abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54854556
Hier verder.

Vorige topic: HNTM # 15 Waar de Bitches elkaar afmaken..

De modellen:
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 26 november 2007 @ 20:53:10 #2
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_54854649
Wat een afschuwelijke pakjes mogen de dames vandaag dragen...
pi_54854693
Het is me als man nog steeds onduidelijk wat er mooi is aan Lily, 80% van de vrouwen in de kroeg is echt een heel stuk knapper.
  maandag 26 november 2007 @ 21:02:24 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54854912
Oh men... ik zou die Carmen echt wel willen slaan! Aangeschoten en wel, en dan zo ongelofelijk hautein blijven doen. Brrr...
pi_54854926
die kassandra lijkt wel een kerel, vreselijk
٩๏̯͡๏)۶
pi_54855024
tieviepie.

Ik begin trouwens steeds meer in Lily te zien. Modellen zijn over het algemeen ook geen lekkere wijven, maar meisjes die 'iets' hebben, moeilijk te beschrijven.
know'm sayin?
word? word.
pi_54855192
quote van de week " Ze is een fokking duracel"

ha.. leuke uitzending
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
  maandag 26 november 2007 @ 21:14:40 #8
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_54855275
lili vind ik schitterend, vrij nuchter en normaal en niet zo fucking irri als die carmen! voerigens begint kassandra me mee te vallen deze aflevering. Ik takes time to break someone down but when you build her up, its magic .
put
your
clothes
on!
pi_54855284
Carmen is echt ! Ze denkt echt veel van zichzelf (ze noemde zich in de vorige aflevering zelfs "dominant" ) maar ze gaat om alles janken. Ik ben helemaal aan Lilly's kant hoor. Ook zo triest, net toen ze de kamer in kwamen, Lilly keek nog rond, en ze wordt alweer omver gelopen door Carmen en Kassandra die het bed vast willen claimen.

Sophie trekt trouwens best aardig bij, al zal ze wel op moeten schieten...
pi_54855348
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:12 schreef Treezz het volgende:
quote van de week " Ze is een fokking duracel"

ha.. leuke uitzending
idd... maar Lily vind ik wel tof, iets wat van die andere meiden niet echt te zeggen valt
Carmen is idd vre-se-lijk hautein

Daphne met 'r 'neerhoek'-uitspraak

edit: My god, net weer die blik van Carmen op weg naar de jury.. dat kind is echt zó'n film-villain
Van haar houding, tot haar arrogante blikken, zelfgenoegzaamheid, en dat heksenlachje vorige week...
  Moderator maandag 26 november 2007 @ 21:19:46 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_54855447
TVP
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_54855512
Lily dus..

[ Bericht 1% gewijzigd door Maartel op 26-11-2007 21:30:24 ]
  Moderator / Miss SHO maandag 26 november 2007 @ 21:27:31 #13
22592 crew  Ole
pi_54855693
Ze zijn bikkelhard vandaag zeg
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 26 november 2007 @ 21:27:57 #14
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_54855704
als Carmen nu nog mag blijven ga ik huilen
Be sure to wear some flowers in your hair
  Moderator / Miss SHO maandag 26 november 2007 @ 21:28:46 #15
22592 crew  Ole
pi_54855730
ben er bang voor
  maandag 26 november 2007 @ 21:29:07 #16
331 Merel
Be here now.
pi_54855747
Oe wat zijn ze gemeen! Ik kan echt niet raden wie er uit moet, zouden ze allemaal kunnen zijn!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 26 november 2007 @ 21:30:16 #17
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_54855773
aaaarrgh onbegrijpelijk. Wat een verschrikkelijk mens
Be sure to wear some flowers in your hair
  maandag 26 november 2007 @ 21:30:24 #18
331 Merel
Be here now.
pi_54855776
Lily zegt ook niemand gedag
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_54855802
Gaat Carmen eindelijk weg?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 26 november 2007 @ 21:31:26 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54855806
Jammer... los van haar looks vind ik niet dat je het haar helemaal kan kwalijk nemen dat ze het op een gegeven moment zat werd. Carmen zou mij ook het bloed onder de nagels vandaan gehaald hebben...
pi_54855812
Nou ja! Ik vond de foto van Lilly nog een van de minst lelijke. En voor zo'n set, zo'n productie... Wat een kutfotograaf moet dat geweest zijn! Damn! Sophie zag er nog beter uit op bewegend beeld tijdens de shoot, en dan komt die fotograaf met zo iets? En Carmen, hallooooo neus!
pi_54855822
'schatje, we hebben toch een geweldige tijd gehad?'
ik zou d'r slaan, serieus...
  maandag 26 november 2007 @ 21:33:09 #23
331 Merel
Be here now.
pi_54855858
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:31 schreef Toeps het volgende:
Nou ja! Ik vond de foto van Lilly nog een van de minst lelijke. En voor zo'n set, zo'n productie... Wat een kutfotograaf moet dat geweest zijn! Damn! Sophie zag er nog beter uit op bewegend beeld tijdens de shoot, en dan komt die fotograaf met zo iets? En Carmen, hallooooo neus!
Alsof ze serieus de mooiste foto zullen kiezen...
pi_54855951
Ze kiezen gewoon iets dat in hun verhaaltje past.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54856014
Daphne "wie worde nieuwste Ghollands next top.... ik versta steeds gollands next top model..

Het leek wel dat ze de slechte foto's uitgekozen hadden en flink de waarheid te vertellen hoe het modellen wereldtje eruit ziet.. ??

en... ze laten de meiden niet uitpraten.. teminste zo lijkt ut ...
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
pi_54856100
Ach, ze kiezen haast nooit de beste foto uit omdat ze gewoon nadrukkelijk willen illustreren wat de modellen precies fout doen.. (plus misschien. omdat de modellen wat gemakszuchtig worden als ze vanaf het begin af aan alleen maar prachtige foto's te zien krijgen)
Opzich vrij begrijpelijk, alleen vind ik het idd een beetje misleidend dat ze het wel als 'beste foto' bestempelen..
pi_54856141
Wie is er uit?
know'm sayin?
word? word.
  Moderator / Miss SHO maandag 26 november 2007 @ 21:45:53 #28
22592 crew  Ole
pi_54856195
wat een lelijke shoot
pi_54856451
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
Oh men... ik zou die Carmen echt wel willen slaan! Aangeschoten en wel, en dan zo ongelofelijk hautein blijven doen. Brrr...
Mag ik meedoen? Ik kreeg echt zin om haar een stomp in haar arrogante smoeltje te geven en vond dat Lily zich nog heel goed beheerste.
pi_54856662
van die modelmasterssite:
quote:
Lily zat niet zo lekker in het 'Brazilië-avontuur'... een zeer kort lontje en Carmen 'on her back'. Ook nog een slechte prestatie tijdens de shoot...en te weinig energie volgens de jury... it meant 'EXIT'.....
De overige meiden doen het helaas niet veel beter! Coach Bastiaan is er niet zo over te spreken! De Go-sees vallen ook al niet mee. Het is warm en men heeft niet veel tijd en aandacht voor ze... Carmen wordt er helemaal 'emo' van!
Maar dat vindt de jury ook 'not done'.... De meiden krijgen er allemaal flink van langs en de finale komt steeds dichterbij!
Omg Wat voor mongool hebben ze daar losgelaten op een toetsenbord, toch niet Cecile?.. Als ik het zo hier lees, is het ook nog allemaal bullshit.
know'm sayin?
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 november 2007 @ 22:09:49 #31
163650 Greys
pi_54856806
Oh man, die Carmen. Ik voelde werkelijk agressie in me opwellen toen ik het zat te bekijken!
Wat een naar, náár persoontje is dat! Echt om te kotsen!

Vond dat Carmen niet genoeg op haar kop kreeg voor haar zuig-gedrag en dat Lily juist teveel werd aangevallen op het feit dat ze het niet trok. Maar ik had haar misschien zelfs wel een klap gegeven

De foto van Sophie vond ik oneerlijk gekozen. Weet zeker dat er betere foto's tussen zaten.

Daphne is de ideale presentatrice voor dit programma!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54856926
Die foto's zijn echt om te huilen trouwens, vooral die van Carmen http://www.modelmasters.nl/pages/renderpage/512

En wat heeft die Cecile een raar lijf... http://www.modelmasters.nl/pages/renderpage/513

rest vd foto's: http://www.modelmasters.nl/pages/renderpage/511
know'm sayin?
word? word.
pi_54857622
Ik heb nog nooit zo'n onflatterend badpak gezien als dat van Cecile.
pi_54857924
Wat een rare foto's weer...en wat is die Carmen een irritant joch
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_54858083
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:09 schreef Greys het volgende:
Oh man, die Carmen. Ik voelde werkelijk agressie in me opwellen toen ik het zat te bekijken!
Ik ook, echt walgelijk irritant. Volgende week naakt shoots, ben benieuwd hoe ze dat doen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54858090
Ja, dat badpak is lelijk
En de foto van Lily is eigenlijk wel het beste.
Al ligt dat ook weer aan de pose.
Lily wordt van links gefotografeerd, maar waarom de foto van Sandra van rechts is genomen slaat echt nergens op, nogal logisch dat ze gedraaid zit met haar lijf.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_54859407
Vanavond gemist. Morgen maar ff kijken.
  maandag 26 november 2007 @ 23:54:54 #38
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_54860345
Ik vind de foto van Carmen echt heel erg eng, met die witte benen en je kan bijna haar doos zien .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_54861048
Ze waren negatief over alle foto's. Ik vond de foto van Sophie best mooi. Gelukkig is Lilly eruit, er zijn echt wel mooiere zwarte vrouwen te vinden en ze is altijd chagrijnig. Carmen is mij te theatraal en nep. Cecile vind ik de meest aparte uitstraling hebben, een gezicht dat me bij blijft. Kassandra was beter te pruimen dan in eerdere afleveringen
pi_54861503
De foto van Carmen vond ik juist het meest lelijk,
Ik geloof er ook geen moer van dat ze de mooiste laten zien. Beetje jammer..

*Edit*

Op tv lieten ze een andere foto van dr zien!
Lily's foto vind best mooi!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_54863140
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 00:42 schreef Vlindur het volgende:

Op tv lieten ze een andere foto van dr zien!
(Carmen) Idd! wat stupide! Nou, deze is imo nog lelijker, dat lichaam, dat witte badpak er op... Bah!
pi_54863384
Ik vind heel de serie maar moeizaam gaan. Ik heb het idee dat andere series veel mooiere meiden (en ook betere) had!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  dinsdag 27 november 2007 @ 08:14:45 #43
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_54863432
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 08:10 schreef Tezz het volgende:
Ik vind heel de serie maar moeizaam gaan. Ik heb het idee dat andere series veel mooiere meiden (en ook betere) had!
mja of zijn we gewoon te veeleisend gaan worden van HNTM? ik zie niet veel verschil met de eerdere series beha;ve dat Daphne het veel beter doet. Alleen moeten ze die stylist van haar ontslaan. Die werkt kennelijk graag met thema's. Gisteren was het volgens mij Evita
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Moderator dinsdag 27 november 2007 @ 09:00:45 #44
155227 crew  Guppy
dus
pi_54863906
wie maakt er nou een foto van een meisje in een bakpak/bikini naast een gele helicopter???

je kijkt toch het eerste naar de helicopter dan? *zucht*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_54865222
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind de foto van Carmen echt heel erg eng, met die witte benen en je kan bijna haar doos zien .
Carmen is sowieso heel eng. Vooral tijdens dat afscheid van Lily. Ik had haar wel willen sláán.

Zij en Kassandra doen me heel erg denken aan die griezelige types die jaren geleden bij mij op de Spw zaten (maar 1 jaar volgehouden...) en die volgens mij sowieso heel veel op sociale ( ) opleidingen te vinden zijn. Zuigen, stoken, mierzoete stemmetjes en gemaakte glimlachjes terwijl je de ander eigenlijk het liefst zou willen vermoorden, enzovoort. En van dat soort types had ik er minstens 15 bij me in de klas. Een ware slangenkuil, dus.

(Hoe het is om daar tussen te zitten wil je echt niet weten.)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2007 10:29:41 ]
pi_54866138
Aaah ik ben niet de enige die Carmen het liefst in elkaar zou meppen!

- Lily treiteren, net zo lang totdat ze hoopte dat Lily of er zelf mee zou gaan stoppen of minder ging presteren voor de jury
- nep-huilen terwijl je te laat komt, mocht ze toch nog lopen van de designer, designer om haar te troosten 'je loopt wel mooi'
- de hele scene bij die Portugese les, VRE-SE-LIJK! Ik had haar gemept, zekers!
- gelijk de bedden bezetten bij binnenkomst in het nieuwe appartement
- het gedoe van afgelopen keer (de theatrale nep-huil-scene) tussen Cassandra en Carmen is schijnbaar weer over, zag eruit als dikke mik tussen die twee in Brazil!
- Carmen die als eerste Lily omhelste bij het afscheid terwijl die twee het meest ruzie hadden; ik had hetzelfde gereageerd als Lily of misschien erger.

Maar het meest erge is: ik denk dat zowel Carmen als Cassandra nog ver gaan komen ook! Er zit namelijk heel weinig talent tussen bij de vier die er nu zijn, dus grote kans.. Worden ze alleen maar arroganter van. Wat dat betreft gunde ik het Lily meer, jammer dat die eruit is. Maar goed, wie van deze vier ook gaat winnen, het wordt allemaal niks in de modellenwereld. Kwaliteit is een stuk slechter dan de vorige twee series HNTM. En veel hebben er ook geen goed figuur trouwens, viel me op!
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:39:46 #47
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_54866743
Ben echt benieuwd wie er dit jaar gaat winnen, kan het niet eens gokken! Denk zelf aan Cecile omdat ze van begin af aan al "goed" is... maar ja dat was Bodil vorig jaar ook dus dat zegt niets... En het eerste jaar hadden we natuurlijk een blondine als winnaar, daarna een brunette.... dus zou het nu "logisch" zijn als er een roodharige gaat winnen!

Met Kassandra en Carmen heb ik totaaaaaal niets wat een vreselijke wijven zijn dat, zowel qua uiterlijk als innerlijk...

Sophie vind ik echt een mooie meid ook wel een nuchter type maar ik denk dat zij er als volgende uit gaat, zag namelijk in het voorstukje dat ze haar broekje niet uit wilde trekken bij de fotoshoot... ik vind het alleen maar goed dat ze dat niet wil!
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:27:53 #48
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_54867609
Ik vond Kassandra een lelijk hoekig lichaam hebben. Net een vent
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 november 2007 @ 14:05:57 #49
163650 Greys
pi_54869333
Oh jemig, die foto op de site van Carmen is wéér met dat akelige enge prutlipje
Tijdens de beoordeling lieten ze inderdaad een andere zien. Die op de site is echt afschuwelijk!

En dat Sophie haar broekje niet wil uittrekken volgende week...
Ze wilde ook al niet nep-zoenen met die vent. Pffff. Ik weet toch echt 200% zeker dat ze niet met hun blote doos op de foto hoeven, hun handen zullen er wel voor mogen o.i.d. Dus waarom ze nou elke keer zo moeilijk doet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54869665
Lily was wel heen onsympatiek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')