Ik denk niet dat dat laatste gaat komen.quote:Op zondag 25 november 2007 21:06 schreef Ladidadida het volgende:
Kutpoll
Iig, Viswijfje, wanneer ga je jezelf nou eens onthullen? Het wordt nu echt tijd..
quote:Op zondag 25 november 2007 21:06 schreef Ladidadida het volgende:
Kutpoll
Iig, Viswijfje, wanneer ga je jezelf nou eens onthullen? Het wordt nu echt tijd..
quote:Op zondag 25 november 2007 21:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat laatste gaat komen.
FOTO NUquote:Op zondag 25 november 2007 21:10 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
doe t zelf maar ik heb respect voor me lijf!
![]()
heb je al over me prijs gehoord trouwes?
Buitenlands Fruit?quote:Op zondag 25 november 2007 21:10 schreef remlof het volgende:
Over welke van de vele "geheime" fora heeft TS het?
die waar jullie het over de interviews hebben! en goede en slechte dingen van de users opschrijven net als in de mentormap!quote:Op zondag 25 november 2007 21:10 schreef remlof het volgende:
Ze wil in het forum waar over haar gepraat wordt.quote:Op zondag 25 november 2007 21:10 schreef remlof het volgende:
Daar krijg je een hoop rood van.quote:Op zondag 25 november 2007 21:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Teveel blauw hier, kras op.
LOLLEROMFG!!@!@#!13quote:
Waar is dat??quote:Op zondag 25 november 2007 21:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Viswijfje mag mod worden in [ZWA]
veel meer dan dat zul je toch niet worden in het dagelijks leven, opkrassen Ladiquote:Op zondag 25 november 2007 21:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Waar is dat??
ik hoef niet perse mod te zij hoor dat is vet veel werk, maar gewoon assistente van huhu of secetaresse voor Yvone of gewoon voor gezelig te kletsen met de mods enzo!! virtuele koffievrouw
Kijk... dat horen we graag!quote:Op zondag 25 november 2007 21:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Waar is dat??
ik hoef niet perse mod te zij hoor dat is vet veel werk, maar gewoon assistente van huhu of secetaresse voor Yvone of gewoon voor gezelig te kletsen met de mods enzo!! virtuele koffievrouw
daar wordt met kanker, de Armeense Genocide, de Holocaust en negers gespot.quote:
/b/?quote:Op zondag 25 november 2007 21:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
daar wordt met kanker, de Armeense Genocide, de Holocaust en negers gespot.
[ZWA]quote:
Foute redenering.quote:
4chan + cp = 12chanquote:Op zondag 25 november 2007 21:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Foute redenering.
[zwa]+ 12chan = lulz
doet ze het ook nogquote:Op zondag 25 november 2007 21:25 schreef Bob-B het volgende:
viswijfje, als je in geheime fora wilt moet je me ff pm'en
quote:Sun 25 November 2007 21:31u door Viswijfje
ik geloof je niet want jij was vanacht die lul op de chat toch?
maar hoe kom ik er op dan?
X
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whaha jij hebt al een kleurtje!! anders doe ik een wedstrijdje met jou en wie wint moet ruilen van kleurtje!quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 21:37 schreef Bob-B het volgende:
[..]
doet ze het ook nog
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HUFTER!!!
DOE IS NIET ZO FLAUW MAN ZAK!!!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
Haha, sorry, maar dat is niet waarquote:Op zondag 25 november 2007 21:09 schreef MASD het volgende:
ladidadida is viswijfjevalt ook niet op dat jullie altijd op dezelfde tijden online zijn... aandachtshoeren
ik ben het voor een keertje eensquote:Op zondag 25 november 2007 21:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, sorry, maar dat is niet waar
welquote:Op zondag 25 november 2007 21:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, sorry, maar dat is niet waar
pwntquote:Op zondag 25 november 2007 21:40 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
HUFTER!!!
DOE IS NIET ZO FLAUW MAN ZAK!!!
quote:Op zondag 25 november 2007 21:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan ik me nog inschrijven? oO<
Echt niet. Man, ik zou de hele freaking dag bezig zijn met in- en uitloggenquote:
Nietes!quote:Op zondag 25 november 2007 22:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij hebt al een kleurtje oO<
Snel, maak haar bruin/paars/geel/groen/blauw/rood/roze/zwart/wit (doorhalen wat niet van toepassing is).quote:
Effe regelenquote:Op zondag 25 november 2007 22:07 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Snel, maak haar bruin/paars/geel/groen/blauw/rood/roze/zwart/wit (doorhalen wat niet van toepassing is).
oooh, roze!quote:Op zondag 25 november 2007 22:07 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Snel, maak haar bruin/paars/geel/groen/blauw/rood/roze/zwart/wit (doorhalen wat niet van toepassing is).
Weet eigenlijk niet of Shmoopy dat wel leuk vindt...quote:
jawel!quote:Op zondag 25 november 2007 22:15 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of Shmoopy dat wel leuk vindt...
Past dat wel bij je avatar, trouwens?
Dat lijkt mij ook wel watquote:
is wel hippy-stylequote:Op zondag 25 november 2007 22:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel wat
Rood-blauw knipperend.quote:Op zondag 25 november 2007 22:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel wat
Homo.quote:
quote:
.quote:
Maar van sex heb je kennelijk helaas nog niet veel kaas gegeten.quote:Op maandag 26 november 2007 16:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
.
Aaah
Toch nog iemand die achter mij staat
Mijn blauw is mooier.quote:Op maandag 26 november 2007 16:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
.
Aaah
Toch nog iemand die achter mij staat
quote:Op maandag 26 november 2007 16:23 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Maar van sex heb je kennelijk helaas nog niet veel kaas gegeten.
Nou nou ik heb lekker 2 kleuren blauwquote:
Dan speel ik wel voor oude fiets.quote:Op maandag 26 november 2007 16:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]!
Teach me, want op een jonge fiets ..![]()
quote:Op maandag 26 november 2007 16:47 schreef Paramnesia het volgende:
Ik wil wel knokken met Paultjuhhh voor een kleurtje.
Bloedrood en hersengrijs?quote:Op maandag 26 november 2007 17:55 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ik knal je hoofd er af voor een kleurtje
Daar zijn ook dingen voor op de marktquote:Op maandag 26 november 2007 16:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dan speel ik wel voor oude fiets.Maar om te beginnen is het handig als jij achter mij staat, en ik niet achter jou.
Wat jij lekker vindt joh.quote:Op maandag 26 november 2007 19:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar zijn ook dingen voor op de markt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar krijgt menig man ook een kleurtje van
Waarom heb je geen FP tagje?quote:Op maandag 26 november 2007 16:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nou nou ik heb lekker 2 kleuren blauwop de FP (
) heb ik lekker lichtblauw
![]()
Ja, zo ben ikquote:Op maandag 26 november 2007 21:46 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
remlof! Je hebt voorspellende gaven!![]()
Ik doe het niet voor het tagjequote:
Ja en ik heb net een blauwtje gelopen...quote:Op maandag 26 november 2007 22:15 schreef Het_hupt het volgende:
veel blauw in dit topique
quote:Op maandag 26 november 2007 22:21 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ja en ik heb net een blauwtje gelopen...![]()
![]()
Da's mijn schuld: ik hoor hier niet.quote:Op maandag 26 november 2007 22:15 schreef Het_hupt het volgende:
veel blauw in dit topique
Loopt de slowchat achter de schermen niet?quote:Op maandag 26 november 2007 22:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Da's mijn schuld: ik hoor hier niet.
Sneller dan de meeste ONZslowchatsquote:Op maandag 26 november 2007 22:30 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Loopt de slowchat achter de schermen niet?
quote:Op maandag 26 november 2007 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Sneller dan de meeste ONZslowchats
Net je FoBo gechecked, blijvuh!quote:Op maandag 26 november 2007 22:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Da's mijn schuld: ik hoor hier niet.
Posts in niet openbare fora tellen niet mee in de lijstjes van JeRaquote:Op maandag 26 november 2007 22:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ja, nu weet ik waarom yvonne 2de overall staat.
wtf?quote:Op maandag 26 november 2007 22:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Posts in niet openbare fora tellen niet mee in de lijstjes van JeRa
Ik zou het eerlijk waar niet weten.quote:Op maandag 26 november 2007 22:30 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Loopt de slowchat achter de schermen niet?
Het is toch niet mijn schuld dat je er niet meer post?quote:Op maandag 26 november 2007 22:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk waar niet weten.
Dat was zij toch of heb ik het fout?quote:Op maandag 26 november 2007 22:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is toch niet mijn schuld dat je er niet meer post?
idd, bagger van de zuiverste MODderquote:
Wat het zegtquote:Op maandag 26 november 2007 23:08 schreef Tmaatje het volgende:
Euh, daar was Feedback toch voor ???
Die in OFF is echt niet meer norm... ow wacht, daar kun je niet bij!quote:Op maandag 26 november 2007 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
BeF gaat juist als een rázende!quote:Op maandag 26 november 2007 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
meermin manquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:21 schreef MouzurX het volgende:
wie wordt de man van viswijfje????
heb ik weer gemist
je sigquote:
Opdracht 1 : Wat heeft de constante van Archimedes met Paul Allen gemeen?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:31 schreef JortK het volgende:
En de eerste opdracht is ?
Hoe hoe doe eens kijken naar de TS .... Viswijfje als MOD ???quote:Op woensdag 28 november 2007 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Is dit het topic om kenbaar te maken dat je graag mod wil worden ofzo? Sad.
Ik zeg toch: kenbaar maken graag mod te willen worden?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:37 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hoe hoe doe eens kijken naar de TS .... Viswijfje als MOD ???![]()
Je zat ook bij de verkeerde subsitequote:Op woensdag 28 november 2007 23:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Niets aan hoor achter de schermen
hehehequote:Op woensdag 28 november 2007 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zeg toch: kenbaar maken graag mod te willen worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |