Ik ben de bakpadman.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:47 schreef Berenanus het volgende:
Ja het is uit met Cynthia.
Wie is de badpakman?
HOI
je nieuwe vriendin.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:47 schreef Berenanus het volgende:
Ja het is uit met Cynthia.
Wie is de badpakman?
HOI [afbeelding]
oeh geniaaal!quote:
De grote vraag ja.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:58 schreef TheSorrow het volgende:
Komen jullie nog wel beide naar de meet of?
* Paramnesia speelt soap muziekje op de achtergrondquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:04 schreef outsidr het volgende:
Oh...
Nou erhm... Anous is wel in verwachting hoor ik net.
Maar niet van mij enzo
Uhuquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:04 schreef outsidr het volgende:
Oh...
Nou erhm... Anous is wel in verwachting hoor ik net.
Maar niet van mij enzo [afbeelding]
Dat is een bijnaam voor je rechterhand i assume?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:05 schreef Berenanus het volgende:
Suus is de ware voor mij atm [afbeelding]
Je bent ontvoert en bezwangerd door aliens.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Uhuben bang dat ik niet naar de meet kan komen, ben 1 december uitgerekend
My thoughts exactly !quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:07 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je bent ontvoert en bezwangerd door aliens.!!!!
Me eigen puffquote:
Def Rhymesquote:
Uhuquote:
Duurquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:12 schreef TheSorrow het volgende:
* ]TheSorrow luistert Hate Plow - $20 Blow Job [afbeelding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
DuurHoe laat en wanneer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
DuurGeert Wilders ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
Voor de mensen die het niet kennen.quote:
[..]
DuurVoor alleen een pijpbeurt is dat best duur jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag je toch minstens in haar bek klaarkomen, en dat ze daarna minstens een minuut je lul leegzuigt
Ik hoef geen pijpbeurt van je lieverd
† The 3 Kings †
oke why? how? bbq?quote:
Vanavond rond een uurtje of 3?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:15 schreef Juup© het volgende:
[/spoiler]
Hoe laat en wanneer? [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
DuurKom ik in aanmerking?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kusje!
Ik zei toch voor maar 1 persoonquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:17 schreef TheSorrow het volgende:
Voor alleen een pijpbeurt is dat best duur ja [afbeelding] Mag je toch minstens in haar bek klaarkomen, en dat ze daarna minstens een minuut je lul leegzuigt [afbeelding]
Ik hoef geen pijpbeurt van je lieverd [afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vanavond rond een uurtje of 3?Dan droom ik nog niet meestal, ik ga vaak pas rond of na 04:00 uur slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik doelde op t feit dat zelfs als je hem gratis aan zou bieden ik hem niet hoefquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zei toch voor maar 1 persoon![]()
Geert Wilders ftw
Zo duur voor ff wat gesabbel op je leuter?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:21 schreef Paramnesia het volgende:
Prijzen zijn normaal
Pijpen 35.
Neuken 50.
Ik doe het voor de helft !quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:23 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zo duur voor ff wat gesabbel op je leuter?
goedendag.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:21 schreef enter het volgende:
Paramnesia, hoi! *kusje
Dat is dan weer gratisquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik schijt je bek vol en krijg 35¤?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |