Hoeft ook niet, je krijgt het automatisch.quote:Op maandag 26 november 2007 13:21 schreef JortK het volgende:
JeRa is volgens mij niet meer zoveel op Fok!
Klopt, maar ik heb ook nog een verzoek liggen die die toch echt handmatig moet doenquote:Op maandag 26 november 2007 13:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je krijgt het automatisch.
Ook gewoon pm-en. Wel met een ander onderwerp.quote:Op maandag 26 november 2007 13:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb ook nog een verzoek liggen die die toch echt handmatig moet doen
Heb ik al gedaan... een week geledenquote:Op maandag 26 november 2007 13:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ook gewoon pm-en. Wel met een ander onderwerp.
Ik heb ook al zitten luisteren....quote:Op maandag 26 november 2007 13:58 schreef Frutsel het volgende:
goverdomme..
ik wil die 36.400 euro van Q music winnen
Als ik je meehelp delen we danquote:Op maandag 26 november 2007 13:58 schreef Frutsel het volgende:
goverdomme..
Als ik dan de eindejaarsloterij jackpot winquote:Op maandag 26 november 2007 13:58 schreef Frutsel het volgende:
goverdomme..
Tuurlijk, als ik er doorheen komquote:
dat gun ik jou dan ook welquote:Op maandag 26 november 2007 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik dan de eindejaarsloterij jackpot win
Ik vertrouw je niet... want als we winnen edit je je post, aangezien je mod bentquote:Op maandag 26 november 2007 14:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tuurlijk, als ik er doorheen kom![]()
Linkje naar het geluid staat hier --> Q-music, HET geluid van duizenden euro's
Wat een vertrouwenquote:Op maandag 26 november 2007 14:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik vertrouw je niet... want als we winnen edit je je post, aangezien je mod bent
ik luister niet naar Q music, dat scheeltquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 26 november 2007 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik luister niet naar Q music, dat scheelt
quote:Op maandag 26 november 2007 14:16 schreef MPG het volgende:
Poffertjes bakken was groot succes. Weer wat actieve leden geworven ook![]()
goed puntquote:Op maandag 26 november 2007 14:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik vertrouw je niet... want als we winnen edit je je post, aangezien je mod bent
Parenclubquote:Op maandag 26 november 2007 14:16 schreef MPG het volgende:
Poffertjes bakken was groot succes. Weer wat actieve leden geworven ook![]()
Ik ook niet, maar daarom kan je wel meedoenquote:Op maandag 26 november 2007 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik luister niet naar Q music, dat scheelt
totdat het gepost wordquote:Op maandag 26 november 2007 13:12 schreef Muck het volgende:
[..]
waarop?
je kunt hem zelf toch ook even PM'en?
Lollerzquote:
klonenquote:Op maandag 26 november 2007 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lollerz
Wie heeft er nu weer een kutclown gemaakt?
Zorg eerst maar eens voor een mijterquote:Op maandag 26 november 2007 14:31 schreef Pheno het volgende:
Lol, niet eens
Pinguins gaan de wereld overnemen! Met kerstmuts !
Er zijn andere redenenquote:Op maandag 26 november 2007 15:06 schreef Pheno het volgende:
Nee, slecht gebakken software kun je niet met een MySQL update oplossen.
dat is meestal schroef aandraaienquote:Op maandag 26 november 2007 15:34 schreef eer-ik het volgende:
pfff, 't moet effe 85 euro kosten om een scharniertje in m'n laptop vast te zetten
quote:Op maandag 26 november 2007 15:34 schreef eer-ik het volgende:
pfff, 't moet effe 85 euro kosten om een scharniertje in m'n laptop vast te zetten
Ik doe het voor de helftquote:Op maandag 26 november 2007 15:34 schreef eer-ik het volgende:
Weet niet of je deze uit elkaar krijgt.quote:
Je hebt zelf geen schroevendraaier?quote:Op maandag 26 november 2007 15:34 schreef eer-ik het volgende:
pfff, 't moet effe 85 euro kosten om een scharniertje in m'n laptop vast te zetten [afbeelding]
't is een mac.quote:Op maandag 26 november 2007 16:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt zelf geen schroevendraaier?
Wie is dan de kloon (niet van jou dus erik, de meeste weet ik welquote:Op maandag 26 november 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zelfde als dat Bierik het originele account is
Lijm?quote:Op maandag 26 november 2007 16:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is een mac.
Die werkt niet met schroeven.
Hoe zit die dan dicht?quote:Op maandag 26 november 2007 16:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is een mac.
Die werkt niet met schroeven.
Pauzequote:Op maandag 26 november 2007 16:28 schreef Sebasser het volgende:
Wow, zat er zoveel tijd tussen dat ik een post lees en wat doe en vervolgens een reactie wou posten.
Blijkbaar ben ik druk bezig.
Tijd voor pauze.
Da benne doodgewone torx schroevenquote:Op maandag 26 november 2007 16:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ook niet
Allemaal van die minuscule, ingewikkelde soort van inbus dingetjes.
Torxquote:Op maandag 26 november 2007 16:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ook niet
Allemaal van die minuscule, ingewikkelde soort van inbus dingetjes.
Die heb ik nietquote:Op maandag 26 november 2007 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Da benne doodgewone torx schroeven![]()
Niks vreemds an. Gewoon een torx schroevendraaiert pakken en losschroeven
GMTAquote:Op maandag 26 november 2007 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof iedereen die standaard in de gereedschapskist heeft liggen...quote:Op maandag 26 november 2007 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
Ik niet iig.quote:Op maandag 26 november 2007 16:40 schreef OA het volgende:
[..]
Alsof iedereen die standaard in de gereedschapskist heeft liggen...
Ik heb helemaal geen gereedschapskist, maar wel een setje Torxquote:Op maandag 26 november 2007 16:40 schreef OA het volgende:
[..]
Alsof iedereen die standaard in de gereedschapskist heeft liggen...
k nietquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 16:55 schreef eer-ik het volgende:
Mijn auto heeft wel torque
torquequote:Op maandag 26 november 2007 16:58 schreef Aarti het volgende:
wattes?
quote:Op maandag 26 november 2007 17:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Technisch koffie topic
TKC lijkt me een mooi planquote:Op maandag 26 november 2007 17:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Technisch koffie topic
Alles goed hier? Heb ik iets gemist?quote:
Mijn auto heeft geen kosten voo rmijquote:Op maandag 26 november 2007 16:55 schreef eer-ik het volgende:
Mijn auto heeft wel torque
ja, waar was je al de tijd?!quote:Op maandag 26 november 2007 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alles goed hier? Heb ik iets gemist?Vroeger deden we nog wel s aan samenvattingen in de KSC
Dat is ook fijn.quote:Op maandag 26 november 2007 18:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn auto heeft geen kosten voo rmij
ik heb niet eens een autoquote:Op maandag 26 november 2007 18:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is ook fijn.
Mijne niet veel.
zowel kosten als torque
Uitslapen, buitenspelen, andere auto regelen (ik heb nu een Daihatsu maar ik ben bang dat de koppakking lek is), vakantie vieren, TV kijken, gitaar spelen, werk zoeken.quote:
risottoquote:Op maandag 26 november 2007 18:53 schreef Pheno het volgende:
En nu afwassen, anders heb ik straks geen zin meer. EN is de risotto aan de pan gekoekt...
en je hebt mij niet eens gemist?quote:Op maandag 26 november 2007 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Uitslapen, buitenspelen, andere auto regelen (ik heb nu een Daihatsu maar ik ben bang dat de koppakking lek is), vakantie vieren, TV kijken, gitaar spelen, werk zoeken.
Houden zo. Als je eenmaal verslaafd bent kom je er niet meer van af.quote:
koppakking kan je zelf vervangenquote:Op maandag 26 november 2007 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Uitslapen, buitenspelen, andere auto regelen (ik heb nu een Daihatsu maar ik ben bang dat de koppakking lek is), vakantie vieren, TV kijken, gitaar spelen, werk zoeken.
Natuurlijk lieverd. Ik kwam ook af en toe hallo zeggen maar dan was jij er nietquote:
maar ik vind auto's wel leukquote:Op maandag 26 november 2007 18:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Houden zo. Als je eenmaal verslaafd bent kom je er niet meer van af.
fietsen is ook wel chillquote:Op maandag 26 november 2007 18:58 schreef Muck het volgende:
[..]
maar ik vind auto's wel leuk
maar ik doe toch alles met mijn oude barrel
laat ook maarquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 18:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Natuurlijk lieverd. Ik kwam ook af en toe hallo zeggen maar dan was jij er niet
mijn fiets is al ouder dan de gemiddelde PUB-posterquote:Op maandag 26 november 2007 19:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
fietsen is ook wel chill
Ik rij bijna nooit meer
Maar ik ga 'm niet wegdoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |