Wat ben je kjoet als je stoer probeert te doenquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat ben je kjoet als je stoer probeert te doen
Moet ik iedereen die ik cute vind ontmaagden?quote:
Is dit een rethorische vraag?quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Moet ik iedereen die ik cute vind ontmaagden?
Behalve als ze al niet meer maagd zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:49 schreef Ladidadida het volgende:
Moet ik iedereen die ik cute vind ontmaagden? [afbeelding]
Ok, dat is waar.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Behalve als ze al niet meer maagd zijn
Wie zegt dat WurM dat nog is en wie zegt dat ik dat niet meer ben?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:14 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ok, dat is waar.
Maar alleen als ladi kan bewijzen dat ze geen maagd meer zijn. Wurm is dat nog klaarblijkelijk en ik gun hem ladidadidaliedade
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Kamelenteenharentrollensnottengrottenputrendieren
Ik ben 20 dus eeeh.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wauw ik heb het één ander gemist
Mas, volgens mij moet jij achttien zijn om te trouwen, het was volgens mij zoiets geks
Ga eens lezen n00b.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:57 schreef Liquidootje het volgende:
Wie had er trouwens nog gewonnen?
no homo op die avatar van je trouwens.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:00 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ben zere wonden open aan het trekken, laat me.
Ik ben ghetto nigga, daarom dat ik het zegquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:03 schreef Liquidootje het volgende:
Voor iemand die no homo is, snij je het onderwerp wel vaak aan zeg.
Wat ben je kjoet als je stoer probeert te doen!quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik ben ghetto nigga, daarom dat ik het zeg
Laat het maar bij WurM.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat ben je kjoet als je stoer probeert te doen!
Je disst mequote:
Ja maarquote:
Nee hoor, zou vereerd zijn.quote:
Hier valt natuurlijk wel wat aan te doen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar
- ik ben niet zwanger (van jou)
- ik ben geen moeder (van jouw kind)
- we hebben ook geen gegronde reden om te trouwen die we bij de minister van justitie kunnen rechtvaardigen
Dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |