Ik denk niet dat dat laatste gaat komen.quote:Op zondag 25 november 2007 21:06 schreef Ladidadida het volgende:
Kutpoll
Iig, Viswijfje, wanneer ga je jezelf nou eens onthullen? Het wordt nu echt tijd..
quote:Op zondag 25 november 2007 21:06 schreef Ladidadida het volgende:
Kutpoll
Iig, Viswijfje, wanneer ga je jezelf nou eens onthullen? Het wordt nu echt tijd..
quote:Op zondag 25 november 2007 21:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat laatste gaat komen.
FOTO NUquote:Op zondag 25 november 2007 21:10 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
doe t zelf maar ik heb respect voor me lijf!
![]()
heb je al over me prijs gehoord trouwes?
Buitenlands Fruit?quote:Op zondag 25 november 2007 21:10 schreef remlof het volgende:
Over welke van de vele "geheime" fora heeft TS het?
die waar jullie het over de interviews hebben! en goede en slechte dingen van de users opschrijven net als in de mentormap!quote:Op zondag 25 november 2007 21:10 schreef remlof het volgende:
Ze wil in het forum waar over haar gepraat wordt.quote:Op zondag 25 november 2007 21:10 schreef remlof het volgende:
Daar krijg je een hoop rood van.quote:Op zondag 25 november 2007 21:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Teveel blauw hier, kras op.
LOLLEROMFG!!@!@#!13quote:
Waar is dat??quote:Op zondag 25 november 2007 21:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Viswijfje mag mod worden in [ZWA]
veel meer dan dat zul je toch niet worden in het dagelijks leven, opkrassen Ladiquote:Op zondag 25 november 2007 21:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Waar is dat??
ik hoef niet perse mod te zij hoor dat is vet veel werk, maar gewoon assistente van huhu of secetaresse voor Yvone of gewoon voor gezelig te kletsen met de mods enzo!! virtuele koffievrouw
Kijk... dat horen we graag!quote:Op zondag 25 november 2007 21:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Waar is dat??
ik hoef niet perse mod te zij hoor dat is vet veel werk, maar gewoon assistente van huhu of secetaresse voor Yvone of gewoon voor gezelig te kletsen met de mods enzo!! virtuele koffievrouw
daar wordt met kanker, de Armeense Genocide, de Holocaust en negers gespot.quote:
/b/?quote:Op zondag 25 november 2007 21:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
daar wordt met kanker, de Armeense Genocide, de Holocaust en negers gespot.
[ZWA]quote:
Foute redenering.quote:
4chan + cp = 12chanquote:Op zondag 25 november 2007 21:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Foute redenering.
[zwa]+ 12chan = lulz
doet ze het ook nogquote:Op zondag 25 november 2007 21:25 schreef Bob-B het volgende:
viswijfje, als je in geheime fora wilt moet je me ff pm'en
quote:Sun 25 November 2007 21:31u door Viswijfje
ik geloof je niet want jij was vanacht die lul op de chat toch?
maar hoe kom ik er op dan?
X
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whaha jij hebt al een kleurtje!! anders doe ik een wedstrijdje met jou en wie wint moet ruilen van kleurtje!quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 21:37 schreef Bob-B het volgende:
[..]
doet ze het ook nog
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HUFTER!!!
DOE IS NIET ZO FLAUW MAN ZAK!!!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
Haha, sorry, maar dat is niet waarquote:Op zondag 25 november 2007 21:09 schreef MASD het volgende:
ladidadida is viswijfjevalt ook niet op dat jullie altijd op dezelfde tijden online zijn... aandachtshoeren
ik ben het voor een keertje eensquote:Op zondag 25 november 2007 21:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, sorry, maar dat is niet waar
welquote:Op zondag 25 november 2007 21:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, sorry, maar dat is niet waar
pwntquote:Op zondag 25 november 2007 21:40 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
HUFTER!!!
DOE IS NIET ZO FLAUW MAN ZAK!!!
quote:Op zondag 25 november 2007 21:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan ik me nog inschrijven? oO<
|