Je was goed bezig op VOL, heb ff teruggelezenquote:Op zondag 25 november 2007 19:16 schreef mootie het volgende:
Heul niet, dit is m!
Bedankt Prosperaquote:Op zondag 25 november 2007 19:16 schreef mootie het volgende:
Heul niet, dit is m!
Welke wil je hebben, die van Mootie of van Noucky?quote:Op zondag 25 november 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt Prospera![]()
Doe mij eens een linkje naar de bitchfight.
Moots graag.quote:Op zondag 25 november 2007 19:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welke wil je hebben, die van Mootie of van Noucky?
Dat zou echt erg zijnquote:Op zondag 25 november 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
Selene moet naar het hokje.
Jaap: Selene krijgt te horen van de schim dat ze sex moet hebben met Dennix.
Dat begon even voor deze: Moots versus Donatella, strakke opmerkingen van Mootie.quote:
Was ook serieus zwaaaaaaar over de pis.quote:Op zondag 25 november 2007 19:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat begon even voor deze: Moots versus Donatella, strakke opmerkingen van Mootie.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=10795&postdays=0&postorder=asc&start=150
Nadia vertelt het aan Amanda, als ze uit de kooi zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 19:25 schreef noekje het volgende:
Nadia mag er niet over praten maar hij heeft hele grote leugens over Nadia verteld achter. Hij heeft het daar nog proberen te ontkennen maar het lukte hem niet. Hij heeft een ontzettende mes in haar rug gestoken.
Maareh mootie ... wat was er van jouw zijde modbreak-waardig???quote:Op zondag 25 november 2007 19:23 schreef Prospera het volgende:
Dat begon even voor deze: Moots versus Donatella, strakke opmerkingen van Mootie.
Thanx, leuk om even terug te lezen.quote:Op zondag 25 november 2007 19:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik zat fout, want ik liet me uitlokkenquote:Op zondag 25 november 2007 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maareh mootie ... wat was er van jouw zijde modbreak-waardig???
quote:Op zondag 25 november 2007 19:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zat fout, want ik liet me uitlokken![]()
Hmmm was geloof ik die lolly. Iemand zei geef dat kind een lolly en toen zei ik: Van die lollies waar je je gruwelijk in verslikt, dat zijn de beste lollies.
Stoute Moots
Ik had die lolly ergens gestoken waar de zon niet schijnt. Niet bij jou, maar bij die Donna-kijk mij eens tegendraads doen-tellie natuurlijk.quote:Op zondag 25 november 2007 19:30 schreef mootie het volgende:
Hmmm was geloof ik die lolly. Iemand zei geef dat kind een lolly en toen zei ik: Van die lollies waar je je gruwelijk in verslikt, dat zijn de beste lollies.
Stoute Moots
quote:Op zondag 25 november 2007 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had die lolly ergens gestoken waar de zon niet schijnt. Niet bij jou, maar bij die Donna-kijk mij eens tegendraads doen-tellie natuurlijk.
Toffe Moots.
quote:Op zondag 25 november 2007 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had die lolly ergens gestoken waar de zon niet schijnt. Niet bij jou, maar bij die Donna-kijk mij eens tegendraads doen-tellie natuurlijk.
Toffe Moots.
Nou ja, terechtquote:Op zondag 25 november 2007 19:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Was ook serieus zwaaaaaaar over de pis.
Noem dat maar geflanst!quote:Op zondag 25 november 2007 19:35 schreef Prospera het volgende:
Op'tje in elkaar geflanst
Zij wel dat van vrouw zijn?quote:Op zondag 25 november 2007 19:35 schreef mootie het volgende:
Nadia: Dennis snapt het hele gedoe niet van man-zijn.
quote:Op zondag 25 november 2007 19:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Stoute Moots
Goh.quote:Op zondag 25 november 2007 19:17 schreef Prospera het volgende:
Lekker Simpel heeft daar een permban gekregen
quote:Op zondag 25 november 2007 19:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nou ja, terecht![]()
Op'tje in elkaar geflanst
Jij laat je wel lekker voeren.quote:Op zondag 25 november 2007 19:39 schreef mootie het volgende:
[..]
JIJ HEBT MIJ EEN BREAK BEZORGD, STOMME LOLLIE-UITDELER!!!!!
En ik kreeg heul geen lollie!
Daar mag ze allemaal niet over pratenquote:Op zondag 25 november 2007 19:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Over scherpe nagels gesproken, is er nog iets bekend geworden over die nagelstrepen op de rug van de bouwvakker en De Grote Leugen van de kwelende bard Assurancetourix (alias nix)
Waarover?quote:Op zondag 25 november 2007 19:38 schreef Varen het volgende:
Dennis heeft dus gelogen tegen Nadia
Alweer?quote:Op zondag 25 november 2007 19:41 schreef Varen het volgende:
Nadia weet zeker dat ze Dennis weg stemt, zegt ze tegen Amanda
That"s the big question sir. Daar mag ze dus niet over praten.quote:
thank uquote:Op zondag 25 november 2007 19:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noem dat maar geflanst!
Toffe Prospera.
Hebben jullie nog geen aanwijzingen dan?quote:Op zondag 25 november 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
That"s the big question sir. Daar mag ze dus niet over praten.
En dan heeft ze ook nog mysterieuze krassen op haar rug.quote:Op zondag 25 november 2007 19:38 schreef mootie het volgende:
Nadia is het slachtoffer van Dennis, als ik Amanda zo beluister.
Ik denk dat Dennis dat heeft gedaan. Net hadden ze het er volgens mij ook over. Amanda en Nadia.quote:Op zondag 25 november 2007 19:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Over scherpe nagels gesproken, is er nog iets bekend geworden over die nagelstrepen op de rug van de bouwvakker en De Grote Leugen van de kwelende bard Assurancetourix (alias nix)
Hij heeft 'achter' gelogen en haar een mes in de rug gestoken, of zoiets......... EN NU WIL IK WETEN HOE HET ZIT MET DIE KRASSEN.quote:Op zondag 25 november 2007 19:43 schreef 2live het volgende:
[..]
Hebben jullie nog geen aanwijzingen dan?
Nu je het zegt het is weer zwaar kloten, tijd om de boel weer eens te ontluchten!quote:Op zondag 25 november 2007 19:40 schreef DrsH het volgende:
Nou DGK is weer zo interessant, dat ik maar een tijdje met mijn plassert ga spelen want dit is niet om aan te zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naad heeft een "Exorsist" nodig.quote:Op zondag 25 november 2007 19:44 schreef ruby het volgende:
[..]
En dan heeft ze ook nog mysterieuze krassen op haar rug.
Soort van graancirkels zeker.
quote:Op zondag 25 november 2007 19:44 schreef ruby het volgende:
[..]
En dan heeft ze ook nog mysterieuze krassen op haar rug.
Soort van graancirkels zeker.
Dat denk ik dus ook. Tijdens het gesprek met Dennix gisteren zei hij mij net iets te snel: Dat heb ik echt niet gedaan.quote:Op zondag 25 november 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat Dennis dat heeft gedaan. Net hadden ze het er volgens mij ook over. Amanda en Nadia.
Ik geloof er geen zak van. De scriptschrijvers worden een beetje voorspelbaar.quote:
Vanmorgen heb ik de filmpjes nog eens bekeken waarvan BQ de links gepost had. Naad zat op de plee en zei zoiets als: Dat heb jij gedaan. Wat zeg je, zei Dennis een paar keer, maar ze herhaalde het niet meer.quote:Op zondag 25 november 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat Dennis dat heeft gedaan. Net hadden ze het er volgens mij ook over. Amanda en Nadia.
Hoe lang duurde het voordat jullie er niet meer om moesten lachen, ik zie het nu voor het eerst maar vlgs mij zie ik blonde stekels bovenop of niet?quote:Op zondag 25 november 2007 19:47 schreef mootie het volgende:
Vind het toch een beetje jaren '70 huisvrouwenhaar van Amanda.
quote:Op zondag 25 november 2007 19:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voordat jullie er niet meer om moesten lachen, ik zie het nu voor het eerst maar vlgs mij zie ik blonde stekels bovenop of niet?
Hij zei op een gegeven moment: Dat heb ik echt niet gedaan.quote:Op zondag 25 november 2007 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vanmorgen heb ik de filmpjes nog eens bekeken waarvan BQ de links gepost had. Naad zat op de plee en zei zoiets als: Dat heb jij gedaan. Wat zeg je, zei Dennis een paar keer, maar ze herhaalde het niet meer.
quote:Op zondag 25 november 2007 19:49 schreef beequeen het volgende:
Gaan Selene en Dennix Pim Pam Petten?
Ik dacht dat Nadia dat mannelijk en stoer vond.quote:Op zondag 25 november 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zei op een gegeven moment: Dat heb ik echt niet gedaan.
Ik vind het maar een eng mannetje. Denk aan de momenten dat hij haar hoofd naar achter trek als hij haar wil kussen of haar keihard tegen een kast duwt, behoorlijk geweldadig.
Misschien is zijn dark side iets te dark?quote:Op zondag 25 november 2007 19:53 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nadia dat mannelijk en stoer vond.
quote:Op zondag 25 november 2007 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Vond het wel geslaagd (met nogmaals dank aan ikweetniets)
quote:
Ik denk dat dat wel een goeie is voor een nieuwe verhaallijn.quote:
brian kan zelf ook niet met vrouwen omgaanquote:Op zondag 25 november 2007 19:50 schreef mootie het volgende:
Brian gaat weer zeggen dat Dennis niet met vrouwen om kan gaan.
Die laatste twee ben je geen dank verschuldigd. Geef ze maar een lolly. Cc weet waar die lollies naar toe moetenquote:Op zondag 25 november 2007 19:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat hebben we gezwaaid!![]()
De hele dgk wordt één grote vraagteken. Dat was voorheen helemaal niet zo maar het wordt met de dag erger. Met dank aan Dennis en Nadia.
Alhoewel ik Copycat bijzonder hoog heb zitten, verkies ik toch de optie van Mootie.quote:Op zondag 25 november 2007 20:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die laatste twee ben je geen dank verschuldigd. Geef ze maar een lolly. Cc weet waar die lollies naar toe moeten [ afbeelding ]
Naad zei eerder tegen Amanda dat zijn toekomst als zanger is veiliggesteld en dat dus geen reden meer is om hem in dat hok te houden.quote:Op zondag 25 november 2007 20:00 schreef noekje het volgende:
Dennis zei ook vrijdag tegen Selene dat hij heel veel heeft gepikt van Nadia want zij is zijn enige dekking. In de buitenwereld zou hij heel anders zijn.
Dat geloof ik ook wel. Dennis heeft één doel en dat is dat John Ewbank die kooi in komt zodat hij een plaatje kan maken. Zijn ouders zijn ook druk met zijn toekomst als zanger. Daarom wil hij er niet uit. Eigenlijk is hij ook niet zo gek op Nadia. Zij is zijn ticket als plaatjesmaker, denkt hij.
Ik heb al 14 maanden standaard een emmertje naast me staan!quote:Op zondag 25 november 2007 20:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet onderhand kotsen van de stem van Brian
quote:Op zondag 25 november 2007 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Alhoewel ik Copycat bijzonder hoog heb zitten, verkies ik toch de optie van Mootie.
Dat ze er lang en gelukkig in mogen stikken.
Nog even en hij leert haar hoe je glazen deuren kapot krijgtquote:Op zondag 25 november 2007 19:56 schreef Prospera het volgende:
Brian vertelt Amanda hoe ze de deur van de private goed moet dicht doen en ze luistert ook nog naar hem
[ afbeelding ]
Brian gelukkig wel. Want hij slaat gewoon Amanda haar kop tegen de douchedeur aan.quote:Op zondag 25 november 2007 19:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nix gaat spelletjes spelen met Selena.
Ondertussen kraakt Brian Nix zn verleidingskunsten af.. Tis een jongetje die niet weet hoe ie met vrouwen om moet gaan
Hij mag weg omdat hij niks levert denk ik. Zoals Huub zo mooi zei over het verlaten van de villa. 'Bedankt voor het spelen!! Bel ons niet, wij bellen jou wel!' Het blijft tv. Maar ja, ook Frans Bauer werd volkszanger nr.1, ook na zijn afgang bij All you need is love. Er is misschien nog wat hoop voor Dennis.quote:Op zondag 25 november 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad zei eerder tegen Amanda dat zijn toekomst als zanger is veiliggesteld en dat dus geen reden meer is om hem in dat hok te houden.
Hij heeft wrs een dealtje gemaakt met de FEBO dus mag hij weg. ( denk ik).
En niet te vergeten het rampzalige nederlands dat hij niet kan pratenquote:Op zondag 25 november 2007 20:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet onderhand kotsen van de stem van Brian
Dat vind ik goed nieuws.quote:Op zondag 25 november 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad zei eerder tegen Amanda dat zijn toekomst als zanger is veiliggesteld en dat dus geen reden meer is om hem in dat hok te houden.
Hij heeft wrs een dealtje gemaakt met de FEBO dus mag hij weg. ( denk ik).
Gaat ie lekker, sjakies77quote:Op zondag 25 november 2007 20:05 schreef diedirk het volgende:
Brian kan wel als geen ander iemand opstoken hoor.
dat is voor het spel wel een goede eigenschap van hem.
Heb maand geleden Nadia precies zelfde verhaal horen vertellen en toen hield ze hem ook erin.
Nu zal Amanda of Jaap heb er wel in moeten houden van de FEBO
Dat is eng van Dennis , nog enger , Brian die aan wrugsex doet, hij noemt het stevige sex.quote:Op zondag 25 november 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het maar een eng mannetje. Denk aan de momenten
dat hij haar hoofd naar achter trekt als hij haar wil kussen
of haar keihard tegen een kast duwt, behoorlijk geweldadig.
Een mooier voorbeeld is er eigenlijk niet.quote:Op zondag 25 november 2007 20:06 schreef noekje het volgende:
Het blijft tv. Maar ja, ook Frans Bauer werd volkszanger nr.1, ook na zijn afgang bij All you need is love. Er is misschien nog wat hoop voor Dennis.
En hoe ze het uitspreekt!quote:Op zondag 25 november 2007 20:12 schreef kit2u het volgende:
nog 1x.....Stop the fucking drama, nieuw txtje amanda
Viel mij heel duidelijk ook al op.quote:Op zondag 25 november 2007 20:12 schreef Prospera het volgende:
Dreamboy heeft een nieuw honk gevonden![]()
[ afbeelding ]
Voor de ChupaChups moet je bij Nadia zijn, die heeft ze in alle smakenquote:Op zondag 25 november 2007 20:11 schreef Mokum020 het volgende:
Zijn hier lollies te krijgen?
![]()
Ajax is koploper..........
is Nix al overspannen?
Wat is dit nu weer voor bevallige zeemeerminpose?quote:Op zondag 25 november 2007 20:10 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga ook een boek lezen ! Laters
Dan speeltie goed toneel, want hij schrok zich rot toen hij het zag.quote:Op zondag 25 november 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Dankzij hem moest ik erg veel scrollen om het drama van Noucky na te lezen. Eén reactie, 10 caps, 1 reactie, 8 caps...quote:Op zondag 25 november 2007 20:12 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, vreemd gaan omdat het niet anders kan en blijven plakken bij die andere.quote:Op zondag 25 november 2007 20:12 schreef Prospera het volgende:
Ze klinkt als een zieke zeehondquote:Op zondag 25 november 2007 20:14 schreef Py het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor bevallige zeemeerminpose?
Het is wat ik opmaak uit de woorden van Amanda en Nadia. Je kunt natuurlijk ook schrikken omdat je de volgende dag pas ziet wat je hebt gedaan.quote:Op zondag 25 november 2007 20:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan speeltie goed toneel, want hij schrok zich rot toen hij het zag.
en dat over lieke, terwijl zij zelf degene is die alles slikt van wifebeater brian,quote:Op zondag 25 november 2007 20:08 schreef Prospera het volgende:
Naad is toch veel te happig op een vertrek van Nix.
Die gaat hem er niet uitstemmen, het is allemaal fake![]()
[ afbeelding ]
Amanda: stop the fucking drama
Het lijkt wel Cluedo, wie denk jij dat het gedaan heeft en waar?quote:Op zondag 25 november 2007 20:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
we worden kampioen overspannen?van niks doen ?quote:Op zondag 25 november 2007 20:11 schreef Mokum020 het volgende:
Zijn hier lollies te krijgen?
![]()
Ajax is koploper..........
is Nix al overspannen?
Hij schrok pas nadat Naad de krassen aan Huub liet zien. Daarvoor verblikte of verbloosde hij niet.quote:Op zondag 25 november 2007 20:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het komt er wat beroerd uit altijd, met d'r ordinaire bek. Maar er zitten hele rake dingen tussen de opmerkingen van Amanda.quote:Op zondag 25 november 2007 20:17 schreef riri het volgende:
Dat is dan wel weer een leuke opmerking van Amanda...Dennix heeft zoveel bruiningsmiddel gebruikt...hij is helemaal oranje!
Zou ie vergeten zijn om te checken of FOK! weer on air is?quote:Op zondag 25 november 2007 20:12 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ie uit elkaar vallen?quote:Op zondag 25 november 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
Amanda tegen Brian: Waarom schok je weer?
Snap ook niet hoe DB aan die scherpe streams komt. Zijn foto's waren haarscherp altijd.quote:Op zondag 25 november 2007 20:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, vreemd gaan omdat het niet anders kan en blijven plakken bij die andere.![]()
Wat betreft de zuivere caps is het jammer, ik had nog wel wat meer caps in het topic van Selene gewild,
Py en B.A.S, hartelijk bedankt.
Lieke heeft tijdens de fotoshoot een koudje gepakt, maar het is een sterke sport vrouw, ze zal er
wel weer snel bovenop komen.
Liep hij daarom weg?quote:Op zondag 25 november 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
Amanda tegen Brian: Waarom schok je weer?
Dat denk ik wel, even wat afleiding, dat zie ik wel vaker.quote:
Graag gedaan Tuinfluiter en Dreamboy komt hopelijk weer snel naar Fok!quote:Op zondag 25 november 2007 20:23 schreef Py het volgende:
[..]
Snap ook niet hoe DB aan die scherpe streams komt. Zijn foto's waren haarscherp altijd.![]()
Enne your welcom TF
Ik ben niet verantwoordelijk voor de spel/taalfouten of Alphen aan den Rijn.quote:De Antilliaan is bij de dames aangeschoven om ook nog even een duit in het zakje te doen. “Al die tijd met Luc toonde hij geen emotie. Je ziet pas emotie als het gaat om zijn tijd hier”, zegt Nadia tegen Brian. “Dat geeft hoe belangrijk zijn verblijf hier is”, antwoordt Brian. “En hoe belangrijk ik ben”, zegt de brunette verdrietig. “Ja precies”, bevestigt Brian stellig. De kans dat Dennis zich komend weekend in Alphen aan den Rijn bevindt, begint steeds groter te worden.
Deja-vu!quote:Op zondag 25 november 2007 20:28 schreef ruby het volgende:
Amanda ruikt wiet. Volgens Brian is het wierrook.
quote:Op zondag 25 november 2007 20:32 schreef Prospera het volgende:
Volgens Naad smeert hij zich elke dag in met bruiningscreme
[ afbeelding ]
Wierrook met patchouligeur misschien?quote:Op zondag 25 november 2007 20:28 schreef ruby het volgende:
Amanda ruikt wiet. Volgens Brian is het wierrook.
Das dus 3 keer stinken zelfs tegen de wind in !!quote:Op zondag 25 november 2007 20:32 schreef Prospera het volgende:
Volgens Naad smeert hij zich elke dag in met bruiningscreme
[ afbeelding ]
Staat het raam open in de Private?quote:Op zondag 25 november 2007 20:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Huub zit zeker weer te stomen achter?
Op stream 5 zie ik wel enorme rookwolken uit het huis komen.quote:Op zondag 25 november 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Staat het raam open in de Private?
Ze heeft al een paar keer gezegd dat ze 23 of 24 is.quote:Op zondag 25 november 2007 20:41 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
19 jaar hahahahahahahahahadat bestaat niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geen piercing in mijn tong en ik ben maagd.quote:Op zondag 25 november 2007 20:46 schreef ruby het volgende:
Brian heeft een interessante theorie: als iemand een piercing in z'n tong heeft, dan is die persoon geen maagd.
Wow, die gast zit echt vol met wijsheden.
Leugenaarquote:Op zondag 25 november 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik geen piercing in mijn tong en ik ben maagd.
Ik ben ook al klaar met 'r.quote:Op zondag 25 november 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
Moeilijk hè Selene, rechtop zitten. Wat een ontzettend lui, leeghoofdig en saai wicht zeg.
[ afbeelding ]
Tis een mooie meid met alles in de juiste verhoudingen op de juiste plaats en ze mag van mij af en toe een minder actieve houding aan nemen, zoals Nena dat ook zo lekker kon.quote:Op zondag 25 november 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
Moeilijk hè Selene, rechtop zitten. Wat een ontzettend lui, leeghoofdig en saai wicht zeg.
[ afbeelding ]
Brian deed dat uit liefdevolle bescherming. Begrijp dat nu toch eens!quote:Op zondag 25 november 2007 20:54 schreef riri het volgende:
Nou Amanda....jij hebt Brian er niet eens echt op aangesproken over wat ie jou in de douche geflikt heeft...alleen een beetje losse opmerkingen die niet in overeenstemming waren met wat ie tegen je gedaan heeft....dus waar hebben we het over?
Vertelquote:Op zondag 25 november 2007 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Muhahaha...." Bewijs dat Selene meer heeft gezien dan alleen maar een paar tv-uitzendingen
Is het je wel eens opgevallen dat niemand die daar binnen komt streams kijkt?quote:Op zondag 25 november 2007 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Muhahaha...." Bewijs dat Selene meer heeft gezien dan alleen maar een paar tv-uitzendingen
8 september >>>> maagdquote:Op zondag 25 november 2007 20:53 schreef KimiK het volgende:
[..]
Leugenaar![]()
ik weet hoe oud (jong) je bent![]()
De pruik bedoel je denk ik? Het haar van Amanda hebben we al dagen niet meer gezien, thank God for that!quote:Op zondag 25 november 2007 20:54 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik vind het haar van Amanda best leuk staan.
De pruik is een beetje ouderwetsquote:Op zondag 25 november 2007 21:05 schreef noekje het volgende:
[..]
De pruik bedoel je denk ik? Het haar van Amanda hebben we al dagen niet meer gezien, thank God for that!
Ik ook!quote:Op zondag 25 november 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik geen piercing in mijn tong en ik ben maagd.
Dat was een bekende uitspraak van Bart en je weet hoe lang die al weg is. Maar je mag me op mijn hoofd slaanquote:
Briljant idee weer.De enige die dan weer voor haar opkomen zijn Brian en Amanda.quote:Op zondag 25 november 2007 20:59 schreef b.a.s. het volgende:
Huub wil Selene gaan klieren om te kijken of Dennis dan voor haar op zal komen. In de hoop dat Nadia dan boos wordt.
23 augustus, ik weet nooit of ik een maagd ben of een leeuw.quote:Op zondag 25 november 2007 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
8 september >>>> maagd![]()
![]()
caps?quote:Op zondag 25 november 2007 20:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis een mooie meid met alles in de juiste verhoudingen op de juiste plaats en ze mag van mij af en toe een minder actieve houding aan nemen, zoals Nena dat ook zo lekker kon.
Nou Noek, jij bent nog wakker....dat bedoelde ik dus helemaalquote:Op zondag 25 november 2007 21:05 schreef noekje het volgende:
[..]
De pruik bedoel je denk ik? Het haar van Amanda hebben we al dagen niet meer gezien, thank God for that!
quote:Op zondag 25 november 2007 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
8 september >>>> maagd![]()
![]()
Dennix voelt de bui al hangen volgens mij. Hij kauwt weer op ijklontjes, teken van nervositeit.quote:
Het ligt er zo dik bovenop....eerst Luc die met een opdracht de villa in komt...Nadia versieren,quote:Op zondag 25 november 2007 21:13 schreef b.a.s. het volgende:
Selena wil dat Nix haar handen masseert
[ afbeelding ]
Die was ook te lui om voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Gek eigenlijk, Nadia en Amanda worden belachelijk gemaakt om hun domheid maar Nena kon er ook wat van maar die is inmiddels de heldin van de kooi omdat ze Brian schopte. Paar dagen daarvoor stond ze gebukt bij het muurtje.quote:Op zondag 25 november 2007 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou vooruit, eentje dan.
[ afbeelding ]
Hmzzz.... ik heb Nena nooit wat gevonden. Te lui en te dom om zelfs maar twee hele zinnen achter elkaar te sprekenquote:Op zondag 25 november 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Die was ook te lui om voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Gek eigenlijk, Nadia en Amanda worden belachelijk gemaakt om hun domheid maar Nena kon er ook wat van maar die is inmiddels de heldin van de kooi omdat ze Brian schopte. Paar dagen daarvoor stond ze gebukt bij het muurtje.
quote:Op zondag 25 november 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Die was ook te lui om voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Gek eigenlijk, Nadia en Amanda worden belachelijk gemaakt om hun domheid maar Nena kon er ook wat van maar die is inmiddels de heldin van de kooi omdat ze Brian schopte. Paar dagen daarvoor stond ze gebukt bij het muurtje.
quote:Op zondag 25 november 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmzzz.... ik heb Nena nooit wat gevonden. Te lui en te dom om zelfs maar twee hele zinnen achter elkaar te spreken
Hoeveel abortussen had zij al gehad? Een stuk of vijf, die ze even op tafel gooide.quote:Op zondag 25 november 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmzzz.... ik heb Nena nooit wat gevonden. Te lui en te dom om zelfs maar twee hele zinnen achter elkaar te spreken
Mooie meid maar weinig inhoud. Ze heeft tijdens haar verblijf eigenlijk net zo weinig toegevoegd als Dennix nu, alleen had ze het "voordeel "van de aanwezigheid van Zdngmw en Brian die haar konden triggeren imho.quote:Op zondag 25 november 2007 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou vooruit, eentje dan.
[ afbeelding ]
Precies. Maar ja, dat koppie, dat doet vergeten en vergoelijkenquote:Op zondag 25 november 2007 21:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoeveel abortussen had zij al gehad? Een stuk of vijf, die ze even op tafel gooide.
Bart: :wat???
Dat is toch wel heel triest.quote:Op zondag 25 november 2007 21:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoeveel abortussen had zij al gehad? Een stuk of vijf, die ze even op tafel gooide.
Bart: :wat???
En die keer dat ze in beeld gebracht werden toen ze met haar hand in de broek van Brain zat, met een kussen erop. Prachtig, dat ze dat niet meer gedaan hebben. Gewoon de bewoners in het bijzjn van iedereen, het gebeuren laten zien.quote:Op zondag 25 november 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2007 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou vooruit, eentje dan.
[ afbeelding ]
Ik vergeet het muurtje nooit meer. Ze vond het zo'n loser en daar stond ze dan..'ik wil je pik in me voelen..'quote:Op zondag 25 november 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Maar ja, dat koppie, dat doet vergeten en vergoelijken
En ik vergeet de reactie van Brian aan de telefoon ook nooit meer: Ik word helemaal para brodda, ze heeft me getrapt.quote:Op zondag 25 november 2007 21:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vergeet het muurtje nooit meer. Ze vond het zo'n loser en daar stond ze dan..'ik wil je pik in me voelen..'![]()
Ze had hem nog veel harder mogen raken maar ook dat vergoeilijkt weinig, helaas.
Ik ken dat verhaal van het muurtje helemaal niet, volgde toen nog niet echt Gouden Kooi en had nog een levenquote:Op zondag 25 november 2007 21:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vergeet het muurtje nooit meer. Ze vond het zo'n loser en daar stond ze dan..'ik wil je pik in me voelen..'![]()
Ze had hem nog veel harder mogen raken maar ook dat vergoeilijkt weinig, helaas.
quote:Op zondag 25 november 2007 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie meid maar weinig inhoud. Ze heeft tijdens haar verblijf eigenlijk net zo weinig toegevoegd als Dennix nu, alleen had ze het "voordeel "van de aanwezigheid van Zdngmw en Brian die haar konden triggeren imho.
Haar langste zin: Ik weet het niet.
Nena en Brian achter het muurtjequote:Op zondag 25 november 2007 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken dat verhaal van het muurtje helemaal niet, volgde toen nog niet echt Gouden Kooi en had nog een levenHeb wel laatst dat filmpje van haar en Natasia over die vuilniszak gezien, die was leuk
Mijn favo Nena momentje was toen ze tegen de HAVO juf vertelde dat ze in Duitsland had gewoond.quote:Op zondag 25 november 2007 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet je nog dat ze Tas de pan uit veegde met die kut vuilnisbak.
Ga maar weer lekker zitten kwijlen allemaal als Ivar weer binnenkomt.
Mag van mij hoor, maar gun mij de kwijlmomentjes van iemand die ik stilletjes TOP vind.![]()
Check mijn post van 21.31 uur.quote:Op zondag 25 november 2007 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik ken dat verhaal van het muurtje helemaal niet, volgde toen nog niet echt Gouden Kooi en had nog een levenHeb wel laatst dat filmpje van haar en Natasia over die vuilniszak gezien, die was leuk
En dat mag hoor. Ik praat niet slecht van haar. We zullen nooit kunnen nagaan hoe dit zich zou hebben voortgezet. Ik ben er wel van overtuigd dat Nena met huub nooit wat geworden zou zijn. Die twee passen echt niet bij elkaar.quote:Op zondag 25 november 2007 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag van mij hoor, maar gun mij de kwijlmomentjes van iemand die ik stilletjes TOP vind.![]()
Je bent gewoon lief.quote:Op zondag 25 november 2007 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
hela... ik kwijl van Ivar ... kijk maar:quote:Op zondag 25 november 2007 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet je nog dat ze Tas de pan uit veegde met die kut vuilnis bak.
Lieke krijgt ook haar opdrachten weer.....quote:Op zondag 25 november 2007 21:36 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Onee. Overleg.
Huub wil niet dat Lieke hem iets in de weg ligt mbt Selene.
Lieke zegt toe mee gas te geven op Dennis, maar niet mee te doen tegen Selene.
Als ze dat nou nog niet weten van elkaar en hier nog eerst van te voren in overleg moeten......een perfect stelquote:Op zondag 25 november 2007 21:37 schreef pullup het volgende:
Huub en Lieke schijnen eindelijk te hebben begrepen dat ze van te voren even moeten bespreken wat de ander gaat doen tijdens de acties
Selene ook, die zit nu bij de schim?quote:Op zondag 25 november 2007 21:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
Lieke krijgt ook haar opdrachten weer.....
Terwijl de hele pokergame was ontstaan omdat Dennis voor haar ogen afgezeken moest worden.quote:Op zondag 25 november 2007 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Selene ook, die zit nu bij de schim?![]()
Ze komt zo terug dat ze strippoker wil spelen.quote:Op zondag 25 november 2007 21:45 schreef Py het volgende:
[..]
Terwijl de hele pokergame was ontstaan omdat Dennis voor haar ogen afgezeken moest worden.
En nu zitten ze daar zonder publiek
Huub heeft Selene niet nodig om Dennix uit zijn tent te lokken.quote:Op zondag 25 november 2007 21:45 schreef Py het volgende:
[..]
Terwijl de hele pokergame was ontstaan omdat Dennis voor haar ogen afgezeken moest worden.
Partyquote:Op zondag 25 november 2007 21:47 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze komt zo terug dat ze strippoker wil spelen.
Mensen doodmaken met blije musjes hè.quote:Op zondag 25 november 2007 21:47 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze komt zo terug dat ze strippoker wil spelen.
Laat ik het zo zeggen: de beste breister laat wel eens een steekje vallen. En het steekje dat Nena heeft laten vallen heeft ze later dubbel en dwars goedgemaakt, ook met haar herverschijning in de kooi.quote:Op zondag 25 november 2007 21:44 schreef Deisyy het volgende:
@ Kaleddis en Beequeen, bedanktWeet nu waar jullie het over hadden, vond toch het filmpje met de vuilniszak leuker
Ik ben ook wel heel benieuwd wat er nu weer van al dat baschen terecht komt. Zal wel weer een storm in een glas water zijn. Ik denk dat Jaap er helemaal geen zin meer in heeft.quote:Op zondag 25 november 2007 21:45 schreef Py het volgende:
[..]
Dennis laat zich door Huub niet echt uit de tent lokken vind ik.quote:Op zondag 25 november 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft Selene niet nodig om Dennix uit zijn tent te lokken.
Wel een XLquote:Op zondag 25 november 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
Ach, een stroopwafel meer of minder.
[ afbeelding ]
Naad geeft toe dat ze veel liegt of Amanda?quote:Op zondag 25 november 2007 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Genoeg off-.t Naad in gesprek met Manny, waarin ze toegeeft dat ze veel liegt.
Naadquote:Op zondag 25 november 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad geeft toe dat ze veel liegt of Amanda?
Mee eens. Ik denk ook dat Ze Selene behoorlijk onderschatten.quote:Op zondag 25 november 2007 21:52 schreef Py het volgende:
[..]
Dennis laat zich door Huub niet echt uit de tent lokken vind ik.
Tis meer in de beleving van macho's Brian en Huub dat ze zich voor de dames veel woester aantrekkelijker wanen dan die lapzwans van een Dennis. En die hoogmoed gaat ze breken want Selene speelt daarop in en Dennis gaat de lachende derde worden.
Zou kunnen. Dennix drinkt Sambuca ( hoop ik) dus zijn dark side zal hem wel weer parten gaan spelen. Zonder alcohol is die gast nergens, dat heeft hij keer op keer bewezen.quote:Op zondag 25 november 2007 21:52 schreef Py het volgende:
[..]
Dennis laat zich door Huub niet echt uit de tent lokken vind ik.
Tis meer in de beleving van macho's Brian en Huub dat ze zich voor de dames veel woester aantrekkelijker wanen dan die lapzwans van een Dennis. En die hoogmoed gaat ze breken want Selene speelt daarop in en Dennis gaat de lachende derde worden.
Als je een keertje 40.000 euro vergokt woon je op drie hoog.quote:Op zondag 25 november 2007 21:56 schreef Prospera het volgende:
Aman: ik heb echt in het ziekenhuis gelegen met mijn ribben.
We woonden 3hoog
Mama zei: ik koop voor jou een Chihuahua ipv de pijn.
Ow gatver, deze had ik helemaal gemistquote:
Kan natuurlijk 3 hoog achter zijn of 3 hoog in een luxe appartementencomplexquote:Op zondag 25 november 2007 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je een keertje 40.000 euro vergokt woon je op drie hoog.
Vergeet het Yvonne, gevallen steekje van de beste breister.quote:Op zondag 25 november 2007 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ow gatver, deze had ik helemaal gemist
Met die bedragen spreek je minimaal over een penthouse.quote:Op zondag 25 november 2007 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan natuurlijk 3 hoog achter zijn of 3 hoog in een luxe appartementencomplex
Deze toevallig ook ? Nena trekt Brian af onder een kussenquote:Op zondag 25 november 2007 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ow gatver, deze had ik helemaal gemist
Schitterend idd. Vooral de 'naschok' in de slomo.quote:Op zondag 25 november 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou kunnen. Dennix drinkt Sambuca ( hoop ik) dus zijn dark side zal hem wel weer parten gaan spelen. Zonder alcohol is die gast nergens, dat heeft hij keer op keer bewezen.
Hij kan wel knallen hoor.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=M7pEKUEFQq0
Ik denk dat ik maar af moet nokken.quote:Op zondag 25 november 2007 22:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Deze toevallig ook ? Nena trekt Brian af onder een kussen
Advies, houd wel een teiltje bij de hand
Insteken, omslaan, doorhalen en af laten glijden.quote:Op zondag 25 november 2007 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vergeet het Yvonne, gevallen steekje van de beste breister.
quote:Op zondag 25 november 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Insteken, omslaan, doorhalen en af laten glijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |