Nee, maar wel de eerste keer dat hij vrienden van mij ontmoet. En voor mij ook voor het eerst dat ik ga schaatsen in Groningen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
"we hebben"en je hebt al zijn huissleutel
![]()
![]()
![]()
Goed voor elkaar Soempie
Komt ie voor het eerst naar Groningen eigenlijk?
Kerstliedjesquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:46 schreef Etcetera het volgende:
ik zat net kerstliedjes te spelen op youtubeop verzoek ben ik nu overgegaan naar sinterklaasliedjes
Zo, jullie doen niet aan 'rustig aan doen'?quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ehm, we hebben een nieuw bed.En ik heb een heel grote knuffelbeer gekregen en een huissleutel.
Ahquote:
Ik heb ook al kerstkaartenquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:23 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, ik heb heel erg kitscherige kerstkaarten gekocht. Met engeltjes in glansfoil.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:46 schreef Etcetera het volgende:
ik zat net kerstliedjes te spelen op youtubeop verzoek ben ik nu overgegaan naar sinterklaasliedjes
Ik kende hem voornamelijk van telefoongesprekken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:46 schreef wyccie het volgende:
Soempie, waar ken jij je vriend eigenlijk van? Kende jij hem al voordat jullie wat kregen?
Het gaat me natuurlijk helemaal niets aan. Ik snap het als je het niet wil vertellen.
Neuh.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:59 schreef B.ertha het volgende:
Zo, jullie doen niet aan 'rustig aan doen'?
quote:
MadMaster is je man wat dat betreft.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben op zoek naar een betaalbare whiskyproeverij.....iemand toevallig tips? Ik las hier laatst vanalles over whisky
De meest leuk vind ik een "proeverij" waarbij elke bezoeker zelf een fles meeneemt en die laat proeven aan alle anderen. Goed te doen met vrienden. Kost je dus 1 fles whisky p.p. Probleem kan een slaapplek zijn, want na het proeven van een acht-tal whisky's rij ik niet meer naar huis.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben op zoek naar een betaalbare whiskyproeverij.....iemand toevallig tips? Ik las hier laatst vanalles over whisky
Dit zijn een beetje snobjes: ik denk dat ze blijer zijn als een echte whiskykenner de proeverij leidtquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De meest leuk vind ik een "proeverij" waarbij elke bezoeker zelf een fles meeneemt en die laat proeven aan alle anderen. Goed te doen met vrienden. Kost je dus 1 fles whisky p.p. Probleem kan een slaapplek zijn, want na het proeven van een acht-tal whisky's rij ik niet meer naar huis.
Zeg je nou dat 'ie aan de drugs zit?quote:
Snobjes maar het moet wel goedkoop? Dat lijken me omhooggevallen paupersquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dit zijn een beetje snobjes: ik denk dat ze blijer zijn als een echte whiskykenner de proeverij leidt
Oké, ik vind het primaquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Neuh.![]()
Ik had het daar laatst met een vriendin over, omdat ik wel vond dat het heel hard ging.Maar het is ook zo dom om expres rustig aan te doen, terwijl het gewoon goed gaat en we ons er alletwee oke bij voelen. Als een van de twee iets niet tof vindt, dan wordt dat ook gewoon gezegd. En die sleutel is ook praktisch, anders kan ik hier de deur niet uit.
![]()
Met diertjes eropquote:Ander onderwerp.Hoe zien jouw kerstkaarten er uit?
Verwend krengquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die iemand zit nu op z'n werk.![]()
Gisterochtend had hij nog een broodje voor me gemaakt.Nu al niet meer.
Geen idee, wat was de moraal van het verhaal?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:00 schreef Soempie het volgende:
Mannen en pantoffels, dat onderwerp was al eens voorbij gekomen..
![]()
* virtueel gekneed in je nekquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:00 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een massage nodig, mijn arme nek
quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
Soempie heeft de computer van haar vriendje gesloopt
quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ja
Er zal weinig aan de hand zijn maar het ging zo:
"Ik ga de computer opnieuw opstarten"
-"Okay"
"Oeps, ik heb per ongeluk op het CD-knopje gedrukt en nu komt die er steeds uit maar er zit een ding voor met een slotje waar hij steeds tegenaan bonkt."
-"Dat is vervelend"
"Kut!"....*click* offline.
Nu moet ik natuurlijk 607 woorden gebruikenquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
en dan ga jij zeker een langere maken?
606
Dat zeg ik^^^quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nu moet ik natuurlijk 607 woorden gebruiken
Denk niet dat het er zoveel worden, 600 is wel overdreven veelquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat zeg ik^^^
Dat moet ik wel tellen dan, dat snap je zelf ook
mijn eerste reactie: gelukkig nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Kent iemand hier Bobobo-bo-Bobobo![]()
[ afbeelding ]
Weet ikquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Denk niet dat het er zoveel worden, 600 is wel overdreven veel
U riep?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:08 schreef LadyBlack het volgende:
Of kiezen ze toch voor het 'zuipen tot je nek kraakt' arrangementje.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U riep?
Wat is precies je bedoeling?
Exclusief voor genodigden, hoeveel verschillende whiskies, kenners of beginners en... wat mag het kosten?
Ik ken vele Tastemasters in Nederland en daarbuiten, ook Keepers Of The Quaich, maar zo'n proeverij is een duur grapje...
Wat schenk je danquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor een paar tientjes jan het toch ook
Misschien is dit wat voor jequote:Op dinsdag 27 november 2007 14:08 schreef LadyBlack het volgende:
moet je echt een zienquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn eerste reactie: gelukkig niet
wat is het
Eén tip:quote:
Uitgaande van 6 redelijke Single Malt whiskies van verschillende regio's ben je alleen al qua aanschafkosten zo'n 200 Euro kwijt. Dan nog je glazen (Glencairns zijn moeilijk te huren) en een jojo (quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ligt maar net aan aan wat voor publiek je denkt.
Maar er zijn nog best wel betaalbare proeverijen.
Ik bier niet, ik whisky alleen maar...quote:
Ohja, dat was het plan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bier niet, ik whisky alleen maar...
Maar wel kaas er bij toch?
Eerder dan volgend jaar gaat het voor mij niet lukken in ieder geval.
Gooi er drie keer je gedicht in.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:51 schreef B.ertha het volgende:
Ik kom echt niet meer vooruit met mijn paper
Moet nog 2000 woorden
quote:
Hehehequote:
Puntjequote:Op dinsdag 27 november 2007 18:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben er nuLaat me niet alleen!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitgaande van 6 redelijke Single Malt whiskies van verschillende regio's ben je alleen al qua aanschafkosten zo'n 200 Euro kwijt. Dan nog je glazen (Glencairns zijn moeilijk te huren) en een jojo () die de boel aan elkaar kletst...
Ik doe het voor kostprijs overigens en heb eigen glazen e.d....
gluur jij altijd bij mensen naar binnen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hee LaBla, ik liep laatst langs een huis met een raam (duh) en daar binnen hing jou usericon als schilderij aan de muur
Oh heerlijk mensen die zo meedenkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:22 schreef MadMaster het volgende:
Voor 200 Euro heb je ongeveer 6 hele flessen Single Malt Whisky, waar zo'n 30 glazen per fles uit gaan. Leuk voor een proeverij met een gezelschap, maar niet voor 2 mensen...
Als je het koppel het aanbod van whiskyweekend.nl aan gaat bieden, dan sluiten ze dus aan bij een groep andere whiskyproevers. Als dat geen bezwaar is, dan kan je ze er met een gerust hart heen sturen.
Ik ken L&B en de eigenaar én ik ken de eigenaar van Cadenhead, Andries Visser.
Er zit als ik het zo lees, alleen niet een echte 'proeverij' aan vast, het is ieder voor zich en God voor ons allen die dagen...
Waar wonen die mensen, ik weet misschien nog wel meer leuke (echte) proeverijen te vinden.
Ikeaquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hee LaBla, ik liep laatst langs een huis met een raam (duh) en daar binnen hing jou usericon als schilderij aan de muur
Hee schilderij gluurde naar buitenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gluur jij altijd bij mensen naar binnen?
Heb je daarom dat plaatje?quote:
Blijft toch een dure hobby die whiskyquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:22 schreef MadMaster het volgende:
Voor 200 Euro heb je ongeveer 6 hele flessen Single Malt Whisky, waar zo'n 30 glazen per fles uit gaan. Leuk voor een proeverij met een gezelschap, maar niet voor 2 mensen...
Als je het koppel het aanbod van whiskyweekend.nl aan gaat bieden, dan sluiten ze dus aan bij een groep andere whiskyproevers. Als dat geen bezwaar is, dan kan je ze er met een gerust hart heen sturen.
Ik ken L&B en de eigenaar én ik ken de eigenaar van Cadenhead, Andries Visser.
Er zit als ik het zo lees, alleen niet een echte 'proeverij' aan vast, het is ieder voor zich en God voor ons allen die dagen...
Waar wonen die mensen, ik weet misschien nog wel meer leuke (echte) proeverijen te vinden.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
Uhm...... nou zwart is mijn lievelingskleur, dus vandaar de username, en toen ging ik in google zoeken naar black lady geloof ik. Toen ik bij deze foto van Audrey uitkwam vond ik die wel toepasselijk gezien die poster hier aan de muur
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah op die manier
Oh ik ga eten, doei!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:54 schreef Whiteguy het volgende:
Iedereen is gezellig voetbal kijken natuurlijk
PSV, in moskou, dus vanwege het tijdverschil zijn ze inmiddels bijna klaar met spelenquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
voetbal? Wie speelt vanavond?
CSKA moskou - PSV (champions league)quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat van die muntjes klopt, maar zijn ze beginner of gevorderde?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh heerlijk mensen die zo meedenken
Het aanstaand echtpaar woont in Groningen, maar hebben familie etc in Alkmaar, Arnhem en Amsterdam
Maar met dat whiskyweekend kunnen ze toch gewoon bij al die stands whisky proeven met uitleg enzo? Ik las iets van 10 muntjes pp.
CSKA moskou - PSV (champions league)quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nem wil bier proeven en ik wil whisky proeven...quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:00 schreef iamredleader het volgende:whisky! Gaat Nem een proeverij organiseren?
Tsja, alle hobby's kosten toch geld?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Blijft toch een dure hobby die whisky
Tja.. daar heb je ook gelijk in.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, alle hobby's kosten toch geld?
En 6 flessen waaruit je 30 glazen per stuk kan schenken (180 stuks) voor 200 Euro maakt het net even duurder dan 1 euro per glas.
Wat kost een biertje tegenwoordig?
Ha Ha Haquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gooi er drie keer je gedicht in.
Zondag nog gezienquote:
De horrorquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:58 schreef iamredleader het volgende:
op werk hebben ze forum.fok.nl in de ban gedaan
dus ik kan niet even tussendoor overdag langswippen
![]()
![]()
Maar goed, hoe is het hier met iedereen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |