of hebben die wat het voor fok! doen nog minder verstand dan.....quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Onderhoud hč.. Kan van alles zijn; vervanging harde schijf(alhoewel dit zonder downtime kan), bijplaatsen harddisks (ook zonder downtime mogelijk), bijplaatsen netwerkkaart (wel downtime) enz.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:29 schreef Ynske het volgende:
gvd, leun net op mijn hand, knal door mijn pols heen, litteken doen nu behoorlijk pijn
ligt al ijs opquote:
Jaquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
Op fok! wil ik de mysterieuze blijven.
Naah, ik fantaseer liever over vrouwen met inhoudquote:
De Zaak-Holleederquote:Op woensdag 28 november 2007 06:59 schreef Ynske het volgende:
marc hoe heette die zaak ook alweer?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk ja, dat Internet van je.
He, dat maakt me des te uniekerquote:Op woensdag 28 november 2007 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik me meer zorgen gaan maken om je soortgenoten
marc, hoe heet die zaak in Rdam?quote:
Ohhh hou stil Fles. Ik heb ontzettend gruwelijk veel zin in TaaiTaai.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Of sla een gat in zoeen vijfkilobaal pepernoten
Foto Klein, op het Weena (dat is de straat voor het station).quote:
Naar de winkel dan jijquote:Op woensdag 28 november 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohhh hou stil Fles. Ik heb ontzettend gruwelijk veel zin in TaaiTaai.
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Of sla een gat in zoeen vijfkilobaal pepernoten [afbeelding]
Nog meer ja,quote:Op woensdag 28 november 2007 11:19 schreef Ynske het volgende:
Neeej niet snoepen
ik wil t niet meer...
Ow da's ook wel lekker jahquote:Op woensdag 28 november 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
Ohhh hou stil Fles. Ik heb ontzettend gruwelijk veel zin in TaaiTaai.
Met stukjes groene shit hequote:Op woensdag 28 november 2007 12:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Rukt-ie nou zijn neushaar uit zijn neus?
Oeh, dat ga ik zaterdag doenquote:
Huiliequote:Op woensdag 28 november 2007 17:04 schreef Kuukske het volgende:
Zo, zit ik weer met mijn cateringvoer.
Ik heb het inmiddels ergens achter in m'n keel zitten bij de rest van het maagzuur dat er van omhoog komt.quote:
Nou joh, doe eens niet zo dramatischquote:Op woensdag 28 november 2007 17:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het inmiddels ergens achter in m'n keel zitten bij de rest van het maagzuur dat er van omhoog komt.
Bakje sla met mais, kwamkwammersloeg en tomaat. En euh.. kabeljauw op een broodje.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou joh, doe eens niet zo dramatisch
Wat was het? kipsaté?
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 28 november 2007 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Nou, laat het even weten straks.
Ga je zo'n zweedse chick scoren?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Potjandoosie dat Zweeds valt nog niet mee [afbeelding]
quote:
Nee, is prima te doen. T was wel de conimex versiequote:Op woensdag 28 november 2007 18:07 schreef Kuukske het volgende:
Dat klinkt pittig.
Als je het maar veilig doet!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Här börjar resan!
Du kan börja din resa i banguiden på flera sätt. Via menyn ovan där banorna är listade från söder till norr, eller via kartsidan där du får en översikt över järnvägsnätet och kan klicka dig vidare direkt till varje bandels sida. För dig som letar efter en viss järnväg finns också en lista över banor i bokstavsordning.
Zo [afbeelding] Lekker puh [afbeelding]
Ik zal meteen bij het instappen de noodrem opzoeken, goed?quote:
* Dr_Flash vangt Kuukske opquote:Op woensdag 28 november 2007 20:08 schreef Kuukske het volgende:
Als ik zometeen thuis ben ga ik slapen. Ik val om.
Thanksquote:
Welquote:Op woensdag 28 november 2007 20:22 schreef mcDavid het volgende:
Je wilt niet weten wat ik dacht, met de woorden "flash" en "kuukske" in één zin!
Dat dacht je bij "flash" en "kuukske" in 1 zin?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:47 schreef mcDavid het volgende:!!!
Mijn broer (lees: huisgenoot) komt mijn bankje lenen om met een meisje een film te kijken!![]()
ja, ikquote:
Neequote:
Ik heb hier nog een 3kilo-zak met strooigoedquote:Op woensdag 28 november 2007 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Of sla een gat in zoeen vijfkilobaal pepernoten
Ja, laat nou maar zittenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een 3kilo-zak met strooigoed
Doettie toch best goed!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:25 schreef qu63 het volgende:
http://www.hersenscheet.com/index.php/media/tube/keren_doe_je_zo/
Nog ff oefenen! [afbeelding]
Durf je nog op dat bankje te zitten vandaag?quote:Op donderdag 29 november 2007 00:37 schreef mcDavid het volgende:
Ik geloof nooit dat de film van mijn broer zo lang duurt.
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:25 schreef qu63 het volgende:
http://www.hersenscheet.com/index.php/media/tube/keren_doe_je_zo/
Nog ff oefenen!
quote:Ik had beter op school kunnen zijn
MIDDELVINGER. Ik ben de 12-jarige jongen die op de voorpaginafoto van Metro Rotterdam met
zijn middelvinger staat. Ik had daar absoluut niet moeten zijn, het zou
veel beter en fijner zijn als ik gewoon op school zat. Arme kinderen zouden
blij zijn als ze naar school zouden mogen gaan, maar wij verwende kinderen
worden al boos als we een paar uurtjes meer school krijgen. Ik (en vele anderen) waren domme
meelopertjes, ik zal niet meer gaan staken.
J.R.
Nee, dat dan weer nietquote:
met luciferstokjes tussen mijn oogleden te persenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
Waar is iedereen mee bezig?
staat ook online.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:27 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen metro, ze willen niet thuisbezorgen
Online bij Metrokrant Rotterdam, uhm volgens mij van de 27e.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer nietStaat die ergens?
gewoon een willekeurig adres en klaar.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, daar waar je eerst je adres, je pincode en je cupmaat moet invoeren om een dom gratis PDFje te downloaden zekerZe bekijken het maar
Wat wil jij dan? Een pekelwagen die voor je grijze mond langsrijdt?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
Tss, bij dat feesticoon topic word je ook alleen geholpen als je sneeuw wil.
Ik wou alleen wat glitter-sparkels op de sjaalquote:Op donderdag 29 november 2007 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? Een pekelwagen die voor je grijze mond langsrijdt?
Werken? Straks heel de namiddag gesprekken met studenten...quote:Op donderdag 29 november 2007 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
Waar is iedereen mee bezig?
En dat wouwe ze niet eens effe voor je doen?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:34 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wou alleen wat glitter-sparkels op de sjaal.
wheeeeeeeeeeeeehh
Regenquote:Op donderdag 29 november 2007 13:22 schreef mcDavid het volgende:
Naja, fiets ik wel weer terug door de regen [afbeelding]
Dat is veel meer, ze hebben zich verraden in een of ander onderzoekquote:Op donderdag 29 november 2007 15:36 schreef mcDavid het volgende:
Scholierenstaking
3/4 van die lui weet nieteens waarķm ze staken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |