Je was goed bezig op VOL, heb ff teruggelezenquote:Op zondag 25 november 2007 19:16 schreef mootie het volgende:
Heul niet, dit is m!
Bedankt Prosperaquote:Op zondag 25 november 2007 19:16 schreef mootie het volgende:
Heul niet, dit is m!
Welke wil je hebben, die van Mootie of van Noucky?quote:Op zondag 25 november 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt Prospera![]()
Doe mij eens een linkje naar de bitchfight.
Moots graag.quote:Op zondag 25 november 2007 19:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welke wil je hebben, die van Mootie of van Noucky?
Dat zou echt erg zijnquote:Op zondag 25 november 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
Selene moet naar het hokje.
Jaap: Selene krijgt te horen van de schim dat ze sex moet hebben met Dennix.
Dat begon even voor deze: Moots versus Donatella, strakke opmerkingen van Mootie.quote:
Was ook serieus zwaaaaaaar over de pis.quote:Op zondag 25 november 2007 19:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat begon even voor deze: Moots versus Donatella, strakke opmerkingen van Mootie.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=10795&postdays=0&postorder=asc&start=150
Nadia vertelt het aan Amanda, als ze uit de kooi zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 19:25 schreef noekje het volgende:
Nadia mag er niet over praten maar hij heeft hele grote leugens over Nadia verteld achter. Hij heeft het daar nog proberen te ontkennen maar het lukte hem niet. Hij heeft een ontzettende mes in haar rug gestoken.
Maareh mootie ... wat was er van jouw zijde modbreak-waardig???quote:Op zondag 25 november 2007 19:23 schreef Prospera het volgende:
Dat begon even voor deze: Moots versus Donatella, strakke opmerkingen van Mootie.
Thanx, leuk om even terug te lezen.quote:Op zondag 25 november 2007 19:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik zat fout, want ik liet me uitlokkenquote:Op zondag 25 november 2007 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maareh mootie ... wat was er van jouw zijde modbreak-waardig???
quote:Op zondag 25 november 2007 19:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zat fout, want ik liet me uitlokken![]()
Hmmm was geloof ik die lolly. Iemand zei geef dat kind een lolly en toen zei ik: Van die lollies waar je je gruwelijk in verslikt, dat zijn de beste lollies.
Stoute Moots
Ik had die lolly ergens gestoken waar de zon niet schijnt. Niet bij jou, maar bij die Donna-kijk mij eens tegendraads doen-tellie natuurlijk.quote:Op zondag 25 november 2007 19:30 schreef mootie het volgende:
Hmmm was geloof ik die lolly. Iemand zei geef dat kind een lolly en toen zei ik: Van die lollies waar je je gruwelijk in verslikt, dat zijn de beste lollies.
Stoute Moots
quote:Op zondag 25 november 2007 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had die lolly ergens gestoken waar de zon niet schijnt. Niet bij jou, maar bij die Donna-kijk mij eens tegendraads doen-tellie natuurlijk.
Toffe Moots.
quote:Op zondag 25 november 2007 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had die lolly ergens gestoken waar de zon niet schijnt. Niet bij jou, maar bij die Donna-kijk mij eens tegendraads doen-tellie natuurlijk.
Toffe Moots.
Nou ja, terechtquote:Op zondag 25 november 2007 19:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Was ook serieus zwaaaaaaar over de pis.
Noem dat maar geflanst!quote:Op zondag 25 november 2007 19:35 schreef Prospera het volgende:
Op'tje in elkaar geflanst
Zij wel dat van vrouw zijn?quote:Op zondag 25 november 2007 19:35 schreef mootie het volgende:
Nadia: Dennis snapt het hele gedoe niet van man-zijn.
quote:Op zondag 25 november 2007 19:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Stoute Moots
Goh.quote:Op zondag 25 november 2007 19:17 schreef Prospera het volgende:
Lekker Simpel heeft daar een permban gekregen
quote:Op zondag 25 november 2007 19:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nou ja, terecht![]()
Op'tje in elkaar geflanst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |