abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54854556
Hier verder.

Vorige topic: HNTM # 15 Waar de Bitches elkaar afmaken..

De modellen:
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 26 november 2007 @ 20:53:10 #2
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_54854649
Wat een afschuwelijke pakjes mogen de dames vandaag dragen...
pi_54854693
Het is me als man nog steeds onduidelijk wat er mooi is aan Lily, 80% van de vrouwen in de kroeg is echt een heel stuk knapper.
  maandag 26 november 2007 @ 21:02:24 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54854912
Oh men... ik zou die Carmen echt wel willen slaan! Aangeschoten en wel, en dan zo ongelofelijk hautein blijven doen. Brrr...
pi_54854926
die kassandra lijkt wel een kerel, vreselijk
٩๏̯͡๏)۶
pi_54855024
tieviepie.

Ik begin trouwens steeds meer in Lily te zien. Modellen zijn over het algemeen ook geen lekkere wijven, maar meisjes die 'iets' hebben, moeilijk te beschrijven.
know'm sayin?
word? word.
pi_54855192
quote van de week " Ze is een fokking duracel"

ha.. leuke uitzending
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
  maandag 26 november 2007 @ 21:14:40 #8
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_54855275
lili vind ik schitterend, vrij nuchter en normaal en niet zo fucking irri als die carmen! voerigens begint kassandra me mee te vallen deze aflevering. Ik takes time to break someone down but when you build her up, its magic .
put
your
clothes
on!
pi_54855284
Carmen is echt ! Ze denkt echt veel van zichzelf (ze noemde zich in de vorige aflevering zelfs "dominant" ) maar ze gaat om alles janken. Ik ben helemaal aan Lilly's kant hoor. Ook zo triest, net toen ze de kamer in kwamen, Lilly keek nog rond, en ze wordt alweer omver gelopen door Carmen en Kassandra die het bed vast willen claimen.

Sophie trekt trouwens best aardig bij, al zal ze wel op moeten schieten...
pi_54855348
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:12 schreef Treezz het volgende:
quote van de week " Ze is een fokking duracel"

ha.. leuke uitzending
idd... maar Lily vind ik wel tof, iets wat van die andere meiden niet echt te zeggen valt
Carmen is idd vre-se-lijk hautein

Daphne met 'r 'neerhoek'-uitspraak

edit: My god, net weer die blik van Carmen op weg naar de jury.. dat kind is echt zó'n film-villain
Van haar houding, tot haar arrogante blikken, zelfgenoegzaamheid, en dat heksenlachje vorige week...
  Moderator maandag 26 november 2007 @ 21:19:46 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_54855447
TVP
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_54855512
Lily dus..

[ Bericht 1% gewijzigd door Maartel op 26-11-2007 21:30:24 ]
  Moderator / Miss SHO maandag 26 november 2007 @ 21:27:31 #13
22592 crew  Ole
pi_54855693
Ze zijn bikkelhard vandaag zeg
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 26 november 2007 @ 21:27:57 #14
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_54855704
als Carmen nu nog mag blijven ga ik huilen
Be sure to wear some flowers in your hair
  Moderator / Miss SHO maandag 26 november 2007 @ 21:28:46 #15
22592 crew  Ole
pi_54855730
ben er bang voor
  maandag 26 november 2007 @ 21:29:07 #16
331 Merel
Be here now.
pi_54855747
Oe wat zijn ze gemeen! Ik kan echt niet raden wie er uit moet, zouden ze allemaal kunnen zijn!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 26 november 2007 @ 21:30:16 #17
106690 MiLalaa
pi_54855773
aaaarrgh onbegrijpelijk. Wat een verschrikkelijk mens
  maandag 26 november 2007 @ 21:30:24 #18
331 Merel
Be here now.
pi_54855776
Lily zegt ook niemand gedag
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_54855802
Gaat Carmen eindelijk weg?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 26 november 2007 @ 21:31:26 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54855806
Jammer... los van haar looks vind ik niet dat je het haar helemaal kan kwalijk nemen dat ze het op een gegeven moment zat werd. Carmen zou mij ook het bloed onder de nagels vandaan gehaald hebben...
pi_54855812
Nou ja! Ik vond de foto van Lilly nog een van de minst lelijke. En voor zo'n set, zo'n productie... Wat een kutfotograaf moet dat geweest zijn! Damn! Sophie zag er nog beter uit op bewegend beeld tijdens de shoot, en dan komt die fotograaf met zo iets? En Carmen, hallooooo neus!
pi_54855822
'schatje, we hebben toch een geweldige tijd gehad?'
ik zou d'r slaan, serieus...
  maandag 26 november 2007 @ 21:33:09 #23
331 Merel
Be here now.
pi_54855858
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:31 schreef Toeps het volgende:
Nou ja! Ik vond de foto van Lilly nog een van de minst lelijke. En voor zo'n set, zo'n productie... Wat een kutfotograaf moet dat geweest zijn! Damn! Sophie zag er nog beter uit op bewegend beeld tijdens de shoot, en dan komt die fotograaf met zo iets? En Carmen, hallooooo neus!
Alsof ze serieus de mooiste foto zullen kiezen...
pi_54855951
Ze kiezen gewoon iets dat in hun verhaaltje past.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54856014
Daphne "wie worde nieuwste Ghollands next top.... ik versta steeds gollands next top model..

Het leek wel dat ze de slechte foto's uitgekozen hadden en flink de waarheid te vertellen hoe het modellen wereldtje eruit ziet.. ??

en... ze laten de meiden niet uitpraten.. teminste zo lijkt ut ...
pi_54856100
Ach, ze kiezen haast nooit de beste foto uit omdat ze gewoon nadrukkelijk willen illustreren wat de modellen precies fout doen.. (plus misschien. omdat de modellen wat gemakszuchtig worden als ze vanaf het begin af aan alleen maar prachtige foto's te zien krijgen)
Opzich vrij begrijpelijk, alleen vind ik het idd een beetje misleidend dat ze het wel als 'beste foto' bestempelen..
pi_54856141
Wie is er uit?
know'm sayin?
word? word.
  Moderator / Miss SHO maandag 26 november 2007 @ 21:45:53 #28
22592 crew  Ole
pi_54856195
wat een lelijke shoot
pi_54856451
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
Oh men... ik zou die Carmen echt wel willen slaan! Aangeschoten en wel, en dan zo ongelofelijk hautein blijven doen. Brrr...
Mag ik meedoen? Ik kreeg echt zin om haar een stomp in haar arrogante smoeltje te geven en vond dat Lily zich nog heel goed beheerste.
pi_54856662
van die modelmasterssite:
quote:
Lily zat niet zo lekker in het 'Brazilië-avontuur'... een zeer kort lontje en Carmen 'on her back'. Ook nog een slechte prestatie tijdens de shoot...en te weinig energie volgens de jury... it meant 'EXIT'.....
De overige meiden doen het helaas niet veel beter! Coach Bastiaan is er niet zo over te spreken! De Go-sees vallen ook al niet mee. Het is warm en men heeft niet veel tijd en aandacht voor ze... Carmen wordt er helemaal 'emo' van!
Maar dat vindt de jury ook 'not done'.... De meiden krijgen er allemaal flink van langs en de finale komt steeds dichterbij!
Omg Wat voor mongool hebben ze daar losgelaten op een toetsenbord, toch niet Cecile?.. Als ik het zo hier lees, is het ook nog allemaal bullshit.
know'm sayin?
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 november 2007 @ 22:09:49 #31
163650 Greys
pi_54856806
Oh man, die Carmen. Ik voelde werkelijk agressie in me opwellen toen ik het zat te bekijken!
Wat een naar, náár persoontje is dat! Echt om te kotsen!

Vond dat Carmen niet genoeg op haar kop kreeg voor haar zuig-gedrag en dat Lily juist teveel werd aangevallen op het feit dat ze het niet trok. Maar ik had haar misschien zelfs wel een klap gegeven

De foto van Sophie vond ik oneerlijk gekozen. Weet zeker dat er betere foto's tussen zaten.

Daphne is de ideale presentatrice voor dit programma!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54856926
Die foto's zijn echt om te huilen trouwens, vooral die van Carmen http://www.modelmasters.nl/pages/renderpage/512

En wat heeft die Cecile een raar lijf... http://www.modelmasters.nl/pages/renderpage/513

rest vd foto's: http://www.modelmasters.nl/pages/renderpage/511
know'm sayin?
word? word.
pi_54857622
Ik heb nog nooit zo'n onflatterend badpak gezien als dat van Cecile.
pi_54857924
Wat een rare foto's weer...en wat is die Carmen een irritant joch
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_54858083
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:09 schreef Greys het volgende:
Oh man, die Carmen. Ik voelde werkelijk agressie in me opwellen toen ik het zat te bekijken!
Ik ook, echt walgelijk irritant. Volgende week naakt shoots, ben benieuwd hoe ze dat doen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54858090
Ja, dat badpak is lelijk
En de foto van Lily is eigenlijk wel het beste.
Al ligt dat ook weer aan de pose.
Lily wordt van links gefotografeerd, maar waarom de foto van Sandra van rechts is genomen slaat echt nergens op, nogal logisch dat ze gedraaid zit met haar lijf.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_54859407
Vanavond gemist. Morgen maar ff kijken.
  maandag 26 november 2007 @ 23:54:54 #38
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_54860345
Ik vind de foto van Carmen echt heel erg eng, met die witte benen en je kan bijna haar doos zien .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_54861048
Ze waren negatief over alle foto's. Ik vond de foto van Sophie best mooi. Gelukkig is Lilly eruit, er zijn echt wel mooiere zwarte vrouwen te vinden en ze is altijd chagrijnig. Carmen is mij te theatraal en nep. Cecile vind ik de meest aparte uitstraling hebben, een gezicht dat me bij blijft. Kassandra was beter te pruimen dan in eerdere afleveringen
pi_54861503
De foto van Carmen vond ik juist het meest lelijk,
Ik geloof er ook geen moer van dat ze de mooiste laten zien. Beetje jammer..

*Edit*

Op tv lieten ze een andere foto van dr zien!
Lily's foto vind best mooi!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_54863140
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 00:42 schreef Vlindur het volgende:

Op tv lieten ze een andere foto van dr zien!
(Carmen) Idd! wat stupide! Nou, deze is imo nog lelijker, dat lichaam, dat witte badpak er op... Bah!
pi_54863384
Ik vind heel de serie maar moeizaam gaan. Ik heb het idee dat andere series veel mooiere meiden (en ook betere) had!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  dinsdag 27 november 2007 @ 08:14:45 #43
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_54863432
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 08:10 schreef Tezz het volgende:
Ik vind heel de serie maar moeizaam gaan. Ik heb het idee dat andere series veel mooiere meiden (en ook betere) had!
mja of zijn we gewoon te veeleisend gaan worden van HNTM? ik zie niet veel verschil met de eerdere series beha;ve dat Daphne het veel beter doet. Alleen moeten ze die stylist van haar ontslaan. Die werkt kennelijk graag met thema's. Gisteren was het volgens mij Evita
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Moderator dinsdag 27 november 2007 @ 09:00:45 #44
155227 crew  Guppy
dus
pi_54863906
wie maakt er nou een foto van een meisje in een bakpak/bikini naast een gele helicopter???

je kijkt toch het eerste naar de helicopter dan? *zucht*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_54865222
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind de foto van Carmen echt heel erg eng, met die witte benen en je kan bijna haar doos zien .
Carmen is sowieso heel eng. Vooral tijdens dat afscheid van Lily. Ik had haar wel willen sláán.

Zij en Kassandra doen me heel erg denken aan die griezelige types die jaren geleden bij mij op de Spw zaten (maar 1 jaar volgehouden...) en die volgens mij sowieso heel veel op sociale ( ) opleidingen te vinden zijn. Zuigen, stoken, mierzoete stemmetjes en gemaakte glimlachjes terwijl je de ander eigenlijk het liefst zou willen vermoorden, enzovoort. En van dat soort types had ik er minstens 15 bij me in de klas. Een ware slangenkuil, dus.

(Hoe het is om daar tussen te zitten wil je echt niet weten.)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2007 10:29:41 ]
pi_54866138
Aaah ik ben niet de enige die Carmen het liefst in elkaar zou meppen!

- Lily treiteren, net zo lang totdat ze hoopte dat Lily of er zelf mee zou gaan stoppen of minder ging presteren voor de jury
- nep-huilen terwijl je te laat komt, mocht ze toch nog lopen van de designer, designer om haar te troosten 'je loopt wel mooi'
- de hele scene bij die Portugese les, VRE-SE-LIJK! Ik had haar gemept, zekers!
- gelijk de bedden bezetten bij binnenkomst in het nieuwe appartement
- het gedoe van afgelopen keer (de theatrale nep-huil-scene) tussen Cassandra en Carmen is schijnbaar weer over, zag eruit als dikke mik tussen die twee in Brazil!
- Carmen die als eerste Lily omhelste bij het afscheid terwijl die twee het meest ruzie hadden; ik had hetzelfde gereageerd als Lily of misschien erger.

Maar het meest erge is: ik denk dat zowel Carmen als Cassandra nog ver gaan komen ook! Er zit namelijk heel weinig talent tussen bij de vier die er nu zijn, dus grote kans.. Worden ze alleen maar arroganter van. Wat dat betreft gunde ik het Lily meer, jammer dat die eruit is. Maar goed, wie van deze vier ook gaat winnen, het wordt allemaal niks in de modellenwereld. Kwaliteit is een stuk slechter dan de vorige twee series HNTM. En veel hebben er ook geen goed figuur trouwens, viel me op!
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:39:46 #47
125420 Starlie
pi_54866743
Ben echt benieuwd wie er dit jaar gaat winnen, kan het niet eens gokken! Denk zelf aan Cecile omdat ze van begin af aan al "goed" is... maar ja dat was Bodil vorig jaar ook dus dat zegt niets... En het eerste jaar hadden we natuurlijk een blondine als winnaar, daarna een brunette.... dus zou het nu "logisch" zijn als er een roodharige gaat winnen!

Met Kassandra en Carmen heb ik totaaaaaal niets wat een vreselijke wijven zijn dat, zowel qua uiterlijk als innerlijk...

Sophie vind ik echt een mooie meid ook wel een nuchter type maar ik denk dat zij er als volgende uit gaat, zag namelijk in het voorstukje dat ze haar broekje niet uit wilde trekken bij de fotoshoot... ik vind het alleen maar goed dat ze dat niet wil!
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:27:53 #48
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_54867609
Ik vond Kassandra een lelijk hoekig lichaam hebben. Net een vent
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 november 2007 @ 14:05:57 #49
163650 Greys
pi_54869333
Oh jemig, die foto op de site van Carmen is wéér met dat akelige enge prutlipje
Tijdens de beoordeling lieten ze inderdaad een andere zien. Die op de site is echt afschuwelijk!

En dat Sophie haar broekje niet wil uittrekken volgende week...
Ze wilde ook al niet nep-zoenen met die vent. Pffff. Ik weet toch echt 200% zeker dat ze niet met hun blote doos op de foto hoeven, hun handen zullen er wel voor mogen o.i.d. Dus waarom ze nou elke keer zo moeilijk doet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54869665
Lily was wel heen onsympatiek.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 november 2007 @ 14:26:28 #51
163650 Greys
pi_54869726
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:23 schreef Ace1 het volgende:
Lily was wel heen onsympatiek.
Ik had juist medelijden met haar, ik vond Carmen juist heel erg onsympathiek (zwak uitgedrukt)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54870202
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:05 schreef Greys het volgende:
En dat Sophie haar broekje niet wil uittrekken volgende week...
Ze wilde ook al niet nep-zoenen met die vent. Pffff. Ik weet toch echt 200% zeker dat ze niet met hun blote doos op de foto hoeven, hun handen zullen er wel voor mogen o.i.d. Dus waarom ze nou elke keer zo moeilijk doet
Sowieso weet je toch als je meedoet aan zo'n programma dat de kans best groot is dat je dat soort shoots moet doen. Doe dan lekker niet mee.
pi_54872037
Nou.. ik vind dat blote gedoe nu weer juist typisch Nederlands (bloot verkoopt leuk op de tv) en het lijkt me sterk dat je als model álles maar moet pikken. Bovendien zijn ze niet erg consequent in het programma: 'Je moet altijd jezelf blijven en overal je eigen draai aan geven' en 'Je moet ten alle tijde doen wat van je gevraagd wordt (en dus naakt gaan)'
pi_54872104
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:30 schreef Ephemera het volgende:
Nou.. ik vind dat blote gedoe nu weer juist typisch Nederlands (bloot verkoopt leuk op de tv)
Was bij ANTM toch ook? Daar was het zelfs de eerste shoot.
  dinsdag 27 november 2007 @ 16:46:37 #55
125420 Starlie
pi_54872265
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:30 schreef Ephemera het volgende:
Nou.. ik vind dat blote gedoe nu weer juist typisch Nederlands (bloot verkoopt leuk op de tv) en het lijkt me sterk dat je als model álles maar moet pikken. Bovendien zijn ze niet erg consequent in het programma: 'Je moet altijd jezelf blijven en overal je eigen draai aan geven' en 'Je moet ten alle tijde doen wat van je gevraagd wordt (en dus naakt gaan)'
Helemaal met je eens, zei ik de vorige keer ook al! Vind het juist goed dat ze het niet tegen haar zin in doet, staat ze toch voor haar mening vind ik! En waarom ze nu zo nodig naakt moeten.... vind het wat overdreven...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 november 2007 @ 16:57:09 #56
163650 Greys
pi_54872412
Oke, dat naakt, daar kan ik me nog IETS bij voorstellen
Maar dat ze niet nep-zoenend met dat model op de foto wilde??? Ze hoefde niet echt te zoenen, werd zelfs niet op prijs gesteld (he, Kassandra? ) dus het was nep. En nog wilde ze het niet, omdat ze een vriend heeft. Maar wat nou als de opdrachtgever persé zo'n foto wil? Ik vind het gewoon echt te ver gaan dat ze dat weigert. Jezelf blijven is één ding, maar dat soort dingen horen er toch echt bij als model
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54872521
Ik vond Lilly niet echt goed als model, maar ze is wel een stuk leuker dan de rest..
Als Carmen of kassandramaar niet wint vind ik alles goed
pi_54873229
Ik zou echt niet weten wie er moet winnen... Als het die 2 huppelkutten maar niet zijn.
pi_54873510
Hmm, ik vind Carmen wel grappig eigenlijk . Ja, echt sympathiek is ze misschien niet, maar ze maakt het programma tenminste nog een béétje boeiend . Ik vind haar echt geen evil bitch ofzo, Lily is ook niet bepaald een lieverdje, het zijn gewoon twee hele verschillende types, dus dat komt tot een uitbarsting op een gegeven moment.
Ik vond de jury echt ontzettend negatief. Vooral die fotograaf, Philip geloof ik. Niemand zagen ze in de finale komen. Met nog maar één of twee afleveringen tot de finale betekent dat dus dat we geen finale krijgen kennelijk .
pi_54873583
Oh, voor het kijkplezier voegen ze zeker wat toe. HNTM zonder bitches is natuurlijk niks.

Ik krijg altijd een beetje de kriebels van die jury, ze vinden zichzelf zo geweldig.
pi_54873599
whoops
pi_54873951
Dat naakt gezeur altijd... De meeste modellen doen dat niet. Of in ieder geval in overleg, en zo'n opdracht mag je ook heus weigeren van je bureau. Natuurlijk kost dat je werk, maar dat is eigen keuze. Gelukkig zal carmen na hntm nergens komen, ja misschien met een interview in de yes... Maar dat is echt geen model. Ik zie sophie het, na wat coaching, nog het beste doen. By the way, ze heeft hyves hè? Ik zal haar eens vragen voor een testshoot. Ik denk dat ze nog wel eens mee kan vallen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 november 2007 @ 19:11:29 #63
163650 Greys
pi_54874652
Ik denk dat Sophietje voorlopig wel even iets anders te doen heeft dan een testshoot.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54875209
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:11 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Sophietje voorlopig wel even iets anders te doen heeft dan een testshoot.
Ligt er aan. Als ze de volgende is die er uit moet, dan zou ze wel eens heel wat aan die testshoot kunnen hebben. Ik weet niet hoe ModelMasters the agency het doet, maar vorige cycle bij Max hadden de meiden na hun eliminatie vrijwel niks. En wat voor 'n portfolio hebben ze nou? "Ja dit ben ik aan een bungy-elastiek..."
pi_54877462
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:13 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Oh, voor het kijkplezier voegen ze zeker wat toe. HNTM zonder bitches is natuurlijk niks.

Ik krijg altijd een beetje de kriebels van die jury, ze vinden zichzelf zo geweldig.
Mee eens, de jury heeft nogal een hoge dunk van zichzelf en een lage van de wannabe-modellen. Ook vind ik toch wel dat er deze reeks wel erg veel geruziet worden tussen de deelneemsters. Begin het wel een beetje zat te worden.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 november 2007 @ 21:28:19 #66
163650 Greys
pi_54877812
Ik vind de jury ook maar niets. Behalve dan Daphne .
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 november 2007 @ 22:21:05 #67
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_54878273
Daphne is gelukkig verlost van die staart nu.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_54878788
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 21:28 schreef Greys het volgende:
Ik vind de jury ook maar niets. Behalve dan Daphne .
Ja, Daphne vind ik dan idd wel weer leuk! (maar wel minder in gezelschap van de rest van de jury)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 november 2007 @ 22:43:38 #69
163650 Greys
pi_54878978
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:21 schreef borisz het volgende:
Daphne is gelukkig verlost van die staart nu.
Ja dat was gelukkig een eenmalige actie
Maar zelfs dat vond ik haar nog wel goed staan!
Ik vind haar komisch en niet overdreven
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54879850
Zo, hehe, eindelijk Lily eruit. Ik snapte echt niet wat ze daar deed zeg.
Wát een lelijke foto's zeg! Vast om een statement te maken ofzo, ik kan me niet voorstellen dat dat de mooiste foto's waren.
En die jury zat ineens iedereen af te kraken. Tegen Cecile: "Je bent elke week een teleurstelling", terwijl ze haar ongeveer elke week de hemel inprijzen Waar slaat dat nou weer op?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 november 2007 @ 23:14:42 #71
163650 Greys
pi_54879981
Ja nu je het zegt, toen zat ik ook een met mijn mond open! Snapte ik ook niets van?
Ik snap best dat ze de ladies met de voetjes op de grond willen houden, maar dit werkt wel erg demotiverend!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54882014
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:05 schreef maaike1987 het volgende:
Ik vond Lilly niet echt goed als model, maar ze is wel een stuk leuker dan de rest..
Ze is zo chagrijnig en heeft geen enkele levenslust. Zelfs niet in Brazilie
pi_54884757
Eindelijk Lilly eruit! Wat een arrogante spuuglelijke doos was dat zeg. Ik zat me al vanaf aflevering 1 helemaal op te vreten zo irritant was ze. Snap niet hoe zij er nog zo lang in kon blijven!
De andere meiden vnd ik trouwens ook niet mooi. Ze doen geen van alles echt hun best en ik vind dat ze simpelweg geen modellenpotentie hebben. En Carmen gaat steeds meer opd at blonde jurlylid lijken, vreselijk!

Ik vind dit seizoen van HNTM echt een dieptepunt. Het enige leuke is Daphne die honderden keren beter is dan Yfke, maar de modellen, de foto's, het jurcommentaar en de hele montage is om te janken.

En tóch blijven kijken he

[ Bericht 0% gewijzigd door zoeperzazke op 28-11-2007 10:32:01 ]
I had a signature once. It was awful.
pi_54885847
quote:
Op woensdag 28 november 2007 08:47 schreef zoeperzazke het volgende:

Ze doen geen van alles echt hun best en ik vind dat ze simpelweg geen modellenpotentie hebben. En Carmen gaat steeds meer op dat blonde jurlylid lijken, vreselijk!

Ik vind dit seizoen van HNTM echt een dieptepunt. Het enige leuke is Daphne die honderden keren beter is dan Yfke, maar de modellen, de foto's, het jurcommentaar en de hele montage is om te janken.

En tóch blijven kijken he
eensch met dit
pi_54886669
wat lief, je haalt een aantal van mijn snelheidstypo's eruit
pi_54886741
Ik erger mij bij voorbaat al aan dat bloot-gedoe van volgende week. Doen ze het wel, dan gaan ze als kritiek krijgen dat ze hun eigen grenzen niet respecteren. Doen ze het niet, dan zijn ze niet meegaand genoeg. Je kunt het op je klompen aanvoelen.

Komt er trouwens nog een vervolg op de go-sees? Of heb ik een deel gemist van de afgelopen aflevering?
pi_54887100
Het was inderdaad nogal afgeraffeld. In serie 1 werd er uitgebreid aandacht aan besteedt, in serie 2 werd het al minder, en nu was het nog slechts een tussendoortje.
pi_54899980
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:36 schreef _Arual_ het volgende:
Ik erger mij bij voorbaat al aan dat bloot-gedoe van volgende week. Doen ze het wel, dan gaan ze als kritiek krijgen dat ze hun eigen grenzen niet respecteren. Doen ze het niet, dan zijn ze niet meegaand genoeg. Je kunt het op je klompen aanvoelen.
Ik vind de shoots ook helemaal niet leuk. Het lijkt ze alleen maar te gaan om de modellen uit te testen, ze te shockeren, ze het zo moeilijk mogelijk te maken. Dan weer bungeejumpen, dan op rolschaatsen, dan weer een naaktshoot.. Geen wonder dat er nooit een superfoto bij zit. Een beetje de grenzen van de modellen uittesten is okee, maar dit lijken ze puur voor de kijkers te doen. Er is volgens mij nog niet een 'normale' shoot geweest (op die eerste met die soort van persfoto's na dan). Ze hebben niet eens een beauty-shot gedaan toch? Echt heel raar.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 november 2007 @ 19:14:58 #79
163650 Greys
pi_54900541
Ik vond die foto's met die jongen er bij (toen Kassandra ging zoenen) ook best een mogelijkheid tot goed/mooi op de foto komen hoor

En de beautyshoot komt toch meestal helemaal aan het einde?
Of ben ik in de war?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54901403
Ja okee, maar dan is toch weer zo'n gast erbij die je (okee nep, maar toch) moet zoenen.
  woensdag 28 november 2007 @ 20:32:40 #81
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_54902895
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:36 schreef _Arual_ het volgende:

Komt er trouwens nog een vervolg op de go-sees? Of heb ik een deel gemist van de afgelopen aflevering?
Uhuh!
Net als dat ''sexy'' gelul. Ben je sexy, dan keuren ze het af, ben je het niet dan moet je jezelf weer bewijzen. Standaard gelul.

Die Carmen, zoooo schijnheilig op het eind dat ze Lily omhelsde. Walgelijk!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_54903027
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:52 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ik vind de shoots ook helemaal niet leuk. Het lijkt ze alleen maar te gaan om de modellen uit te testen, ze te shockeren, ze het zo moeilijk mogelijk te maken. Dan weer bungeejumpen, dan op rolschaatsen, dan weer een naaktshoot.. Geen wonder dat er nooit een superfoto bij zit. Een beetje de grenzen van de modellen uittesten is okee, maar dit lijken ze puur voor de kijkers te doen. Er is volgens mij nog niet een 'normale' shoot geweest (op die eerste met die soort van persfoto's na dan). Ze hebben niet eens een beauty-shot gedaan toch? Echt heel raar.
Van mij mogen die blote shoots ook achterwege worden gelaten. De meesten moeten ook weer gewoon naar school na dit programma
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 november 2007 @ 23:30:52 #83
163650 Greys
pi_54908940
Vorige keer was er amper bloot, toch? Met Kim enzo? Of heb ik dat uit mijn geheugen geblokt?
Ik kom niet verder dan de bodypaint shoot toen...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54916213
Ze moesten voor de eerste shoot ook topless (met alleen jeans aan).
pi_54917048
Bij de laatste America's NTM moesten ze geloof ik de allereerste shoot helemaal naakt, waren natuurlijk ook een paar meiden bij die daar problemen mee hadden, onder andere een streng christelijk miesje. Ik heb dan zoiets van, zoiets kun je verwachten als je hieraan mee wilt gaan doen.
pi_54920030
quote:
Op woensdag 28 november 2007 00:33 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ze is zo chagrijnig en heeft geen enkele levenslust. Zelfs niet in Brazilie
Ja dat is waar.. Maar als de anderen jou zo op je zenuwen zouden werken.. ze je denk ik ook niet bepaald vrolijk zijn
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 november 2007 @ 15:19:18 #87
163650 Greys
pi_54920756
Als zo'n type als Carmen me heel de dag zo liep te irriteren zou bij mij ook mijn zwarte (bedoel ik niets mee... ) kant naar boven komen, net als bij Lily
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 29 november 2007 @ 15:46:59 #88
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_54921329
Doen ze dit jaar op het einde ook weer zo'n live-show-je-kan-nu-smsen-gebeuren? Vond ik eigenlijk best wel stom vorig jaar
My mama didn't raise no fool
pi_54928970
Gelukkig Lily eruit

Had ik niet verwacht
pi_54928996
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:46 schreef La_Vita het volgende:
Doen ze dit jaar op het einde ook weer zo'n live-show-je-kan-nu-smsen-gebeuren? Vond ik eigenlijk best wel stom vorig jaar
vast wel om zo geld te innen

pi_54931751
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:46 schreef maaike1987 het volgende:

[..]

Ja dat is waar.. Maar als de anderen jou zo op je zenuwen zouden werken.. ze je denk ik ook niet bepaald vrolijk zijn
Ze is ook wel lichtgeraakt. Ging al uit haar plaat omdat iemand zei dat donkere mensen minder kans maken op de overwinning. Ze is al geirriteerd als mensen praten, terwijl zij rust wil.
pi_54955792
Helaas uitzending gemist, valt t nog ergens te bekijken?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 november 2007 @ 21:29:08 #93
163650 Greys
pi_54955907
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:24 schreef Samson het volgende:
Helaas uitzending gemist, valt t nog ergens te bekijken?
, ALHIER

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54956027
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:29 schreef Greys het volgende:

[..]

, ALHIER

Top, bedankt!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 november 2007 @ 21:35:13 #95
163650 Greys
pi_54956078
Graag gedaan, enjoy!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54963686
Pff, zoals al gezegd, dat met die "beste foto van de shoot" gaat echt helemaal nergens over. Ze moeten volgens mij echt hun best doen om de slechtste er uit te halen. En dan ook nog het model daarvoor aansprakelijk houden. Het is tenslotte de fotograaf die m maakt en de instructies moet geven. Maar ja, anders hebben ze niet zulke leuke afzeikmomenten
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 december 2007 @ 12:09:10 #97
163650 Greys
pi_54964633
Ja he? En dan ook braaf 'we gaan even naar je beste foto kijken' er bij zeggen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54986275
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had juist medelijden met haar, ik vond Carmen juist heel erg onsympathiek (zwak uitgedrukt)
Inderdaad! Ik zou waarschijnlijk helemaal door het lint gaan als ik de hele dag met zo'n type als Carmen om zou moeten gaan...en wat ze Lily ook nagilde: very lady look-like! erg lady look-like!

Volgens mij is het nog steeds lady-like
I long to see you in the morning light
I long to reach for you in the night
Stay, lady, stay, stay while the night is still ahead
pi_55020568
Niemand die kijkt?
know'm sayin?
word? word.
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 december 2007 @ 20:59:53 #100
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55020614
jawel
pi_55020621
Oh kut, vergeten .
  maandag 3 december 2007 @ 21:08:16 #102
331 Merel
Be here now.
pi_55020784
Ik vind dat die fotograaf die meisjes ook echt op zo'n hele vieze-man-manier uit de kleren praat

En ik vind het stoer dat Sophie gewoon voet bij stuk houdt
pi_55020829
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:08 schreef Merel het volgende:
Ik vind dat die fotograaf die meisjes ook echt op zo'n hele vieze-man-manier uit de kleren praat

idd!!! Die fotograaf komt echt super pervers over! gatver!

En ik vind het ook ruig van Sophie!
pi_55020830
Van mij mag Carmen nu echt wieberen. Damn, hoe die op de shoot was... En Kassandra moet gewoon zo NIET winnen! Ik hoop dat er echt niemand op haar stemt.
  maandag 3 december 2007 @ 21:10:48 #105
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_55020838
Alsof die vrouwen ook maar iets te verhullen hebben. Ze hebben alle 4 totaal geen tieten, en de poes komt toch nooit in beeld.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_55020898
Terecht van Sophie en ze heeft nog humor ook.

Mijn borsten vind ik niet erg, modellen hebben toch geen tieten.

pi_55020899
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Alsof die vrouwen ook maar iets te verhullen hebben. Ze hebben alle 4 totaal geen tieten, en de poes komt toch nooit in beeld.
Carmen en Cecile hebben idd echt geen borsten maar Sophier had dan nog wel wat.

Ik kan me best voorstellen dat carmen zo reageerde tijdens de shoot het kwam op mij ook best intimiderend over die fotograaf is echt een creap!
pi_55020900
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:08 schreef Merel het volgende:

Helemaal mee eens, die durft tenminste zichzelf te zijn. Grote onzin dat ze beslist helemaal naakt moesten. Als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor Sophie gaan. Ze staat gewoon het mooist op de foto van allemaal. En wat is er trouwens met dat voorhoofd van Carmen aan de hand in die interviewtjes
pi_55020934
Ze hebben echt geen tieten, alleen Sophie heeft iets meer dan enkel tepels
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 december 2007 @ 21:15:03 #110
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55020941
En in die wereld als je kleding moet wisselen bij een modeshow ben je ook naakt...

En nee ze hebben geen tieten idd.
pi_55020945
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:13 schreef Samson het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, die durft tenminste zichzelf te zijn. Grote onzin dat ze beslist helemaal naakt moesten. Als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor Sophie gaan. Ze staat gewoon het mooist op de foto van allemaal. En wat is er trouwens met dat voorhoofd van Carmen aan de hand in die interviewtjes
mij is nog niks opgevallen aan het voorhoofd...zal zo eens opletten
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 december 2007 @ 21:15:48 #112
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55020954
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:13 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

Carmen en Cecile hebben idd echt geen borsten maar Sophier had dan nog wel wat.

Ik kan me best voorstellen dat carmen zo reageerde tijdens de shoot het kwam op mij ook best intimiderend over die fotograaf is echt een creap!
ja die fotograaf ziet er niet uit.
pi_55020975
Ik hoop dat zo Carmen er uit gaat vandaag, ik kan dat mens echt niet uitstaan! Alleen al hoe ze doet en praat in die tussenstukjes voor de camera

Verder mag Cecile van mij wel winnen, ze is mooi en staat ook mooi op foto's, en bovendien is ze niet zo'n dramatisch aanstellerig ruziemakend type
pi_55021016
Wat een gezeik met z'n "zwaar alcohol"
  maandag 3 december 2007 @ 21:21:27 #115
123170 alors
zlata1234
pi_55021079
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:15 schreef borisz het volgende:
En in die wereld als je kleding moet wisselen bij een modeshow ben je ook naakt...

En nee ze hebben geen tieten idd.
Ja en daar kijkt heel Nederland ook naar, inclusief je klasgenoten, en blijft vastgelegd tot in de eeuwigheid. Heel erg vergelijkbaar.
know'm sayin?
word? word.
pi_55021111
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:21 schreef alors het volgende:

[..]

Ja en daar kijkt heel Nederland ook naar, inclusief je klasgenoten, en blijft vastgelegd tot in de eeuwigheid. Heel erg vergelijkbaar.
Ik dacht hetzelfde, met zo'n modeshow is er zo'n hectiek dat echt niemand erop let hoe jij in je nakie eruit ziet! Hier ging het echt om het naakt enz. Kei veel mensen om hen heen enzo. dood eng!
  maandag 3 december 2007 @ 21:24:37 #117
331 Merel
Be here now.
pi_55021143
Hij heeft Carmens voeten van de foto gehakt Slechte fotograaf hoor...
pi_55021147
"Je moet de fotograaf vertrouwen dat het niet te ordinair word"

Sorry hoor maar deze foto's kunnen bijna zo de playboy in.

Cecile is trouwens wel weer heel mooi
  maandag 3 december 2007 @ 21:25:25 #119
331 Merel
Be here now.
pi_55021156
Oh en Carmen zwalkte naar binnen alsof ze dronken was
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 december 2007 @ 21:26:51 #120
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55021175
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:24 schreef Remzz het volgende:
"Je moet de fotograaf vertrouwen dat het niet te ordinair word"

Sorry hoor maar deze foto's kunnen bijna zo de playboy in.

Cecile is trouwens wel weer heel mooi
Dan zouden er weer eens goede foto's in de playboy staan
pi_55021219
Ach, Sophie gaat het proberen als 'middelmatig model'.. gelukkig ontbreek het haar niet aan ambitie
pi_55021242
Oh my god Sophie is zo mooi!

Echt zonde dat ze eruit is. Ik hoop en denk dat Cecile hntm wordt!
pi_55021256
Belachelijk, die Carmen naar de finale. En dan mijn favoriet eruit knikkeren omdat ze dus niet helemaal naakt wilde (en dat dus niet durven toegeven). Schandalig dit. En die foto's dan, je reinste softporno als je dat zag. Hopelijk is er een goed buro dat wel met Sophie in zee gaat.
pi_55021289
Carmen lijkt altijd dronken

Beetje jammer dat Sophie eruit is
pi_55021375
Sophie komt er wel, ze is net zo mooi en sensueel als sylvia van hntm 1 en Kim van hntm 2
  maandag 3 december 2007 @ 21:38:13 #126
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_55021396
Getver wat een ordinaire foto's waren het geworden, zo zie je ze echt niet in modebladen

En potverdorie Sophie eruit Wat een bummer!
My mama didn't raise no fool
  maandag 3 december 2007 @ 21:39:04 #127
123170 alors
zlata1234
pi_55021409
Wahaha is Carmen door? Wat een lachertje! Sowieso keek ik alleen nog de uitzendingen op rtlgemist als achtergrond, ik ga er niet meer speciaal voor zitten. Het amateurisme en de alles-voor-de-kijkcijfersmentaliteit staat me enorm tegen.
Eerst dat Anna er zolang in bleef terwijl je die fotografen zag kijken van wtf doet ZIJ hier!?

Wat voor commentaar gaven ze Sophie trouwens?
know'm sayin?
word? word.
  maandag 3 december 2007 @ 21:41:39 #128
106690 MiLalaa
pi_55021464
pffff wat een toffe finale zal dat worden.. not. Doe dan Cecile maar als winnares.
Ik snap echt niet wat die Carmen er nog in doet. Ze kan niet lopen, ze kan niet fotograferen, ze kan niet praten. En wat een belachelijke foto's.
Sophie was zo mooi
  maandag 3 december 2007 @ 21:44:25 #129
123170 alors
zlata1234
pi_55021525
OMG die foto's
Ik blader veel door modemagazines en ik zie regelmatig een tepel voorbijkomen, maar zulke pornofoto's komen echt never nooit in die bladen Wat een belachelijke opdracht.
Carmen ziet eruit alsof ze elke moment ongespoten gaat worden door een dozijn kerels

Foto van Sophie is prachtig
know'm sayin?
word? word.
pi_55021646
Jammer dat Sophie iets verdrietigs over zich had, maar zelfs toen ze na haar eliminatie wegliep zag je model. Ze loopt als een model, ziet er uit als een model...

Cecile was ook goed trouwens, prachtige foto, jammer dan dat handje in d'r kruis, ik zou de foto croppen. Kassandra heeft trouwens echt lelijke tieten op die foto, ze hangen zo als uiers omlaag... En Carmen, mja da's gewoon porn.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 december 2007 @ 22:14:23 #131
163650 Greys
pi_55022224
Carmen had net een petje opgehad, omgekeerd, volgens mij. Voor die interviewtjes snel dat petje afgerukt, want je zag nog de afdrukken in haar voorhoofd staan volgens mij
En wat een huge bummer dat ze in de finale zit. Hoe zei ze het nou ook alweer? "Ik voel me enorrrrrrrrrrm geïntimideerd?" En dan met dat lijzige uitspraakje van haar. Blergh.
Kassandra lijkt wel iets beter te pruimen dan andere keren. Zal wel komen omdat haar bril niet in the picture was deze uitzending.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_55022345
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:44 schreef alors het volgende:
OMG die foto's
Ik blader veel door modemagazines en ik zie regelmatig een tepel voorbijkomen, maar zulke pornofoto's komen echt never nooit in die bladen Wat een belachelijke opdracht.
Carmen ziet eruit alsof ze elke moment ongespoten gaat worden door een dozijn kerels

Foto van Sophie is prachtig
Haha, helemaal mee eens! Wát een pornofoto's zeg, bah!
O god, en die boobs van Kassandra; het was net een tros bananen

Zó jammer van Sophie, het enige model dat er nog tussen zat, naar mijn mening. Dan zet ik mn geld maar in op Cecile.. die vind ik nog het mooist op foto's
pi_55022369
Sophie eruit De enige van al die meisjes die er juist uitziet als een model En dan ook nog eens Carmen die door gaat. Die foto van haar, het had net zo goed een jongen kunnen zijn
Ik hoop dat Sophie nog bij een goed bureau terecht komt
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_55022624
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:05:19 ]
pi_55022942
Panorama/actueel niveau inderdaad vooral die van Kassandra vond ik er goedkoop uitzien, met die hangende borstjes. Is gewoon geen mooie pose als je topless bent
pi_55023557
Ik vond Sophie zo mooi.. Ze zag er ook de hele tijd uti als een model...
En de foto's konden zo in de playboy... En echt waar Sophie met haar modellen hebben geen tieten geweldig
pi_55024001
Helemaal terecht dat Sophie niet doorging met die foto's; ik vond dat zó belachelijk! Als je normaal zo'n shoot doet, ziet niet heel Nederland op tv wat er omheen gebeurt, alleen het eindresultaat in het blad.. Maar het eindresultaat van de foto's, echt vreselijk! Vond het echt van die foto's voor pedo's haast, met van die kindfiguurtjes en dan zo naakt.. niets model-achtigs aan! Die foto's kunnen trouwens niet in de playboy hoorrrr, hebben ze te weinig tieten voor Eerlijk gezegd zal het me weinig boeien wie er wint, want ik vind ze alledrie verschrikkelijk. De laatste tijd gaan de 'meest sympathieke' mensen er als eerst uit, jammer..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 december 2007 @ 23:29:46 #138
163650 Greys
pi_55024042
Laat nu Cecile in godsnaam winnen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 3 december 2007 @ 23:32:19 #139
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_55024097
OMG wat een kansloze eindfinalisten. Ik heb weer niks gemist
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_55025206
nog foto's van el boobies?
so how's your evening so far?
  dinsdag 4 december 2007 @ 06:40:50 #141
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_55026794
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:36 schreef J.F.Sebastian het volgende:
nog foto's van el boobies?
nee, wel naakte graatmagere modellen met dikke tepels
  ESF Reporter dinsdag 4 december 2007 @ 08:02:40 #142
87554 Cee
Welluk?
pi_55027089
Echt, dit seizoen is triest en hilarisch tegelijk. Triest omdat we moeten geloven dat dit soort foto's 'high fashion' zijn. En hilarisch iedere keer dat de benaming "über-stylist" verschijnt wanneer die plofkop in beeld komt. Sinds wanneer is de nederlandse vertaling van het woordje über "Ik loop sinds '97 al met een zonnebril op m'n kop en verkleed me graag als plunjezak"?
pi_55027614
Carmen als potentiëel Holland's Next Top Model? Die zichzelf geen houding kan geven? En met dat mondje? En die zeikstem (o.k., dat zie je niet op foto's...)?

Duizenden kandidaten meldden zich aan, en dan blijft er dít over.

Alsof WW Models, Max Models, Paparazzi, Touché, Elite en al die anderen - en bijna allemaal organiseren ze weleens een modellenwedstrijd - de modellenvijver al hebben leeggezogen...

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 09:04:39 ]
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:07:59 #144
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55027690
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:02 schreef Cee het volgende:
Echt, dit seizoen is triest en hilarisch tegelijk. Triest omdat we moeten geloven dat dit soort foto's 'high fashion' zijn. En hilarisch iedere keer dat de benaming "über-stylist" verschijnt wanneer die plofkop in beeld komt. Sinds wanneer is de nederlandse vertaling van het woordje über "Ik loop sinds '97 al met een zonnebril op m'n kop en verkleed me graag als plunjezak"?
Nou, de naaktshoots zijn gewoon gekopieerd uit het amerikaanse format. Daar was ook enig protest toen ze de shoot bovenop het flatgebouw deden. Alleen was die shoot bijna aan het begin van het seizoen met bijna alle modellen.
Sommige modellen zijn er huilend weggelopen.

Men probeerde deze keer de pirelli kanelnder te benaderen, maar vind het resultaat zwaar tegenvallen. Zo zie ik bepaalde delen zwaar onderbelicht... zoals deze van Kassandra

En is deze foto nou zo mooi van Cecile??? Ik vind van niet..

pi_55027811
Als dat handje op de foto van Cecile een paar milimeter verder weg had gezeten, had je haar doos gezien.
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:40:28 #146
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_55028083
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:17 schreef female81 het volgende:
Als dat handje op de foto van Cecile een paar milimeter verder weg had gezeten, had je haar doos gezien.
je ziet 'm nu al zo goed als. maar het handje is ook echt zo "ik moet mijn doos verbergen" niets ontspannen over het andere been houden ofzo haar gezicht is daarentegen wel erg mooi

in tegenstelling tot de foto van Kassandra waar ze dikke wallen heeft, een lelijke slagschaduw van haar jack wat rceht over haar kaaklijn loopt, en die persoon die de hele tijd met dat reflectie scherm meeliep had wel iets beter mogen opletten en haar gezicht goed uitlichten. Dit slaat nergens op.

en ja de fotograaf kwam over als een eng vies mannetje met zijn ongeschoren kop en grote zonnebril.
"honey your nipples look better when they're wet, please go in the water and wet them..." ehrm...yea..OK?
pi_55028208
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:02 schreef Cee het volgende:
LOL wat triest is die figuur he? Loopt hij met een sjaal rond in stikheet Brazilië, want dan herken je hem waarschijnlijk als 'fashion'-stylist! en hij liet die meiden maar doorgaan met het Capoeira, terwijl Cecile knalrood werd... Ik had er, als ik haar was, mee gestopt.. ik bedoel: je kan toch niet als knalrode kreeft bij een fotoshoot komen! Of met van die mouwafdrukken zeg maar van de zon..
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:21:25 #148
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_55028684
Ik begreep Lily héél goed in haar frustratie jegens Carmen. Heb gisteren via de RTL4-site de afl. van vorige week nog gekeken. Wat een bloedirritant wijf, die Carmen. Constant het bloed onder haar nagels vandaan halen met die zeikstem. En in de afl. van 26-11 was ze dus ook om een kansloze reden mannetjes op straat aan het uitschelden omdat ze haar de verkeerde kant op wezen. Wat een labiele doos .
Wie me qua foto's en look toch wel aangenaam verraste, was Kassandra. Het is wel een irritante doos en idd, ze ziet er soms nog een beetje uit als een kind/ jong meisje.
pi_55028846
Goh, wie zou dit nu zijn.

(Nog geen spot veranderd.)

dinsdag 4 december 2007 @ 10:34:12 #150
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55028871
Kassandra gaat winnen denk ik....
Cecile komt er ook wel, haar mams was internationaal model...
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:47:31 #151
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_55029104
Waarom zeggen die eikels steeds "cUver" in plaats van "cOver"...
Waar komt die fuckin "U" vandaan....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_55029859
De blogs van de hyves van de dames:

Sophie:
Ik ben Sophie en mijn leeftijd is jong.
Mijn vriendje is 'Zwart' en ik zoen niet met tong.
Ik ga naar het naaktstrand maar niet op TV.
Want dan kijken Opa en Oma ook mee.

Preuts of racistisch, lelijk of niet.
Om dit verlies heb ik echt geen verdriet.
Want niet in de finale en toch blijf ik genieten,
want heb van ons vieren toch de grootste tieten.

Cecile:
Heey iedereen !
mn hyves loopt gewoon vast door alle lieve berichtjes die ik krijg..
dus bij deze blog wil ik gewoon ff super bedankt zeggen voor al het steun van jullie..
Ik weet dat afgelopen aflevering ik een beetje saai overkwam maar ik ben tenminste niet zo'n arro weirdo die altijd denkt dat die het aller beste is en ik wil gewoon iedereen bedanken voor all hun leuke krabbels..
Ik ga morgen ff iedereen terug krabbelen maar nu ff feesten want: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK ZIT IN DE FINALE !!

KUS VOOR IEDEREEEN!!!!! IEEEEEEEEEEEEIEIEIEIEI
  Moderator dinsdag 4 december 2007 @ 12:37:38 #153
155227 crew  Guppy
dus
pi_55031512
Sophie
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 december 2007 @ 13:56:54 #154
163650 Greys
pi_55033704
Kassandra was wel een ontzettend leuk en mooi kindje zeg!
Toch hoop ik niet dat ze gaat winnen. En Carmen lijkt me helemaaaaaaal een drama als die wint.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_55033753
Die fotograaf was inderdaad een creap, altijd al gevonden, net als die Bastiaan.
Jammer dat Sophie eruit is, ik vond haar een van de leukere, nu mag Cecile van mij wel winnen. Met Kassandra als HNTM zou ik ook niet echt moeite hebben. Carmen hoeft het van mij niet zo nodig te worden.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 december 2007 @ 14:06:57 #156
163650 Greys
pi_55033982
Ik vind Hildo zo'n schatje

Die blog van Sophie! Met haar 'tieten'!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_55034017
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:22 schreef Stansfield het volgende:
Sophie:

pi_55034710
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:22 schreef Stansfield het volgende:
De blogs van de hyves van de dames:

Sophie:

Het is echt zoooooooooooooo jammer dat ze er uit is. Ze is verreweg de mooiste.
Cecile moet nu wel winnen, maar dan moet ze echt eerst haar tanden (laten) bleken.
Dit is geen gezicht.

Carmen en Kassandra doen me vrij weinig.
pi_55039957
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:32 schreef female81 het volgende:

[ afbeelding ]
Nee, daar wat het ook net al een jongen
pi_55040010
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:36 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Het is echt zoooooooooooooo jammer dat ze er uit is. Ze is verreweg de mooiste.
Cecile moet nu wel winnen, maar dan moet ze echt eerst haar tanden (laten) bleken.
Dit is geen gezicht.

Carmen en Kassandra doen me vrij weinig.
Los van het bleken is dat gebit zowiezo niet echt ok, dus daar mag wel wat meer werk aan verricht worden..
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:34:10 #161
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_55040276
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:26 schreef Kidney_Bean het volgende:
Helemaal terecht dat Sophie niet doorging met die foto's; ik vond dat zó belachelijk! Als je normaal zo'n shoot doet, ziet niet heel Nederland op tv wat er omheen gebeurt, alleen het eindresultaat in het blad..
Ja dit vond ik dus ook.
Als je gewoon poseert voor een blad dan ziet Nederland alleen het eindresultaat en niet het gestuntel met je blote poes op het strand. En die fotograaf...viezerik met z'n wet nipples!!! Wie voelt zich daar nou op zijn gemak bij. Die gore Bastiaan zou ik er ook niet bij willen hebben!
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:37:59 #162
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_55040369
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:34 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ja dit vond ik dus ook.
Als je gewoon poseert voor een blad dan ziet Nederland alleen het eindresultaat en niet het gestuntel met je blote poes op het strand. En die fotograaf...viezerik met z'n wet nipples!!! Wie voelt zich daar nou op zijn gemak bij. Die gore Bastiaan zou ik er ook niet bij willen hebben!
Elke model in de fashionindustrie neukt zich een weg omhoog. Dus als zij moedwillend kiezen om werkzaam te zijn in de mode-industrie, moeten ze niet zo miepen over principes en waarden, want elke model geeft haar principes en waarden op zodra ze dat wereldje instappen.
pi_55040399
Cecile mag van mij winnen! Ook Kassandra vind ik knap, maar haar karakter spreekt me minder aan (van wat er natuurlijk uitgezonden wordt, verder ken ik haar niet).
Carmen hoeft voor mij niet zo...
pi_55040498
quote:

[ afbeelding ]
Daar houdt ze haar hand ook al zo 'raar' op de tafel, net zoals haar hand toen ze uit die helicopter stapte
pi_55040665
'Je moet de opdrachtgever vertrouwen..'
En dit komt in de Glamour? Ik vind ze vrij smakeloos en wat ordinair.
Hoe die Carmen door kan gaan, is me echt een raadsel. Lelijk kind vind ik het met hele irritante trekjes.
Sophie was tof. Ik hoop nu dat Cecile wint.
Go hard or go home
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:51:17 #166
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_55040677
quote:

[ afbeelding ]
Waar heb je die foto gevonden, van een open dirretje?
pi_55040858
modelmasters.nl
pi_55043118
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:37 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Elke model in de fashionindustrie neukt zich een weg omhoog. Dus als zij moedwillend kiezen om werkzaam te zijn in de mode-industrie, moeten ze niet zo miepen over principes en waarden, want elke model geeft haar principes en waarden op zodra ze dat wereldje instappen.
Tuuuuurlijk.

(Al is Rosalie van Breemen er idd wel zo eentje.)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 20:32:41 ]
pi_55044592
quote:

[..]

Met wie moeten die modellen neuken dan? Al die lui uit de mode-industrie zijn homo.
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:40:23 #170
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_55044865
quote:

[..]

Tuuuurlijk!
pi_55044918
gvd, typ ik een heel verhaal, krijg ik weer een foutmelding . Maargoed, het komt erop neer dat ik denk dat het spannend wordt tussen Cecile en Kassandra, dat ik Carmen eigenlijk best leuk vind maar dat ze onterecht in de finale staat wegens slechte foto's, en dat de shoot weer nergens op sloeg omdat het totaal niet smaakvol was.
pi_55045347
quote:

[..]

Newflash, het leven in werkelijkheid is niet zoals in series op tv. T is maar dat je t weet
pi_55045455
De finale van HNTM wordt wel heel makkelijk .
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:08:55 #174
28167 matthijst
pi_55045545
Die shoot ging echt nergens over. Beetje naakt is niks mis mee, maar het voegde weinig toe...
Foto's waren allemaal een beetje van: kijk-mij-s-ongemakkelijk-zitten-om-alles-te-verbergen...

Wat dat betreft vond ik het wel geinig dat Sophie zei dat ze dr niet aan meedeed. Laat die ouwe geilaard terug gaan naar een Australische highschool ofzo

Kassandra vind ik echt zo'n lelijke moffenhoerenkop hebben
Cecile's gebit is beetje matig, maar da's simpel te fixen...
En die Carmen: wat een tering irritante hupelkut is me dat, steeds dat getrek met die bek en dat ongenadig irritante commentaar....

Erger me wel elke week aan die jury. Who the fuck denken die gasten dat ze zijn.
Sjongefuckinjonge, dit is gewoon Nederland... Dat blonde trolletje die 180.000 modellen catwalkles heeft gegeven... Pffff. Alsjeblieft zeg

Die fotograaf ook, tegen Sophie: "het was niet krachtig"... Twee seconden later die Glamourhoofdredactrice: "Ja, deze foto is wel mooi krachtig"...
WTF mensen....
pi_55045761
elk meisje denkt het hier beter te weten dan al die gasten uit dat wereldje.. hallo, het gaat om een model, niet om een mooi meisje..
pi_55045765
Sophie stond er van de zijkant op, ga jij maar eens krachtig doen dan. Ze hadden vast wel krachtige foto's, en zo niet, blame meneer Riches. Hij is immers de fotograaf.
pi_55045784
Volgens mij is die Philip Ridges ook gay, dus hij zal het vast niet uit geiligheid gevraagd hebben. Maar het blijft een engerd .
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:19:56 #178
28167 matthijst
pi_55045824
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 22:18 schreef Toeps het volgende:
Sophie stond er van de zijkant op, ga jij maar eens krachtig doen dan. Ze hadden vast wel krachtige foto's, en zo niet, blame meneer Riches. Hij is immers de fotograaf.
Nee, de fotograaf is God, dus dat kan niet
pi_55046026
heeft iemand de tracklist van de finale van HNTM s02.
of dit nummer want dat heb ik alleen nodig:
http://www.modelscoutsnetwork.com/
(het start meteen)
pi_55046493
Wat mij heel erg opviel deze afl waren de wenkbrauwen van Kassandra in de interviews. MY GOD geef dat mens een pincet zeg!!!!!!
pi_55048480
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:51 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Waar heb je die foto gevonden, van een open dirretje?
Die staat gewoon op de Modelmasters-site.
  woensdag 5 december 2007 @ 08:23:11 #182
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_55050257
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 22:46 schreef Tezz het volgende:
Wat mij heel erg opviel deze afl waren de wenkbrauwen van Kassandra in de interviews. MY GOD geef dat mens een pincet zeg!!!!!!
doe maar niet want dan prikt ze daarmee in Ceciles ogen
  woensdag 5 december 2007 @ 08:51:16 #183
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55050560
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:23 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

doe maar niet want dan prikt ze daarmee in Ceciles ogen
Lijkt me wel een leuk thema voor foto's: Catfight!
  woensdag 5 december 2007 @ 08:53:15 #184
331 Merel
Be here now.
pi_55050596
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 22:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij is die Philip Ridges ook gay, dus hij zal het vast niet uit geiligheid gevraagd hebben. Maar het blijft een engerd .
Nou hij praatte ze echt uit de kleren met van die flauwe smoesjes. "Dat broekje ziet er niet zo leuk uit onder dat jurkje" ... "De foto wordt veel mooier zonder slipje" ... Echt zo'n manier waarop onzekere meisjes door een louche fotograaf uit de kleren gepraat worden Zeg dan gewoon eerlijk "We gaan een naaktshoot doen", in plaats van die gladde praatjes. Jak!
pi_55052783
Kassandra
  woensdag 5 december 2007 @ 11:13:08 #186
125420 Starlie
pi_55053129
Ik begrijp nog steeds niet dat die Kut Carmen er nog niet uitgevlogen is... ze staat nu weer met die mega pruillip op de foto (of dacht ze dat dat een "geile" blik zou opleveren), dacht dat de jury dat NIET meer wilde zien.... Vind dit seizoen overigens qua modellen echt nergens op slaan! Als Kassandra wint wordt ik trouwens gek! Afschuwelijk kut kind is dat zeg! Vind ze allemaal niet echt model achtig, Sophie had dat wel vond ik, dus laat Cecille nu maar winnen dan!
pi_55053290
Laat Cecile in GODSNAAM winnen! Echt heel treurig dat Carmen in de finale zit zeg...pff
  woensdag 5 december 2007 @ 11:46:57 #188
28167 matthijst
pi_55053958
Carmen met d'r non stop pijpbekkie inderdaad
Wat een arrogant knakenkind is me dat...
pi_55054636
Die enge über stylist is helemaal dol op Carmen. Het is dus maar te hopen dat hij niet in de laatste jury mee mag doen, als ze het tenminste weer zo doen als bij vorig seizoen. Ik ben ervan overtuigd dat als hij er dit keer bijgezeten had in plaats van Hildo Cecile bij de laatste twee had gestaan.
Ik werd zo boos toen hij Cecile beschuldigde van zeuren omdat ze ondanks factor 50 aan het verbranden was. Je kon twee weken geleden al weten dat hij het zelf niet zo nauw neemt met de zon toen hij helemaal oranje was, maar in dit geval vond ik het echt onverantwoord om haar te dwingen zo door te gaan.

Ik had graag Sophie en Cecile samen in de finale gezien, desnoods maar samen met Kassandra. Die liep een paar weken geleden toch al als een paard, hoop dat ze dat niet verbeterd heeft. Nu in ieder geval maar hopen dat Cecile dan wel wint.
  woensdag 5 december 2007 @ 13:01:48 #190
28167 matthijst
pi_55055700
Oh, die dikke stinkhomo bedoel je?
Staat ie daar in de schaduw met zn vadsige lijf commentaar te geven. Wat een mongool....
Dat ze zon gast ook echt serieus blijven nemen...

Lose some weight fat ass....
pi_55057262
wat een aanfluiting dit seizoen
boeit me geen hol meer
ben het eens met het commentaar op carmen hier
pi_55057364
Ik vind ze alledrie niks. Het interesseert me niet wie er wint. Ik gun het Cecile, maar dat is alleen omdat die andere twee te krengerig voor woorden zijn. Cecile is zo'n meisje waarvan ik pas na 4 afleveringen de naam kon onthouden.
pi_55064683
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:19 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind ze alledrie niks. Het interesseert me niet wie er wint. Ik gun het Cecile, maar dat is alleen omdat die andere twee te krengerig voor woorden zijn. Cecile is zo'n meisje waarvan ik pas na 4 afleveringen de naam kon onthouden.
haha dat had ik ook bij Cecile... Verder totaal met je eens, het interesseert mij totaal niet wie er wint.. geen van die meiden gaat het ook maken als 'supermodel' in de business, dat zie je zo al.
pi_55065406
Ik vind al vanaf het begin dat Cecile moet winnen. Ze heeft echt van die modellen ogen.
Jammer dat Sophie niet in de finale zit. Ik had haar wel in de finale gezien met Kassandra en Cecile.
Kassandra zie ik het niet maken. Ze heeft alleen maar die tomboy, rolf&victor look en als model moet je toch een stuk veelzijdiger zijn.

[ Bericht 28% gewijzigd door gekke_sandra op 05-12-2007 21:30:24 ]
Delivered without an information leaflet
pi_55065841
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:46 schreef matthijst het volgende:
Carmen met d'r non stop pijpbekkie inderdaad
Wat een arrogant knakenkind is me dat...
Carmen is echt een te lomp kind.. en nog lelijk ook. Wat deed ze er überhaupt al die tijd? Zijn er zoveel lelijke meisjes in Nederland, dat zij er in moest zitten? Als ik iemand ooit wil martelen zet ik haar L'oreal commercial op repeat.
Delivered without an information leaflet
pi_55072379
Ik wilde een verhaaltje typen over de aflevering van maandag, maar ik kom niet verder dan:
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
  donderdag 6 december 2007 @ 12:22:55 #197
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_55075763
Van deze drie met Cecile winnen, carmen is niet zoveel. Cassandra heeft wel wat maar niet om te winnen......

Vogelnde week een babbel programma met terugblik en dan pas finale dag je weer kan SMS-en.... bleeggghhhh
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_55102389
Ugh, net de meest recente aflevering online zitten kijken.. Bah!
Ik kijk graag naar blote meisjes, maar van de manier waarop het in deze aflevering ging kreeg ik jeuk! De hele opbouw naar dat naakt zijn, "Hm, misschien ziet het er beter uit zonder jurkje", "Goh, het staat beter zonder broekje". Wat leek die fotograaf een vreselijke engerd op die manier zeg! Gatverdamme.
Arme meisjes.
Wat is het toch een kutprogramma. Ik zal blij zijn als de finale geweest is, dan hoef ik niet meer te kijken.
pi_55104654
Volgens mij is het heel amusant om alle negatieve reacties over Carmen hier onder elkaar te zetten.

Jammer alleen dat ik er nu te lui voor ben....
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:30:41 #200
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_55116408
Ik ben het met iedereen hier eens over Carmen die gore fotograaf die trieste 'uber'stylist Kassandra de belachelijke shoot en het feit dat Sophie eruit moest
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:05 schreef minilotje het volgende:

Wat is het toch een kutprogramma. Ik zal blij zijn als de finale geweest is, dan hoef ik niet meer te kijken.
Whehe, ja toch kijken terwijl ik me heel de tijd zit te ergeren
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:37:57 #201
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55116576
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 22:08 schreef matthijst het volgende:
Die shoot ging echt nergens over. Beetje naakt is niks mis mee, maar het voegde weinig toe...
Foto's waren allemaal een beetje van: kijk-mij-s-ongemakkelijk-zitten-om-alles-te-verbergen...

Wat dat betreft vond ik het wel geinig dat Sophie zei dat ze dr niet aan meedeed. Laat die ouwe geilaard terug gaan naar een Australische highschool ofzo

Kassandra vind ik echt zo'n lelijke moffenhoerenkop hebben
Cecile's gebit is beetje matig, maar da's simpel te fixen...
En die Carmen: wat een tering irritante hupelkut is me dat, steeds dat getrek met die bek en dat ongenadig irritante commentaar....

Erger me wel elke week aan die jury. Who the fuck denken die gasten dat ze zijn.
Sjongefuckinjonge, dit is gewoon Nederland... Dat blonde trolletje die 180.000 modellen catwalkles heeft gegeven... Pffff. Alsjeblieft zeg

Die fotograaf ook, tegen Sophie: "het was niet krachtig"... Twee seconden later die Glamourhoofdredactrice: "Ja, deze foto is wel mooi krachtig"...
WTF mensen....
, meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen

en die blonde trol heeft zeker een dvdtje uit ofzo... 180.000 modellen of ze is 160 jaar ofzo, wat ik haar ook wel wil geven...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_55116979
Sophie had gewoon in de finale moeten staan

Net als Bodill bij seizoen 2

Net alsof ze de betere er expres uit houden zodat het sms volk niet op ze kan stemmen
pi_55120637
Zag trouwens die Anna volgensmij bij Jensen toen ik aan het zappen was.. Heb dus niet meegekregen wat ze er deed, want ik heb maar een flits gezien en ben niet blijven hangen.. Maar ze zag er wel eerst net zo 'dellerig' uit als dat ze ooooit begon bij 'van del tot dame'
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:26:33 #204
125420 Starlie
pi_55120828
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:04 schreef Kidney_Bean het volgende:
Zag trouwens die Anna volgensmij bij Jensen toen ik aan het zappen was.. Heb dus niet meegekregen wat ze er deed, want ik heb maar een flits gezien en ben niet blijven hangen.. Maar ze zag er wel eerst net zo 'dellerig' uit als dat ze ooooit begon bij 'van del tot dame'
Qua kleding wel een beetje maar haar haar was niet meer dat pornoblonde, maar beetje donkerblond! Stuk beter dan dat pornoblonde en een stuk beter dan dat pruiken kapsel dat ze had gekregen bij HNTM!
pi_55120883
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:37 schreef Re het volgende:

en die blonde trol heeft zeker een dvdtje uit ofzo... 180.000 modellen of ze is 160 jaar ofzo, wat ik haar ook wel wil geven...
Die blonde trol heeft een arme-meisjes-oplichters-beurs uit.

http://www.modelscoutsnetwork.com/
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:49:01 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55121043
Whehehe, leuk om te lezen dit topic.
Weer een bewijs voor de topsport in Nederland: ergeren!
pi_55122365
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:56 schreef the_legend_killer het volgende:

Net alsof ze de betere er expres uit houden zodat het sms volk niet op ze kan stemmen
goed punt.
ze kunnen het natuurlijk niet maken dat er iemand winst die het in hun ogen helemaal niet verdient.
pi_55123754
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:56 schreef the_legend_killer het volgende:

Ik kan me wel voorstellen dat ze expres twee loeders in de finale zetten, zodat alle kijkers het eens zijn dat Cecile t verdient te winnen.. zo denken ze dan zeker te zijn dat alle kijkers tevreden zijn over de uitkomst van het programma..
pi_55137958
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:32 schreef roburt het volgende:

[..]

goed punt.
ze kunnen het natuurlijk niet maken dat er iemand winst die het in hun ogen helemaal niet verdient.
oh jawel

Bij ANTM stond bij de eerdere seizoenen ook al vast wie er ging winnen.
TV stations bepalen een hoop.

Maja sms volk met hun smsjes laten kiezen ? Ik denk dat zie die echt niet de winnaar laten uitkiezen.
Puur bedrog om geld binnen te slepen, want wie gaat winnen staat toch meestal al vast.
Gewoon 1 pure favoriet in de finale zetten
pi_55140260
maar vorig jaar, toen won dat ene wijf.. en zij was echt vet niet hét model, maar ze had heel veel fans ofzo
pi_55140445
quote:
Op zondag 9 december 2007 06:23 schreef J.F.Sebastian het volgende:
maar vorig jaar, toen won dat ene wijf.. en zij was echt vet niet hét model, maar ze had heel veel fans ofzo
Je bedoelt Kim? Die doet het goed hoor, als model.
  zondag 9 december 2007 @ 11:57:53 #212
125420 Starlie
pi_55141876
Ik heb gisteravond echt vol ergenis naar de herhaling zitten kijken! Die fotograaf wat een elendeling is dat zeg!! Allemaal gezeur dat Sophie haar broekje niet uit wilde doen! Gelijk heeft ze, ze behoud in mijn ogen tenminste haar eigenwaarde, net zoals toen ze NIET met die jongen wilde zoenen! De foto is er niet minder mooi om geworden hoor! Gezeur van die andere meiden ook over dat Sophie met haar bh aan in het zwembad sprong, moet ze toch lekker zelf weten! Ik "hoop" dat Cecile wint die heeft nog iets van een model over zich, haar foto van de "naakt" shoot vond ik erg mooi, althans haar gezicht vond ik prachtig op die foto maar het leek net of haar hoofd te klein was voor haar lichaam...
Van elk model dat er dit jaar is uitgegaan en gezegd heeft, jullie horen nog wel van mij geloof ik dat we alleen echt iets van Sophie gaan horen, en zelf was ze daar nog bescheiden in! Ze heeft misschien niet het meest sprankelende karakter maar ik denk echt dat zij het nog wel ver gaat schoppen!

Die twee kuttenkoppen van een Kassandra en een Carmen... die hoop ik nooit meer ergens terug te zien!

Al met al gewoon een bagger seizoen als je het mij vraagt...

Edit: O ja en die dikke vetklep wat een eikel zeg! Dat Cecile (en Carmen) niet uit de zon mochten en als je het al zwaar had met verbranden in de zon dat je het model zijn dan wel niet aankon... meneer stond zelf ook te veranderen in een kreeft, weet zeker dat hij ook niets liever wilde dan uit de zon gaan!
pi_55143187
quote:
Op zondag 9 december 2007 11:57 schreef Starlie het volgende:
Ik heb gisteravond echt vol ergenis naar de herhaling zitten kijken! Die fotograaf wat een elendeling is dat zeg!! Allemaal gezeur dat Sophie haar broekje niet uit wilde doen! Gelijk heeft ze, ze behoud in mijn ogen tenminste haar eigenwaarde, net zoals toen ze NIET met die jongen wilde zoenen! De foto is er niet minder mooi om geworden hoor!
Dat met die dat niet zoenen sloeg idd nergens op want als je de foto's van de andere meiden zag was er volgens mij geeneen die zoenend op de mooiste foto stond.
pi_55170953
Sophie heeft tenminste gevoel voor eigenwaarde!
10 kleine inktvisjes zwommen naar de zee....
1 die zei; ik ga niet mee!
  maandag 10 december 2007 @ 16:20:11 #215
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55171072
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:07 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Dat met die dat niet zoenen sloeg idd nergens op want als je de foto's van de andere meiden zag was er volgens mij geeneen die zoenend op de mooiste foto stond.
daarnetegen je tong in de strot van een ander model stoppen getuigd van onvolprezen ethiek en professionaliteit
pi_55171557
Is vanavond eigenlijk de finale of eerst weer een terugblik uitzending?
  maandag 10 december 2007 @ 16:43:08 #217
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55171592
finale is de 17de geloof ik...
pi_55171758
Volgens mij een terugblik uitzending. Ik denk dat ik vanavond dus oversla
pi_55171809
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:51 schreef Ephemera het volgende:
Volgens mij een terugblik uitzending. Ik denk dat ik vanavond dus oversla
Ik ook, zonder herhaling zijn de afleveringen al bijna de moeite niet waard.

Enige wat ze soms wel doen is dingen laten zien die je niet eerder hebt gezien, maar om daar nou een uur voor tv te kijken...
  maandag 10 december 2007 @ 19:44:20 #220
125420 Starlie
pi_55175458
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:54 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Ik ook, zonder herhaling zijn de afleveringen al bijna de moeite niet waard.

Enige wat ze soms wel doen is dingen laten zien die je niet eerder hebt gezien, maar om daar nou een uur voor tv te kijken...
Ja en ik las op tvgids.nl dat ze bij de meiden thuis komen.... ik ga lekker iets anders kijken!
pi_55176908
Whahahhaha ik bescheur me echt om die vreselijke ouders van Kassandra.

"Zai ies aine kwetsbare bloemetjuh..."
pi_55176951
Ik kruip achter de pc, ik sla deze aflevering ook maar over!

(hoewel het wel aan staat op de achtergrond, haha)
pi_55177052
Och, wel geinig eigenlijk... achter de schermen bij pap en mams en al die andere dingen...
  maandag 10 december 2007 @ 21:19:40 #224
28167 matthijst
pi_55177782
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:44 schreef Toeps het volgende:
Whahahhaha ik bescheur me echt om die vreselijke ouders van Kassandra.

"Zai ies aine kwetsbare bloemetjuh..."
WTF, maak me gek, zijn het moffen?

Dan heeft ze dus niet alleen een moffenhoerenkop, het is ook een moffen...
pi_55177805
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:19 schreef matthijst het volgende:

[..]

WTF, maak me gek, zijn het moffen?

Dan heeft ze dus niet alleen een moffenhoerenkop, het is ook een moffen...
Roemeens dacht ik
know'm sayin?
word? word.
pi_55177840
En die vader is zo'n typ die bij de Belastingdienst werkt, nee, erger nog, de Douane.
pi_55180669
Ik vind die Cecile steeds minder leuk bleh kweetnie wat dat is

Van mij mag Kassandra winnen
The secret of getting ahead is getting started
pi_55180718
Cecile komt voor mij veel te gemaakt over.
pi_55181415
Te gemaakt studentikoos Cecile en vind haar gebit matig ...
pi_55184610
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:26 schreef Starlie het volgende:

[..]

Qua kleding wel een beetje maar haar haar was niet meer dat pornoblonde, maar beetje donkerblond! Stuk beter dan dat pornoblonde en een stuk beter dan dat pruiken kapsel dat ze had gekregen bij HNTM!

Zag toevallig gisteren nog een stukje van de herhaling van Jensen. Het enige wat ik meegekregen heb is dat hij haar vroeg of ze ergens spijt van had. Toen antwoordde ze: Mijn haar bij HNTM, dat zag er toch niet uiiiiiiiit! Ze was er dus niet zo blij mee als ze tijdens de uitzending deed voorkomen. En toegegeven haar haar zat nu een stuk beter. Alleen voor de rest stond ze er een beetje zoutzakkerig bij.
pi_55184738
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:00 schreef roburt het volgende:
Cecile komt voor mij veel te gemaakt over.
Daar kon zij toch ook niet zo veel aan doen, goh, die vette pad komt "spontaan" langs, en dan zaten ze echt zo van: "Goh, laten we nu eens je moeder bellen!" en "Goh, ligt hier nou toevallig een foto van je zus d'r beebie?"
pi_55187871
De aflevering zelf vond ik zeer matig. De aflevering bij Jensen deed mijn twijfel helemaal meenemen.

Kassandra is de mooiste. Ze heeft alles mee. Als Cecile dr tanden laat doen, komt ze wel weer in de buurt. Carmen is lelijk met dr vreselijke mond. Tering, ze ziet er echt niet uit.

Het is zo jammer van Kassandra's 'additute' Als dat veranderd wordt ze een stuk leuker.

En de knipkip vond ik ook slim bedacht
pi_55187960
Ach, Sanne Nijhof had ook geen standaard-gebit. Die zit nu bij Wilma Wakker én bij de Franse afdeling van Women Management.

Dan doe je toch iets goed.

(Geldt ook voor het zogenaamd moeten hebben van een enorme persoonlijkheid trouwens, als je model zou willen worden. Daar heb ik Sanne ook nauwelijks op kunnen betrappen in de HNTM-cycle waar ze in zat. Gewoon een rustig meisje, bijna een grijs muisje eigenlijk.)

Hier staat trouwens nog iets interessants: Dat Sophie eigenlijk derde was, maar dat ze het contract niet wilde ondertekenen of zo. En zo kwam Carmen in haar plaats.

http://www.thefashionspot(...)-model-44489-26.html

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2007 11:51:20 ]
pi_55191239
Ik vind Carmen echt steeds leuker . Tenminste iemand met persoonlijkheid. Alleen jammer dat ze niet zo goed is .
Kassandra is mooi, mag van mij zeker winnen. Cecile vind ik eigenlijk ook wat minder, vooral door haar gebit ja. Weet ook niet of ze eigenlijk wel zo'n goed model zou zijn..
pi_55191380
Nog meer oud-klasgenootjes in dat stukje bij Kassandra thuis

Eigenlijk heb ik mijn mening soort van radicaal veranderd en vond ik Kassandra nu toch wel het leukst overkomen. Cecile een beetje gemaakt, toch denk ik wel dat zij het meest veelzijdige model zou kunnen zijn.
pi_55191452
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:42 schreef female81 het volgende:
Ach, Sanne Nijhof had ook geen standaard-gebit. Die zit nu bij Wilma Wakker én bij de Franse afdeling van Women Management.

Dan doe je toch iets goed.

(Geldt ook voor het zogenaamd moeten hebben van een enorme persoonlijkheid trouwens, als je model zou willen worden. Daar heb ik Sanne ook nauwelijks op kunnen betrappen in de HNTM-cycle waar ze in zat. Gewoon een rustig meisje, bijna een grijs muisje eigenlijk.)

Hier staat trouwens nog iets interessants: Dat Sophie eigenlijk derde was, maar dat ze het contract niet wilde ondertekenen of zo. En zo kwam Carmen in haar plaats.

http://www.thefashionspot(...)-model-44489-26.html

damn.. klinkt ergens wel als echt iets voor Sophie... En het idee dat ze er toch in zat ze had gewoon moeten winnen...
pi_55192519
ik vond de ouders van Kassandra juist wel lieve mensen Okay dat gezever over kwetsbaar bloempje was misschien een beetje over de top, maar toch
pi_55197088
Waarom zegt die dikke idioot trouwens de hele tijd 'shooting' als het over een fotoshoot gaat?
pi_55198512
Ze staan met zn drieen voorop de veronica gids. Die mond van Carmen ziet er echt weird uit. Dr hele hoofd klopt op een of andere manier ook niet.
pi_55203067
Als ik dat slowmotion gejank van Carmen nog een keer zie stop ik alsnog met kijken .
pi_55203278
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:38 schreef Vlindur het volgende:
En de knipkip vond ik ook slim bedacht
Zo doe ik dat ook al jaren.

Die vader van Kassandra, wat een gruwelijke grijns/grimas had die man op zich gezicht ik kon niet naar hem kijken gewoon. En die moeder leek meer een vent.

Rosalie gaf Carmen een les gezichtsyoga cadeau om haar mond te leren ontspannen. Vond het raar dat zij hulp kreeg aangeboden op weg naar de finale. Rosalie gaf haar ook nog een boedha om haar geluk te brengen en de rest kreeg niets.
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:22:24 #242
28167 matthijst
pi_55204008
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:11 schreef AlizarinCrimson het volgende:
Waarom zegt die dikke idioot trouwens de hele tijd 'shooting' als het over een fotoshoot gaat?
Om dezelfde reden dat Daphne cuvver zegt als ze cover bedoelt: interessantdoenerij.
pi_55205972
quote:
Op zondag 9 december 2007 09:06 schreef Toeps het volgende:

[..]

Je bedoelt Kim? Die doet het goed hoor, als model.
vandaag bladerde ik in de story zag je haar foto opeens voor zo'n gaar merk.

Kilo make-up had ze op en ze leek net een chinees
  dinsdag 11 december 2007 @ 23:37:25 #244
82456 teig
oh my gow
pi_55206227
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:00 schreef Xennia het volgende:

[..]

Rosalie gaf Carmen een les gezichtsyoga cadeau om haar mond te leren ontspannen. Vond het raar dat zij hulp kreeg aangeboden op weg naar de finale. Rosalie gaf haar ook nog een boedha om haar geluk te brengen en de rest kreeg niets.
Dat viel me ook al op ja, niet echt fair lijkt mij. Maar ja...
pi_55209401
Carmen begint meer en meer op dat ene jurlylid te lijken. Echt, ze kunnen zo samen op de foto als zussen of moeder en dochter ofzo...

pi_55210121
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

vandaag bladerde ik in de story zag je haar foto opeens voor zo'n gaar merk.

Kilo make-up had ze op en ze leek net een chinees
Ze is pas signed by IMG Paris.
pi_55210133
quote:
Op woensdag 12 december 2007 08:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Carmen begint meer en meer op dat ene jurlylid te lijken. Echt, ze kunnen zo samen op de foto als zussen of moeder en dochter ofzo...

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ze hebben Carmen's haar ook steeds ff subtiel veranderd na de eerste make-over, dat was veel... breder, en paarser.
pi_55211837
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:34 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ze hebben Carmen's haar ook steeds ff subtiel veranderd na de eerste make-over, dat was veel... breder, en paarser.
Viel mij ook al op bij de terugblik aflevering. Maar goed ook, want dat paarse was echt lelijk.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:14:04 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55213747
Ik vind de insteek van de Hollandse finale saai.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55213822
De vorige keer heb ik niet eens naar de finale gekeken.
pi_55214056
Ik ben eigenlijk alleen maar benieuwd of Cassandra nog steeds zo slecht loopt in de finale. Voor de rest kan het me gestolen worden. Ik hoop dat RTL5 hierna weer doorgaat met ANTM. Dat is pas echt genieten.

De foto op de veronica cover is trouwens oerlelijk. Ik vind er niet één leuk op staan. Trouwens Rosalie was in de vorige aflevering toch ook zo dol op Kim. Volgens mij kiest ze gewoon steeds een lievelingetje uit. In de eerste aflevering ging ze Carmen ook gelijk knuffelen toen die voor de eerste jury proef moest janken. Als ik jurylid was geweest had ik gelijk gezegd: kan niet tegen de druk, weg ermee. (wat trouwens ook bleek toen ze moest janken bij de go-sees).
  woensdag 12 december 2007 @ 13:39:35 #252
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_55216127
Wat een bizarre aflevering vorige week. Heb me echt dood ge-ergerd aan die naakt-shoot. Nee, als je alleen maar coltruien wilt dragen kun je geen model worden, maar wie heeft bedacht dat je geen model zou kunnen worden als je weigert compleet bloot op tv te gaan? "Dan moet je de fotograaf maar vertrouwen?!" Eh ja, sure, want fotografen in de modewereld staan allemaal bekend als reuze-betrouwbaar en hebben het altijd goed met je voor... Sophie redt het wel, in de modewereld of daarbuiten, met zo'n karakter. En als ik een dochter van 18 had, die onder zulke druk simpelweg "nee" bleef zeggen zou ik echt ape-trots zijn. Dat supermamma-Daphne kritiek heeft op haar houding vind ik dan ook te bizar voor woorden.

Als je wil testen of kandidaten genoeg over hebben voor een baan als supermodel zijn er genoeg andere dingen te bedenken. Dit ging allemaal te ver, was te louche en geeft de indruk dat je ver kunt komen als je maar blind de groep volgt. Zo fout!

Laat Cecile maar winnen nu.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 12 december 2007 @ 13:49:34 #253
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_55216354
Ik vond de 'louche'-heid wel meevallen, ik vond dat ze best een vertrouwelijke sfeer creeerden...
Er stonden alleen wel erg veel mensen omheen, dat zal vast erg initimiderend zijn geweest.
  woensdag 12 december 2007 @ 13:56:06 #254
331 Merel
Be here now.
pi_55216527
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:49 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vond de 'louche'-heid wel meevallen, ik vond dat ze best een vertrouwelijke sfeer creeerden...
De manier waarop de fotograaf die meiden uit de kleren probeerde te praten vond ik wel glibberig hoor. Dat het mooier zou staan zonder broekje enzo. Zeg dan gewoon eerlijk dat je een naakt-shoot wil en kom niet met dat soort smoesjes. Alsof de fotograaf ruime ervaring heeft met onwillige meisjes tóch uit de kleren praten.
pi_55216638
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:56 schreef Merel het volgende:

[..]

De manier waarop de fotograaf die meiden uit de kleren probeerde te praten vond ik wel glibberig hoor. Dat het mooier zou staan zonder broekje enzo. Zeg dan gewoon eerlijk dat je een naakt-shoot wil en kom niet met dat soort smoesjes. Alsof de fotograaf ruime ervaring heeft met onwillige meisjes tóch uit de kleren praten.
Wat moet ie dan zeggen? "broek uit, nu"? Het wordt ook een beetje op zo'n voorzichtige manier gedaan en geleidelijk om het wat gemakkelijker voor die meiden te maken, zodat ze er ook een beetje kunnen inkomen. Inplaats van pats boem gelijk met je doos voor de camera zegmaar.
  woensdag 12 december 2007 @ 14:06:53 #256
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55216818
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:00 schreef Moja het volgende:

[..]

Wat moet ie dan zeggen? "broek uit, nu"? Het wordt ook een beetje op zo'n voorzichtige manier gedaan en geleidelijk om het wat gemakkelijker voor die meiden te maken, zodat ze er ook een beetje kunnen inkomen. Inplaats van pats boem gelijk met je doos voor de camera zegmaar.
Als fotomodel zal je nooit onvoorbereid naar een shoot gaan en zal van tevoren al bekend staan wat voor shoot het is en niet op de set zelf. Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat bij de paneljury er ineens gezegd zou worden, zo dames, gaan jullie altijd zo makkelijk uit de kleren, dit is een schoolvoorbeeld van een foute fotograaf die je heel veel schade zal kunnen geven voor de rest van je carriere
  woensdag 12 december 2007 @ 14:10:03 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55216894
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:06 schreef Re het volgende:
Als fotomodel zal je nooit onvoorbereid naar een shoot gaan en zal van tevoren al bekend staan wat voor shoot het is en niet op de set zelf. Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat bij de paneljury er ineens gezegd zou worden, zo dames, gaan jullie altijd zo makkelijk uit de kleren, dit is een schoolvoorbeeld van een foute fotograaf die je heel veel schade zal kunnen geven voor de rest van je carriere
Dat verwachtte ik inderdaad ook. Een fotograaf die naarmate de shoot vordert minder en minder kleding op je lijf wil zien, lijkt mij niet echt professioneel. Zoals je zegt: van tevoren weet je wat er van je verwacht wordt, als het goed is.
pi_55217495
Hm misschien niet nee. Maar in dit geval was dat dus niet zo. Ze weten nooit de opdracht van te voren, en als ze dan ineens op de shoot horen dat ze gelijk poedelnaakt moeten had dat waarschijnlijk veel meer afgeschrikt dan op de manier hoe het nu ging. Ik kreeg meer het idee erbij dat het op die manier ging om hun aan het idee te laten wennen.
  woensdag 12 december 2007 @ 14:57:10 #259
331 Merel
Be here now.
pi_55218009
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:32 schreef Moja het volgende:
Ik kreeg meer het idee erbij dat het op die manier ging om hun aan het idee te laten wennen.
Zo doen van die viezerikken dat ook altijd

Ik vind het inderdaad gek dat Sophie niet werd geprezen om haar standvastigheid. Wat Hik ook al zei, dat is juist iets om trots op te zijn
pi_55218329
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:00 schreef Moja het volgende:

[..]

Wat moet ie dan zeggen? "broek uit, nu"?
Dan zeg je: "De opdrachtgever had een foto in gedachten waarbij je (merendeels) naakt bent op het leren jasje na. Zou je daar aan mee willen werken?"
Maar niet: "Oh meisje, je tepels komen zoveel mooier uit als ze nat zijn, ga ze maar even nat maken!"
pi_55218696
Nou ja, het is dus wel duidelijk dat ik er zelf dus ook in zou trappen Nee maar even sirieus, je moet die meiden ook wel wat meer credit geven. Carmen, Kassandra en Cecile gingen dan wel naakt, maar wilden dat zelf ook gewoon. Kreeg niet het idee dat ze zich gedwongen voelden, en Sophie deed het gewoon niet
pi_55218719
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:12 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Maar niet: "Oh meisje, je tepels komen zoveel mooier uit als ze nat zijn, ga ze maar even nat maken!"
Dat heb jij de fotograaf letterlijk horen zeggen?
pi_55218804
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:27 schreef Moja het volgende:

[..]

Dat heb jij de fotograaf letterlijk horen zeggen?
Ja! Dat zei hij!
  woensdag 12 december 2007 @ 15:31:59 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55218833
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:31 schreef Toeps het volgende:
Ja! Dat zei hij!
Kom jij wel eens voor dit soort verrassingen te staan tijdens een shoot?
pi_55218922
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:31 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ja! Dat zei hij!
pi_55219129
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kom jij wel eens voor dit soort verrassingen te staan tijdens een shoot?
Whahahaha nee natuurlijk niet. Als het een naaktshoot is, hoor je dat vantevoren van je bureau, die vragen dan heel lief en voorzichtig of je het wil doen, ze vertellen het onderwerp en de fotograaf, en als je niet wil, dan niet. Dat zo uit de kleren lullen is echt zo fout, je kan beter gewoon meteen alles uit doen, dan ben je het na 5 minuten ook gewend.

Topmodel is absoluut geen realistisch programma. Modellenwerk is in 90% van de gevallen alles behalve glamoureus. Zo moesten mijn handen laatst model staan voor een sapcentrifuge. Da's gewoon heel technisch, dit moet in beeld, dat moet juist niet in beeld, je hand moet niet huge lijken... En klanten zijn over het algemeen ook erg aardig (hoe het met de superhighfashion zit weet ik niet, daar werk ik niet voor, dat zal vast anders zijn, maar daar gaan de tapmaddel alumni ook niet voor werken hoor) en ja, je moet gewoon een beetje gezellig meewerken, je bent toch een team, en met z'n allen ga je die foto's maken.

Al dat geouwehoer van "Een model moet dit, een model moet dat..." Je moet gewoon een beetje een weldenkend mens zijn, beetje teamspirit en social skills hebben, en vooral geen pretenties.
pi_55227864
Ik weet niet hoor, maar ze zeiden voor de shoot al dat ze naakt zouden doen. Dus wat nou 'uit de kleren gepraat worden'? Volgens mij was het eerder een spelletje om het minder zakelijk te maken.

Verder vind ik het wel opvallen dat ik een paar weken geleden hier alleen maar mensen zag die van alles hadden aan te merken op dat karakterloze muisje Sophie, en nu heeft ze opeens een superkarakter.

Na het zien van de meest recente aflevering kan ik nog steeds zeggen: Cecile, cecile, cecile. Waarom zij catwalktraining kreeg snap ik niet: zij is de enige van de 3 meiden die kan lopen. Best handig: een goed karakter hebben, interesse in anderen hebben, je talen kennen, mooie foto's maken én kunnen lopen.
pi_55230240
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:08 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ze zeiden voor de shoot al dat ze naakt zouden doen. Dus wat nou 'uit de kleren gepraat worden'? Volgens mij was het eerder een spelletje om het minder zakelijk te maken.

Verder vind ik het wel opvallen dat ik een paar weken geleden hier alleen maar mensen zag die van alles hadden aan te merken op dat karakterloze muisje Sophie, en nu heeft ze opeens een superkarakter.

Na het zien van de meest recente aflevering kan ik nog steeds zeggen: Cecile, cecile, cecile. Waarom zij catwalktraining kreeg snap ik niet: zij is de enige van de 3 meiden die kan lopen. Best handig: een goed karakter hebben, interesse in anderen hebben, je talen kennen, mooie foto's maken én kunnen lopen.
Misschien kwamen mensen er later achter dat Sophie best karakter heeft omdat ze als enige het volledige naakt weigerde. Daardoor heeft ze bij de meesten hier wel weer wat goedgemaakt.
  donderdag 13 december 2007 @ 14:07:38 #269
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_55244192
Kom op mensen, die hele opdracht gíng niet over het naakt. Die opdracht ging erover dat die meiden moeten laten zien hoe ver ze zullen gaan om model te worden (net als dat bugeejumpen, of over de afsluitdijk lopen of in andere series: het poseren met spinnen en slangen). Het is alleen jammer (slecht!) dat het aangeven van grenzen (en dat is iets anders dan "iets niet durven" of "je te goed voelen om...") wordt uitgelegd als "niet genoeg willen". (exact hetzelfde geldt overigens voor Celile's weigering om met haar rode haar ueren in de Braziliaanse zon te gaan dansen; dat is geen eigenwijsheid, dat is gezond met je lijf omgaan).

Ik had het inderdaad heel erg gewaardeerd als je jury grenzen aangeven als een positief attribuut van een model zou aanmerken.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_55247480
quote:
Op donderdag 13 december 2007 14:07 schreef Hik het volgende:
Kom op mensen, die hele opdracht gíng niet over het naakt. Die opdracht ging erover dat die meiden moeten laten zien hoe ver ze zullen gaan om model te worden (net als dat bugeejumpen, of over de afsluitdijk lopen of in andere series: het poseren met spinnen en slangen). Het is alleen jammer (slecht!) dat het aangeven van grenzen (en dat is iets anders dan "iets niet durven" of "je te goed voelen om...") wordt uitgelegd als "niet genoeg willen". (exact hetzelfde geldt overigens voor Celile's weigering om met haar rode haar ueren in de Braziliaanse zon te gaan dansen; dat is geen eigenwijsheid, dat is gezond met je lijf omgaan).

Ik had het inderdaad heel erg gewaardeerd als je jury grenzen aangeven als een positief attribuut van een model zou aanmerken.
Tja, een goede jury zou dat idd doen, niet deze jury die enkel uit volledige randdebielen bestaat
pi_55249345

(Cecile dan he)
pi_55263241
quote:
Op donderdag 13 december 2007 14:07 schreef Hik het volgende:

Dat dus! De jury is alleen maar druk bezig om je als slaaf van de opdrachtgever neer te zetten. Je moet ze vertrouwen, je moet dat doen wat ze zeggen. Ik krijg daar altijd een hele nare smaak van in mijn mond als ze dat soort uitspraken doen. Je wordt daar opgehemeld als je een sterke persoonlijkheid hebt, zie Kassandra maar die huilt, is dankbaar en doet slaafs mee. Als je je echte persoonlijkheid laat zien door dingen te weigeren dan wil je niet genoeg dus ongeschikt.

Ze zitten sowieso steeds op de grens. Er is geen enkele normale shoot, het is juist de bedoeling dat de modellen zich ongemakkelijk voelen en daar moet een mooi shot uit komen. Vind het zo vermoeiend telkens. 'Nu gaan we bungee jumpen. Jullie moeten op skates. Jullie gaan met hem de shoot doen.' Nog even en ze moeten shoots doen in een krokodillenmeer, op een spoor gaan staan en wachten totdat de trein komt. Bij de shoot is het de bedoeling dat je mooi wegspringt voor de trein.
Go hard or go home
  vrijdag 14 december 2007 @ 10:28:57 #273
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_55263703
Weet die vader van Kassandra al dat ie eigenlijk een enge homo is?
pi_55264847
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:08 schreef noekje het volgende:
Nog even en ze moeten shoots doen in een krokodillenmeer, op een spoor gaan staan en wachten totdat de trein komt. Bij de shoot is het de bedoeling dat je mooi wegspringt voor de trein.

(dat mogen ze van mij deze finale wel doen, zolang Cecile maar een beetje snelle reflexen heeft)
pi_55264954
Dan kunnen ze net zo goed meteen doen: "Dit is de casting director, deze shoot gaan jullie hem pijpen..."
pi_55265604
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:08 schreef noekje het volgende:
Nog even en ze moeten shoots doen in een krokodillenmeer, op een spoor gaan staan en wachten totdat de trein komt. Bij de shoot is het de bedoeling dat je mooi wegspringt voor de trein.
Breng de HNTM-crew nou niet op ideeën.

(Gezien de bekendheid van dit forum lezen ze vast mee...)

Seizoen 4 komt trouwens komend voorjaar, las ik. Je vraagt je af of we intussen niet door de potentiële modellen heen zijn. Je moet minstens 17 zijn (dan ben je, als je echt talent hebt, meestal al van straat geplukt of op een andere manier ontdekt door de betere bureau's), bijna onwerkelijke maten hebben, gruwelijk lang zijn, én fotogeniek zijn. Daar zijn er al niet veel van in dit kleine landje, en hoeveel van die mensen zijn er nog niet ontdekt???

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2007 11:44:13 ]
pi_55265760
Misschien moeten ze gewoon een keer Hollands Next Plussize Model gaan doen .
pi_55265813
Dan is het potentiële aantal kanshebsters vast groter dan nu. Maat 40/42 is al zo goed als plussize en eigenlijk de gemiddelde Nederlandse maat. Níet 34/36.

Of je met zo'n titel veel bereikt is weer een ander verhaal.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2007 11:47:57 ]
pi_55266035
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:15 schreef Toeps het volgende:
Dan kunnen ze net zo goed meteen doen: "Dit is de casting director, deze shoot gaan jullie hem pijpen..."
'Je straalt teveel seks uit met de mond die je daar hebt. Het moet vanuit je ogen komen!'
Go hard or go home
pi_55266251
'Houd die lippen op een editorial manier!'
pi_55266349
pi_55267102
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Misschien moeten ze gewoon een keer Hollands Next Plussize Model gaan doen .
Dat trekt vast te weinig kijkers, maar ik vraag me wel eens af waarom ze geen HNTM-cycle voor jongens doen. Zal vast genoeg belangstelling voor zijn.
pi_55267165
Mannen zijn te eerlijk tegen elkaar. Ze konkelen te weinig onderling.
pi_55267489
ik zag laats iets op sbs ofzo.
daar deden ze een HNTM voor mannen.
pi_55267519
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:37 schreef female81 het volgende:
Mannen zijn te eerlijk tegen elkaar. Ze konkelen te weinig onderling.
Of ze zijn bang voor orgies in het modellenhuis
  Moderator vrijdag 14 december 2007 @ 12:55:06 #286
155227 crew  Guppy
dus
pi_55267632
Mans Health Cover Model bedoel je? is dat niet op RTL8?
  vrijdag 14 december 2007 @ 13:00:56 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55267773
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Mans Health Cover Model bedoel je? is dat niet op RTL8?
Ken ik niet. Maar doet me denken aan die ene show waarin het nieuwe mannelijke flutromannetjes covermodel werd gekozen. Met Fabio. Dát was hilarisch.
Je hebt toch ook America's next Top Male Model of zoiets?
pi_55267894
ja dat bedoel ik
en ik zag het een keer op een herhaling 's avonds laat en kan best dat het op rtl 8 is.

info:
De strijd om de cover

Vanaf zaterdag 17 november, om 18.30 uur op RTL8, volg je wekelijks hoe je lijfblad op zoek gaat naar Men’s Health Covermodel 2007.

Naast een superstrak lichaam (inclusief blokjesbuik!), de juiste, sympathieke looks, guts en ‘fotogeniekheid’ moet de winnaar van de derde editie van Men’s Health Covermodel méér in huis hebben. Fysieke fitheid en brille zijn even onontbeerlijk als karakter, humor, charisma, stijlgevoel en sympathie. En cameravrees is niet gewenst, want onder leiding van presentatrice Froukje de Both en toeziend oog van de kritische jury volgen de camera’s van RTL elke opdracht van de finalisten.

In onze zoektocht naar het beste covermodel levert Men’s Health geen half werk. In de eerste aflevering strijden 100 kandidaten in hotel ‘Heerlickheijd van Ermelo’ om een plekje in de finale. Zes finalisten staan vanaf de tweede televisie-uitzending een aantal proeven te wachten die de jury inzicht verschaffen in de mannen achter de looks en de spieren. Doel: MH Covermodel 2007 worden. Daarnaast gaat de winnaar aan de haal met een exclusief modellencontract bij Ulla Models. En last but not least reist de winnaar voor een fotoshoot af naar Australië om het gezicht (en lijf) van bodywearmerk Aussiebum te worden. Een campagne die wereldwijd, van Hilversum tot Hollywood, zal worden gebruikt.

Men’s Health Covermodel 2007, vanaf 17 november elke zaterdag om 18.30 uur op RTL8. Op zondag 17.40 is de herhaling ook op RTL8.
  vrijdag 14 december 2007 @ 13:22:27 #289
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_55268302
MHC is
pi_55268583
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:00 schreef Copycat het volgende:
die ene show waarin het nieuwe mannelijke flutromannetjes covermodel werd gekozen. Met Fabio. Dát was hilarisch.
Mr. Romance. Zelden zo genoten van een show
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_55344947
Mag/moet het publiek weer smsen? Want dan stem ik op Sophie
pi_55345098
pfffffffff wat zingen die sugababes verschrikkelijk slecht live zeg oei!

Enne Bodil zit achter de jury (en de rest van het vorige seizoen)
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 december 2007 @ 20:40:57 #293
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55345116
Die bastiaan moet nog wat presenteer lessen nemen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 december 2007 @ 20:42:15 #294
163650 Greys
pi_55345154
Wat ziet Daphne er mooi uit

Hildo!

Arghhhhhh dat mondje van Carmen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_55345188
haha idd "allraidy" big smile!

Ik hoop echt dat Cecile wint, zij is verreweg de beste!!
pi_55345205
Ik kijk niet maar wilde jullie deze foto niet onthouden:

Carmen Je zou denken dat ze het bewust doet, dat kan gewoon niet anders!
know'm sayin?
word? word.
pi_55345273
Daphne live is ook niet alles..
t is weer helemaal BB1
pi_55345279
Wat staat die jurk van Carmen haar raar,.. Ze leunt ook zo naar achteren...
pi_55345304
Jeez wat flauw, dat met die brillen bij die familie van Kassandra. En ik zeg t niet snel, maar Daphne ziet er wel heeel erg mager uit in die jurk En de zenuwen spelen haar wel heel erg veel parten, t presenteren houd niet echt over zo live...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 december 2007 @ 20:51:20 #300
163650 Greys
pi_55345362
Carmen, die mond op die foto ook weer! Het lijkt wel een karikatuur van zichzelf!
Sorry hoor, maar die foto is toch gewoon ronduit LELIJK?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 17 december 2007 @ 20:52:04 #301
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55345382
quote:
Op maandag 17 december 2007 20:40 schreef Suuz_ het volgende:
pfffffffff wat zingen die sugababes verschrikkelijk slecht live zeg oei!

Enne Bodil zit achter de jury (en de rest van het vorige seizoen)
Ik was al bang dat het aan mij lag...

Die brillen zijn stom, Daphne ziet er prachtig uit en verder hoop ik dat Cecile wint, puur omdat ik het die andere 2 echt niet gun...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')