- Goal.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Belgie heeft maar 2 kansen gemaakt en daar 1 van benut. Turkije echter ... en dat kun je niet ontkennen .. was voortdurend bezig bij het Belgische middenveld, met voorzetten , druk en versnelling etc.
Drink niet zoveel bier anders? De Turken hadden het meest balbezit (feit). De Turken waren constant bezig bij het Belgische strafschopgebied (feit). Turken hadden talloze kansen en de Belgen kwamen niet eens aan voetbal , waarbij ze nog echt VIES voetbal speelden (zie overtredingen) en ook nog eens passieloos flutvoetbal. De Turken gaan winst pakken in Belgie. Mark my words.quote:
Iemand vergeet volgens mij de valpartijen van Stijn Stijnen (overtreding zomaar? ). Valpartij van die verdediger die zichzelf naar beneden traptquote:Op woensdag 10 september 2008 22:44 schreef Heero87 het volgende:
[..]
- Goal.
- Knal Vertonghen.
- Sonck schiet op doel in laatste vijf minuten.
- Fellaini's bal van de lijn gehaald.
Dat is gewoon snel uit het hoofd. En dus meer dan twee. Hoeveel hadden de Turken er?
Talloze kansen? Noem eens op dan?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:44 schreef Burakius het volgende:
[..]
Drink niet zoveel bier anders? De Turken hadden het meest balbezit (feit). De Turken waren constant bezig bij het Belgische strafschopgebied (feit). Turken hadden talloze kansen en de Belgen kwamen niet eens aan voetbal , waarbij ze nog echt VIES voetbal speelden (zie overtredingen) en ook nog eens passieloos flutvoetbal. De Turken gaan winst pakken in Belgie. Mark my words.
Jammer dat je niet kunt zien dat de Belgen er totaal niets van bakten en hun paar op den vingers te kunnen tellen kansen goed hebben benut.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:46 schreef Saviola het volgende:
[..]
Talloze kansen? Noem eens op dan?
Wat jij hier opnoemt is: Turken die enthousiast voetballen, veel ballen vooruit pompen (die allemaal makkelijk weggekopt of weggewerkt werden) zonder enige tactische lijn in hun spel, bijgevolg geen enkele grote kans creeëren (de enige grote vond ik die afgekeurde goal, maja telt niet, want was buitenspel) en slechts via een makkelijke penal konden scoren uiteindelijk. Jammer dat jij het niet zo kunt zien
Het meeste balbezit? Turkije speelt toch thuis? Wie moet dan het spel maken? Juist.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:44 schreef Burakius het volgende:
[..]
Drink niet zoveel bier anders? De Turken hadden het meest balbezit (feit). De Turken waren constant bezig bij het Belgische strafschopgebied (feit). Turken hadden talloze kansen en de Belgen kwamen niet eens aan voetbal , waarbij ze nog echt VIES voetbal speelden (zie overtredingen) en ook nog eens passieloos flutvoetbal. De Turken gaan winst pakken in Belgie. Mark my words.
Zijn dat nu je kansen?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Iemand vergeet volgens mij de valpartijen van Stijn Stijnen (overtreding zomaar? ). Valpartij van die verdediger die zichzelf naar beneden trapt. Volop kopkansen via Semih geweest die de keeper maar net pakte etc. etc. Ik kan zo lang doorgaan als ik wil.
Ik ben fervent voorstander van dat het geen ene fuck maakt of je uit speelt of thuis. De bal is in beide stadions rond. En er wordt zo hard geschreeuwt dat het geen ene fuck uitmaakt. Turken spelen gelukkig altijd passievol voetbal. Met het hart. Noem ze op? Ik heb geen fotografisch geheugen, maar de afgekeurde buitenspel goal. De bal die Semih (volgens mij) had , maar dat meneer de Belgische verdediger gras schopt. De voorzet van Arda Turan en Mehmet (geloof ) die bijna in het Belgische doel gingen. Knal van veraf van Caglar. Die wedstrijd komt op footytube binnenkort. Dan praten we verder.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:48 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Het meeste balbezit? Turkije speelt toch thuis? Wie moet dan het spel maken? Juist.
Constant bezig bij het strafschopgebied? Nonsens.
Talloze kansen? Nogmaals: noem ze op. Daar slaag je blijkbaar niet in.
Het ziet diep hé.
Belgie gaat keihard verliezen de volgende keer .. en dan spreek ik je wel verder als je zit te janken.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:49 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Zijn dat nu je kansen?.
Wees blij dat je nog een punt kreeg van de ref, anders had je helemaal niks.
Oké nu weet ik het zeker. Met jou valt niet te praten. Je praat poep.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:49 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Zijn dat nu je kansen?.
Wees blij dat je nog een punt kreeg van de ref, anders had je helemaal niks.
Over dat 2de deel ben ik het 100% met je eens.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kunt zien dat de Belgen er totaal niets van bakten en hun paar op den vingers te kunnen tellen kansen goed hebben benut.
Is een terecht afgekeurde goal tegenwoordig een kans? Want zo kan iedereen kansen creëren. Verder geef je met een beetje goede wil drie kansen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben fervent voorstander van dat het geen ene fuck maakt of je uit speelt of thuis. De bal is in beide stadions rond. En er wordt zo hard geschreeuwt dat het geen ene fuck uitmaakt. Turken spelen gelukkig altijd passievol voetbal. Met het hart. Noem ze op? Ik heb geen fotografisch geheugen, maar de afgekeurde buitenspel goal. De bal die Semih (volgens mij) had , maar dat meneer de Belgische verdediger gras schopt. De voorzet van Arda Turan en Mehmet (geloof ) die bijna in het Belgische doel gingen. Knal van veraf van Caglar. Die wedstrijd komt op footytube binnenkort. Dan praten we verder.
IJzersterk argument.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Oké nu weet ik het zeker. Met jou valt niet te praten. Je praat poep.
Ontkent hier dan iemand dat de Turken drukten, dat ze baas waren? Neen. Er wordt ontkend dat de Turken de Belgen weg speelden en dat ze massa's kansen kregen, zoals jij liet uitschijnen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:56 schreef Burakius het volgende:
ISTANBUL, Turkey: Emre Belezoglu scored on a second-half penalty Wednesday to help Turkey earn a 1-1 draw against Belgium in a World Cup qualifier.
FC Brugge's Wesley Sonck had given the visitors the lead in the 31st minute, heading a free kick past Turkey goalkeeper Volkan Demirel into the top right corner of the net.
That goal was a wake-up call for Turkey, and the European Championship semifinalists went on the attack for the rest of the first half, forcing several good saves from Belgium goalkeeper Stijn Stijnen.
Turkey kept pressing relentlessly in the second half and the equalizer finally came in the 73rd minute, when Emre easily converted a penalty into the bottom right corner after a handball.
Both teams have four points after two games. Armenia, Estonia, Spain and Bosnia-Herzegovina are also in group 5.
http://www.iht.com/articl(...)C-Turkey-Belgium.php
Nee maar ik doel op de discussie tussen jou en Burakius. Jij komt steeds met argumenten die nergens op slaan. En dat komt doordat je kleppen voor je oog hebt, volgens jou had belgie dik moeten winnen met hun dode spel moment kansjes. Laten we eerlijk zijn Belgie heeft niets kunnen presteren.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:54 schreef Heero87 het volgende:
[..]
IJzersterk argument..
Dit zijn dus jouw twee bijdrages in dit topic:
"Habben ze in je ogen gepoept ofzooo ?"
"Oké nu weet ik het zeker. Met jou valt niet te praten. Je praat poep."
En dan valt er met mij niet te praten?.
De Turken waren de baas. Daar ben ik tevree mee. En de Turken kregen wel meer kansen. Any obligations?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:59 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ontkent hier dan iemand dat de Turken drukten, dat ze baas waren? Neen. Er wordt ontkend dat de Turken de Belgen weg speelden en dat ze massa's kansen kregen, zoals jij liet uitschijnen.
Niemand beweert dat hier.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:59 schreef xminator het volgende:
volgens jou had belgie dik moeten winnen
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee maar ik doel op de discussie tussen jou en Burakius. Jij komt steeds met argumenten die nergens op slaan. En dat komt doordat je kleppen voor je oog hebt, volgens jou had belgie dik moeten winnen met hun dode spel moment kansjes. Laten we eerlijk zijn Belgie heeft niets kunnen presteren.
Daar kan ik me wel in vinden ja. Al was het verschil qua kansen miniem.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
De Turken waren de baas. Daar ben ik tevree mee. En de Turken kregen wel meer kansen. Any obligations?
Lol, doet me denken aan de wedstrijd Kroatie - Turkije op het laatste EK, maar toen waren de rollen voor Turkije omgekeerd!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:44 schreef Burakius het volgende:
[..]
Drink niet zoveel bier anders? De Turken hadden het meest balbezit (feit). De Turken waren constant bezig bij het Belgische strafschopgebied (feit). Turken hadden talloze kansen en de Belgen kwamen niet eens aan voetbal , waarbij ze nog echt VIES voetbal speelden (zie overtredingen) en ook nog eens passieloos flutvoetbal.
Any objections?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:01 schreef Burakius het volgende:
Any obligations?
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:58 schreef zarGon het volgende:
Whehehe, Bosna. 7-0. [ afbeelding ].
Dat komt doordat je zei: Belgie had veel kansen en Turkije geen.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:01 schreef Heero87 het volgende:
[..]![]()
.
Waar zeg ik dat België dik had moeten winnen? Ik bestrijd enkel het standpunt dat Turkije dik had moeten winnen. Het één sluit het ander niet uit.
Integendeel, ik vind een gelijkspel een billijk resultaat. En daarbij zei ik wel dat Turkije blij mag zijn met een punt gezien de heel goedkope penalty.
het is laatquote:
Die wedstrijd was Turkije idd de mindere. Maar dat was echt een saaie wedstrijd btw.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:03 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Lol, doet me denken aan de wedstrijd Kroatie - Turkije op het laatste EK, maar toen waren de rollen voor Turkije omgekeerd!
Waar zeg ik dat? Met andere woorden: geef me een quote.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat komt doordat je zei: Belgie had veel kansen en Turkije geen.
ahum?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:44 schreef Heero87 het volgende:
[..]
- Goal.
- Knal Vertonghen.
Dat is gewoon snel uit het hoofd. En dus meer dan twee. Hoeveel hadden de Turken er?
Zeg ik dan dat de Belgen veel kansen hadden, of de Turken geen?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:10 schreef xminator het volgende:
[..]
ahum?
En je moet niet zeggen wat heeft de FIFA tegen ons etc.
Penalty was meer dan terecht.
Je somt en paar kansen op. En zegt dat het snel uit je hoofd komt, hiermee bedoel je dat je veel kansen had.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:44 schreef Heero87 het volgende:
[..]
- Goal.
- Knal Vertonghen.
Klopt inderdaad, toen was het wel een stuk spannender!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
Die wedstrijd was Turkije idd de mindere. Maar dat was echt een saaie wedstrijd btw.
Hahaha bekijk de beelden opnieuw zou ik zeggen. De speler steekt zijn handen gewoon zelf helemaal vooruit.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:12 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat de Belgen veel kansen hadden, of de Turken geen?.
De penalty was trouwens belachelijk. Het was zeker op de hand, maar duidelijk aangeschoten en onvrijwillig. Alsof de speler zijn armen van zo dicht nog kon wegtoveren.
Nee. Door te zeggen "snel uit m'n hoofd" sugereer ik dat ik er mogelijk nog ééntje vergeten ben.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Je somt en paar kansen op. En zegt dat het snel uit je hoofd komt, hiermee bedoel je dat je veel kansen had.
En met hoeveel hadden de Turken er ? suggereer je dat Turkije minder kansen had.
Speelt Guiza?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
Voor mensen die zich vervelen: op TVE is Spanje-Armenië nog te zien. Nog een half uur te spelen.
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:29 schreef Burakius het volgende:
De Turken speelden bij vlagen veel beter en eigenlijk was een Turkse winst dik verdient. De Belgen waren nauwelijks aan de bal en de 1-0 was wel een mooie daar niet van. De Belgen zijn er goed van af gekomen vanavond.
Ik weet het niet helemaal zeker eigenlijk. Hij deed zeker mee in de eerste helft. Maar volgens mij is Alonso voor hem in het veld gekomen.quote:
dit moet één van de meest hilarische zinnen zijn die ik ooit gelezen hebquote:Op woensdag 10 september 2008 22:44 schreef Burakius het volgende:
[..]
De Turken waren constant bezig bij het Belgische strafschopgebied (feit).
Jup hij is er uitgegaanquote:Op woensdag 10 september 2008 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker eigenlijk. Hij deed zeker mee in de eerste helft. Maar volgens mij is Alonso voor hem in het veld gekomen.
Bojan speelt iig ook mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |