quote:Op maandag 26 november 2007 15:02 schreef m@x het volgende:
Maar het is toch ook BoerenbonT?
quote:
Ik was echt al lang langs de Zeeman gegaan voor een enorme berg sokkenquote:Op maandag 26 november 2007 16:15 schreef Noli. het volgende:
Was ik ook weer..
Voor P_iglet.. Ik weet niet of je het nog gelezen had, maar Novy/Novalux/Blokker misschien proberen voor de Boerenblond??
Ik ga ook helemaal nergens heen. Mikael is bij mijn ouders, ik heb net een dikke reep Milka choco gekocht en ik blijf de hele avond FOK!ken.quote:
Een orchidee? Heel mooi en gaat langer mee dan een bosje bloemen, en is ook niet te groot cadeauquote:Op maandag 26 november 2007 17:58 schreef Ynske het volgende:
Iemand een geniaal idee voor me?
Ik ga donderdagavond bij een vriendin op bezoek die ik al een tijdje niet meer gezien heb. Ze woont inmiddels samen in Eindhoven. Vroeger Hockeyden we samen en klepten veel.
Nu wil ik wat meenemen voor haar. Gewoon een gebaar omdat ik haar graag mag en blij ben weer contact te hebben. Maar ook vanwege haar huisje enzo.
Iemand een idee wat ik mee zou kunnen nemen?
quote:Op maandag 26 november 2007 18:04 schreef --Eveliene-- het volgende:
Syrenahahahaha
Ik heb een beetje schandalig geshopt vandaag....
-nieuw horloge
-nieuwe jas
-nieuwe laarzen
-2 cd's
-2 dvd's
-3 boeken
-2 broeken voor Leonore
-overhemd & trui voor Lex (mijn husb)
-trui voor Floris
-2 rompertjes voor de baby (GAP is zo onuitstaanbaar leuk qua babydingen!)
Dusssss.
Ehmquote:Op maandag 26 november 2007 18:11 schreef moussy het volgende:knip leeg, dus laat de starbucks maar zitten dan
![]()
Ik kan dan nooit rustig aan doen.quote:
quote:Ik ga binnenkort dood, denk ik
Ik heb vanmiddag al drie telefoontjes gehad of ik een uitvaartverzekering wildeEn volgens mij heb ik pasgeleden nog infofilter opnieuw ingevuld dat ik geen telefoon wil
quote:Op maandag 26 november 2007 18:57 schreef lady-wrb het volgende:
en zouden er echt mensen zijn die hun kind zo'n boevenpakje aantrekken?
vind ik nog erger dan zo'n t-shirt met pappie's boefie
Ach... hij doet mij op dit moment nog heel erg denken aanquote:Op maandag 26 november 2007 18:48 schreef Webkim het volgende:
Of eerlijkheid gewaardeerd word weet je maar nooit. maar het eerste wat ik dacht BE is, ahgos, net een boevenpakje.
[ afbeelding ]
Neemt trouwens niet weg dat ik het knap vind dat je kleertjes kan maken. Doe mij ook zo'n gave. Of gewoon geduld om 't te leren...
Dat had je dan toch ook gewoon via pm kunnen doenquote:Op maandag 26 november 2007 19:56 schreef MeNicole het volgende:
Ik wil nog ff zeggen thnx tegen bepaalde mensen. Degene die ik bedoelen weten wel wie ik bedoel. Em ik heb stiekum wel een beetje genoten van de verhalen die los kwamen. Ik vind jullie leuk![]()
Nog verhalen?quote:Op maandag 26 november 2007 19:56 schreef MeNicole het volgende:
Em ik heb stiekum wel een beetje genoten van de verhalen die los kwamen.
Vond je het leuk?quote:Op maandag 26 november 2007 20:37 schreef snoopy het volgende:
Whoei, ik heb net voor het eerst in mijn leven aan yoga gedaan. Ik voel allemaal spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had
wanneer komt de volgende PM?quote:Op maandag 26 november 2007 19:56 schreef MeNicole het volgende:
Ik wil nog ff zeggen thnx tegen bepaalde mensen. Degene die ik bedoelen weten wel wie ik bedoel. Em ik heb stiekum wel een beetje genoten van de verhalen die los kwamen. Ik vind jullie leuk![]()
Weet je hoeveel dat er waren. En ik ben te blond om te snappen hoe ik aan meerdere mensen tegelijk een pm kan sturenquote:Op maandag 26 november 2007 20:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat had je dan toch ook gewoon via pm kunnen doen
Kwestie van namen invoeren in de adresbalk, zelfde als bij mailquote:Op maandag 26 november 2007 20:40 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Weet je hoeveel dat er waren. En ik ben te blond om te snappen hoe ik aan meerdere mensen tegelijk een pm kan sturen
die leuke kastjes die in no-time uitverkocht waren de vorige keer?quote:Op maandag 26 november 2007 20:02 schreef E.T. het volgende:
ik zie trouwens net in de praxis folder weer die leuke vakken-kastjes
Maar dat waren er te veel om te onthouden. Maar ja het is duidelijkquote:Op maandag 26 november 2007 20:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kwestie van namen invoeren in de adresbalk, zelfde als bij mail
Klinkt wel goed dan idd.quote:Op maandag 26 november 2007 20:41 schreef snoopy het volgende:
Ik vond het wel fijn ja. Het duurt dan ook wel anderhalf uur. Dus dat is misschien wat anders dan tussen de middag op je werk denk ik. Bovendien heb ik het idee dat dit dus heel erg goed voor mijn rug is omdat er veel rugspierdingen worden gedaan en beenspieren.
Lekker, voldaan gevoel is dat hé?quote:Op maandag 26 november 2007 20:37 schreef snoopy het volgende:
Whoei, ik heb net voor het eerst in mijn leven aan yoga gedaan. Ik voel allemaal spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had
Ligt niet aan je laptop want mijn pc doet het ook.quote:Op maandag 26 november 2007 20:58 schreef Vicky het volgende:
mijn laptop vind Fok niet leuk...
Ik hang steeds vast
quote:Op maandag 26 november 2007 20:59 schreef phluphy het volgende:
[..]
Lekker, voldaan gevoel is dat hé?
Doet me denken aan een heel bruut feest dat ik járen geleden had, enorm doorgezakt!
De dag erna voelde ik allemaal organen waarvan ik niet wist dat ik ze had (of ja, me nooit bewust van was)
ik vroeg t me ook al afquote:Op maandag 26 november 2007 21:00 schreef lady-wrb het volgende:
en ik weet niet waar die downtime voor was, maar ik moet nog steeds iedere keer wat gaan drinken.
maar ik ben wel blij dat er weer gepost kan worden. dan maar wat vaker naar de wc
Wat heerlijkquote:wij hebben trouwens sinds gisteren gezinsuitbreiding: verwelkom hier fransje en dirkje
oeps!quote:Op maandag 26 november 2007 21:02 schreef snoopy het volgende:Probeer ik een beetje sportief te worden, ga jij dat vergelijken met doorzakken op feesten
Gecondoleerd Peaceman en Diaan.quote:Op maandag 26 november 2007 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
Net een telefoontje gehad dat Peacemans opa is overleden vandaag, op de respectabele leeftijd van 95 jaar. Na 2 weken eindelijk een einde aan de lijdensweg. Dit is voor iedereen het beste. Dit betekent wel weer afreizen naar Dordrecht deze week, ik hoop dat ik me dan wel wat beter voel.
"goed nieuws" is dat de router en laptop het weer doen.....
neuh, voor de foto, Peet heeft jaren in de gevangenis gewerkt en ik werk nu in de gevangenis.quote:
Wat een schatjesquote:Op maandag 26 november 2007 21:00 schreef lady-wrb het volgende:
en ik weet niet waar die downtime voor was, maar ik moet nog steeds iedere keer wat gaan drinken.
maar ik ben wel blij dat er weer gepost kan worden. dan maar wat vaker naar de wc
wij hebben trouwens sinds gisteren gezinsuitbreiding: verwelkom hier fransje en dirkje
quote:Op maandag 26 november 2007 19:26 schreef Sugar het volgende:
Eveliene, schrijf jij kinderboeken? Wat leuk!!!
quote:Op maandag 26 november 2007 21:00 schreef lady-wrb het volgende:
wij hebben trouwens sinds gisteren gezinsuitbreiding: verwelkom hier fransje en dirkje
Oh das leuk. Zijn die in het engels of ook in nederlands?quote:Op maandag 26 november 2007 21:17 schreef --Eveliene-- het volgende:
[..]
(dit was pas de tweede hoor)
Ik heb die folder nu al 2 keer bekeken en vind ze niet. Welke pagina?quote:Op maandag 26 november 2007 20:02 schreef E.T. het volgende:
ik zie trouwens net in de praxis folder weer die leuke vakken-kastjes
yepquote:Op maandag 26 november 2007 20:44 schreef Nijna het volgende:
[..]
die leuke kastjes die in no-time uitverkocht waren de vorige keer?
Pagina 28 rechtsquote:Op maandag 26 november 2007 21:24 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb die folder nu al 2 keer bekeken en vind ze niet. Welke pagina?
Eveliene, schrijf jij kinderboeken? Wat geweldig leuk. Ik heb daar helemaal overheen gelezen vrees ikvertel eens wat meer? Titels bijv?
Nu zie ik het!! Pagina nummer is 31 maar op de site zelf kun je ook paginas tellen en dan is het 28!! Dom bondje ben ikquote:
Luxe naaimachine dat je er ook mee kan internettenquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 22:29 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Luxe naaimachine dat je er ook mee kan internetten
M@X![]()
patronen aan het tekenenquote:
Ik heb je het PM-etje gestuurd en nu ga ik slapenquote:Op maandag 26 november 2007 22:45 schreef texelonia het volgende:
Sjees wat wordt hier veel geluld.... Ik was nog aan het bijlezen in het vorige bankje maar ik wil nu eerst het PM-verhaal van MeNicole weten...Dus wie is zo lief...?
Jaaaajaquote:
Nu ik het terug lees staat het er ook een beetje krom. Maar dat naaien bedoelde ik dit keer nietquote:Op maandag 26 november 2007 22:55 schreef lcicle het volgende:
[..]
Jaaaaja
Truste Diaan, ik hoop dat je goed kunt slapen. Beterschap!
Ligt eraan kun je er ook op internettenquote:Op maandag 26 november 2007 23:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb hier ook de naaimachien weer klaar staan. Zou het besmettelijk zijn?
Als het een computergestuurde is...quote:Op maandag 26 november 2007 23:07 schreef MeNicole het volgende:
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb hier ook de naaimachien weer klaar staan. Zou het besmettelijk zijn?
Ligt eraan kun je er ook op internetten
Jawel, maar ik neem liever een stoelquote:Op maandag 26 november 2007 23:07 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ligt eraan kun je er ook op internetten
Geen slingers gebruiken, gewoon heel veel balonnen en serpentinesquote:Op maandag 26 november 2007 23:48 schreef texelonia het volgende:
En waarom kunnen slingers nooit gewóón opgehangen worden, maar moeten ze altijd stuk gaan?
over wie heb je het nou?quote:Op dinsdag 27 november 2007 06:51 schreef Sugar het volgende:
Hoi hoi!
Leuk dat je inderdaad kinderboeken schrijft, ik ben benieuwd welke!![]()
Over --Eveliene--. Die blijkt kinderboeken te schrijvenquote:
Gecondoleerd Diaan en Peacemanquote:Op maandag 26 november 2007 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
Net een telefoontje gehad dat Peacemans opa is overleden vandaag, op de respectabele leeftijd van 95 jaar. Na 2 weken eindelijk een einde aan de lijdensweg. Dit is voor iedereen het beste. Dit betekent wel weer afreizen naar Dordrecht deze week, ik hoop dat ik me dan wel wat beter voel.
"goed nieuws" is dat de router en laptop het weer doen.....
ik mag hopen dat dit letterlijk is en niet figuurlijkquote:Op dinsdag 27 november 2007 07:27 schreef Ynske het volgende:
Hellup!
Men is hier op t werk de fundering onder mijn werkplek aan t wegzagen
helaas, ze zijn een kabelgoot aan t maken en daar moet een stuk fundering voor wegquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik mag hopen dat dit letterlijk is en niet figuurlijk
dat is niet zo ergquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
helaas, ze zijn een kabelgoot aan t maken en daar moet een stuk fundering voor weg
aah dat ook, maar das pas in september volgend jaarquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat is niet zo ergAlleen herrie en gedoe.
je kon de opmerking ook zo opvatten alsof je baan op de tocht stond..
helaas, duitsers en polen waar een nadrukkelijke geur omheen hangtquote:Beetje leuke werkmannen om naar te kijken? Of valt dat tegenwoordig ook tegen?
Hier ook een lief die niet overtuigd is...quote:Op maandag 26 november 2007 21:31 schreef Lois het volgende:
Ik vind ze geweldig maar jeroen is niet overtuigd dus het feest gaat niet door
Sinterklaas is in het land. En straks komt de kerstman nog langsquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:58 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hier ook een lief die niet overtuigd is...: "Hebben we een kastje nodig dan...?!"
En nu is het jammer dat we nog niet zo'n berg speelgoed voor die kleine hebben dat we erin verzuipen, want dan was hij denk ik makkelijker overstag gegaan.
xenos en de blokkerquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:42 schreef E.T. het volgende:
Iemand trouwens enig idee waar ik voor vrijdag zo'n mini-ventilatortje vandaan kan halen?
Zo'n ding wat je in je hand kunt houden?
zouden die ze, zo buitn het seizoen gewoon hebben?quote:
denk t wel, bij de blokker vaak bij die 1 eurospullenquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:47 schreef E.T. het volgende:
[..]
zouden die ze, zo buitn het seizoen gewoon hebben?
Dan ga ik Swets daar even langs sturen
Ik was gisteren nog blijven hangen bij de buren, we wilden de hesjes afgeknipt hebben, zodat eindelijk al het knipwerk af is...quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:07 schreef Brighteyes het volgende:
Bar, ik geef je een hand hoor!
Had vanaf 5 uur nauwelijks meer geslapen maar ben gelukkig om 8 uur weer in slaap gevallen.
Goedemorgen dus!![]()
Hier wel gelukkig, hij vond 'm meteen geweldigquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:58 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hier ook een lief die niet overtuigd is...: "Hebben we een kastje nodig dan...?!"
En nu is het jammer dat we nog niet zo'n berg speelgoed voor die kleine hebben dat we erin verzuipen, want dan was hij denk ik makkelijker overstag gegaan.
hebben ze ze dan nog?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hier wel gelukkig, hij vond 'm meteen geweldigDus ik mag 'm gaan halen morgen... Nu treft het nauurlijk wel dat we net van het weekend de commode van Isa's kamer hebben gehaald
Ik heb manlief er ook niet van kunnen overtuigen, hij vind dat we geen plek hebben. Vanavond nog maar eens proberenquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:58 schreef Nijna het volgende:
[..]
Nog eentjequote:Op dinsdag 27 november 2007 12:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
hebben ze ze dan nog?
t gaat alweer snel
das geluk hebben, anders was ik over een uurtje hier wel voor je gaan kijkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nog eentjeIk heb 'm weg laten zetten
Ik laat je nog even weten of het gelukt isquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
das geluk hebben, anders was ik over een uurtje hier wel voor je gaan kijken
Gewoon over een half uurtje weer proberen en dan hopen dat je een ander aan de telefoon krijgt!quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:52 schreef Vicky het volgende:
Arrgghhh stelletje eikels hier zetten geen kastjes weg... mag niet tijdens een actie volgens meneer....
Daarom instrueer ik mijn collega's altijdquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:56 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Gewoon over een half uurtje weer proberen en dan hopen dat je een ander aan de telefoon krijgt!
Ik denk niet dat Twan met een ander naar het Sinterklaasfeest wil. Ik vind het ook beetje gek omdat het van mijn werk is. Twan gaat zeker niet mee naar de begrafenis. Deze opa kent hij helemaal niet, hij woonde in Dordrecht, niet echt om de hoek en ik heb hem ook maar 2x gezien. Hij was al erg oud en kleine kinderen is veel te druk, dus hij heeft Twan nooit gezien.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
Wat leuk voor je schoonzusje Bar!
Diaan, zou Twan evt. met een ander naar dat sinterklaasgebeuren kunnen? Of denk je dat hij ook wel 'graag' bij die begrafenis zou willen zijn?
Yepsquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:00 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd met je sschoonzusje, Bar! Leuk hoor
Diaan, ben je begonnen in het laatste deel van Harry Potter? Heb hem vorige week uitgelezen, vond hem helemaal gaaf
Ik had in het begin wat moeite met erin komen, en toen heb ik even niet gelezen want zo rond en net na d emiskraam kon ik me niet concentreren, maar daarna heb ik de laatste 400 bladzijden in een ruk uitgelezen. Kon het niet meer wegleggenquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Yepswist alleen niet meer hoe ik moest liggen in bed. Dus nu even pauze, maar ik ga zo weer terug.
Precies... en de collega's die gaan, wonen ook in Wierden/Almelo, niet echt dichtbij dus.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat van je werk bedacht ik me ook later, dan moet hij maar net iemand van je collega's vrij goed kennen, anders is het ook raar.
Kan me voorstellen dat het even moeilijk was, ik had dat ook wel een beetje. Ben nu rond bladzijde 200... ik hoop hem deze week uit te hebben. Dankje!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had in het begin wat moeite met erin komen, en toen heb ik even niet gelezen want zo rond en net na d emiskraam kon ik me niet concentreren, maar daarna heb ik de laatste 400 bladzijden in een ruk uitgelezen. Kon het niet meer wegleggen
Veel plezier!
uhmm M@x ikke ben vrij die dagen, enne hier is nog wel plaats voor je hoor, vieren het lekker thuis en daarna lekker stappen... en er is al een bobquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:21 schreef m@x het volgende:
Een raar jaar, hoe kom je daar nou bij![]()
Voor mij stond dit jaar in het teken van een heftige oor- en keelontsteking, een paar oogontstekingen, een gipsen been, een scheiding, een nieuw huis en een klein mannetje wat in een andere stad gaat wonen. Voldoende redenen om het nieuwe jaar maar eens spetterend in te gaan luiden (nu alleen nog iets te doen vinden op oudejaarsavond aangezien iedereen al volgepland zit met familiebezoekjes ed)
Ja jij hebt ook idd een raar jaar.....quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:21 schreef m@x het volgende:
Voor mij stond dit jaar in het teken van een heftige oor- en keelontsteking, een paar oogontstekingen, een gipsen been, een scheiding, een nieuw huis en een klein mannetje wat in een andere stad gaat wonen. Voldoende redenen om het nieuwe jaar maar eens spetterend in te gaan luiden (nu alleen nog iets te doen vinden op oudejaarsavond aangezien iedereen al volgepland zit met familiebezoekjes ed)
ja erg hequote:Op dinsdag 27 november 2007 14:20 schreef Vicky het volgende:
heb Harry ook al uitgelezen.. nu is het helemaal zo'n leeg gat...
En anders kom je maar hierquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:21 schreef m@x het volgende:
omdat ze oud zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:46 schreef _Bar_ het volgende:
geniet van je nieuwe bank Saffier
waarom zijn die schuimpjes van 5-12 zo kei en kei hard altijd?
Eenquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:44 schreef bixister het volgende:
is 't er zoeen met lichte biezen saffier? die stond ook op onsvakantieadres
afgelopen zomer, als hoekbank. fijne bank, alleen verzakten de kussens wel snel vond ik.
Ik ben het gewoon gewend omquote:
Ow maar dat komt wel goed ben giga moe, na een gek dagje van toekomstige tante van 2quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:12 schreef _Bar_ het volgende:
Enne misschien hier ook nog wel leuk nieuws, hierover later meer![]()
![]()
![]()
En Et lief van jullie, mag ik dan knuffelen met Tijn
Spelen met je hormonen noem ik datquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
Naar bed gaan met zo'n cliffhangerWat doe je met me!
![]()
quote:
Nou Britt en Twan zijn al vanaf het begin vriendjes... maar dat maakt ook niet uit. Jij vindt het dus ook een overtrokken reactie van die moeder?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
5 jaar? laat ze dat lekker zelf uitzoeken dan! Die kinderen hebben toch regelmatig een nieuwe 'allerbeste' vriend(in) en ze hebben heel goed door hoe ze iemand moeten chanteren.
Ik hoorde tijdens mijn stage in de kleuterklasjes niets anders. Nou dan ben ik jou vriendje ook niet meer. En 2 dagen laten plakken ze weer aan elkaar vast om bij de eerste de beste meningsverschil weer geen vriendjes te zijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou Britt en Twan zijn al vanaf het begin vriendjes... maar dat maakt ook niet uit. Jij vindt het dus ook een overtrokken reactie van die moeder?
wat hard van de jufquote:Op woensdag 28 november 2007 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
Tja dat denken wij ook. Als die moeder nu gewoon naar ons was toegekomen, dan hadden we evt. Twan nog kunnen zeggen, dat ie dat niet moet doen omdat Britt daar verdrietig van wordt. Nou ja, resultaat was wel dat Twan gisteren het armbandje dat Britt voor hem heeft gemaakt van juf weer terug moest geven. Waarom daar ben ik nog niet achter. Morgen breng ik Twan zelf naar school, als het me lukt, en misschien hoor ik dan wel meer.
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:55 schreef p_iglet het volgende:
* p_iglet heeft niet bijgelezen, maar gooit even heeeeeel veeel taart, champagne en slagroom op het bankje![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb mijn onmogelijke 2e jaarstentamen (eindelijk) gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus geen dreiging meer dat ik mogelijk moet stoppen met mijn studie![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:23 schreef bixister het volgende:
BE probeer je in te denken dat je schoonouders straks onverwacht op de stoep staan.
helpt dat een beetje?
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:47 schreef bixister het volgende:
fotooo!beterschap ermee!
BE, kokend water? was 't zo erg?
Toch maar eens een borstvoedende moeder lief aan kijkenquote:Op woensdag 28 november 2007 11:50 schreef m@x het volgende:
Het is niet mijn oog, maar zo ziet het erg ongeveer uit:
[ afbeelding ]
hihi ik heb nog wel een beetje over hoor...quote:Op woensdag 28 november 2007 12:08 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Toch maar eens een borstvoedende moeder lief aan kijken
Jij voorziet straks heel FOK! van melkquote:Op woensdag 28 november 2007 12:26 schreef p_iglet het volgende:
[..]
hihi ik heb nog wel een beetje over hoor...
die mini van mij weigert vandaag zelfs ineens melk uit een flesje
heu, even voor de zekerheid: dat moet je bij je kind straks toch een beeetje voorzichtiger aanpakken he!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, het is wel mijn standaard manier hoor, gewoon even flink heet water erover heen.
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:53 schreef bixister het volgende:
[..]
heu, even voor de zekerheid: dat moet je bij je kind straks toch een beeetje voorzichtiger aanpakken he!
En POEPquote:Op woensdag 28 november 2007 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde zeggen 'die laat ik niet zo vies worden' maar dat is natuurlijk wishful thinking met eerste groentehapjes enzo.![]()
Arm kind!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |