je kunt ook gewoon de baggerlayout nemenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Om multi-quoot uit te kunnen voeren, maar hoe
Hij heet 'Whoosh' of zoiets...
Ik gebruik geen Firefox voor Fok, gewoon Maxthon dus aan mij heb je weinigquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Zit nu half in de donkerbruine schmink bij wijze van test voor aankomend weekend.
Wat een plakzooi...![]()
Schaap, hoe werkt die Fok-plugin voor Firefox?
Probeer dit eens: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/3535quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:31 schreef MadMaster het volgende:
OK, dacht dat jij een gebruiker was van die plugin...
Neequote:Op dinsdag 27 november 2007 20:00 schreef iamredleader het volgende:whisky! Gaat Nem een proeverij organiseren?
Dat is OF de naam van zijn ex OF jouw naamquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik had hem uitgezet en toen bleek ik een wachtwoord nodig te hebben om hem weer op te kunnen starten.
Welles, check Soempie's sig. Die van mij hoort ook slashloos te zijn. En over de uitspraak: zou Marilyn Monroe dat niet ooit tegen Einstein hebben gezegd die er bang voor was dat de kinderen de hersens van de moeder en de looks van de vader zouden krijgen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hee hoe kom je daar opeens op
Ik stoor me heeeel erg aan die slash, maar let maar es op; je kan geen '(zegge: apostrof) in je signature doen zonder dat er een slash bij komt. kijk maar bij andere. Echt toevallig dat je dat nu zegt want ik zat echt net te kijken of ik de ' maar gewoon weg moet laten
Het komt ik een beetje andere versie voor in het titelfilmpje van 'Beauty and the Nerd'
Zover was ik ook, maar 0,0 werken na installatie...quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Probeer dit eens: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/3535
Volgens mij doet ie het niet
quote:
ik wel als ik de kans krijgquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gluur jij altijd bij mensen naar binnen?
dunnoquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Hoe groot is eigenlijk de afstand tussen het werk en het huis van Chris Rea?
stomme mensenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:58 schreef iamredleader het volgende:
op werk hebben ze forum.fok.nl in de ban gedaan
dus ik kan niet even tussendoor overdag langswippen
![]()
![]()
Maar goed, hoe is het hier met iedereen?
niet meer toch?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Wat anders dan whisky:
Hoe werkt die Firefox plugin voor Fok?
je moet het toch in je sig zettenquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:41 schreef MadMaster het volgende:
L L L
Dit werkt dus niet...
En is ook geen ASCII, maar HEX-waarde...
ik heb wel een tijdje Full Quick Reply gebruikt, maar die is door Danny verbannenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:31 schreef MadMaster het volgende:
OK, dacht dat jij een gebruiker was van die plugin...
Dat verklaart een hoop, dank...quote:Op woensdag 28 november 2007 09:19 schreef Etcetera het volgende:
niet meer toch?
[..]
ik heb wel een tijdje Full Quick Reply gebruikt, maar die is door Danny verbannenen ik gebruik nu baggerlayout, dus ik heb geen FQR plugin meer nodig
Lijkt me logisch. Die is eerst al die bakken aan het doorzoeken naar de één-tjesquote:Op woensdag 28 november 2007 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Leven...
LadyBlack voorzien van bakken info m.b.t. whisky en nog niks van haar gehoord...
quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik weet niet of ik de pijn de moeite waard vind om ze in te lopen
aan de andere kant zou het met wel ruim 100 euro schelen als ik ze wel in loop, want mijn andere schoenen zijn kapoet
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me logisch. Die is eerst al die bakken aan het doorzoeken naar de één-tjes
Daar was ik al bang voorquote:
De eentjes, pokke dingen, lagen altijd onder in de bak verstopt.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me logisch. Die is eerst al die bakken aan het doorzoeken naar de één-tjes
quote:
Gelukkig, toch nog iemand die 'm snaptquote:Op woensdag 28 november 2007 11:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De eentjes, pokke dingen, lagen altijd onder in de bak verstopt.
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gelukkig, toch nog iemand die 'm snapt
Ik begon altijd in de hoeken, dan in het midden en daarna kieperde ik de hele bak om
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had er altijd een hekel aan als iemand een grondplaat volbouwde met eentjes. Uren gepiel om ze er weer af te krijgen.
Gewoon de grondplaat een beetje buigen en dan over de steentjes heen vegen met je hand.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had er altijd een hekel aan als iemand een grondplaat volbouwde met eentjes. Uren gepiel om ze er weer af te krijgen.
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is het domste dat ik ooit gehoord heb
Tenzij je, zoals ik, de plaat te hard boog en alle eentjes door de kamer vlogen.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon de grondplaat een beetje buigen en dan over de steentjes heen vegen met je hand.
Vallen ze er vanzelf af...
Kon je ze wéér gaan zoekenquote:Op woensdag 28 november 2007 11:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tenzij je, zoals ik, de plaat te hard boog en alle eentjes door de kamer vlogen.![]()
Lego was ook niets voor meisjes. Veuls te ingewikkeld.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:35 schreef wyccie het volgende:
Ik had niet eens Lego. Alleen bij de apotheek in de wachtruimte speelde ik er wel eens mee.
*BAM*quote:Op woensdag 28 november 2007 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
Lego was ook niets voor meisjes. Veuls te ingewikkeld.
Barbiepoppen en minikeukens...dat was meer voor jullie![]()
![]()
![]()
![]()
Wekenlang kwamen die dingen dan achter en onder voorwerpen vandaan.quote:
Viel je van je stoel??quote:Op woensdag 28 november 2007 11:47 schreef wyccie het volgende:
Hoorden jullie dat?
Nou wyccie, trek je verpleegsterjurkje maar vast aan en pak je dokterskoffertje. Tijd voor je om Nem te verplegen dan.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, Nem heeft een hersenschudding opgelopen.
Oeh..sexyquote:Op woensdag 28 november 2007 11:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou wyccie, trek je verpleegsterjurkje maar vast aan en pak je dokterskoffertje. Tijd voor je om Nem te verplegen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |