Pas als ze krassen op haar pols heeft zitten, nemen we haar bijna serieus.quote:Op zondag 25 november 2007 15:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, het hokje laat haar lekker een privé geprek voeren met Dennix, logisch toch? Niet dat ik het wil horen maar die 2 fluiteren al zoveel en na gisteren ben ik best benieuwd wat Naad of Dennix weer te liegen hebben over wel of niet bestaande zwangerschappen en krassen op de rug.
Of zet anders nog even een raam open, Liekequote:Op zondag 25 november 2007 15:35 schreef Py het volgende:
Snif, snif, snif, snif, snif, snif, snif
Snuit anders ff je neus Lieke
Frisse lucht is gezond hoor.quote:Op zondag 25 november 2007 15:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Of zet anders nog even een raam open, Lieke
Je haalt duidelijk zelf een paar dingen door elkaar. Haalt allerlei zaken aan die er weinig mee te maken hebben.quote:Op zondag 25 november 2007 15:23 schreef riri het volgende:
[..]
Hoezo....wat een onzin...met anders gaan doen dan je bent alleen maar om anders over te komen bij de ander?Lees:meer gedaan krijgt van de ander?
Hoe hypocriet moet je zijn...
Waarom je gedrag veranderen.
Lieke had een heel serieus gesprek met Selene....ook door wat er daarvoor tussen de bewoners in de kamer al aan discussie had plaatsgevonden.
Ze legde uit hoe zij de zaken ziet...het spel..de bewoners....de gastspelers en hoe het haar tot nu toe vergaan was in het spel....
We weten allemaal dat Lieke heel veel over zich heen heeft gehad aan gebash in dit spel....geen één van de andere bewoners is dat op die manier overkomen...geen één...tel daarbij op dat ze vroeger op school een hele lange periode gepest is geweest dan kan het niet anders dan dat dat sporen bij je achterlaat.
Ik zelf vind het intriest dat achter het steeds zover laat komen dat zij de dupe wordt van dit gedrag.....als een bewoner als Amanda of Nadia 1% van al dat gebash wat Lieke tot nu toe te verduren heeft gekregen over zich heen zouden krijgen liepen ze gillend de poort uit....
quote:Op zondag 25 november 2007 15:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was even iets aan het eten. Heeft ze d'r handen gewassen?
Euh, geloof t wel.quote:Op zondag 25 november 2007 15:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was even iets aan het eten. Heeft ze d'r handen gewassen?
Heb je gisteren de fotoshoot gezien? Was ook in de frisse lucht.quote:Op zondag 25 november 2007 15:46 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Frisse lucht is gezond hoor.
Het meest irritant vind ik dat ze tegen het trashgroepje wel poeslief is. Maar alles uitvreet op Huub.quote:Op zondag 25 november 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
Jezus Lieke, kruip je nest in en hou je mond......wat een stuk sjaggo zeg en dat omdat ze verkouden is.
quote:Op zondag 25 november 2007 15:54 schreef Py het volgende:
[..]
Heb je gisteren de fotoshoot gezien? Was ook in de frisse lucht.
Volgens mij zijn ze nu allemaal verkouden
quote:Het is een wijdverbreid en hardnekkig fabeltje dat verkoudheden worden veroorzaakt door afkoeling. Dit verband is ondanks honderden onderzoeken nooit aangetoond. Het is wel een feit dat verkoudheden vooral in de winter en bij koud of regenachtig weer voorkomen, maar dit heeft een heel andere oorzaak. In dergelijke omstandigheden zitten mensen veel meer binnen bij elkaar en verluchten minder, zodat de virussen zich veel gemakkelijker kunnen verspreiden dan onder zomerse omstandigheden.
En de rest weer voeding geeft lekker over ze te roddelen wat Amanda dus direct doet.quote:Op zondag 25 november 2007 15:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het meest irritant vind ik dat ze tegen het trashgroepje wel poeslief is. Maar alles uitvreet op Huub.
das denk ik het probleemquote:Op zondag 25 november 2007 15:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het meest irritant vind ik dat ze tegen het trashgroepje wel poeslief is. Maar alles uitvreet op Huub.
Met een teamgenootje als Lieke heb je geen tegenstanders meer nodigquote:Op zondag 25 november 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
En de rest weer voeding geeft lekker over ze te roddelen wat Amanda dus direct doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |