abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 december 2007 @ 15:08:39 #101
163650 Greys
pi_55514976
Hebben ze al met de wuppies van Non gespeeld?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 24 december 2007 @ 22:55:14 #102
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55523341
ze zijn er gek op (nu wel )
toen de envelop arriveerde en ik de inhoud op de vloer kieperde vonden de dames de dingen doodeng en weigerden om er maar bij in de buurt te komen (echt met een grote boog eromheen )
ik heb toen bij een aantal dat lint wat eraan zit afgeknipt en ineens viel er een kwartje (of 20 centsstuk) sindsdien zien we regelmatig hyperende poesjes achter een wuppie aanstuiven.
ze kijken niet meer uit en lopen ons af en toe finaal ondersteboven.
maar op het ogenblik zijn ze allemaal uit het zicht, dus ik denk dat ik morgen maar weer eens met een stok onder de kasten ga porren. ik denk dat ik dan wel het één en ander aan speelmateriaal ga vinden, want die 9 pingpongballen zijn ondertussen ook onvindbaar.
  † In Memoriam † maandag 24 december 2007 @ 22:59:59 #103
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55523477
sinds kort mogen de dappere dodo's ook 's nachts door het hele huis.
nou is dat wat de dametjes betreft vrij beperkt: ze hebben ontdekt waar wij slapen.
vanaf dat moment is het met onze nachtrust gedaan. regelmatig wordt ik wakker met een dirkje in mijn nek of een fransje dat haar pootjes om mijn pols heeft geslagen en met voldoening mijn arm ligt af te kluiven.
vanavond gaan ze maar weer gewoon in de huiskamer pitten. een nachtje doorslapen zonder dat er in je oor wordt gebeten is ook wel eens lekker
pi_55531820
schattig
Amstelveen de beste
  † In Memoriam † woensdag 26 december 2007 @ 16:24:33 #105
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55554169
kerstfransje en kerstdirkje

[ Bericht 44% gewijzigd door lady-wrb op 26-12-2007 16:29:48 ]
  Moderator woensdag 26 december 2007 @ 16:31:50 #106
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55554390
Hij werkt niet bij mij
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  † In Memoriam † woensdag 26 december 2007 @ 20:03:11 #107
37843 lady-wrb
kortaf
  Moderator woensdag 26 december 2007 @ 20:14:03 #108
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55558412
Hier nu ook!
Vanmiddag deed hij het niet, wat grappig
  woensdag 26 december 2007 @ 20:15:11 #109
3185 Adelante
To let it go now
pi_55558437
hier ook, maar vind het niet zo grappig
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator woensdag 26 december 2007 @ 20:19:09 #110
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55558496
Dat kan
pi_55559013
Lady: balletjes alufolie of knikkers werken ook prima als bezigheidstherapie.
Hier zijn gisteren sinds lange tijd weer de knikkers naar voren gekomen (ik had er 5 van zo'n supermarktactie) en zelfs de 13-jarige dame zit er regelmatig als een jonge meid achteraan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † zaterdag 29 december 2007 @ 22:24:12 #112
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55635930
het kerstbomenfeest heeft nog net 1e kerstdag gehaald.
toen was ik het zo zat (ze hadden ondertussen de halve kerstboom uit elkaar) dat ik het ding maar heb afgebroken.
dirkje liep nog met de stukjes slinger in dr bekkie en de kerstballen kon ik tot in de keuken terugvinden
volgend jaar nog maar eens proberen, maar dit werd meer een potje mens-erger-je-nieten dan leuk kerst vieren.
de dames hebben het verlies van hun boomhut sportief opgenomen en hebben vervangend klimmateriaal gevonden in mijn , die ze nu vanaf de tafel bespringen (je kunt ze er bijna bij horen gieren van het lachen, vooral als ze voluit de nagels in zijn vel zetten )
ikzelf kom er tot op heden ongeschonden af, ware het niet dat ze feilloos weten hoe ze mij moeten treiteren: gewoon consequent met de kattenbillen op het toetsenbord gaan zitten, opzij geschoven worden en er dan weer doodleuk op plaatsnemen en opnieuw en opnieuw enz. tot ik maar wat anders ga doen.

ook de slaapplaatsen in ons bed zijn verdeeld: wij werden vanochtend nog net niet op de rand wakker en de dames lagen keurig in het midden te slapen.
doerak was daar vroeger ook zo goed in: ik werd altijd in de meest vreemde houdingen wakker, helemaal om doerak heen gedrapeerd. dus kennelijk doen alle katten dat
  zaterdag 29 december 2007 @ 22:28:18 #113
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_55636071
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
het kerstbomenfeest heeft nog net 1e kerstdag gehaald.
toen was ik het zo zat (ze hadden ondertussen de halve kerstboom uit elkaar) dat ik het ding maar heb afgebroken.
dirkje liep nog met de stukjes slinger in dr bekkie en de kerstballen kon ik tot in de keuken terugvinden
volgend jaar nog maar eens proberen, maar dit werd meer een potje mens-erger-je-nieten dan leuk kerst vieren.
de dames hebben het verlies van hun boomhut sportief opgenomen en hebben vervangend klimmateriaal gevonden in mijn , die ze nu vanaf de tafel bespringen (je kunt ze er bijna bij horen gieren van het lachen, vooral als ze voluit de nagels in zijn vel zetten )
ikzelf kom er tot op heden ongeschonden af, ware het niet dat ze feilloos weten hoe ze mij moeten treiteren: gewoon consequent met de kattenbillen op het toetsenbord gaan zitten, opzij geschoven worden en er dan weer doodleuk op plaatsnemen en opnieuw en opnieuw enz. tot ik maar wat anders ga doen.

ook de slaapplaatsen in ons bed zijn verdeeld: wij werden vanochtend nog net niet op de rand wakker en de dames lagen keurig in het midden te slapen.
doerak was daar vroeger ook zo goed in: ik werd altijd in de meest vreemde houdingen wakker, helemaal om doerak heen gedrapeerd. dus kennelijk doen alle katten dat
Heel herkenbaar

Schuif es op
Neehee, daar liggen Melvin en Baloe, schuif jij maar op
Daar ligt Baileys al

Wij delen tegenwoordig 1 matras en de katten hebben de andere.
Leuk om met een kerel van ruim 100 kilo te liggen, zakt zo gezellig door dan
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2008 @ 11:58:56 #114
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55791150
en hoe is het nu met de dametjes??
nou..... eh.... uitstekend. één en al kattekwaad
we kunnen geen trap oplopen zonder achter ons aansluipend katje dat het leuk vindt om onverwacht een paar zachte pootjes om je enkel te slaan, zodat je je rot schrikt.
ze klimmen tegenwoordig via het wasrek op het dressoir, sinds ze weten dat ik daar het doosje met vleesballetjes heb staan (sinds gister ligt het dan ook in de la )
whiskas junior is voor watjes ze hebben veel liever felix brokjes in tomatensaus.
en ze zijn zo gegroeid
echte kittens zijn het nu niet meer, het zijn nu echte speelse puberpoesjes
  zaterdag 5 januari 2008 @ 12:43:14 #115
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_55791902
Foto's!!!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 januari 2008 @ 19:42:02 #116
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55802663
Ja, dat ontbreekt er een beetje aan hier, foto's

Jammer dat je alweer offline was vanmorgen, bedankt voor je felicitatie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 17:52:32 #117
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55827643
ja sorry, het is hier erg hektisch op het moment en dat gaat wel wat weken duren.
de badkamer ligt er nu helemaal uit en er wordt heftig gesleuteld, geboord en leidingen getrokken.
wat dat in het topic van fransje en dirkje moet?
ieder die bij een of meer katten in dienst is, weet dat je niets kunt ondernemen zonder dat katlief dat persoonlijk goedgekeurd cq getest heeft.
zo ook f + d
had niet in de gaten dat er nog nat beton lag in de badkamer.
ons vrolijke tweetal wel en wij de volgende ochtend ook
heel het huis stond vol met kalkpootafdrukken

dat kan komende week nog wat worden. dan wordt de vloer gestort
pi_55827762
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:52 schreef lady-wrb het volgende:
ja sorry, het is hier erg hektisch op het moment en dat gaat wel wat weken duren.
de badkamer ligt er nu helemaal uit en er wordt heftig gesleuteld, geboord en leidingen getrokken.
wat dat in het topic van fransje en dirkje moet?
ieder die bij een of meer katten in dienst is, weet dat je niets kunt ondernemen zonder dat katlief dat persoonlijk goedgekeurd cq getest heeft.
zo ook f + d
had niet in de gaten dat er nog nat beton lag in de badkamer.
ons vrolijke tweetal wel en wij de volgende ochtend ook
heel het huis stond vol met kalkpootafdrukken

dat kan komende week nog wat worden. dan wordt de vloer gestort
Als ze heel vervelend zijn kun je de dames altijd nog gewoon met de pootjes in het beton gieten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 18:01:22 #119
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55827858
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:57 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als ze heel vervelend zijn kun je de dames altijd nog gewoon met de pootjes in het beton gieten.
en zelfs dan zien ze nog kans om er hun eigen walk of fame van te maken
pi_55828174
rondspringende betonblokjes. Dat zal leuk klinken op de vloer 's nachts
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')