abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54872292
quote:
PvdA-raadslid verkrachtte zijn vrouw.

Het half augustus aangehouden PvdA-raadslid Ronald Buld uit Hellendoorn wordt niet alleen verdacht zijn vrouw te hebben mishandeld, maar ook te hebben verkracht. Dat zou Buld hebben gedaan op een parenavond nadat hij zijn vrouw verdovende middelen had toegediend.

Ronald Buld - die woonachtig is in Nijverdal - wil vooralsnog in de raad blijven zitten, want hij weigert zijn zetel op te geven zolang de rechter geen uitspraak heeft gedaan. Maar in persoon zal hij voorlopig niet in de raad verschijnen, want zijn voorarrest is vandaag verlengd in afwachting van nader onderzoek. De advocaat van Buld had om een tussentijdse vrijlating gevraagd, maar de rechter wees dat af omdat de gepleegde feiten te zwaar zijn.

De GroenLinks/PvdA-fractie in Hellendoorn heeft het vertrouwen in Buld inmiddels opgezegd.
Paul Depla is vermoedelijk strafbaar nu hij seks heeft gepleegd op een openbare plaats. Maar verkrachting binnen het huwelijk, dat slaat natuurlijk helemaal alles. Nu beiden in de raad willen blijven, en de PvdA aanvankelijk ook achter Buld bleef staan, kun je stellen dat de PvdA het vertrouwensbeginsel en de integriteit van wethouders niet meer serieus neemt. Strafbare feiten zijn blijkbaar niet van belang. De vraag is: hoe serieus moeten we de PvdA nu nog nemen?

[ Bericht 8% gewijzigd door Zwaardvisch op 27-11-2007 18:26:09 ]
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:03:00 #2
124377 pmb_rug
salvation received
pi_54872486
mensen doen nu eenmaal niet wat wel zouden willen doen en doen vaak wel wat ze niet willen doen. dat noem je zonde.
niets nieuws.
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
pi_54872511
Vuile, smerige en achterbakse verdachtmakingsactie van de rechtse media en deze zelfverklaarde upper-class topicstarter. Dat van Depla is helemaal niet eens bewezen en tóch valt men erover. Maar als er een wordt bewezen dat CDA'ers jarenlang geld hebben geroofd dan baart dat kennelijk een stuk minder opzien.

Smerig, smerig, smerig.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:07:02 #4
124377 pmb_rug
salvation received
pi_54872549
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:05 schreef Klopkoek het volgende:
Vuile, smerige en achterbakse verdachtmakingsactie van de rechtse media en deze zelfverklaarde upper-class topicstarter. Dat van Depla is helemaal niet eens bewezen en tóch valt men erover. Maar als er een wordt bewezen dat CDA'ers jarenlang geld hebben geroofd dan baart dat kennelijk een stuk minder opzien.

Smerig, smerig, smerig.
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:10:41 #5
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54872601
quote:

Smerig, smerig, smerig.
Pugna Pro Patria
pi_54872663
Het is inderdaad om te gillen dat Klopkoek in onvoorstelbaar veel topics en in onvoorstelbaar veel posts op de man speelt.

Overigens raad ik Depla aan om te bewijzen dat het niet zo is. Alleen, dat gaat nogal moeilijk als je bewijsmateriaal laat vernietigen. Dan ben je te kwader trouw.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:15:12 #7
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54872688
quote:

Smerig, smerig, smerig.

Depla ontkent niks hoor.

De PvdA kan kennelijk niet beschaafd met seks omgaan, een teken van een gebrek aan totale beschaving. We hebben Oudkerk nog en die vent uit zo'n deelbeerput die z'n vrouw dumpte.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_54872720
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:10 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Dat de plaatselijke CDA afdeling van Noord-Brabant gemeenschapsgeld heeft geroofd is behoorlijk uit de publiciteit gehouden. Lijkt me toch veel ernstiger.

Kut media, kut RTL, kut GeenStijl, kut rechtse Fokkers.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_54872739
quote:

Smerig, smerig, smerig.
Hij ontkent het zelf niet eens.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_54872772
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:17 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat de plaatselijke CDA afdeling van Noord-Brabant gemeenschapsgeld heeft geroofd is behoorlijk uit de publiciteit gehouden. Lijkt me toch veel ernstiger.

Je bent aan het radicaliseren.

Een zelfverklaard links figuur wat gaat janken over gemeenschapsgeld.

En alsof dat erger is dan verkrachting en mishandeling.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:21:51 #11
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54872798
quote:

[..]

Och, ik ontduik belastingen ook zoveel mogelijk hoor
Pugna Pro Patria
pi_54872829
Opheffen die PVDA en gauw, stelletje kansloze daar!!
pi_54872856
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je bent aan het radicaliseren.

Een zelfverklaard links figuur wat gaat janken over gemeenschapsgeld.

En alsof dat erger is dan verkrachting en mishandeling.
Ik bedoel in vergelijking met wat Depla heeft gedaan.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_54872879
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:21 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Och, ik ontduik belastingen ook zoveel mogelijk hoor
En dat is dus veel SCHANDELIJKER dan wat Depla heeft gedaan!!!!
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:30:05 #15
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54872958
quote:
Och, we hebben het over Brabant.
quote:
Zullen we het dan eens hebben over de bijstandsfraude in Amsterdam over de jaren heen, getolereerd door de PvdA? Of een wethouder die de tippelzone moet sluiten maar hem zelf regelmatig frequenteerd? Of geld storten via de ontwikkelingshulp aan ideologisch bevriende regimes? (Herfkens).
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:30:54 #16
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54872965
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:26 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Waarom? Ik betaal al genoeg aan de belastingbunker in Apeldoorn hoor. Die ga ik het echt zo lastig mogelijk maken
Pugna Pro Patria
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:31:12 #17
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54872968
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:26 schreef Klopkoek het volgende:
Het is iig een stuk minder dom. Jurgen21 let vast wel op waar de camera's hangen.
pi_54873041
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:31 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het is iig een stuk minder dom. Jurgen21 let vast wel op waar de camera's hangen.
Wat maakt dat nou weer uit? Als CDA-lid geld uit de gemeenschapskas stelen om daar Mercedessen van te kopen is gewoonweg schandalig en illegaal.

Wat Depla deed niet.

'Och we hebben het over Brabant' zeg je? Is nijmegen dan wel zo'n belangrijke stad?

Nee, ik ben hier GOED pissig over!
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_54873058
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:30 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Waarom? Ik betaal al genoeg aan de belastingbunker in Apeldoorn hoor. Die ga ik het echt zo lastig mogelijk maken
Je bent toch nog student? Dan hoef je toch uberhaupt weinig belasting te betalen?
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:40:40 #20
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54873101
quote:
Fatsoenlijke samenleving volgens de PvdA

Even een welhaast wekelijkse update omtrent uit de bocht vliegende PvdA-bestuurders. Eerst maar even raadslid Ronald Buld uit Hellendoorn. Zijn levensmotto: “rechtvaardigheid, solidariteit en respect” was al aan inflatie onderhevig, toen bekend werd dat hij zijn vriendin Christien alle hoeken van de kamer liet zien. Maar zijn levensmotto is totaal niets meer waard nu blijkt dat hij diezelfde Christien ook nog meerdere malen heeft verkracht. Al dan niet onder verdoving. Neen, niet volgens goed PvdA-gebruik in het fietsenhok of op Theemsweg, maar tijdens een parenavond. De PvdA doet het incident af als een privé-aangelegenheid. Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen. Ondertussen maakt chef-fietsenhok Paul Depla, die eveneens prat gaat op een “fatsoenlijke samenleving”, zich op voor het spoeddebat morgen de Nijmeegse raad. Het complete stadhuis wordt op dit moment heringericht wegens de massale mediabelangstelling voor de privé-zaak. De PvdA begrijpt alle ophef niet en Depla zelf al helemaal niet. "Ik blijf wethouder. We hebben in ons land een democratie en geen mediacratie. Ik bezwijk niet door anonieme berichten op internetsites. De media zijn ook niet de politiek." Ofwel een glas, een plas en alles blijft morgen zoals het was.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1102981.html
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:45:25 #21
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54873164
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:37 schreef Klopkoek het volgende:
Wat maakt dat nou weer uit? Als CDA-lid geld uit de gemeenschapskas stelen om daar Mercedessen van te kopen is gewoonweg schandalig en illegaal.
Hallo, je kent de KVP toch?
quote:
Wat Depla deed niet.
Depla was zat, onfatsoenlijk en dom, en dat ook nog eens met een camera in de buurt. Als ik aan buitenseks doe, let ik wel op camera's, ja. Ik zie liever geen bestuurders die zelfs te stom zijn om dat niet op een normale, discrete manier op te lossen, vooral als je poen genoeg hebt en een goedkoop hotelletje kunt pakken. Maar de PvdA is een partij van dom, bezopen, onfatsoenlijk schorem, en what goes around, comes around.
quote:
'Och we hebben het over Brabant' zeg je? Is nijmegen dan wel zo'n belangrijke stad?
Daar begon de linkse lente toch?
quote:
Nee, ik ben hier GOED pissig over!
Zou ik ook zijn. Dat wil burgemeester van Eindhoven worden, maar laat zich buizen als een puber in een fietsenhok.
pi_54873347
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:48 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]
Een gevalletje Mohammed el Yaakoubi.
quote:
Paul Depla is vermoedelijk strafbaar nu hij seks heeft gepleegd op een openbare plaats. Maar verkrachting binnen het huwelijk, dat slaat natuurlijk helemaal alles. Nu beiden in de raad willen blijven, en de PvdA aanvankelijk ook achter Buld bleef staan, kun je stellen dat de PvdA het vertrouwensbeginsel en de integriteit van wethouders niet meer serieus neemt. Strafbare feiten zijn blijkbaar niet van belang. De vraag is: hoe serieus moeten we de PvdA nu nog nemen?
Niet, uiteraard. Maar opkomen voor je mensen is niet vreemd ook voor de PvdA niet.
pi_54873431
Hemeltje, wat een drama om niets.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_54873472
Wat is de bron voor dit artikel?
pi_54873516
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:07 schreef kLowJow het volgende:
Wat is de bron voor dit artikel?
De frontpage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')