abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54825570


Even een vraagje, ik heb op 1 november een bestelling geplaatst bij wehkamp.nl (kookboek) omdat ik hier nog een bon van 10 euro van had. Deze heb ik netjes betaald en deze staat ook op mijn overzicht bij internetbankieren met een betalingskenmerk. Ik vond het wel erg lang duren en heb ze gisteren gebeld maar volgens hen is er geen bestelling bekend en zal ik dus ook niets krijgen. Wat moet ik hiermee doen?

Alvast bedankt
pi_54825638
Kopietje van overzicht naar de Wehkamp sturen?
pi_54825661
Een gratis produkt opzoeken en dit door 100den Fokkers laten bestellen
  zondag 25 november 2007 @ 15:40:30 #4
8428 Racemol
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_54825715
Wat je moet doen? De klantenservice weer bellen en dit keer vasthouden. Je hebt vast nog wel een mailtje van wehkamp met een ordernummer erin? Op het betalingskenmerk zouden ze ook kunnen zoeken neem ik aan.
Wat een onzin, een signature..
pi_54825920
quote:
Op zondag 25 november 2007 15:40 schreef Racemol het volgende:
Wat je moet doen? De klantenservice weer bellen en dit keer vasthouden. Je hebt vast nog wel een mailtje van wehkamp met een ordernummer erin? Op het betalingskenmerk zouden ze ook kunnen zoeken neem ik aan.
Nee ik heb dus geen mailtje met een bevestiging want volgens dat mevrouwtje aan de telefoon heb ik de bestelling te vroeg afgesloten en dus niet 'bevestigd' als ik de bestelling niet terug kan vinden op hun website. Je kan er over discussiëren of dat mijn fout is maar feit blijft dat ze 20 euro van mij hebben gekregen (stap 3 van de bestelling, betalen via Ideal) en dat ze nu net doen of er niks bekend is....

Maar ja, maandag nog maar eens bellen dan..
pi_54826095
Geld moeten ze terugstorten lijkt me, want dat is niet van hun en dus niet voor een product. Ik denk dat je het geld terug kan eisen, want dat moeten ze wel overhouden.
pi_54831226
Als de bestelling niet is afgerond en dus niet is "bevestigd", dan is de afschrijving ook onrechtmatig. Jij kan bewijzen dat je betaald hebt, dus jij staat volgens mij supersterk. Daarnaast heeft Wehkamp het "thuiswinkel waarborg". Mocht je er dus niet met Wehkamp uitkomen, dan kan je je melden bij de geschillencommissie. Hierbij de link van de "thuiswinkel waarborg":
https://beheer.thuiswinke(...)=Wehkamp040729094220
pi_54839169
Vaak staat er als je via iDeal betaald wel een ordernummer oid in de omschrijving. Kijk daar eens naar.
pi_54839262
Er is geld afgeschreven. Dat is al voldoende... Als ze blijven zeiken, kun je dat iig terugvorderen ogv onverschuldigde betaling.
pi_54840933
Bedankt allemaal....ik heb inderdaad een betalingskenmerk op mijn afschrift/online overzicht staan alleen de lady die ik vorige keer aan de telefoon had was niet echt voor rede vatbaar. Vandaag ga ik nogmaals bellen...
pi_54840988
Ben benieuwd.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_54841013
quote:
Op zondag 25 november 2007 15:48 schreef Trusten het volgende:

[..]

Nee ik heb dus geen mailtje met een bevestiging want volgens dat mevrouwtje aan de telefoon heb ik de bestelling te vroeg afgesloten en dus niet 'bevestigd' als ik de bestelling niet terug kan vinden op hun website. Je kan er over discussiëren of dat mijn fout is maar feit blijft dat ze 20 euro van mij hebben gekregen (stap 3 van de bestelling, betalen via Ideal) en dat ze nu net doen of er niks bekend is....

Maar ja, maandag nog maar eens bellen dan..
Als je betaald hebt, is de bestelling ook bevestigd, neem ik aan. Heb zelf weliswaar nooit iets bij Wehkamp besteld, maar bij alle internetbestellingen die ik gedaan heb, is de betaling de laatste stap in het proces.
  maandag 26 november 2007 @ 08:31:11 #13
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_54841104
Kul van die mevrouw. Ideal betalingen komen altijd pas NA de bevestiging. Zou ook een beetje raar zijn als het anders was. Eerst betalen en je dan bedenken. Is je geld al weg. Alsof je de Blokker binnenloopt, eerst moet betalen en daarna pas je stofzuigerzakken mag gaan uitzoeken.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_54874781
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kul van die mevrouw. Ideal betalingen komen altijd pas NA de bevestiging. Zou ook een beetje raar zijn als het anders was. Eerst betalen en je dan bedenken. Is je geld al weg. Alsof je de Blokker binnenloopt, eerst moet betalen en daarna pas je stofzuigerzakken mag gaan uitzoeken.
Nee...na de betaling moet je echt nog bevestigen bij Wehkamp. Je moet wel van te voren de bestelling definitief plaatsen maar na het betalen moet je nogmaals doorklikken om het te bevestigen. Ik vind het ook erg raar maar het is wel zo..
pi_54876243
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:00 schreef Trusten het volgende:
Bedankt allemaal....ik heb inderdaad een betalingskenmerk op mijn afschrift/online overzicht staan alleen de lady die ik vorige keer aan de telefoon had was niet echt voor rede vatbaar. Vandaag ga ik nogmaals bellen...
En??
Trotse mamma :)
pi_54876389
en?
pi_54878159
Ik heb niet gebeld...maar gaat morgen gebeuren. Morgen horen jullie het
pi_54878236
alvast voor morgen: En?
pi_54878932
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:18 schreef Trusten het volgende:

[..]

Nee...na de betaling moet je echt nog bevestigen bij Wehkamp. Je moet wel van te voren de bestelling definitief plaatsen maar na het betalen moet je nogmaals doorklikken om het te bevestigen. Ik vind het ook erg raar maar het is wel zo..
En dan? Als je niet bevestigt krijg je meteen je geld teruggestort?!
pi_54879089
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:42 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

En dan? Als je niet bevestigt krijg je meteen je geld teruggestort?!
nee dan hebben zij het geld en jij hebt een bestelling gedaan maar ze krijgen het blijkbaar niet door bij wehkamp, foutje in het systeem? hebben ze daar wel meer last van
pi_54880016
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:47 schreef Trusten het volgende:

[..]

nee dan hebben zij het geld en jij hebt een bestelling gedaan maar ze krijgen het blijkbaar niet door bij wehkamp, foutje in het systeem? hebben ze daar wel meer last van
Maar je hebt toch een ordernummer? Ergens in hun systeem moet wel iets staan me dunkt... Overigens idioot dat je al betaald hebt en dat je dan nogmaals moet bevestigen.
pi_54880866
quote:
Op maandag 26 november 2007 00:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
Er is geld afgeschreven. Dat is al voldoende... Als ze blijven zeiken, kun je dat iig terugvorderen ogv onverschuldigde betaling.
Als zij zeggen dat er geen bestelling is en dus ook geen overeenkomst kan je idd je geld terugvorderen aan de hand van onverschuldigde betaling. Zou dat gewoon laten doen en vervolgens gewoon opnieuw bestellen.
pi_54892118
Nou daar is de update dan

Net weer even gebeld....en het probleem is dus dat ik de bestelling na het betalen niet heb doorgevoerd waardoor ze wel een betaling maar geen bestelling hebben.

"Heeft u de bestelling wel doorgevoerd? Heel veel mensen vergeten dit bla bla" (verander het dan )

Ik moest vervolgens de bestelling opnieuw doen en dan kiezen voor de betaling via acceptgiro...

Al vind het het totaal niet logisch deze volgorde van bestellen...ga er vanuit dat het nog goed komt dus..
pi_54918263
Vandaag al binnen gehad, nog stel opgelost dus...
  vrijdag 20 maart 2009 @ 14:22:36 #25
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_67238967
Hmmz, exact dezelfde ervaring, zie verhaal hieronder.

Maar wat je gedaan hebt was dus de oplossing? Zonder tussenkomst van iemand van Wehkamp?

De bestelling opnieuw doen met acceptgiro en dan die accepgiro niet betalen?


Edit: Oh, 2 jaar oud, nouja, we zien wel of TS het nog weet..
---------
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hmmz, ff teruglezen morgen, denk na pagina 1 dat ik niet echt een Wehkamp klant ga worden..
Helaas. Waarom dacht ik hier niet eerder aan.


Vandaag kreeg ik een e-mail van een bekende dat er twee mooie aanbiedingen waren bij de Wehkamp. Ik dus kijken, alle voorwaarden gelezen en toen besloten om te bestellen.

Spullen in m'n digitale winkelwagentje gestopt en naar de kassa gegaan.

Drie betaalopties, Ideal, acceptgiro of de pauperoptie; betalen in termijnen.

Ik denk, ik doe Ideal, lekker snel en geen kans op gezeur.



Alles in het begin gaat goed, betalen gaat allemaal goed, de melding "U heeft betaald" komt in beeld en dan ploep, in plaats van naar het venster: 'Verzendadres' te gaan gaat hij terug naar mijn winkelwagentje.

Ik denk whuh, ik heb toch net betaald, hoef ik niks meer te selecteren?

Mail checken. Geen bevestigingsmail ofzo. (Nieuwe klant, weet niet of dit normaal wel gebeurt, maar lijkt me niet meer dan logisch..) Geen melding bij het venster 'mijn bestellingen', niks. Helemaal niks.

Ik de klantenservice mailen, ik denk ik doe het via de mail, kan ik meteen een screenshotje van mijn digitale bankafschrift erbij doen.
quote:
Hallo. Ik heb net een bestelling geplaatst, betaald via Ideal, maar toen dat succesvol afgerond was sprong het scherm terug naar mijn winkelwagentje. Het geld is wel afgeschreven van mijn rekening, maar de bestelling is niet geplaatst, althans niet terug te vinden. Het bewijs is hier te vinden: http://link.jpg Ben ik te ongeduldig of is er iets mis? Er is namelijk ook geen bevestiging in de mail gekomen ofzo.. Bedankt alvast.
Je denkt, dat zou toch afdoende moeten zijn. Maar wat is de fantastische reactie terug:
quote:
Geachte heer ** (<-- De naam was ook nog fout trouwens, tussenvoegsel door hun vergeten.. )


Hartelijk dank voor uw e-mail.


Op dit moment hebben wij geen betaling van u ontvangen . ( ideal)

Volgens onze gegevens staat er geen bestelling voor u genoteerd. Er is kennelijk iets mis gegaan.

Uw bestelling ligt ongetwijfeld nog in uw winkelwagentje en deze heeft u vergeten alsnog te bevestigen.

Om uw bestelling opnieuw te plaatsen kunt u op de volgende link klikken:
http://www.wehkamp.nl/w2/Default.aspx

U kunt onder Mijn wehkamp.nl altijd direct uw bestelling nakijken. Klik hiervoor op de volgende link: http://www.wehkamp.nl/w2/MijnWehkamp/MijnBestellingen.aspx

Mocht u nog geen Mijn wehkamp.nl account hebben, dan kunt u zich via de onderstaande regel aanmelden: https://www.wehkamp.nl/w2/Klantgegevens/OpvoerenAccount.aspx




Met vriendelijke groet,

Ellen Boone

Klantenservice wehkamp.nl
* Zucht *


Het zal vast allemaal wel goedkomen, maar waarom lezen ze daar niet gewoon wat je naar ze stuurt
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_67375607
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 14:22 schreef Manneke_Pils het volgende:

Vandaag kreeg ik een e-mail van een bekende dat er twee mooie aanbiedingen waren bij de Wehkamp. Ik dus kijken, alle voorwaarden gelezen en toen besloten om te bestellen.


vertel wat waren die 2 mooie aanbiedingen ?
pi_67376353
Krijg je straks over een aantal weken gezeik dat je je acceptgiro nog niet betaald hebt
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_68246173
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 14:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hmmz, exact dezelfde ervaring, zie verhaal hieronder.

Maar wat je gedaan hebt was dus de oplossing? Zonder tussenkomst van iemand van Wehkamp?

De bestelling opnieuw doen met acceptgiro en dan die accepgiro niet betalen?


Edit: Oh, 2 jaar oud, nouja, we zien wel of TS het nog weet..
---------
[..]

Helaas. Waarom dacht ik hier niet eerder aan.


Vandaag kreeg ik een e-mail van een bekende dat er twee mooie aanbiedingen waren bij de Wehkamp. Ik dus kijken, alle voorwaarden gelezen en toen besloten om te bestellen.

Spullen in m'n digitale winkelwagentje gestopt en naar de kassa gegaan.

Drie betaalopties, Ideal, acceptgiro of de pauperoptie; betalen in termijnen.

Ik denk, ik doe Ideal, lekker snel en geen kans op gezeur.

[ afbeelding ]

Alles in het begin gaat goed, betalen gaat allemaal goed, de melding "U heeft betaald" komt in beeld en dan ploep, in plaats van naar het venster: 'Verzendadres' te gaan gaat hij terug naar mijn winkelwagentje.

Ik denk whuh, ik heb toch net betaald, hoef ik niks meer te selecteren?

Mail checken. Geen bevestigingsmail ofzo. (Nieuwe klant, weet niet of dit normaal wel gebeurt, maar lijkt me niet meer dan logisch..) Geen melding bij het venster 'mijn bestellingen', niks. Helemaal niks.

Ik de klantenservice mailen, ik denk ik doe het via de mail, kan ik meteen een screenshotje van mijn digitale bankafschrift erbij doen.
[..]

Je denkt, dat zou toch afdoende moeten zijn. Maar wat is de fantastische reactie terug:
[..]

* Zucht *


Het zal vast allemaal wel goedkomen, maar waarom lezen ze daar niet gewoon wat je naar ze stuurt
@Manneke_Pils

ik heb exact hetzelfde probleem... is het bij jou al opgelost?
pi_68249171
lol handig systeem van wehkamp .
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 april 2009 @ 23:34:29 #30
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_68257345
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:01 schreef Kadooosh het volgende:
lol handig systeem van wehkamp .
Daarom bestel ik bij wehkamp alleen met acceptgiro.
Had dit verhaal al eens van kennissen gehoord, dus ja... Dan veiligheid voor alles.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_77561509
Ik zit nu met hetzelfde probleem, ik heb een bestelling gedaan, maar Wehkamp weet van niks en het geld is al afgeschreven van mijn rekening... Ze vertellen mij te wachten of contact op te nemen met mijn bank, heeft iemand dit op weten te lossen?
pi_77563807
Het is destijds simpelweg naar mij verzonden, mét een acceptgiro, die kon ik als niet verzonden beschouwen en het was opgelost.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_77564241
Het duurt dus gewoon nog langer en zal dan gewoon verzonden worden of zie ik dat verkeerd?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:29:55 #34
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_77566140
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het is destijds simpelweg naar mij verzonden, mét een acceptgiro, die kon ik als niet verzonden beschouwen en het was opgelost.
Klopt! Heb precies ditzelfde probleem gehad bij Wehkamp en telefonisch raadden ze dit ook aan (ze voerde de bestelling alsnog in met als optie acceptgiro die ik niet heb gebruikt) en dat is goedgekomen. (geen twee apparaten binnengekregen ) Blijkbaar kunnen ze voor ze met aanmaningen beginnen wel zien of er iets door jou betaald is of niet.

Wel waardeloos dat dit probleem daar al zo lang aanwezig is en ze het nog niet hebben opgelost.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 februari 2010 @ 20:49:14 #35
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77567212
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het is destijds simpelweg naar mij verzonden, mét een acceptgiro, die kon ik als niet verzonden beschouwen en het was opgelost.
heb jij net a;s TS ook nog een nieuwe bestelling moeten doen?
Of heb je gewoon gekregen nav je niet bestelde betaling?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_77568447
Hebben jullie het bewijs van betaling nog ergens naartoe gestuurd? Of kwamen ze zelf met dit voorstel.
pi_77573643
Probeer de livechat eens, dat is het makkelijkste.. Werkt 200.000 keer beter dan de mail of telefoon of andermans ervaringen. (althans, destijds en in mijn geval.)
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_77579064
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:00 schreef Trusten het volgende:
Bedankt allemaal....ik heb inderdaad een betalingskenmerk op mijn afschrift/online overzicht staan alleen de lady die ik vorige keer aan de telefoon had was niet echt voor rede vatbaar. Vandaag ga ik nogmaals bellen...
Ja hoor.. 0900 9709 (¤ 0.20 pm).

Dan heb je straks 2 keer 20 ¤ uitgegeven.

Tot een jaar of wat terug kon je de klantenservice Wehkamp gewoon telefonsch bereiken onder en normaal vast nummer.

TIP: Maak gebruik van de chat optie, bellen ze jou terug vanaf hun telefoon, en kost het je niks.
pi_97868353
Nou pff ik heb dus precies hetzelfde :{ Geld is weg maar geen bestelstatus te vinden. Heb al een mail weg maar is bellen handiger??

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2011 23:44:35 ]
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:13:07 #40
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_97916039
je betalingafschrift downloaden en opslaan (liefst pdf formaat) en dat emailen naar wehkamp met het verhaaltje en het bestelnummer van je product. Komt goed je moet alleen een weekje wachten .

Verder kick je best een oud topic :D
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_97916955
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:13 schreef tuintegel het volgende:
je betalingafschrift downloaden en opslaan (liefst pdf formaat) en dat emailen naar wehkamp met het verhaaltje en het bestelnummer van je product. Komt goed je moet alleen een weekje wachten .

Verder kick je best een oud topic :D
Tis eerder schandalig dat Wehkamp al jaren zo'n fout laat bestaan en zo lekker verdient aan mensen die niet zo kundig zijn om er achteraan te gaan...
dag
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:35:09 #42
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_97917390
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:28 schreef Peter het volgende:

[..]

Tis eerder schandalig dat Wehkamp al jaren zo'n fout laat bestaan en zo lekker verdient aan mensen die niet zo kundig zijn om er achteraan te gaan...
Nergens schrijf ik dat ik wehkamp een tof betaalsysteem vind hebben ;) .

Ik heb het zelf ook gehad en aan de telefoon kom je niet echt veel verder .
Gewoon heel duidelijk in de email schrijven onder welke naam en klantnummer je welke bestelling hebt gedaan en je betaalbewijs erbij . Dan moet het goed komen en dan niks meer bestellen via ideal of vooraf betalen daar , duurt vaak langer (mijn ervaring) .
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:45:55 #43
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97937452
Lol, het probleem komt dus erg vaak voor gezien de vele kicks die dit topique al heeft gehad :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_97946753
Bedankt voor het advies. Heb er vanmiddag nog een mail met printscreen achteraan gestuurd.

Op mijn eerste mail heb ik antwoord :{ :{

quote:
Hartelijk dank voor uw e-mail.

U heeft een vraag over uw bestelling. Deze blijkt helaas uitverkocht. Door de grote vraag zijn wij inmiddels door de voorraad heen. Onze excuses voor het feit dat u hierover niet eerder bent geïnformeerd.
Wij weten niet altijd of en wanneer een uitverkocht artikel of een bepaalde maat van een artikel opnieuw binnenkomt en adviseren u onze website in de gaten te houden.
Wilt u niet afwachten of een artikel opnieuw binnenkomt? Wellicht kunt u op wehkamp.nl alsnog een andere keus maken uit ons assortiment.


Met vriendelijke groet,
Namens

Hoofd Klantenservice.
Echt wtf!
  donderdag 9 juni 2011 @ 18:25:36 #45
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_97947098
Laat het topic elke keer maar gekickt worden. Zo wordt duidelijker en duidelijker wat een waardeloos bedrijf Wehkamp is.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_97953694
Hmm.... waarom kunnen oude klanten daar trouwens wel met acceptgiro na ontvangst betalen, maar moeten nieuwe klanten aan de ideal?
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:03:34 #47
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_97953974
Ik ben stomverbaasd, je kan bij Wehkamp niet met Credit Card betalen.
LOL
Als ik op internet niet met CC kan betalen bestel ik er niets.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:25:20 #48
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_97955172
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:18 schreef heaven7 het volgende:
Bedankt voor het advies. Heb er vanmiddag nog een mail met printscreen achteraan gestuurd.

Op mijn eerste mail heb ik antwoord :{ :{

[..]

Echt wtf!
oh leuk automatisch gegenereerde emailtjes zijn dit , mail naar fritspietersen@wehkamp.nl . Hij zit op de tros radar site om klachten in de gaten te houden . Nu is dat ook een algemeen email adres met een fictieve naam net als ellen boone , die schijnt niet eens te bestaan of er in ieder geval niet meer te werken ) , maar dat heeft mij wel geholpen :) .

Ik had gehoopt dat het met een betaalbewijsje naar de klantenservice wel ok voor je zou zijn .
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_97955435
Bovenstaande mail komt van Ellen Boone!! :o
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:32:54 #50
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_97955653
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben stomverbaasd, je kan bij Wehkamp niet met Credit Card betalen.
LOL
Als ik op internet niet met CC kan betalen bestel ik er niets.
Wat een criterium om ergens al dan niet te bestellen. :')
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')