Hier inmiddels ook.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:11 schreef Bruce117 het volgende:
Die methode lijkt hier toch wel vrij aardig te werken
1 |
Office 2007 bedoel je waarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:24 schreef exile79 het volgende:
Kan de 'Opslaan Als...' functie niet vinden in Excel voor Vista. Am I stupid now?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:11 schreef rensuh het volgende:
Heb hier een excel bestand waar van onze voetbal wedstrijden staat hoeveel we gespeeld hebben, en ook wie er gescoord hebben.
Het aantal doelpunten p.p. wordt van C25 tot U25 weergegeven, onder elke cel staat iemand ze naam, dat is van C26 tot U26.
Nu wil ik in een aparte cel dat daar de naam van de topscoorder komt te staan.
Dus Piet 1, Jan 5, Klaas 3, Rob 9
En dan wil ik een aparte cel, alleen Rob hebben staan.
Ben zelf al bezig geweest met oa de functie =Zoeken, maar daar gaat het niet mee lukken
1 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | range("C14").select for i = 1 to 53 if activecell.value<>"" then exit sub else activecell.offset(1,0).select next i end sub |
1 2 3 | 'doe wat end if |
oeh elegant!!!quote:
Ik denk dat ik jouw code het beste kan gebruiken.quote:
ja ik heb office maar gewoon normaal excel. Aangezien het bestand afkomstig is van excel 2007 kan ik hem niet leznequote:Op zondag 27 januari 2008 11:22 schreef Deetch het volgende:
Heb je wel office op je pc of dat ook niet? Zonder office wordt het lastig. In notepad en wordpad zie je iig niets. Heb je al gegoogled op free excel viewer?
De gene van wie je dat bestand hebt gekregen moet hem opslaan in een format dat je wel kan lezen.
welke versie is "normaal" excel. Degene die je dat bestand heeft gestuurd moet hem opslaan als excel voor oudere versies.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:59 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
ja ik heb office maar gewoon normaal excel. Aangezien het bestand afkomstig is van excel 2007 kan ik hem niet lezne
Alt-enter na elke regel?quote:Op zondag 27 januari 2008 19:41 schreef 2cv het volgende:
Ik wil graag een hele lap text (een routebeschrijving) in 1 cel proppen. Resultaat is dat ik een cel krijg van 3 kilometer breed. Daarom wil ik de text binnen die ene cel boven elkar zetten. Maar hoe doe ik dat ?
Voorbeeld van wat ik nu heb:
Eerste straat links, 350 meter rechtdoor, rechtsaf, bij de stoplichten weer rechtsaf en dan de 3e supermarkt links
Wat ik wil:
Eerste straat links, 350
meter rechtdoor, rechtsaf,
bij de stoplichten weer
rechtsaf en dan de 3e
supermarkt links
Nope, ik bedoel meer dat excel de cel zelf mooi verdeeld vult.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:14 schreef mirelia het volgende:
[..]
Alt-enter na elke regel?
Of bedoel je dat niet?
Dat werkt zoals ik wil, top, bedankt !quote:Op zondag 27 januari 2008 20:17 schreef hooibaal het volgende:
Celeigenschappen, Uitlijning, Terugloop.
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |