Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
het kerstbomenfeest heeft nog net 1e kerstdag gehaald.
toen was ik het zo zat (ze hadden ondertussen de halve kerstboom uit elkaar) dat ik het ding maar heb afgebroken.
dirkje liep nog met de stukjes slinger in dr bekkie en de kerstballen kon ik tot in de keuken terugvinden
volgend jaar nog maar eens proberen, maar dit werd meer een potje mens-erger-je-nieten dan leuk kerst vieren.
de dames hebben het verlies van hun boomhut sportief opgenomen en hebben vervangend klimmateriaal gevonden in mijn, die ze nu vanaf de tafel bespringen (je kunt ze er bijna bij horen gieren van het lachen, vooral als ze voluit de nagels in zijn vel zetten
)
ikzelf kom er tot op heden ongeschonden af, ware het niet dat ze feilloos weten hoe ze mij moeten treiteren: gewoon consequent met de kattenbillen op het toetsenbord gaan zitten, opzij geschoven worden en er dan weer doodleuk op plaatsnemen en opnieuw en opnieuw enz. tot ik maar wat anders ga doen.
ook de slaapplaatsen in ons bed zijn verdeeld: wij werden vanochtend nog net niet op de rand wakker en de dames lagen keurig in het midden te slapen.
doerak was daar vroeger ook zo goed in: ik werd altijd in de meest vreemde houdingen wakker, helemaal om doerak heen gedrapeerd. dus kennelijk doen alle katten dat
Als ze heel vervelend zijn kun je de dames altijd nog gewoon met de pootjes in het beton gieten.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:52 schreef lady-wrb het volgende:
ja sorry, het is hier erg hektisch op het moment en dat gaat wel wat weken duren.
de badkamer ligt er nu helemaal uit en er wordt heftig gesleuteld, geboord en leidingen getrokken.
wat dat in het topic van fransje en dirkje moet?
ieder die bij een of meer katten in dienst is, weet dat je niets kunt ondernemen zonder dat katlief dat persoonlijk goedgekeurd cq getest heeft.
zo ook f + dhad niet in de gaten dat er nog nat beton lag in de badkamer.
ons vrolijke tweetal wel en wij de volgende ochtend ook
heel het huis stond vol met kalkpootafdrukken
dat kan komende week nog wat worden. dan wordt de vloer gestort
en zelfs dan zien ze nog kans om er hun eigen walk of fame van te makenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ze heel vervelend zijn kun je de dames altijd nog gewoon met de pootjes in het beton gieten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |