quote:Op maandag 26 november 2007 21:12 schreef Treezz het volgende:
quote van de week " Ze is een fokking duracel"![]()
ha.. leuke uitzending
Alsof ze serieus de mooiste foto zullen kiezen...quote:Op maandag 26 november 2007 21:31 schreef Toeps het volgende:
Nou ja! Ik vond de foto van Lilly nog een van de minst lelijke. En voor zo'n set, zo'n productie... Wat een kutfotograaf moet dat geweest zijn! Damn! Sophie zag er nog beter uit op bewegend beeld tijdens de shoot, en dan komt die fotograaf met zo iets? En Carmen, hallooooo neus!
Mag ik meedoen? Ik kreeg echt zin om haar een stomp in haar arrogante smoeltje te geven en vond dat Lily zich nog heel goed beheerste.quote:Op maandag 26 november 2007 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
Oh men... ik zou die Carmen echt wel willen slaan! Aangeschoten en wel, en dan zo ongelofelijk hautein blijven doen. Brrr...
Omgquote:Lily zat niet zo lekker in het 'Brazilië-avontuur'... een zeer kort lontje en Carmen 'on her back'. Ook nog een slechte prestatie tijdens de shoot...en te weinig energie volgens de jury... it meant 'EXIT'.....
De overige meiden doen het helaas niet veel beter! Coach Bastiaan is er niet zo over te spreken! De Go-sees vallen ook al niet mee. Het is warm en men heeft niet veel tijd en aandacht voor ze... Carmen wordt er helemaal 'emo' van!
Maar dat vindt de jury ook 'not done'.... De meiden krijgen er allemaal flink van langs en de finale komt steeds dichterbij!
Ik ook, echt walgelijk irritant. Volgende week naakt shoots, ben benieuwd hoe ze dat doen.quote:Op maandag 26 november 2007 22:09 schreef Greys het volgende:
Oh man, die Carmen. Ik voelde werkelijk agressie in me opwellen toen ik het zat te bekijken!![]()
(Carmen) Idd! wat stupide! Nou, deze is imo nog lelijker, dat lichaam, dat witte badpak er op... Bah!quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:42 schreef Vlindur het volgende:
Op tv lieten ze een andere foto van dr zien!
mja of zijn we gewoon te veeleisend gaan worden van HNTM? ik zie niet veel verschil met de eerdere series beha;ve dat Daphne het veel beter doet. Alleen moeten ze die stylist van haar ontslaan. Die werkt kennelijk graag met thema's. Gisteren was het volgens mij Evitaquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:10 schreef Tezz het volgende:
Ik vind heel de serie maar moeizaam gaan. Ik heb het idee dat andere series veel mooiere meiden (en ook betere) had!
Carmen is sowieso heel eng. Vooral tijdens dat afscheid van Lily. Ik had haar wel willen sláán.quote:Op maandag 26 november 2007 23:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind de foto van Carmen echt heel erg eng, met die witte benen en je kan bijna haar doos zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |