De wuppies stuur ik op, maar we gaan echt afspreken zodat ik ze even kan kroelenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga je pm-men
of heb je zin om een keer langs te komen?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:08 schreef lady-wrb het volgende:
gisterochtend tijdens het computeren, klom dirkje langs mijn rug mijn haar in en belandde zo op mijn hoofd om er vervolgens doodleuk een uur te gaan slapen. ik heb verdorie een uur lang doodstil met een slapend poesje op mijn hoofd gezeten en de lamellen waren open.
de eventuele voorbijganger moet toch gedacht hebben dat ik niet helemaal fris ben ofzo
maar wat ook zo lief is: nog even beneden zitten terwijl ik de dametjes net eten heb gegeven en vijf minuten later een poesje langs mijn rug omhoog voelen klimmen om dan vervolgens een naar whiskas ruikend neusje tegen mijn wang te voelen
en in mijn gezichtsveld zie ik net fransje met muis en al van tafel kukelen (de computermuis dus dit keer)
quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:08 schreef lady-wrb het volgende:
gisterochtend tijdens het computeren, klom dirkje langs mijn rug mijn haar in en belandde zo op mijn hoofd om er vervolgens doodleuk een uur te gaan slapen. ik heb verdorie een uur lang doodstil met een slapend poesje op mijn hoofd gezeten en de lamellen waren open.
de eventuele voorbijganger moet toch gedacht hebben dat ik niet helemaal fris ben ofzo
maar wat ook zo lief is: nog even beneden zitten terwijl ik de dametjes net eten heb gegeven en vijf minuten later een poesje langs mijn rug omhoog voelen klimmen om dan vervolgens een naar whiskas ruikend neusje tegen mijn wang te voelen
en in mijn gezichtsveld zie ik net fransje met muis en al van tafel kukelen (de computermuis dus dit keer)
Dat vinden ze hier nog steeds leuk, als je met de muis beweegtquote:Op zondag 2 december 2007 23:19 schreef lady-wrb het volgende:
dirkje fokt ook al
http://media.putfile.com/mpg-0036
(hoop dattie het doet)
allangquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:42 schreef lady-wrb het volgende:
neehad je ze al op de bus gedaan dan?
Hij doet het! Geweldig!quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:01 schreef lady-wrb het volgende:
hier het bewijs dat mijn investering in onbreekbare kerstversiering niet voor niets is geweest
Click here to watch mpg-0041
(doettie het? )
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:06 schreef lady-wrb het volgende:
neeeeeeeee asjeblieft niet zegdat overleeft de inboedel niet (en wijzelf ook niet trouwens)
fransje heeft voorkeur voor mij, maar gedraagt zich gelukkig wel beschaafd, maar dirkje is helemaal idolaat van mijn. iedere keer als hij bij de pc zit, klimt dirkje langs zijn rug omhoog
om vervolgens in zijn nek in slaap te vallen.
(wat er soms heel potsierlijk uitziet)
Alsof jij boos kan worden op die 2 droppiesquote:Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef lady-wrb het volgende:
dirkje en fransje hebben de lego ontdekt
(of eigenlijk meer: het slopen van legobouwsels)
de stukjes vliegen door de kamer.
dan heb ik toch liever dat ze de kerstboom slopen
Misschien vinden ze het ontdekken van de plantenspuit ook heel leukquote:Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef lady-wrb het volgende:
dirkje en fransje hebben de lego ontdekt
(of eigenlijk meer: het slopen van legobouwsels)
de stukjes vliegen door de kamer.
dan heb ik toch liever dat ze de kerstboom slopen
dan worden de kransjes natquote:Op maandag 17 december 2007 10:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het ontdekken van de plantenspuit ook heel leuk
misschien mis je een plug in of is het een instelling van je browser?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef lady-wrb het volgende:
doen ze het nou of niet? (hier niet namelijkmaar ik weet niet hoe ik de boel werkend krijg
)
Hier ook jaquote:Op woensdag 19 december 2007 16:48 schreef nokwanda het volgende:
Hier ook niet. Balen
Ze blijven maar laden en laden maar doen niks
Hoei, nu wel!! Wat een scheetjes Lwrb!! Kjoet heur!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:41 schreef Morretje het volgende:
Hm, bij mij niet? Wat doe ik dan fout?
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:01 schreef lady-wrb het volgende:
o jee, daar heb je m'n zus ook weer
[ link | afbeelding ]
Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
het kerstbomenfeest heeft nog net 1e kerstdag gehaald.
toen was ik het zo zat (ze hadden ondertussen de halve kerstboom uit elkaar) dat ik het ding maar heb afgebroken.
dirkje liep nog met de stukjes slinger in dr bekkie en de kerstballen kon ik tot in de keuken terugvinden
volgend jaar nog maar eens proberen, maar dit werd meer een potje mens-erger-je-nieten dan leuk kerst vieren.
de dames hebben het verlies van hun boomhut sportief opgenomen en hebben vervangend klimmateriaal gevonden in mijn, die ze nu vanaf de tafel bespringen (je kunt ze er bijna bij horen gieren van het lachen, vooral als ze voluit de nagels in zijn vel zetten
)
ikzelf kom er tot op heden ongeschonden af, ware het niet dat ze feilloos weten hoe ze mij moeten treiteren: gewoon consequent met de kattenbillen op het toetsenbord gaan zitten, opzij geschoven worden en er dan weer doodleuk op plaatsnemen en opnieuw en opnieuw enz. tot ik maar wat anders ga doen.
ook de slaapplaatsen in ons bed zijn verdeeld: wij werden vanochtend nog net niet op de rand wakker en de dames lagen keurig in het midden te slapen.
doerak was daar vroeger ook zo goed in: ik werd altijd in de meest vreemde houdingen wakker, helemaal om doerak heen gedrapeerd. dus kennelijk doen alle katten dat
Als ze heel vervelend zijn kun je de dames altijd nog gewoon met de pootjes in het beton gieten.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:52 schreef lady-wrb het volgende:
ja sorry, het is hier erg hektisch op het moment en dat gaat wel wat weken duren.
de badkamer ligt er nu helemaal uit en er wordt heftig gesleuteld, geboord en leidingen getrokken.
wat dat in het topic van fransje en dirkje moet?
ieder die bij een of meer katten in dienst is, weet dat je niets kunt ondernemen zonder dat katlief dat persoonlijk goedgekeurd cq getest heeft.
zo ook f + dhad niet in de gaten dat er nog nat beton lag in de badkamer.
ons vrolijke tweetal wel en wij de volgende ochtend ook
heel het huis stond vol met kalkpootafdrukken
dat kan komende week nog wat worden. dan wordt de vloer gestort
en zelfs dan zien ze nog kans om er hun eigen walk of fame van te makenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ze heel vervelend zijn kun je de dames altijd nog gewoon met de pootjes in het beton gieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |