Ze gaat jou heul niet bellenquote:
marC is heul nie online en rikkie zegt niksquote:Op maandag 26 november 2007 11:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja.. en jij zit al een tijdje op msn met mark en eer-ik
haal mij eens van block af
quote:
quote:
Ah dus je bent er wel en ik zie je niet, dus ben ik geblockedquote:Op maandag 26 november 2007 11:55 schreef Muck het volgende:
[..]
marC is heul nie online en rikkie zegt niks
Door een telefoontje?quote:
krijg ik dan geen ruzie met zjee zjee?
quote:Op maandag 26 november 2007 11:56 schreef MPG het volgende:
Ik ga eens even een tijdje wat nuttigs doen...
Poffertjes bakken voor hongerige studentenen uitleg geven over hoe de onderwijsinspraak op onze faculteit in elkaar zit
ik ben er wel en i kzie jou wel gewoonquote:Op maandag 26 november 2007 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah dus je bent er wel en ik zie je niet, dus ben ik geblocked![]()
whehehehequote:[..]
Door een telefoontje?
Als dat al niet meer zou mogen
doe ik nooit!quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 11:56 schreef MPG het volgende:
Ik ga eens even een tijdje wat nuttigs doen...
Poffertjes bakken voor hongerige studentenen uitleg geven over hoe de onderwijsinspraak op onze faculteit in elkaar zit
quote:
hehehe ik heb geen msn, maar ebuddy...quote:
telefoonsexquote:whehehehe
niet door dit telefoontje
Want?quote:Op maandag 26 november 2007 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wees gerust, over een maand ben je van me af
da week tochquote:Op maandag 26 november 2007 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehehe ik heb geen msn, maar ebuddy...
kan dus niet in offline modus
[..]
quote:telefoonsex
Als ik een nieuwe baan vind/krijg/heb , denk ik niet dat ik overdag nog op fok/msn ben idd...quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 12:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe baan vind/krijg/heb , denk ik niet dat ik overdag nog op fok/msn ben idd...
en aangezien ik er 's avonds ook al nauwelijks ben
wij ook van jouquote:Op maandag 26 november 2007 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
bek houwe
quote:Op maandag 26 november 2007 12:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe baan vind/krijg/heb , denk ik niet dat ik overdag nog op fok/msn ben idd...
en aangezien ik er 's avonds ook al nauwelijks ben [afbeelding]
Hoi Ph.quote:
in elk geval nog kooler dan hyvesquote:Op maandag 26 november 2007 12:32 schreef indahnesia.com het volgende:
@Fruts; op MSN zijn is trouwens toch al net koooll.. dus dat maakt dan weer niet uit
't is nog niet echt top idd.quote:Op maandag 26 november 2007 12:42 schreef buzzer het volgende:
Het laden van de topics gaat echt dramatisch..
Ik heb mijn bureau maar eens lekker opgeruimd, en een stuk of 50 mailtjes geprint.
Ik heb nog wel even wat te doen..
Hoe was TG?quote:
ik hoop dat het ooit nog eens gaat werkenquote:Op maandag 26 november 2007 12:42 schreef buzzer het volgende:
Het laden van de topics gaat echt dramatisch..
Ik heb mijn bureau maar eens lekker opgeruimd, en een stuk of 50 mailtjes geprint.
Ik heb nog wel even wat te doen..
die kun je opvragen bij jeraquote:Op maandag 26 november 2007 12:54 schreef Friday12 het volgende:
waar vind ik deze statestieken [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #152
of is dat alleen voor modjes enz
waarop?quote:
Hoeft ook niet, je krijgt het automatisch.quote:Op maandag 26 november 2007 13:21 schreef JortK het volgende:
JeRa is volgens mij niet meer zoveel op Fok!
Klopt, maar ik heb ook nog een verzoek liggen die die toch echt handmatig moet doenquote:Op maandag 26 november 2007 13:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je krijgt het automatisch.
Ook gewoon pm-en. Wel met een ander onderwerp.quote:Op maandag 26 november 2007 13:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb ook nog een verzoek liggen die die toch echt handmatig moet doen
Heb ik al gedaan... een week geledenquote:Op maandag 26 november 2007 13:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ook gewoon pm-en. Wel met een ander onderwerp.
Ik heb ook al zitten luisteren....quote:Op maandag 26 november 2007 13:58 schreef Frutsel het volgende:
goverdomme..
ik wil die 36.400 euro van Q music winnen
Als ik je meehelp delen we danquote:Op maandag 26 november 2007 13:58 schreef Frutsel het volgende:
goverdomme..
Als ik dan de eindejaarsloterij jackpot winquote:Op maandag 26 november 2007 13:58 schreef Frutsel het volgende:
goverdomme..
Tuurlijk, als ik er doorheen komquote:
dat gun ik jou dan ook welquote:Op maandag 26 november 2007 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik dan de eindejaarsloterij jackpot win
Ik vertrouw je niet... want als we winnen edit je je post, aangezien je mod bentquote:Op maandag 26 november 2007 14:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tuurlijk, als ik er doorheen kom![]()
Linkje naar het geluid staat hier --> Q-music, HET geluid van duizenden euro's
Wat een vertrouwenquote:Op maandag 26 november 2007 14:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik vertrouw je niet... want als we winnen edit je je post, aangezien je mod bent
ik luister niet naar Q music, dat scheeltquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 26 november 2007 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik luister niet naar Q music, dat scheelt
quote:Op maandag 26 november 2007 14:16 schreef MPG het volgende:
Poffertjes bakken was groot succes. Weer wat actieve leden geworven ook![]()
goed puntquote:Op maandag 26 november 2007 14:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik vertrouw je niet... want als we winnen edit je je post, aangezien je mod bent
Parenclubquote:Op maandag 26 november 2007 14:16 schreef MPG het volgende:
Poffertjes bakken was groot succes. Weer wat actieve leden geworven ook![]()
Ik ook niet, maar daarom kan je wel meedoenquote:Op maandag 26 november 2007 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik luister niet naar Q music, dat scheelt
totdat het gepost wordquote:Op maandag 26 november 2007 13:12 schreef Muck het volgende:
[..]
waarop?
je kunt hem zelf toch ook even PM'en?
Lollerzquote:
klonenquote:Op maandag 26 november 2007 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lollerz
Wie heeft er nu weer een kutclown gemaakt?
Zorg eerst maar eens voor een mijterquote:Op maandag 26 november 2007 14:31 schreef Pheno het volgende:
Lol, niet eens
Pinguins gaan de wereld overnemen! Met kerstmuts !
Er zijn andere redenenquote:Op maandag 26 november 2007 15:06 schreef Pheno het volgende:
Nee, slecht gebakken software kun je niet met een MySQL update oplossen.
dat is meestal schroef aandraaienquote:Op maandag 26 november 2007 15:34 schreef eer-ik het volgende:
pfff, 't moet effe 85 euro kosten om een scharniertje in m'n laptop vast te zetten
quote:Op maandag 26 november 2007 15:34 schreef eer-ik het volgende:
pfff, 't moet effe 85 euro kosten om een scharniertje in m'n laptop vast te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |