Kun je eens painten hoe dat eruit ziet?quote:Op maandag 26 november 2007 14:06 schreef pberends het volgende:
Zo, ik heb m'n Ducktales DVD2 (jaja, het leven is een wervelstorm) teruggebracht naar de Free Ruckerd Shop. De laatste aflevering was namelijk in het ENGELS ipv Nederlands. Terwijl de rest van de afleveringen wel Nederlands waren. Productiefout van Disney dus. Bovendien koop je geen Ducktales met de Nederlandse versie, als de DVD-boxen in het Engels al jaren te koop waren.
Maar dat interesseert me geen reet. FRS is als verkoper eindverantwoordelijk. Officieel zou een bedrijf elk product dat ze binnen krijgen moeten controleren.
Zei dat wijf tegen mij: "Je kunt 'm inruilen voor iets anders"
Ik: "Ik wil gewoon m'n geld terug"
Zij: "Dat kan eigenlijk niet"
Ik: "Jullie zijn als verkoper eindverantwoordelijk, bij elk bedrijf kun je je geld terugkrijgen bij een fout product, dat is wettelijk verplicht"
Toen kreeg ik toch nog m'n 10 euro terug. Stelletje fuckfaces. Ik koop echt nooit meer wat bij de Free Ruckerd Shop. Ik betaal met harde euro's, en bij een fout product wil ik ook harde euro's terug. Hans Breukhoven kan de vliegende vinketering krijgen.
Weet iemand trouwens welke wetten er zijn als een winkel je een fout product verkoopt? Waarop kun je altijd op terugvallen, ongeacht de voorwaarden van de winkel zelf?
Wat interesseert mij dat? I don't need fucking anything, anders had ik het al wel gekocht.quote:Op maandag 26 november 2007 14:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat jij zegt:
je kunt je geld volledig terugeisen.
ook kun je accepteren dat je iets anders voor dat bedrag mag uitkiezen
of uiteraard een vervanging van het product.
quote:Op maandag 26 november 2007 14:13 schreef pberends het volgende:
Wat interesseert mij dat? I don't need fucking anything, anders had ik het al wel gekocht.
Geld terugkrijgen moet altijd kunnen.
Dude, je vraagt er toch om?!quote:Weet iemand trouwens welke wetten er zijn als een winkel je een fout product verkoopt? Waarop kun je altijd op terugvallen, ongeacht de voorwaarden van de winkel zelf?
Misschien helpt het dat je volgende gewoon heengaat inplaats van mailen ;')quote:Op maandag 26 november 2007 14:24 schreef ruud_fr het volgende:
ik had een keer een paar dvd's gekocht en toen ik thuis kwam miste er een schijfje van een van de dvd's.
ik mailtje gestuurd, ze gingen het uitzoeken.
na een paar weken niets gehoord te hebben nog maar een mailtje gestuurd, weer uitzoeken.
natuurlijk nog weer niets gehoord, toen een boos mailtje en hebben ze maar tegoedbonnen opgestuurd.
Dan kun je nog meer ondeugdelijke producten van ze kopenquote:Op maandag 26 november 2007 14:24 schreef ruud_fr het volgende:
ik had een keer een paar dvd's gekocht en toen ik thuis kwam miste er een schijfje van een van de dvd's.
ik mailtje gestuurd, ze gingen het uitzoeken.
na een paar weken niets gehoord te hebben nog maar een mailtje gestuurd, weer uitzoeken.
natuurlijk nog weer niets gehoord, toen een boos mailtje en hebben ze maar tegoedbonnen opgestuurd.
Fout gelezen, sorryquote:Op maandag 26 november 2007 14:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Dude, je vraagt er toch om?!
Ik geef antwoord op je eigen vraag en dan krijg ik zo'n antwoord.
Krijg zelf de vliegende vinketering, vent.
als er geen geldige reden is om het ding te ruilen, ja. in dit geval zat er gewoon een productiefout in.quote:Op maandag 26 november 2007 14:30 schreef Ultralaser het volgende:
Geld terug geven is wettelijk niet verplicht alleen bij kopen op afstand (internet aankopen). Anders volstaat ruilen volgens de wet. Het is service van de winkel als ze namelijk het geld terug geven een tegoedbon mag ook. Het is lullig maar toch is het zo.
ik kom niet zo vaak in het centrum van Rotterdam, ga er niet speciaal voor heenquote:Op maandag 26 november 2007 14:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Misschien helpt het dat je volgende gewoon heengaat inplaats van mailen ;')
Tien euro is tien euro, kan je 4 keer naar snackbar voor.quote:Op maandag 26 november 2007 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
Nou poepoe, heb je ze toch even duidelijk gemaakt dat met jou als klant niet te fucken valt, jaja. Die tien euro lopen ze wel mooi mis, daar heb je ze toch goed tuk hoor!!
Lijkt me sterk dat het alleen bij webwinkels zo is.quote:Op maandag 26 november 2007 14:30 schreef Ultralaser het volgende:
Geld terug geven is wettelijk niet verplicht alleen bij kopen op afstand (internet aankopen). Anders volstaat ruilen volgens de wet. Het is service van de winkel als ze namelijk het geld terug geven een tegoedbon mag ook. Het is lullig maar toch is het zo.
Mensen zijn zielig, en jij al helemaal.quote:Op maandag 26 november 2007 14:29 schreef MahirBurekovic het volgende:
ducktales dvd... hoe zielig.
ja, want ik ben degene die een ducktales-dvd koopt en hem kijkt...quote:Op maandag 26 november 2007 14:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Mensen zijn zielig, en jij al helemaal.
Dat geldt als jij als consument je bedenkt ("ik vind de kleur niet mooi" dat soort dingen).quote:Op maandag 26 november 2007 14:30 schreef Ultralaser het volgende:
Geld terug geven is wettelijk niet verplicht alleen bij kopen op afstand (internet aankopen). Anders volstaat ruilen volgens de wet. Het is service van de winkel als ze namelijk het geld terug geven een tegoedbon mag ook. Het is lullig maar toch is het zo.
wat boeit dat nou weer, laat hem lekkerquote:Op maandag 26 november 2007 14:44 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
ja, want ik ben degene die een ducktales-dvd koopt en hem kijkt...
ik laat em toch ook lekker? neemt niet weg dat t triest is. tenzij ie 8 ofzo is, maar dat denk ik niet.quote:Op maandag 26 november 2007 14:48 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat boeit dat nou weer, laat hem lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |