quote:
DBquote:Op maandag 26 november 2007 22:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
SHIT!
Wie opent nieuw topic
Ik snap die ding die Juup© heeft gemaakt niet!!
LB.quote:
zullen we niet doenquote:Op maandag 26 november 2007 22:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Volgende keer NIET op mijn verjaardag plannen S.V.P
Alsof jij van Groningen naar Den Haag komt reizenquote:Op maandag 26 november 2007 22:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Volgende keer NIET op mijn verjaardag plannen S.V.P
quote:Op maandag 26 november 2007 22:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hehe, ik las ipv homey eerst horney
Omdat?quote:Op maandag 26 november 2007 22:48 schreef Paramnesia het volgende:
[afbeelding] Dat is geen verassing dat je het verkeerd gelezen hebt.
Je dat niet meer bent ?quote:
Alles wat maar een combi kan hebben met seks lees je verkeerd.quote:
aankomende zondag.quote:Op maandag 26 november 2007 22:43 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
zullen we niet doen, hoveelste ben je jarig dan homey?
Dat ken ik beamenquote:
Emmen, beste kerel Emmenquote:Op maandag 26 november 2007 22:47 schreef outsidr het volgende:
[..]
Alsof jij van Groningen naar Den Haag komt reizen
1 pot nat wat mij betreft.quote:Op maandag 26 november 2007 23:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Emmen, beste kerel Emmen
Ook goedquote:Op maandag 26 november 2007 23:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee in dat geval; correctie: WIJ zijn goed
Ging eiglijks gewoon voor herhaalreceptjequote:Op dinsdag 27 november 2007 08:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Moggûh, ben net ff bij de dokter geweest en we worden toch geen ouders [afbeelding]
Stiekem!quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ging eiglijks gewoon voor herhaalreceptje [afbeelding]
Maar goed [afbeelding]
Dan gaan we het nog een keer proberenquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Moggûh, ben net ff bij de dokter geweest en we worden toch geen ouders
krachtig zaad enzoquote:
Had Ilse ook gedaan trouwensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
fuck ja, stervenskoud brrrr.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:45 schreef Berenanus het volgende:
Zal ik een jas aan moeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |