quote:Op maandag 26 november 2007 15:02 schreef m@x het volgende:
Maar het is toch ook BoerenbonT?
quote:
Ik was echt al lang langs de Zeeman gegaan voor een enorme berg sokkenquote:Op maandag 26 november 2007 16:15 schreef Noli. het volgende:
Was ik ook weer..
Voor P_iglet.. Ik weet niet of je het nog gelezen had, maar Novy/Novalux/Blokker misschien proberen voor de Boerenblond??
Ik ga ook helemaal nergens heen. Mikael is bij mijn ouders, ik heb net een dikke reep Milka choco gekocht en ik blijf de hele avond FOK!ken.quote:
Een orchidee? Heel mooi en gaat langer mee dan een bosje bloemen, en is ook niet te groot cadeauquote:Op maandag 26 november 2007 17:58 schreef Ynske het volgende:
Iemand een geniaal idee voor me?
Ik ga donderdagavond bij een vriendin op bezoek die ik al een tijdje niet meer gezien heb. Ze woont inmiddels samen in Eindhoven. Vroeger Hockeyden we samen en klepten veel.
Nu wil ik wat meenemen voor haar. Gewoon een gebaar omdat ik haar graag mag en blij ben weer contact te hebben. Maar ook vanwege haar huisje enzo.
Iemand een idee wat ik mee zou kunnen nemen?
quote:Op maandag 26 november 2007 18:04 schreef --Eveliene-- het volgende:
Syrenahahahaha
Ik heb een beetje schandalig geshopt vandaag....
-nieuw horloge
-nieuwe jas
-nieuwe laarzen
-2 cd's
-2 dvd's
-3 boeken
-2 broeken voor Leonore
-overhemd & trui voor Lex (mijn husb)
-trui voor Floris
-2 rompertjes voor de baby (GAP is zo onuitstaanbaar leuk qua babydingen!)
Dusssss.
Ehmquote:Op maandag 26 november 2007 18:11 schreef moussy het volgende:knip leeg, dus laat de starbucks maar zitten dan
![]()
Ik kan dan nooit rustig aan doen.quote:
quote:Ik ga binnenkort dood, denk ik
Ik heb vanmiddag al drie telefoontjes gehad of ik een uitvaartverzekering wildeEn volgens mij heb ik pasgeleden nog infofilter opnieuw ingevuld dat ik geen telefoon wil
quote:Op maandag 26 november 2007 18:57 schreef lady-wrb het volgende:
en zouden er echt mensen zijn die hun kind zo'n boevenpakje aantrekken?
vind ik nog erger dan zo'n t-shirt met pappie's boefie
Ach... hij doet mij op dit moment nog heel erg denken aanquote:Op maandag 26 november 2007 18:48 schreef Webkim het volgende:
Of eerlijkheid gewaardeerd word weet je maar nooit. maar het eerste wat ik dacht BE is, ahgos, net een boevenpakje.
[ afbeelding ]
Neemt trouwens niet weg dat ik het knap vind dat je kleertjes kan maken. Doe mij ook zo'n gave. Of gewoon geduld om 't te leren...
Dat had je dan toch ook gewoon via pm kunnen doenquote:Op maandag 26 november 2007 19:56 schreef MeNicole het volgende:
Ik wil nog ff zeggen thnx tegen bepaalde mensen. Degene die ik bedoelen weten wel wie ik bedoel. Em ik heb stiekum wel een beetje genoten van de verhalen die los kwamen. Ik vind jullie leuk![]()
Nog verhalen?quote:Op maandag 26 november 2007 19:56 schreef MeNicole het volgende:
Em ik heb stiekum wel een beetje genoten van de verhalen die los kwamen.
Vond je het leuk?quote:Op maandag 26 november 2007 20:37 schreef snoopy het volgende:
Whoei, ik heb net voor het eerst in mijn leven aan yoga gedaan. Ik voel allemaal spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had
wanneer komt de volgende PM?quote:Op maandag 26 november 2007 19:56 schreef MeNicole het volgende:
Ik wil nog ff zeggen thnx tegen bepaalde mensen. Degene die ik bedoelen weten wel wie ik bedoel. Em ik heb stiekum wel een beetje genoten van de verhalen die los kwamen. Ik vind jullie leuk![]()
Weet je hoeveel dat er waren. En ik ben te blond om te snappen hoe ik aan meerdere mensen tegelijk een pm kan sturenquote:Op maandag 26 november 2007 20:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat had je dan toch ook gewoon via pm kunnen doen
Kwestie van namen invoeren in de adresbalk, zelfde als bij mailquote:Op maandag 26 november 2007 20:40 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Weet je hoeveel dat er waren. En ik ben te blond om te snappen hoe ik aan meerdere mensen tegelijk een pm kan sturen
die leuke kastjes die in no-time uitverkocht waren de vorige keer?quote:Op maandag 26 november 2007 20:02 schreef E.T. het volgende:
ik zie trouwens net in de praxis folder weer die leuke vakken-kastjes
Maar dat waren er te veel om te onthouden. Maar ja het is duidelijkquote:Op maandag 26 november 2007 20:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kwestie van namen invoeren in de adresbalk, zelfde als bij mail
Klinkt wel goed dan idd.quote:Op maandag 26 november 2007 20:41 schreef snoopy het volgende:
Ik vond het wel fijn ja. Het duurt dan ook wel anderhalf uur. Dus dat is misschien wat anders dan tussen de middag op je werk denk ik. Bovendien heb ik het idee dat dit dus heel erg goed voor mijn rug is omdat er veel rugspierdingen worden gedaan en beenspieren.
Lekker, voldaan gevoel is dat hé?quote:Op maandag 26 november 2007 20:37 schreef snoopy het volgende:
Whoei, ik heb net voor het eerst in mijn leven aan yoga gedaan. Ik voel allemaal spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had
Ligt niet aan je laptop want mijn pc doet het ook.quote:Op maandag 26 november 2007 20:58 schreef Vicky het volgende:
mijn laptop vind Fok niet leuk...
Ik hang steeds vast
quote:Op maandag 26 november 2007 20:59 schreef phluphy het volgende:
[..]
Lekker, voldaan gevoel is dat hé?
Doet me denken aan een heel bruut feest dat ik járen geleden had, enorm doorgezakt!
De dag erna voelde ik allemaal organen waarvan ik niet wist dat ik ze had (of ja, me nooit bewust van was)
ik vroeg t me ook al afquote:Op maandag 26 november 2007 21:00 schreef lady-wrb het volgende:
en ik weet niet waar die downtime voor was, maar ik moet nog steeds iedere keer wat gaan drinken.
maar ik ben wel blij dat er weer gepost kan worden. dan maar wat vaker naar de wc
Wat heerlijkquote:wij hebben trouwens sinds gisteren gezinsuitbreiding: verwelkom hier fransje en dirkje
oeps!quote:Op maandag 26 november 2007 21:02 schreef snoopy het volgende:Probeer ik een beetje sportief te worden, ga jij dat vergelijken met doorzakken op feesten
Gecondoleerd Peaceman en Diaan.quote:Op maandag 26 november 2007 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
Net een telefoontje gehad dat Peacemans opa is overleden vandaag, op de respectabele leeftijd van 95 jaar. Na 2 weken eindelijk een einde aan de lijdensweg. Dit is voor iedereen het beste. Dit betekent wel weer afreizen naar Dordrecht deze week, ik hoop dat ik me dan wel wat beter voel.
"goed nieuws" is dat de router en laptop het weer doen.....
neuh, voor de foto, Peet heeft jaren in de gevangenis gewerkt en ik werk nu in de gevangenis.quote:
Wat een schatjesquote:Op maandag 26 november 2007 21:00 schreef lady-wrb het volgende:
en ik weet niet waar die downtime voor was, maar ik moet nog steeds iedere keer wat gaan drinken.
maar ik ben wel blij dat er weer gepost kan worden. dan maar wat vaker naar de wc
wij hebben trouwens sinds gisteren gezinsuitbreiding: verwelkom hier fransje en dirkje
quote:Op maandag 26 november 2007 19:26 schreef Sugar het volgende:
Eveliene, schrijf jij kinderboeken? Wat leuk!!!
quote:Op maandag 26 november 2007 21:00 schreef lady-wrb het volgende:
wij hebben trouwens sinds gisteren gezinsuitbreiding: verwelkom hier fransje en dirkje
Oh das leuk. Zijn die in het engels of ook in nederlands?quote:Op maandag 26 november 2007 21:17 schreef --Eveliene-- het volgende:
[..]
(dit was pas de tweede hoor)
Ik heb die folder nu al 2 keer bekeken en vind ze niet. Welke pagina?quote:Op maandag 26 november 2007 20:02 schreef E.T. het volgende:
ik zie trouwens net in de praxis folder weer die leuke vakken-kastjes
yepquote:Op maandag 26 november 2007 20:44 schreef Nijna het volgende:
[..]
die leuke kastjes die in no-time uitverkocht waren de vorige keer?
Pagina 28 rechtsquote:Op maandag 26 november 2007 21:24 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb die folder nu al 2 keer bekeken en vind ze niet. Welke pagina?
Eveliene, schrijf jij kinderboeken? Wat geweldig leuk. Ik heb daar helemaal overheen gelezen vrees ikvertel eens wat meer? Titels bijv?
Nu zie ik het!! Pagina nummer is 31 maar op de site zelf kun je ook paginas tellen en dan is het 28!! Dom bondje ben ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |