marc, hoe heet die zaak in Rdam?quote:
Ohhh hou stil Fles. Ik heb ontzettend gruwelijk veel zin in TaaiTaai.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Of sla een gat in zoeen vijfkilobaal pepernoten
Foto Klein, op het Weena (dat is de straat voor het station).quote:
Naar de winkel dan jijquote:Op woensdag 28 november 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohhh hou stil Fles. Ik heb ontzettend gruwelijk veel zin in TaaiTaai.
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Of sla een gat in zoeen vijfkilobaal pepernoten [afbeelding]
Nog meer ja,quote:Op woensdag 28 november 2007 11:19 schreef Ynske het volgende:
Neeej niet snoepen
ik wil t niet meer...
Ow da's ook wel lekker jahquote:Op woensdag 28 november 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
Ohhh hou stil Fles. Ik heb ontzettend gruwelijk veel zin in TaaiTaai.
Met stukjes groene shit hequote:Op woensdag 28 november 2007 12:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Rukt-ie nou zijn neushaar uit zijn neus?
Oeh, dat ga ik zaterdag doenquote:
Huiliequote:Op woensdag 28 november 2007 17:04 schreef Kuukske het volgende:
Zo, zit ik weer met mijn cateringvoer.
Ik heb het inmiddels ergens achter in m'n keel zitten bij de rest van het maagzuur dat er van omhoog komt.quote:
Nou joh, doe eens niet zo dramatischquote:Op woensdag 28 november 2007 17:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het inmiddels ergens achter in m'n keel zitten bij de rest van het maagzuur dat er van omhoog komt.
Bakje sla met mais, kwamkwammersloeg en tomaat. En euh.. kabeljauw op een broodje.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou joh, doe eens niet zo dramatisch
Wat was het? kipsaté?
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 28 november 2007 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Nou, laat het even weten straks.
Ga je zo'n zweedse chick scoren?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Potjandoosie dat Zweeds valt nog niet mee [afbeelding]
quote:
Nee, is prima te doen. T was wel de conimex versiequote:Op woensdag 28 november 2007 18:07 schreef Kuukske het volgende:
Dat klinkt pittig.
Als je het maar veilig doet!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Här börjar resan!
Du kan börja din resa i banguiden på flera sätt. Via menyn ovan där banorna är listade från söder till norr, eller via kartsidan där du får en översikt över järnvägsnätet och kan klicka dig vidare direkt till varje bandels sida. För dig som letar efter en viss järnväg finns också en lista över banor i bokstavsordning.
Zo [afbeelding] Lekker puh [afbeelding]
Ik zal meteen bij het instappen de noodrem opzoeken, goed?quote:
* Dr_Flash vangt Kuukske opquote:Op woensdag 28 november 2007 20:08 schreef Kuukske het volgende:
Als ik zometeen thuis ben ga ik slapen. Ik val om.
Thanksquote:
Welquote:Op woensdag 28 november 2007 20:22 schreef mcDavid het volgende:
Je wilt niet weten wat ik dacht, met de woorden "flash" en "kuukske" in één zin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |