jij bent zo brechtjequote:
quote:
ahquote:
quote:
zelfs ik kan het zienquote:Op zondag 25 november 2007 20:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik kan dat niet zien!!! wat is dat??
Als je nou niet steeds weg bent op MSN, dan zou ik 't kunnen vertellen.quote:Op zondag 25 november 2007 20:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Een pagina waar staat wat jij allemaal intypt op FOK!quote:Op zondag 25 november 2007 20:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Lees één van mijn laatste posts eens in dat topic. Daar kun jij iets in regelen.quote:Op zondag 25 november 2007 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ah![]()
Hoe kan het ook anders![]()
Ik kon het zien, maar ben uit de crewquote:Op zondag 25 november 2007 20:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wil je met mij trouwenquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Fiets doet het bannergedoe.
Ik wil best namens Fiets en mij zeggen dat we het jammer vinden, maar dat de pit er een beetje uit is. Wat de winnaard betreft; gelijk spel. Jullie verwennerijen waren erg vleiend en leuk. Ik wil ook best zeggen dat ik viel voor het surfen en dat Fiets liever toekeek naar op het ijs dansende beauties en nerd. We hebben in ieder geval erg veel lol gehad in het beoordelen en zonder dit hadden Fiets en ik elkaar nooit zo goed leren kennenMASD en ik trouwens ook niet. Bij deze bedankt voor jullie inzet (tot op zekere hoogte
)
Ik wou al met dr trouwen n00b.quote:
nigga, ze wil die neppe zooi niet. Met je 100 karaats glas. GATFOH!quote:
bling, bling weetsquote:Op zondag 25 november 2007 22:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
nigga, ze wil die neppe zooi niet. Met je 100 karaats glas. GATFOH!
Glas?quote:Op zondag 25 november 2007 22:23 schreef Paramnesia het volgende:
nigga, ze wil die neppe zooi niet. Met je 100 karaats glas. GATFOH!
Hoe kun je dat zeggen sinds ik gisteravond mijn kroonjuwelen in je mond had. (No homo).quote:Op zondag 25 november 2007 23:50 schreef MASD het volgende:
jullie weten duidelijk niks van juwelen af
jij hebt anders ook mijn goudstaaf grondig met jouw mond geänaliseerd. (no homo)quote:Op maandag 26 november 2007 12:57 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hoe kun je dat zeggen sinds ik gisteravond mijn kroonjuwelen in je mond had. (No homo).
Wat ben je kjoet als je stoer probeert te doenquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat ben je kjoet als je stoer probeert te doen
Moet ik iedereen die ik cute vind ontmaagden?quote:
Is dit een rethorische vraag?quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Moet ik iedereen die ik cute vind ontmaagden?
Behalve als ze al niet meer maagd zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:49 schreef Ladidadida het volgende:
Moet ik iedereen die ik cute vind ontmaagden? [afbeelding]
Ok, dat is waar.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Behalve als ze al niet meer maagd zijn
Wie zegt dat WurM dat nog is en wie zegt dat ik dat niet meer ben?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:14 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ok, dat is waar.
Maar alleen als ladi kan bewijzen dat ze geen maagd meer zijn. Wurm is dat nog klaarblijkelijk en ik gun hem ladidadidaliedade
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Kamelenteenharentrollensnottengrottenputrendieren
Ik ben 20 dus eeeh.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wauw ik heb het één ander gemist
Mas, volgens mij moet jij achttien zijn om te trouwen, het was volgens mij zoiets geks
Ga eens lezen n00b.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:57 schreef Liquidootje het volgende:
Wie had er trouwens nog gewonnen?
no homo op die avatar van je trouwens.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:00 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ben zere wonden open aan het trekken, laat me.
Ik ben ghetto nigga, daarom dat ik het zegquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:03 schreef Liquidootje het volgende:
Voor iemand die no homo is, snij je het onderwerp wel vaak aan zeg.
Wat ben je kjoet als je stoer probeert te doen!quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik ben ghetto nigga, daarom dat ik het zeg
Laat het maar bij WurM.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat ben je kjoet als je stoer probeert te doen!
Je disst mequote:
Ja maarquote:
Nee hoor, zou vereerd zijn.quote:
Hier valt natuurlijk wel wat aan te doen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar
- ik ben niet zwanger (van jou)
- ik ben geen moeder (van jouw kind)
- we hebben ook geen gegronde reden om te trouwen die we bij de minister van justitie kunnen rechtvaardigen
Dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |