quote:Op maandag 26 november 2007 21:12 schreef Treezz het volgende:
quote van de week " Ze is een fokking duracel"![]()
ha.. leuke uitzending
Alsof ze serieus de mooiste foto zullen kiezen...quote:Op maandag 26 november 2007 21:31 schreef Toeps het volgende:
Nou ja! Ik vond de foto van Lilly nog een van de minst lelijke. En voor zo'n set, zo'n productie... Wat een kutfotograaf moet dat geweest zijn! Damn! Sophie zag er nog beter uit op bewegend beeld tijdens de shoot, en dan komt die fotograaf met zo iets? En Carmen, hallooooo neus!
Mag ik meedoen? Ik kreeg echt zin om haar een stomp in haar arrogante smoeltje te geven en vond dat Lily zich nog heel goed beheerste.quote:Op maandag 26 november 2007 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
Oh men... ik zou die Carmen echt wel willen slaan! Aangeschoten en wel, en dan zo ongelofelijk hautein blijven doen. Brrr...
Omgquote:Lily zat niet zo lekker in het 'Brazilië-avontuur'... een zeer kort lontje en Carmen 'on her back'. Ook nog een slechte prestatie tijdens de shoot...en te weinig energie volgens de jury... it meant 'EXIT'.....
De overige meiden doen het helaas niet veel beter! Coach Bastiaan is er niet zo over te spreken! De Go-sees vallen ook al niet mee. Het is warm en men heeft niet veel tijd en aandacht voor ze... Carmen wordt er helemaal 'emo' van!
Maar dat vindt de jury ook 'not done'.... De meiden krijgen er allemaal flink van langs en de finale komt steeds dichterbij!
Ik ook, echt walgelijk irritant. Volgende week naakt shoots, ben benieuwd hoe ze dat doen.quote:Op maandag 26 november 2007 22:09 schreef Greys het volgende:
Oh man, die Carmen. Ik voelde werkelijk agressie in me opwellen toen ik het zat te bekijken!![]()
(Carmen) Idd! wat stupide! Nou, deze is imo nog lelijker, dat lichaam, dat witte badpak er op... Bah!quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:42 schreef Vlindur het volgende:
Op tv lieten ze een andere foto van dr zien!
mja of zijn we gewoon te veeleisend gaan worden van HNTM? ik zie niet veel verschil met de eerdere series beha;ve dat Daphne het veel beter doet. Alleen moeten ze die stylist van haar ontslaan. Die werkt kennelijk graag met thema's. Gisteren was het volgens mij Evitaquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:10 schreef Tezz het volgende:
Ik vind heel de serie maar moeizaam gaan. Ik heb het idee dat andere series veel mooiere meiden (en ook betere) had!
Carmen is sowieso heel eng. Vooral tijdens dat afscheid van Lily. Ik had haar wel willen sláán.quote:Op maandag 26 november 2007 23:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind de foto van Carmen echt heel erg eng, met die witte benen en je kan bijna haar doos zien.
Ik had juist medelijden met haar, ik vond Carmen juist heel erg onsympathiek (zwak uitgedrukt)quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:23 schreef Ace1 het volgende:
Lily was wel heen onsympatiek.
Sowieso weet je toch als je meedoet aan zo'n programma dat de kans best groot is dat je dat soort shoots moet doen. Doe dan lekker niet mee.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:05 schreef Greys het volgende:
En dat Sophie haar broekje niet wil uittrekken volgende week...
Ze wilde ook al niet nep-zoenen met die vent. Pffff. Ik weet toch echt 200% zeker dat ze niet met hun blote doos op de foto hoeven, hun handen zullen er wel voor mogen o.i.d. Dus waarom ze nou elke keer zo moeilijk doet
Was bij ANTM toch ook? Daar was het zelfs de eerste shoot.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:30 schreef Ephemera het volgende:
Nou.. ik vind dat blote gedoe nu weer juist typisch Nederlands (bloot verkoopt leuk op de tv)
Helemaal met je eens, zei ik de vorige keer ook al! Vind het juist goed dat ze het niet tegen haar zin in doet, staat ze toch voor haar mening vind ik! En waarom ze nu zo nodig naakt moeten.... vind het wat overdreven...quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:30 schreef Ephemera het volgende:
Nou.. ik vind dat blote gedoe nu weer juist typisch Nederlands (bloot verkoopt leuk op de tv) en het lijkt me sterk dat je als model álles maar moet pikken.Bovendien zijn ze niet erg consequent in het programma: 'Je moet altijd jezelf blijven en overal je eigen draai aan geven' en 'Je moet ten alle tijde doen wat van je gevraagd wordt (en dus naakt gaan)'
Ligt er aan. Als ze de volgende is die er uit moet, dan zou ze wel eens heel wat aan die testshoot kunnen hebben. Ik weet niet hoe ModelMasters the agency het doet, maar vorige cycle bij Max hadden de meiden na hun eliminatie vrijwel niks. En wat voor 'n portfolio hebben ze nou? "Ja dit ben ik aan een bungy-elastiek..."quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:11 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Sophietje voorlopig wel even iets anders te doen heeft dan een testshoot.
Mee eens, de jury heeft nogal een hoge dunk van zichzelf en een lage van de wannabe-modellen. Ook vind ik toch wel dat er deze reeks wel erg veel geruziet worden tussen de deelneemsters. Begin het wel een beetje zat te worden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:13 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Oh, voor het kijkplezier voegen ze zeker wat toe. HNTM zonder bitches is natuurlijk niks.
Ik krijg altijd een beetje de kriebels van die jury, ze vinden zichzelf zo geweldig.
Ja, Daphne vind ik dan idd wel weer leuk! (maar wel minder in gezelschap van de rest van de jury)quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:28 schreef Greys het volgende:
Ik vind de jury ook maar niets. Behalve danDaphne
.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:21 schreef borisz het volgende:
Daphne is gelukkig verlost van die staart nu.
Ze is zo chagrijnig en heeft geen enkele levenslust. Zelfs niet in Braziliequote:Op dinsdag 27 november 2007 17:05 schreef maaike1987 het volgende:
Ik vond Lilly niet echt goed als model, maar ze is wel een stuk leuker dan de rest..
eensch met ditquote:Op woensdag 28 november 2007 08:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Ze doen geen van alles echt hun best en ik vind dat ze simpelweg geen modellenpotentie hebben. En Carmen gaat steeds meer op dat blonde jurlylid lijken, vreselijk!
Ik vind dit seizoen van HNTM echt een dieptepunt. Het enige leuke is Daphne die honderden keren beter is dan Yfke, maar de modellen, de foto's, het jurcommentaar en de hele montage is om te janken.
En tóch blijven kijken he
Ik vind de shoots ook helemaal niet leuk. Het lijkt ze alleen maar te gaan om de modellen uit te testen, ze te shockeren, ze het zo moeilijk mogelijk te maken. Dan weer bungeejumpen, dan op rolschaatsen, dan weer een naaktshoot.. Geen wonder dat er nooit een superfoto bij zit. Een beetje de grenzen van de modellen uittesten is okee, maar dit lijken ze puur voor de kijkers te doen. Er is volgens mij nog niet een 'normale' shoot geweest (op die eerste met die soort van persfoto's na dan). Ze hebben niet eens een beauty-shot gedaan toch? Echt heel raar.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:36 schreef _Arual_ het volgende:
Ik erger mij bij voorbaat al aan dat bloot-gedoe van volgende week. Doen ze het wel, dan gaan ze als kritiek krijgen dat ze hun eigen grenzen niet respecteren. Doen ze het niet, dan zijn ze niet meegaand genoeg. Je kunt het op je klompen aanvoelen.
Uhuh!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:36 schreef _Arual_ het volgende:
Ik erger mij bij voorbaat al aan dat bloot-gedoe van volgende week. Doen ze het wel, dan gaan ze als kritiek krijgen dat ze hun eigen grenzen niet respecteren. Doen ze het niet, dan zijn ze niet meegaand genoeg. Je kunt het op je klompen aanvoelen.
Komt er trouwens nog een vervolg op de go-sees? Of heb ik een deel gemist van de afgelopen aflevering?
Van mij mogen die blote shoots ook achterwege worden gelaten. De meesten moeten ook weer gewoon naar school na dit programmaquote:Op woensdag 28 november 2007 18:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind de shoots ook helemaal niet leuk. Het lijkt ze alleen maar te gaan om de modellen uit te testen, ze te shockeren, ze het zo moeilijk mogelijk te maken. Dan weer bungeejumpen, dan op rolschaatsen, dan weer een naaktshoot.. Geen wonder dat er nooit een superfoto bij zit. Een beetje de grenzen van de modellen uittesten is okee, maar dit lijken ze puur voor de kijkers te doen. Er is volgens mij nog niet een 'normale' shoot geweest (op die eerste met die soort van persfoto's na dan). Ze hebben niet eens een beauty-shot gedaan toch? Echt heel raar.
Ja dat is waar.. Maar als de anderen jou zo op je zenuwen zouden werken.. ze je denk ik ook niet bepaald vrolijk zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 00:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze is zo chagrijnig en heeft geen enkele levenslust. Zelfs niet in Brazilie
vast wel om zo geld te innenquote:Op donderdag 29 november 2007 15:46 schreef La_Vita het volgende:
Doen ze dit jaar op het einde ook weer zo'n live-show-je-kan-nu-smsen-gebeuren? Vond ik eigenlijk best wel stom vorig jaar
Ze is ook wel lichtgeraakt. Ging al uit haar plaat omdat iemand zei dat donkere mensen minder kans maken op de overwinning. Ze is al geirriteerd als mensen praten, terwijl zij rust wil.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:46 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. Maar als de anderen jou zo op je zenuwen zouden werken.. ze je denk ik ook niet bepaald vrolijk zijn
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:24 schreef Samson het volgende:
Helaas uitzending gemist, valt t nog ergens te bekijken?
Inderdaad! Ik zou waarschijnlijk helemaal door het lint gaan als ik de hele dag met zo'n type als Carmen om zou moeten gaan...en wat ze Lily ook nagilde: very lady look-like! erg lady look-like!quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had juist medelijden met haar, ik vond Carmen juist heel erg onsympathiek (zwak uitgedrukt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |