quote:
DBquote:Op maandag 26 november 2007 22:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
SHIT!
Wie opent nieuw topic
Ik snap die ding die Juup© heeft gemaakt niet!!
LB.quote:
zullen we niet doenquote:Op maandag 26 november 2007 22:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Volgende keer NIET op mijn verjaardag plannen S.V.P
Alsof jij van Groningen naar Den Haag komt reizenquote:Op maandag 26 november 2007 22:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Volgende keer NIET op mijn verjaardag plannen S.V.P
quote:Op maandag 26 november 2007 22:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hehe, ik las ipv homey eerst horney
Omdat?quote:Op maandag 26 november 2007 22:48 schreef Paramnesia het volgende:
[afbeelding] Dat is geen verassing dat je het verkeerd gelezen hebt.
Je dat niet meer bent ?quote:
Alles wat maar een combi kan hebben met seks lees je verkeerd.quote:
aankomende zondag.quote:Op maandag 26 november 2007 22:43 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
zullen we niet doen, hoveelste ben je jarig dan homey?
Dat ken ik beamenquote:
Emmen, beste kerel Emmenquote:Op maandag 26 november 2007 22:47 schreef outsidr het volgende:
[..]
Alsof jij van Groningen naar Den Haag komt reizen
1 pot nat wat mij betreft.quote:Op maandag 26 november 2007 23:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Emmen, beste kerel Emmen
Ook goedquote:Op maandag 26 november 2007 23:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee in dat geval; correctie: WIJ zijn goed
Ging eiglijks gewoon voor herhaalreceptjequote:Op dinsdag 27 november 2007 08:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Moggûh, ben net ff bij de dokter geweest en we worden toch geen ouders [afbeelding]
Stiekem!quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ging eiglijks gewoon voor herhaalreceptje [afbeelding]
Maar goed [afbeelding]
Dan gaan we het nog een keer proberenquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Moggûh, ben net ff bij de dokter geweest en we worden toch geen ouders
krachtig zaad enzoquote:
Had Ilse ook gedaan trouwensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
fuck ja, stervenskoud brrrr.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:45 schreef Berenanus het volgende:
Zal ik een jas aan moeten?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
sextet!
Gezien die foto: Nee jij mag niet meedoenquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:19 schreef erwinbey het volgende:
[Klinkt goed [afbeelding] maar alleen echte mannen & vrouwen kunnen mij aan [afbeelding]
Me real life purple intruder is alleen voor profs [afbeelding]
En nog naar wat andere dingetjesquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:19 schreef erwinbey het volgende:
[..]
Klinkt goedmaar alleen echte mannen & vrouwen kunnen mij aan
![]()
Me real life purple intruder is alleen voor profs
Rij dan ook niet zo hard!quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:21 schreef TheSorrow het volgende:
Weer een bekeuring binnen, en waarschijnlijk vanmiddag ook nog es gelasert
Heb je die boete van die flitspaal toen samen met mij ook al binnen gekregen ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:21 schreef TheSorrow het volgende:
Weer een bekeuring binnen, en waarschijnlijk vanmiddag ook nog es gelasert
Nog steeds nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:28 schreef outsidr het volgende:
[..]
Heb je die boete van die flitspaal toen samen met mij ook al binnen gekregen ?
Ohja... dat klopt jaquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oh?
Last time i checked it smelled like cherry
Jaaa!!! BIJ MIJ OOK!quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:18 schreef TheSorrow het volgende:
De badpakman is weer bezig met toevoegen @ msn [afbeelding]
Jaaa!!! BIJ MIJ OOK!quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:18 schreef TheSorrow het volgende:
De badpakman is weer bezig met toevoegen @ msn [afbeelding]
Vorige keer ook alquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jaaa!!! BIJ MIJ OOK!
Lekker geannuleerdbroodmongool
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:47 schreef Berenanus het volgende:
Ja het is uit met Cynthia.
Wie is de badpakman?
HOI
Ik ben de bakpadman.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:47 schreef Berenanus het volgende:
Wie is de badpakman?
HOI
je nieuwe vriendin.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:47 schreef Berenanus het volgende:
Wie is de badpakman?
HOI [afbeelding]
oeh geniaaal!quote:
De grote vraag ja.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:58 schreef TheSorrow het volgende:
Komen jullie nog wel beide naar de meet of?
* Paramnesia speelt soap muziekje op de achtergrondquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:04 schreef outsidr het volgende:
Oh...
Nou erhm... Anous is wel in verwachting hoor ik net.
Maar niet van mij enzo
Uhuquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:04 schreef outsidr het volgende:
Oh...
Nou erhm... Anous is wel in verwachting hoor ik net.
Maar niet van mij enzo [afbeelding]
Dat is een bijnaam voor je rechterhand i assume?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:05 schreef Berenanus het volgende:
Suus is de ware voor mij atm [afbeelding]
Je bent ontvoert en bezwangerd door aliens.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Uhuben bang dat ik niet naar de meet kan komen, ben 1 december uitgerekend
My thoughts exactly !quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:07 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je bent ontvoert en bezwangerd door aliens.!!!!
Me eigen puffquote:
Def Rhymesquote:
Uhuquote:
Duurquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:12 schreef TheSorrow het volgende:
* ]TheSorrow luistert Hate Plow - $20 Blow Job [afbeelding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
DuurHoe laat en wanneer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
DuurGeert Wilders ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
Voor de mensen die het niet kennen.quote:
[..]
DuurVoor alleen een pijpbeurt is dat best duur jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag je toch minstens in haar bek klaarkomen, en dat ze daarna minstens een minuut je lul leegzuigt
Ik hoef geen pijpbeurt van je lieverd
† The 3 Kings †
oke why? how? bbq?quote:
Vanavond rond een uurtje of 3?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:15 schreef Juup© het volgende:
[/spoiler]
Hoe laat en wanneer? [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
DuurKom ik in aanmerking?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kusje!
Ik zei toch voor maar 1 persoonquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:17 schreef TheSorrow het volgende:
Voor alleen een pijpbeurt is dat best duur ja [afbeelding] Mag je toch minstens in haar bek klaarkomen, en dat ze daarna minstens een minuut je lul leegzuigt [afbeelding]
Ik hoef geen pijpbeurt van je lieverd [afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vanavond rond een uurtje of 3?Dan droom ik nog niet meestal, ik ga vaak pas rond of na 04:00 uur slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik doelde op t feit dat zelfs als je hem gratis aan zou bieden ik hem niet hoefquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zei toch voor maar 1 persoon![]()
Geert Wilders ftw
Zo duur voor ff wat gesabbel op je leuter?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:21 schreef Paramnesia het volgende:
Prijzen zijn normaal
Pijpen 35.
Neuken 50.
Ik doe het voor de helft !quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:23 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zo duur voor ff wat gesabbel op je leuter?
goedendag.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:21 schreef enter het volgende:
Paramnesia, hoi! *kusje
Dat is dan weer gratisquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik schijt je bek vol en krijg 35¤?
Ik heb al poep in me hoofdquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik schijt je bek vol en krijg 35¤?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
(o)
Wtf stelt die smiley voor dan
Goatsequote:
lemonparty.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:35 schreef outsidr het volgende:
[..]
Goatse
The Good Old Memories enzo
dickcreamquote:
Wel gaan leren he !quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
* Hoi_Piepeloi leren gaat
Toedels enzo![]()
*massage geeft enzoquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:48 schreef purplerose het volgende:
uit de sportschool gestrompeld komt
* Paramnesia kop warme chocomel zet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:48 schreef purplerose het volgende:
uit de sportschool gestrompeld komt
Dat gesprek met je huisarts heeft veel geholpen he ?quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:01 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben blowen neuken met me buurmeisje
quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:02 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dat gesprek met je huisarts heeft veel geholpen he ?![]()
Ik kan goed luisteren he? Dat hadden ze op school ook al bedacht...quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:02 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dat gesprek met je huisarts heeft veel geholpen he ?![]()
quote:
quote:Valt 't je op dat de zon feller schijnt
Als de rook om je hoofd is verdwenen?
Valt 't je op dat de wind harder waait
Als je 'm tegen hebt in plaats van mee?
't Is koeler in huis dan aan zee
Als de rook om je hoofd is verdwenen
Je kerft je naam in de nerf van een boom
En niemand weet ooit wie je bent
De boswachter glimlacht als hij je herkent
Je drijft langzaam mee met de stroom
Als er gebeld wordt verlaat je 't pand
En je loopt langs de trap naar beneden
De tramconducteur voor de deur op de stoep
Knikt je zwijgend maar zeer beleefd toe
Je wilt wel wat zeggen maar je bent veel te moe
Want je komt langs de trap naar beneden
Je verduistert de zon met de wind in je rug
De tramconducteur schudt z'n hoofd
Vandaag is er niemand meer die hij gelooft
Z'n blindenstok tikt op de brug
Valt 't je op dat de dag langer duurt
Valt 't je op dat de nacht warmer is
Als de nevel je ogen verzwaart
De kaars waar je samen naar staart
De klok en de klepel verzetten de tijd
Je glijdt in een sneeuwdiepe kuil
Ze vragen de morgen, je geeft 'm in ruil
Voor 't ei dat je eet bij 't ontbijt
jaaaa dattequote:Op dinsdag 27 november 2007 21:44 schreef Berenanus het volgende:
Zou fok trouwens niet down moeten zijn? of was ik toen juist weg blowen?
Hell Yeah!quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:30 schreef Berenanus het volgende:
Ik heb trouwens 3 gram pep. Lijkt me genoeg, niet?
ochtend oppeppertjequote:Op dinsdag 27 november 2007 22:30 schreef Berenanus het volgende:
Ik heb trouwens 3 gram pep. Lijkt me genoeg, niet?
phoneseks ftwquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gaat lastig als jij belt he?
wat giegel je nouquote:
ideaalquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:07 schreef purplerose het volgende:
ik stel trouwens voor een peeskamer en een peacekamer te maken(wat niet wil zeggen dat de neukende kant kan gaan liggen gillen
![]()
Ja en in die neukkamer is de temperatuur dan binnen no time iets van 50 gradenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:07 schreef purplerose het volgende:
ik stel trouwens voor een peeskamer en een peacekamer te maken [afbeelding] (wat niet wil zeggen dat de neukende kant kan gaan liggen gillen [afbeelding] [afbeelding]
Uhuhquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja en in die neukkamer is de temperatuur dan binnen no time iets van 50 graden![]()
!!
sweaty sexquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja en in die neukkamer is de temperatuur dan binnen no time iets van 50 graden![]()
!!
Alle kamers in het huis moeten ontheiligd worden! Dus we wisselen gewoon van kamers per dag!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:15 schreef purplerose het volgende:
Uhuh [afbeelding] [afbeelding] Weet zelf nog niet waar ik ga liggen misschien wel in beide kamers [afbeelding]
quote:
Lekkah boeiah!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:18 schreef purplerose het volgende:
Wel ff papiertje op de deur met welke kamer wat is anders loop je per ongeluk de verkeerde in [afbeelding]
Jawel hoor, buiten ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:19 schreef Paramnesia het volgende:
ow wacht er wordt ook op de eettafel geflatst, dus daar kan ik ook al niet eten.
quote:
'per ongeluk' jaquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:18 schreef purplerose het volgende:
Wel ff papiertje op de deur met welke kamer wat is anders loop je per ongeluk de verkeerde in
per ongeluk om foto's te maken jaquote:
Die camera gaat er dan aan, dat weet jequote:Op dinsdag 27 november 2007 23:23 schreef purplerose het volgende:
per ongeluk om foto's te maken ja [afbeelding]
Jaaaquote:piepel kusjeeee [afbeelding] [afbeelding]
De wc is ook nog vrij voor jouquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:19 schreef Paramnesia het volgende:
ow wacht er wordt ook op de eettafel geflatst, dus daar kan ik ook al niet eten.
Daar zit Tom zich al af te fappen.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:25 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Daar zit Tom zich al af te fappen.
Spammutsquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik heb dit topic vandaag best wel volgespamd enzo
Misschien sta ik wel op een mooi plekkie in de dagpostingblablacijfers
stiekem doe ik het gewoon daarvoor
stats-slet!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
postingcijferslet dat je bentquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
ze gaan al circle jackenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doen jullie het samen, heb jij toch nog een partner
quote:
quote:
quote:
met zn 2een is het moeilijk een circel vormen.quote:
Foto's makenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:27 schreef purplerose het volgende:
ze gaan al circle jacken [afbeelding]
Dingesje wil vast wel een handje helpenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:28 schreef Paramnesia het volgende:
met zn 2een is het moeilijk een circel vormen. [afbeelding]
Mag niet van het uwv, dan krijg ik rsi en kan ik helemaal niet meer werkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dingesje wil vast wel een handje helpen
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mag niet van het uwv, dan krijg ik rsi en kan ik helemaal niet meer werken![]()
Jij hebt toch 2 voeten?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mag niet van het uwv, dan krijg ik rsi en kan ik helemaal niet meer werken![]()
Geen dankquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
JA DANK JE JUUP! IK MOET NOG SLAPEN
Vertel, wie gaat het ontgelden?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oke. Nu ben ik boos.
Ga morgen even wat mensen een bezoekje brengen![]()
.
Oh, voor de rest niks hiermee te makenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oke. Nu ben ik boos.
Ga morgen even wat mensen een bezoekje brengen [afbeelding] [afbeelding].
[afbeelding]
Een of ander dom wicht en een niet zozeer dom maar wel sociaal incapabel mens.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:37 schreef Juup© het volgende:
Vertel, wie gaat het ontgelden?
SLAAN!!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Een of ander dom wicht en een niet zozeer dom maar wel sociaal incapabel mens.
Ik zal geen plaatje postenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Jaof gewoon zo op de grond duwen en blijven trappen tot ze niet meer bewegen!
Dat lukt jou alleen ook wel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nog maar 72posts te gaan tot het nieuwe topic![]()
![]()
![]()
Gaan we deze ff voor 12en volspammen?
Loopt hier gelijk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hee heb ik dat alleen? Dat FOK! 2 minuten voorloopt op de klok van me pc, of is dat gewoon altijd zo?
Lijkt net of iedereen in de toekomst post ofzo
mijn pc loopt altijd aantal minuten voor op de fokklokquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hee heb ik dat alleen? Dat FOK! 2 minuten voorloopt op de klok van me pc, of is dat gewoon altijd zo?
Lijkt net of iedereen in de toekomst post ofzo
Dingie!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:57 schreef purplerose het volgende:
met ghb nooit meer nee [afbeelding]
Hoeft toch ook niet liefurdquote:
Daar heb ik de bank voorquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:25 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Daar zit Tom zich al af te fappen.
Goeie film hequote:Op woensdag 28 november 2007 00:53 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Daar heb ik de bank voor
The Boondock Saints is fucking gek
Neeeeeeeeeeeeeeeee, dat ligt al klaarquote:Op woensdag 28 november 2007 00:59 schreef TheSorrow het volgende:
Vergeet je je Pearl Jam dingen niet deze keer
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik skip vandaag even
Anders kom ik niet uit met me tijd qua dingen die ik nog moet doen voor iets waar ik me vrijwillig heb opgegeven maar nu spijt van heb
dat dusquote:
quote:
Hij was heerlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 11:25 schreef Berenanus het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] Tosti's [afbeelding] [afbeelding]
Eigenlijks wel! Lees ff paar posts boven je dan!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:23 schreef Paramnesia het volgende:
[afbeelding] moet jij niet op school zijn tosti-vreter
Ja! Vervelend is dat he!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:59 schreef purplerose het volgende:
Heb nu trouwens een pukkel op een ander plekje op me neus [afbeelding]
me hormonen blijven maar denken dat ik nog puber ben en pukkels hoor te hebben [afbeelding]
druk druk druk Nous.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Eigenlijks wel! Lees ff paar posts boven je dan!
Enne voor de meet enzo moeten we nog afspreken maar je bent nooit meer op msn
wel mooi stereo zo.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:59 schreef purplerose het volgende:
Heb nu trouwens een pukkel op een ander plekje op me neus
me hormonen blijven maar denken dat ik nog puber ben en pukkels hoor te hebben
van welke muziek hou jij dan P?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Sorry hoor, maar ik heb geen zin in Pearl Jam tijdens het weekendje.
Mijn smaak is heel breed... En af en toe een nummer van PJ ok, maar de hele tijd naar één band luisterenquote:Op woensdag 28 november 2007 13:00 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
van welke muziek hou jij dan P?
true true,quote:Op woensdag 28 november 2007 13:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mijn smaak is heel breed... En af en toe een nummer van PJ ok, maar de hele tijd naar één band luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |