Paul Depla is vermoedelijk strafbaar nu hij seks heeft gepleegd op een openbare plaats. Maar verkrachting binnen het huwelijk, dat slaat natuurlijk helemaal alles. Nu beiden in de raad willen blijven, en de PvdA aanvankelijk ook achter Buld bleef staan, kun je stellen dat de PvdA het vertrouwensbeginsel en de integriteit van wethouders niet meer serieus neemt. Strafbare feiten zijn blijkbaar niet van belang. De vraag is: hoe serieus moeten we de PvdA nu nog nemen?quote:PvdA-raadslid verkrachtte zijn vrouw.
Het half augustus aangehouden PvdA-raadslid Ronald Buld uit Hellendoorn wordt niet alleen verdacht zijn vrouw te hebben mishandeld, maar ook te hebben verkracht. Dat zou Buld hebben gedaan op een parenavond nadat hij zijn vrouw verdovende middelen had toegediend.
Ronald Buld - die woonachtig is in Nijverdal - wil vooralsnog in de raad blijven zitten, want hij weigert zijn zetel op te geven zolang de rechter geen uitspraak heeft gedaan. Maar in persoon zal hij voorlopig niet in de raad verschijnen, want zijn voorarrest is vandaag verlengd in afwachting van nader onderzoek. De advocaat van Buld had om een tussentijdse vrijlating gevraagd, maar de rechter wees dat af omdat de gepleegde feiten te zwaar zijn.
De GroenLinks/PvdA-fractie in Hellendoorn heeft het vertrouwen in Buld inmiddels opgezegd.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:05 schreef Klopkoek het volgende:
Vuile, smerige en achterbakse verdachtmakingsactie van de rechtse media en deze zelfverklaarde upper-class topicstarter. Dat van Depla is helemaal niet eens bewezen en tóch valt men erover. Maar als er een wordt bewezen dat CDA'ers jarenlang geld hebben geroofd dan baart dat kennelijk een stuk minder opzien.
Smerig, smerig, smerig.
Vuile, smerige en achterbakse verdachtmakingsactie van de rechtse media en deze zelfverklaarde upper-class topicstarter. Dat van Depla is helemaal niet eens bewezen en tóch valt men erover. Maar als er een wordt bewezen dat CDA'ers jarenlang geld hebben geroofd dan baart dat kennelijk een stuk minder opzien.
Smerig, smerig, smerig.
Smerig, smerig, smerig.
Dat de plaatselijke CDA afdeling van Noord-Brabant gemeenschapsgeld heeft geroofd is behoorlijk uit de publiciteit gehouden. Lijkt me toch veel ernstiger.quote:
Hij ontkent het zelf niet eens.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:05 schreef Klopkoek het volgende:
Smerig, smerig, smerig.
Je bent aan het radicaliseren.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat de plaatselijke CDA afdeling van Noord-Brabant gemeenschapsgeld heeft geroofd is behoorlijk uit de publiciteit gehouden. Lijkt me toch veel ernstiger.
Kut media, kut RTL, kut GeenStijl, kut rechtse Fokkers.
Och, ik ontduik belastingen ook zoveel mogelijk hoorquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat de plaatselijke CDA afdeling van Noord-Brabant gemeenschapsgeld heeft geroofd is behoorlijk uit de publiciteit gehouden. Lijkt me toch veel ernstiger.
Kut media, kut RTL, kut GeenStijl, kut rechtse Fokkers.
Ik bedoel in vergelijking met wat Depla heeft gedaan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je bent aan het radicaliseren.
Een zelfverklaard links figuur wat gaat janken over gemeenschapsgeld.
En alsof dat erger is dan verkrachting en mishandeling.
En dat is dus veel SCHANDELIJKER dan wat Depla heeft gedaan!!!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:21 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Och, ik ontduik belastingen ook zoveel mogelijk hoor
Och, we hebben het over Brabant.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:17 schreef Klopkoek het volgende:
Zullen we het dan eens hebben over de bijstandsfraude in Amsterdam over de jaren heen, getolereerd door de PvdA? Of een wethouder die de tippelzone moet sluiten maar hem zelf regelmatig frequenteerd? Of geld storten via de ontwikkelingshulp aan ideologisch bevriende regimes? (Herfkens).quote:Kut media, kut RTL, kut GeenStijl, kut rechtse Fokkers.
Waarom? Ik betaal al genoeg aan de belastingbunker in Apeldoorn hoor. Die ga ik het echt zo lastig mogelijk makenquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En dat is dus veel SCHANDELIJKER dan wat Depla heeft gedaan!!!!
Het is iig een stuk minder dom. Jurgen21 let vast wel op waar de camera's hangen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:26 schreef Klopkoek het volgende:
En dat is dus veel SCHANDELIJKER dan wat Depla heeft gedaan!!!!
Wat maakt dat nou weer uit? Als CDA-lid geld uit de gemeenschapskas stelen om daar Mercedessen van te kopen is gewoonweg schandalig en illegaal.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is iig een stuk minder dom. Jurgen21 let vast wel op waar de camera's hangen.
Je bent toch nog student? Dan hoef je toch uberhaupt weinig belasting te betalen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:30 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Waarom? Ik betaal al genoeg aan de belastingbunker in Apeldoorn hoor. Die ga ik het echt zo lastig mogelijk maken
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1102981.htmlquote:Fatsoenlijke samenleving volgens de PvdA
Even een welhaast wekelijkse update omtrent uit de bocht vliegende PvdA-bestuurders. Eerst maar even raadslid Ronald Buld uit Hellendoorn. Zijn levensmotto: “rechtvaardigheid, solidariteit en respect” was al aan inflatie onderhevig, toen bekend werd dat hij zijn vriendin Christien alle hoeken van de kamer liet zien. Maar zijn levensmotto is totaal niets meer waard nu blijkt dat hij diezelfde Christien ook nog meerdere malen heeft verkracht. Al dan niet onder verdoving. Neen, niet volgens goed PvdA-gebruik in het fietsenhok of op Theemsweg, maar tijdens een parenavond. De PvdA doet het incident af als een privé-aangelegenheid. Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen. Ondertussen maakt chef-fietsenhok Paul Depla, die eveneens prat gaat op een “fatsoenlijke samenleving”, zich op voor het spoeddebat morgen de Nijmeegse raad. Het complete stadhuis wordt op dit moment heringericht wegens de massale mediabelangstelling voor de privé-zaak. De PvdA begrijpt alle ophef niet en Depla zelf al helemaal niet. "Ik blijf wethouder. We hebben in ons land een democratie en geen mediacratie. Ik bezwijk niet door anonieme berichten op internetsites. De media zijn ook niet de politiek." Ofwel een glas, een plas en alles blijft morgen zoals het was.
Hallo, je kent de KVP toch?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:37 schreef Klopkoek het volgende:
Wat maakt dat nou weer uit? Als CDA-lid geld uit de gemeenschapskas stelen om daar Mercedessen van te kopen is gewoonweg schandalig en illegaal.
Depla was zat, onfatsoenlijk en dom, en dat ook nog eens met een camera in de buurt. Als ik aan buitenseks doe, let ik wel op camera's, ja. Ik zie liever geen bestuurders die zelfs te stom zijn om dat niet op een normale, discrete manier op te lossen, vooral als je poen genoeg hebt en een goedkoop hotelletje kunt pakken. Maar de PvdA is een partij van dom, bezopen, onfatsoenlijk schorem, en what goes around, comes around.quote:Wat Depla deed niet.
Daar begon de linkse lente toch?quote:'Och we hebben het over Brabant' zeg je? Is nijmegen dan wel zo'n belangrijke stad?
Zou ik ook zijn. Dat wil burgemeester van Eindhoven worden, maar laat zich buizen als een puber in een fietsenhok.quote:Nee, ik ben hier GOED pissig over!
Een gevalletje Mohammed el Yaakoubi.quote:
Niet, uiteraard. Maar opkomen voor je mensen is niet vreemd ook voor de PvdA niet.quote:Paul Depla is vermoedelijk strafbaar nu hij seks heeft gepleegd op een openbare plaats. Maar verkrachting binnen het huwelijk, dat slaat natuurlijk helemaal alles. Nu beiden in de raad willen blijven, en de PvdA aanvankelijk ook achter Buld bleef staan, kun je stellen dat de PvdA het vertrouwensbeginsel en de integriteit van wethouders niet meer serieus neemt. Strafbare feiten zijn blijkbaar niet van belang. De vraag is: hoe serieus moeten we de PvdA nu nog nemen?
De frontpage.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:07 schreef kLowJow het volgende:
Wat is de bron voor dit artikel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |