quote:Op maandag 26 november 2007 15:02 schreef m@x het volgende:
Maar het is toch ook BoerenbonT?
quote:
Ik was echt al lang langs de Zeeman gegaan voor een enorme berg sokkenquote:Op maandag 26 november 2007 16:15 schreef Noli. het volgende:
Was ik ook weer..
Voor P_iglet.. Ik weet niet of je het nog gelezen had, maar Novy/Novalux/Blokker misschien proberen voor de Boerenblond??
Ik ga ook helemaal nergens heen. Mikael is bij mijn ouders, ik heb net een dikke reep Milka choco gekocht en ik blijf de hele avond FOK!ken.quote:
Een orchidee? Heel mooi en gaat langer mee dan een bosje bloemen, en is ook niet te groot cadeauquote:Op maandag 26 november 2007 17:58 schreef Ynske het volgende:
Iemand een geniaal idee voor me?
Ik ga donderdagavond bij een vriendin op bezoek die ik al een tijdje niet meer gezien heb. Ze woont inmiddels samen in Eindhoven. Vroeger Hockeyden we samen en klepten veel.
Nu wil ik wat meenemen voor haar. Gewoon een gebaar omdat ik haar graag mag en blij ben weer contact te hebben. Maar ook vanwege haar huisje enzo.
Iemand een idee wat ik mee zou kunnen nemen?
quote:Op maandag 26 november 2007 18:04 schreef --Eveliene-- het volgende:
Syrenahahahaha
Ik heb een beetje schandalig geshopt vandaag....
-nieuw horloge
-nieuwe jas
-nieuwe laarzen
-2 cd's
-2 dvd's
-3 boeken
-2 broeken voor Leonore
-overhemd & trui voor Lex (mijn husb)
-trui voor Floris
-2 rompertjes voor de baby (GAP is zo onuitstaanbaar leuk qua babydingen!)
Dusssss.
Ehmquote:Op maandag 26 november 2007 18:11 schreef moussy het volgende:knip leeg, dus laat de starbucks maar zitten dan
![]()
Ik kan dan nooit rustig aan doen.quote:
quote:Ik ga binnenkort dood, denk ik
Ik heb vanmiddag al drie telefoontjes gehad of ik een uitvaartverzekering wildeEn volgens mij heb ik pasgeleden nog infofilter opnieuw ingevuld dat ik geen telefoon wil
quote:Op maandag 26 november 2007 18:57 schreef lady-wrb het volgende:
en zouden er echt mensen zijn die hun kind zo'n boevenpakje aantrekken?
vind ik nog erger dan zo'n t-shirt met pappie's boefie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |