Dat vinden ze hier nog steeds leuk, als je met de muis beweegtquote:Op zondag 2 december 2007 23:19 schreef lady-wrb het volgende:
dirkje fokt ook al
http://media.putfile.com/mpg-0036
(hoop dattie het doet)
allangquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:42 schreef lady-wrb het volgende:
neehad je ze al op de bus gedaan dan?
Hij doet het! Geweldig!quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:01 schreef lady-wrb het volgende:
hier het bewijs dat mijn investering in onbreekbare kerstversiering niet voor niets is geweest
Click here to watch mpg-0041
(doettie het? )
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:06 schreef lady-wrb het volgende:
neeeeeeeee asjeblieft niet zegdat overleeft de inboedel niet (en wijzelf ook niet trouwens)
fransje heeft voorkeur voor mij, maar gedraagt zich gelukkig wel beschaafd, maar dirkje is helemaal idolaat van mijn. iedere keer als hij bij de pc zit, klimt dirkje langs zijn rug omhoog
om vervolgens in zijn nek in slaap te vallen.
(wat er soms heel potsierlijk uitziet)
Alsof jij boos kan worden op die 2 droppiesquote:Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef lady-wrb het volgende:
dirkje en fransje hebben de lego ontdekt
(of eigenlijk meer: het slopen van legobouwsels)
de stukjes vliegen door de kamer.
dan heb ik toch liever dat ze de kerstboom slopen
Misschien vinden ze het ontdekken van de plantenspuit ook heel leukquote:Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef lady-wrb het volgende:
dirkje en fransje hebben de lego ontdekt
(of eigenlijk meer: het slopen van legobouwsels)
de stukjes vliegen door de kamer.
dan heb ik toch liever dat ze de kerstboom slopen
dan worden de kransjes natquote:Op maandag 17 december 2007 10:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het ontdekken van de plantenspuit ook heel leuk
misschien mis je een plug in of is het een instelling van je browser?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef lady-wrb het volgende:
doen ze het nou of niet? (hier niet namelijkmaar ik weet niet hoe ik de boel werkend krijg
)
Hier ook jaquote:Op woensdag 19 december 2007 16:48 schreef nokwanda het volgende:
Hier ook niet. Balen
Ze blijven maar laden en laden maar doen niks
Hoei, nu wel!! Wat een scheetjes Lwrb!! Kjoet heur!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:41 schreef Morretje het volgende:
Hm, bij mij niet? Wat doe ik dan fout?
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:01 schreef lady-wrb het volgende:
o jee, daar heb je m'n zus ook weer
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |