abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54846927
Zo, ik heb m'n Ducktales DVD2 (jaja, het leven is een wervelstorm) teruggebracht naar de Free Ruckerd Shop. De laatste aflevering was namelijk in het ENGELS ipv Nederlands. Terwijl de rest van de afleveringen wel Nederlands waren. Productiefout van Disney dus. Bovendien koop je geen Ducktales met de Nederlandse versie, als de DVD-boxen in het Engels al jaren te koop waren.

Maar dat interesseert me geen reet. FRS is als verkoper eindverantwoordelijk. Officieel zou een bedrijf elk product dat ze binnen krijgen moeten controleren.

Zei dat wijf tegen mij: "Je kunt 'm inruilen voor iets anders"
Ik: "Ik wil gewoon m'n geld terug"
Zij: "Dat kan eigenlijk niet"
Ik: "Jullie zijn als verkoper eindverantwoordelijk, bij elk bedrijf kun je je geld terugkrijgen bij een fout product, dat is wettelijk verplicht"

Toen kreeg ik toch nog m'n 10 euro terug . Stelletje fuckfaces. Ik koop echt nooit meer wat bij de Free Ruckerd Shop. Ik betaal met harde euro's, en bij een fout product wil ik ook harde euro's terug. Hans Breukhoven kan de vliegende vinketering krijgen.

Weet iemand trouwens welke wetten er zijn als een winkel je een fout product verkoopt? Waarop kun je altijd op terugvallen, ongeacht de voorwaarden van de winkel zelf?
pi_54846997
godver de kut man!!!
pi_54847012
Wat jij zegt:
je kunt je geld volledig terugeisen.
ook kun je accepteren dat je iets anders voor dat bedrag mag uitkiezen
of uiteraard een vervanging van het product.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  PR/Manusje van alles maandag 26 november 2007 @ 14:12:22 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_54847035
TT aangepast
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 26 november 2007 @ 14:12:50 #5
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_54847047
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:06 schreef pberends het volgende:
Zo, ik heb m'n Ducktales DVD2 (jaja, het leven is een wervelstorm) teruggebracht naar de Free Ruckerd Shop. De laatste aflevering was namelijk in het ENGELS ipv Nederlands. Terwijl de rest van de afleveringen wel Nederlands waren. Productiefout van Disney dus. Bovendien koop je geen Ducktales met de Nederlandse versie, als de DVD-boxen in het Engels al jaren te koop waren.

Maar dat interesseert me geen reet. FRS is als verkoper eindverantwoordelijk. Officieel zou een bedrijf elk product dat ze binnen krijgen moeten controleren.

Zei dat wijf tegen mij: "Je kunt 'm inruilen voor iets anders"
Ik: "Ik wil gewoon m'n geld terug"
Zij: "Dat kan eigenlijk niet"
Ik: "Jullie zijn als verkoper eindverantwoordelijk, bij elk bedrijf kun je je geld terugkrijgen bij een fout product, dat is wettelijk verplicht"

Toen kreeg ik toch nog m'n 10 euro terug . Stelletje fuckfaces. Ik koop echt nooit meer wat bij de Free Ruckerd Shop. Ik betaal met harde euro's, en bij een fout product wil ik ook harde euro's terug. Hans Breukhoven kan de vliegende vinketering krijgen.

Weet iemand trouwens welke wetten er zijn als een winkel je een fout product verkoopt? Waarop kun je altijd op terugvallen, ongeacht de voorwaarden van de winkel zelf?
Kun je eens painten hoe dat eruit ziet?
pi_54847064
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat jij zegt:
je kunt je geld volledig terugeisen.
ook kun je accepteren dat je iets anders voor dat bedrag mag uitkiezen
of uiteraard een vervanging van het product.
Wat interesseert mij dat? I don't need fucking anything, anders had ik het al wel gekocht.

Geld terugkrijgen moet altijd kunnen.
pi_54847101
OP nog niet gelezen, klacht lijkt mij terecht
pi_54847134
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:13 schreef pberends het volgende:
Wat interesseert mij dat? I don't need fucking anything, anders had ik het al wel gekocht.

Geld terugkrijgen moet altijd kunnen.
quote:
Dude, je vraagt er toch om?!
Ik geef antwoord op je eigen vraag en dan krijg ik zo'n antwoord.
Krijg zelf de vliegende vinketering, vent.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_54847273
ik had een keer een paar dvd's gekocht en toen ik thuis kwam miste er een schijfje van een van de dvd's.

ik mailtje gestuurd, ze gingen het uitzoeken.
na een paar weken niets gehoord te hebben nog maar een mailtje gestuurd, weer uitzoeken.
natuurlijk nog weer niets gehoord, toen een boos mailtje en hebben ze maar tegoedbonnen opgestuurd.
  maandag 26 november 2007 @ 14:26:25 #10
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_54847307
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:24 schreef ruud_fr het volgende:
ik had een keer een paar dvd's gekocht en toen ik thuis kwam miste er een schijfje van een van de dvd's.

na een paar weken niets gehoord te hebben nog maar een mailtje gestuurd, weer uitzoeken.
natuurlijk nog weer niets gehoord, toen een boos mailtje en hebben ze maar tegoedbonnen opgestuurd.
Misschien helpt het dat je volgende gewoon heengaat inplaats van mailen ;')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_54847313
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:24 schreef ruud_fr het volgende:

Dan kun je nog meer ondeugdelijke producten van ze kopen
Ik vraag vrijwel altijd m'n geld terug, of een vervangend produkt.. maar nooit tegoedbonnen.
pi_54847341
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:16 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

[..]

Dude, je vraagt er toch om?!
Ik geef antwoord op je eigen vraag en dan krijg ik zo'n antwoord.
Krijg zelf de vliegende vinketering, vent.
Fout gelezen, sorry !

Maar ik zoek een link naar deze wet ofzo .
pi_54847366
ducktales dvd... hoe zielig.
pi_54847383
Geld terug geven is wettelijk niet verplicht alleen bij kopen op afstand (internet aankopen). Anders volstaat ruilen volgens de wet. Het is service van de winkel als ze namelijk het geld terug geven een tegoedbon mag ook. Het is lullig maar toch is het zo.
pi_54847394
Nou poepoe, heb je ze toch even duidelijk gemaakt dat met jou als klant niet te fucken valt, jaja. Die tien euro lopen ze wel mooi mis, daar heb je ze toch goed tuk hoor!!

All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_54847421
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:30 schreef Ultralaser het volgende:
Geld terug geven is wettelijk niet verplicht alleen bij kopen op afstand (internet aankopen). Anders volstaat ruilen volgens de wet. Het is service van de winkel als ze namelijk het geld terug geven een tegoedbon mag ook. Het is lullig maar toch is het zo.
als er geen geldige reden is om het ding te ruilen, ja. in dit geval zat er gewoon een productiefout in.
pi_54847429
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:26 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Misschien helpt het dat je volgende gewoon heengaat inplaats van mailen ;')
ik kom niet zo vaak in het centrum van Rotterdam, ga er niet speciaal voor heen
pi_54847451
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
Nou poepoe, heb je ze toch even duidelijk gemaakt dat met jou als klant niet te fucken valt, jaja. Die tien euro lopen ze wel mooi mis, daar heb je ze toch goed tuk hoor!!

Tien euro is tien euro, kan je 4 keer naar snackbar voor.
pi_54847455
quote:
Lijkt me sterk dat het alleen bij webwinkels zo is.
pi_54847460
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:29 schreef MahirBurekovic het volgende:
ducktales dvd... hoe zielig.
Mensen zijn zielig, en jij al helemaal.
pi_54847501
Bij de wet is geregelt dat je 1! week hebt om terug te gaan met het product.
Daarna kun je het vergeten. In die eerste week kan het dus ook zijn dat er wel een tegoed bon word gegeven omdat ze niet verplicht zijn je geld terug te geven na 24 uur.
Wees daarom slim en koop via internet, op alle online bestellingen zit een 2 weken niet TEVREDEN geld terug wet. Terwijl in de winkels zit een 1 week NIET GOED geld terug wet. (aangezien deze DVD wel werkt en op zich niet beschikbaar is in het nederlands zou je dus 1 aflevering moeten missen of in het engels kijken, mogen ze ook zeggen dat je een tegoed bon krijgt.)
Dit staat ook op de DVD box zelf.
pi_54847507
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:36 schreef pberends het volgende:

[..]

Mensen zijn zielig, en jij al helemaal.
ja, want ik ben degene die een ducktales-dvd koopt en hem kijkt...
pi_54847516
quote:
Dat geldt als jij als consument je bedenkt ("ik vind de kleur niet mooi" dat soort dingen).
Als het een foutief product is (je rijdt met je net gekochte nieuwe auto bij de dealer weg en de onderkant valt eronder vandaan), dan kun je de koop ontbinden en je volledige aankoopprijs terugkrijgen.
pi_54847562
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:44 schreef MahirBurekovic het volgende:

[..]

ja, want ik ben degene die een ducktales-dvd koopt en hem kijkt...
wat boeit dat nou weer, laat hem lekker
pi_54847592
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:48 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

wat boeit dat nou weer, laat hem lekker
ik laat em toch ook lekker? neemt niet weg dat t triest is. tenzij ie 8 ofzo is, maar dat denk ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')