Echt niet. Man, ik zou de hele freaking dag bezig zijn met in- en uitloggenquote:
Nietes!quote:Op zondag 25 november 2007 22:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij hebt al een kleurtje oO<
Snel, maak haar bruin/paars/geel/groen/blauw/rood/roze/zwart/wit (doorhalen wat niet van toepassing is).quote:
Effe regelenquote:Op zondag 25 november 2007 22:07 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Snel, maak haar bruin/paars/geel/groen/blauw/rood/roze/zwart/wit (doorhalen wat niet van toepassing is).
oooh, roze!quote:Op zondag 25 november 2007 22:07 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Snel, maak haar bruin/paars/geel/groen/blauw/rood/roze/zwart/wit (doorhalen wat niet van toepassing is).
Weet eigenlijk niet of Shmoopy dat wel leuk vindt...quote:
jawel!quote:Op zondag 25 november 2007 22:15 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of Shmoopy dat wel leuk vindt...
Past dat wel bij je avatar, trouwens?
Dat lijkt mij ook wel watquote:
is wel hippy-stylequote:Op zondag 25 november 2007 22:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel wat
Rood-blauw knipperend.quote:Op zondag 25 november 2007 22:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel wat
Homo.quote:
quote:
.quote:
Maar van sex heb je kennelijk helaas nog niet veel kaas gegeten.quote:Op maandag 26 november 2007 16:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
.
Aaah
Toch nog iemand die achter mij staat
Mijn blauw is mooier.quote:Op maandag 26 november 2007 16:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
.
Aaah
Toch nog iemand die achter mij staat
quote:Op maandag 26 november 2007 16:23 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Maar van sex heb je kennelijk helaas nog niet veel kaas gegeten.
Nou nou ik heb lekker 2 kleuren blauwquote:
Dan speel ik wel voor oude fiets.quote:Op maandag 26 november 2007 16:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]!
Teach me, want op een jonge fiets ..![]()
quote:Op maandag 26 november 2007 16:47 schreef Paramnesia het volgende:
Ik wil wel knokken met Paultjuhhh voor een kleurtje.
Bloedrood en hersengrijs?quote:Op maandag 26 november 2007 17:55 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ik knal je hoofd er af voor een kleurtje
Daar zijn ook dingen voor op de marktquote:Op maandag 26 november 2007 16:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dan speel ik wel voor oude fiets.Maar om te beginnen is het handig als jij achter mij staat, en ik niet achter jou.
Wat jij lekker vindt joh.quote:Op maandag 26 november 2007 19:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar zijn ook dingen voor op de markt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar krijgt menig man ook een kleurtje van
Waarom heb je geen FP tagje?quote:Op maandag 26 november 2007 16:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nou nou ik heb lekker 2 kleuren blauwop de FP (
) heb ik lekker lichtblauw
![]()
Ja, zo ben ikquote:Op maandag 26 november 2007 21:46 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
remlof! Je hebt voorspellende gaven!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |