Je was goed bezig op VOL, heb ff teruggelezenquote:Op zondag 25 november 2007 19:16 schreef mootie het volgende:
Heul niet, dit is m!
Bedankt Prosperaquote:Op zondag 25 november 2007 19:16 schreef mootie het volgende:
Heul niet, dit is m!
Welke wil je hebben, die van Mootie of van Noucky?quote:Op zondag 25 november 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt Prospera![]()
Doe mij eens een linkje naar de bitchfight.
Moots graag.quote:Op zondag 25 november 2007 19:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welke wil je hebben, die van Mootie of van Noucky?
Dat zou echt erg zijnquote:Op zondag 25 november 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
Selene moet naar het hokje.
Jaap: Selene krijgt te horen van de schim dat ze sex moet hebben met Dennix.
Dat begon even voor deze: Moots versus Donatella, strakke opmerkingen van Mootie.quote:
Was ook serieus zwaaaaaaar over de pis.quote:Op zondag 25 november 2007 19:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat begon even voor deze: Moots versus Donatella, strakke opmerkingen van Mootie.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=10795&postdays=0&postorder=asc&start=150
Nadia vertelt het aan Amanda, als ze uit de kooi zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 19:25 schreef noekje het volgende:
Nadia mag er niet over praten maar hij heeft hele grote leugens over Nadia verteld achter. Hij heeft het daar nog proberen te ontkennen maar het lukte hem niet. Hij heeft een ontzettende mes in haar rug gestoken.
Maareh mootie ... wat was er van jouw zijde modbreak-waardig???quote:Op zondag 25 november 2007 19:23 schreef Prospera het volgende:
Dat begon even voor deze: Moots versus Donatella, strakke opmerkingen van Mootie.
Thanx, leuk om even terug te lezen.quote:Op zondag 25 november 2007 19:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik zat fout, want ik liet me uitlokkenquote:Op zondag 25 november 2007 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maareh mootie ... wat was er van jouw zijde modbreak-waardig???
quote:Op zondag 25 november 2007 19:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zat fout, want ik liet me uitlokken![]()
Hmmm was geloof ik die lolly. Iemand zei geef dat kind een lolly en toen zei ik: Van die lollies waar je je gruwelijk in verslikt, dat zijn de beste lollies.
Stoute Moots
Ik had die lolly ergens gestoken waar de zon niet schijnt. Niet bij jou, maar bij die Donna-kijk mij eens tegendraads doen-tellie natuurlijk.quote:Op zondag 25 november 2007 19:30 schreef mootie het volgende:
Hmmm was geloof ik die lolly. Iemand zei geef dat kind een lolly en toen zei ik: Van die lollies waar je je gruwelijk in verslikt, dat zijn de beste lollies.
Stoute Moots
quote:Op zondag 25 november 2007 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had die lolly ergens gestoken waar de zon niet schijnt. Niet bij jou, maar bij die Donna-kijk mij eens tegendraads doen-tellie natuurlijk.
Toffe Moots.
quote:Op zondag 25 november 2007 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had die lolly ergens gestoken waar de zon niet schijnt. Niet bij jou, maar bij die Donna-kijk mij eens tegendraads doen-tellie natuurlijk.
Toffe Moots.
Nou ja, terechtquote:Op zondag 25 november 2007 19:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Was ook serieus zwaaaaaaar over de pis.
Noem dat maar geflanst!quote:Op zondag 25 november 2007 19:35 schreef Prospera het volgende:
Op'tje in elkaar geflanst
Zij wel dat van vrouw zijn?quote:Op zondag 25 november 2007 19:35 schreef mootie het volgende:
Nadia: Dennis snapt het hele gedoe niet van man-zijn.
quote:Op zondag 25 november 2007 19:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Stoute Moots
Goh.quote:Op zondag 25 november 2007 19:17 schreef Prospera het volgende:
Lekker Simpel heeft daar een permban gekregen
quote:Op zondag 25 november 2007 19:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nou ja, terecht![]()
Op'tje in elkaar geflanst
Jij laat je wel lekker voeren.quote:Op zondag 25 november 2007 19:39 schreef mootie het volgende:
[..]
JIJ HEBT MIJ EEN BREAK BEZORGD, STOMME LOLLIE-UITDELER!!!!!
En ik kreeg heul geen lollie!
Daar mag ze allemaal niet over pratenquote:Op zondag 25 november 2007 19:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Over scherpe nagels gesproken, is er nog iets bekend geworden over die nagelstrepen op de rug van de bouwvakker en De Grote Leugen van de kwelende bard Assurancetourix (alias nix)
Waarover?quote:Op zondag 25 november 2007 19:38 schreef Varen het volgende:
Dennis heeft dus gelogen tegen Nadia
Alweer?quote:Op zondag 25 november 2007 19:41 schreef Varen het volgende:
Nadia weet zeker dat ze Dennis weg stemt, zegt ze tegen Amanda
That"s the big question sir. Daar mag ze dus niet over praten.quote:
thank uquote:Op zondag 25 november 2007 19:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noem dat maar geflanst!
Toffe Prospera.
Hebben jullie nog geen aanwijzingen dan?quote:Op zondag 25 november 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
That"s the big question sir. Daar mag ze dus niet over praten.
En dan heeft ze ook nog mysterieuze krassen op haar rug.quote:Op zondag 25 november 2007 19:38 schreef mootie het volgende:
Nadia is het slachtoffer van Dennis, als ik Amanda zo beluister.
Ik denk dat Dennis dat heeft gedaan. Net hadden ze het er volgens mij ook over. Amanda en Nadia.quote:Op zondag 25 november 2007 19:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Over scherpe nagels gesproken, is er nog iets bekend geworden over die nagelstrepen op de rug van de bouwvakker en De Grote Leugen van de kwelende bard Assurancetourix (alias nix)
Hij heeft 'achter' gelogen en haar een mes in de rug gestoken, of zoiets......... EN NU WIL IK WETEN HOE HET ZIT MET DIE KRASSEN.quote:Op zondag 25 november 2007 19:43 schreef 2live het volgende:
[..]
Hebben jullie nog geen aanwijzingen dan?
Nu je het zegt het is weer zwaar kloten, tijd om de boel weer eens te ontluchten!quote:Op zondag 25 november 2007 19:40 schreef DrsH het volgende:
Nou DGK is weer zo interessant, dat ik maar een tijdje met mijn plassert ga spelen want dit is niet om aan te zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naad heeft een "Exorsist" nodig.quote:Op zondag 25 november 2007 19:44 schreef ruby het volgende:
[..]
En dan heeft ze ook nog mysterieuze krassen op haar rug.
Soort van graancirkels zeker.
quote:Op zondag 25 november 2007 19:44 schreef ruby het volgende:
[..]
En dan heeft ze ook nog mysterieuze krassen op haar rug.
Soort van graancirkels zeker.
Dat denk ik dus ook. Tijdens het gesprek met Dennix gisteren zei hij mij net iets te snel: Dat heb ik echt niet gedaan.quote:Op zondag 25 november 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat Dennis dat heeft gedaan. Net hadden ze het er volgens mij ook over. Amanda en Nadia.
Ik geloof er geen zak van. De scriptschrijvers worden een beetje voorspelbaar.quote:
Vanmorgen heb ik de filmpjes nog eens bekeken waarvan BQ de links gepost had. Naad zat op de plee en zei zoiets als: Dat heb jij gedaan. Wat zeg je, zei Dennis een paar keer, maar ze herhaalde het niet meer.quote:Op zondag 25 november 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat Dennis dat heeft gedaan. Net hadden ze het er volgens mij ook over. Amanda en Nadia.
Hoe lang duurde het voordat jullie er niet meer om moesten lachen, ik zie het nu voor het eerst maar vlgs mij zie ik blonde stekels bovenop of niet?quote:Op zondag 25 november 2007 19:47 schreef mootie het volgende:
Vind het toch een beetje jaren '70 huisvrouwenhaar van Amanda.
quote:Op zondag 25 november 2007 19:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voordat jullie er niet meer om moesten lachen, ik zie het nu voor het eerst maar vlgs mij zie ik blonde stekels bovenop of niet?
Hij zei op een gegeven moment: Dat heb ik echt niet gedaan.quote:Op zondag 25 november 2007 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vanmorgen heb ik de filmpjes nog eens bekeken waarvan BQ de links gepost had. Naad zat op de plee en zei zoiets als: Dat heb jij gedaan. Wat zeg je, zei Dennis een paar keer, maar ze herhaalde het niet meer.
quote:Op zondag 25 november 2007 19:49 schreef beequeen het volgende:
Gaan Selene en Dennix Pim Pam Petten?
Ik dacht dat Nadia dat mannelijk en stoer vond.quote:Op zondag 25 november 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zei op een gegeven moment: Dat heb ik echt niet gedaan.
Ik vind het maar een eng mannetje. Denk aan de momenten dat hij haar hoofd naar achter trek als hij haar wil kussen of haar keihard tegen een kast duwt, behoorlijk geweldadig.
Misschien is zijn dark side iets te dark?quote:Op zondag 25 november 2007 19:53 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nadia dat mannelijk en stoer vond.
quote:Op zondag 25 november 2007 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Vond het wel geslaagd (met nogmaals dank aan ikweetniets)
quote:
Ik denk dat dat wel een goeie is voor een nieuwe verhaallijn.quote:
brian kan zelf ook niet met vrouwen omgaanquote:Op zondag 25 november 2007 19:50 schreef mootie het volgende:
Brian gaat weer zeggen dat Dennis niet met vrouwen om kan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |