Nee ik heb dus geen mailtje met een bevestiging want volgens dat mevrouwtje aan de telefoon heb ik de bestelling te vroeg afgesloten en dus niet 'bevestigd' als ik de bestelling niet terug kan vinden op hun website. Je kan er over discussiëren of dat mijn fout is maar feit blijft dat ze 20 euro van mij hebben gekregen (stap 3 van de bestelling, betalen via Ideal) en dat ze nu net doen of er niks bekend is....quote:Op zondag 25 november 2007 15:40 schreef Racemol het volgende:
Wat je moet doen? De klantenservice weer bellen en dit keer vasthouden. Je hebt vast nog wel een mailtje van wehkamp met een ordernummer erin? Op het betalingskenmerk zouden ze ook kunnen zoeken neem ik aan.
Als je betaald hebt, is de bestelling ook bevestigd, neem ik aan. Heb zelf weliswaar nooit iets bij Wehkamp besteld, maar bij alle internetbestellingen die ik gedaan heb, is de betaling de laatste stap in het proces.quote:Op zondag 25 november 2007 15:48 schreef Trusten het volgende:
[..]
Nee ik heb dus geen mailtje met een bevestiging want volgens dat mevrouwtje aan de telefoon heb ik de bestelling te vroeg afgesloten en dus niet 'bevestigd' als ik de bestelling niet terug kan vinden op hun website. Je kan er over discussiëren of dat mijn fout is maar feit blijft dat ze 20 euro van mij hebben gekregen (stap 3 van de bestelling, betalen via Ideal) en dat ze nu net doen of er niks bekend is....![]()
Maar ja, maandag nog maar eens bellen dan..
Nee...na de betaling moet je echt nog bevestigen bij Wehkamp. Je moet wel van te voren de bestelling definitief plaatsen maar na het betalen moet je nogmaals doorklikken om het te bevestigen. Ik vind het ook erg raar maar het is wel zo..quote:Op maandag 26 november 2007 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kul van die mevrouw. Ideal betalingen komen altijd pas NA de bevestiging. Zou ook een beetje raar zijn als het anders was. Eerst betalen en je dan bedenken. Is je geld al weg. Alsof je de Blokker binnenloopt, eerst moet betalen en daarna pas je stofzuigerzakken mag gaan uitzoeken.
En??quote:Op maandag 26 november 2007 08:00 schreef Trusten het volgende:
Bedankt allemaal....ik heb inderdaad een betalingskenmerk op mijn afschrift/online overzicht staan alleen de lady die ik vorige keer aan de telefoon had was niet echt voor rede vatbaar. Vandaag ga ik nogmaals bellen...
En dan? Als je niet bevestigt krijg je meteen je geld teruggestort?!quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:18 schreef Trusten het volgende:
[..]
Nee...na de betaling moet je echt nog bevestigen bij Wehkamp. Je moet wel van te voren de bestelling definitief plaatsen maar na het betalen moet je nogmaals doorklikken om het te bevestigen. Ik vind het ook erg raar maar het is wel zo..
nee dan hebben zij het geld en jij hebt een bestelling gedaan maar ze krijgen het blijkbaar niet door bij wehkamp, foutje in het systeem? hebben ze daar wel meer last vanquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En dan? Als je niet bevestigt krijg je meteen je geld teruggestort?!
Maar je hebt toch een ordernummer? Ergens in hun systeem moet wel iets staan me dunkt... Overigens idioot dat je al betaald hebt en dat je dan nogmaals moet bevestigen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:47 schreef Trusten het volgende:
[..]
nee dan hebben zij het geld en jij hebt een bestelling gedaan maar ze krijgen het blijkbaar niet door bij wehkamp, foutje in het systeem? hebben ze daar wel meer last van
Als zij zeggen dat er geen bestelling is en dus ook geen overeenkomst kan je idd je geld terugvorderen aan de hand van onverschuldigde betaling. Zou dat gewoon laten doen en vervolgens gewoon opnieuw bestellen.quote:Op maandag 26 november 2007 00:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
Er is geld afgeschreven. Dat is al voldoende... Als ze blijven zeiken, kun je dat iig terugvorderen ogv onverschuldigde betaling.
Helaas. Waarom dacht ik hier niet eerder aan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hmmz, ff teruglezen morgen, denk na pagina 1 dat ik niet echt een Wehkamp klant ga worden..
Je denkt, dat zou toch afdoende moeten zijn. Maar wat is de fantastische reactie terug:quote:Hallo. Ik heb net een bestelling geplaatst, betaald via Ideal, maar toen dat succesvol afgerond was sprong het scherm terug naar mijn winkelwagentje. Het geld is wel afgeschreven van mijn rekening, maar de bestelling is niet geplaatst, althans niet terug te vinden. Het bewijs is hier te vinden: http://link.jpg Ben ik te ongeduldig of is er iets mis? Er is namelijk ook geen bevestiging in de mail gekomen ofzo.. Bedankt alvast.
* Zucht *quote:Geachte heer ** (<-- De naam was ook nog fout trouwens, tussenvoegsel door hun vergeten..)
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Op dit moment hebben wij geen betaling van u ontvangen . ( ideal)
Volgens onze gegevens staat er geen bestelling voor u genoteerd. Er is kennelijk iets mis gegaan.
Uw bestelling ligt ongetwijfeld nog in uw winkelwagentje en deze heeft u vergeten alsnog te bevestigen.
Om uw bestelling opnieuw te plaatsen kunt u op de volgende link klikken:
http://www.wehkamp.nl/w2/Default.aspx
U kunt onder Mijn wehkamp.nl altijd direct uw bestelling nakijken. Klik hiervoor op de volgende link: http://www.wehkamp.nl/w2/MijnWehkamp/MijnBestellingen.aspx
Mocht u nog geen Mijn wehkamp.nl account hebben, dan kunt u zich via de onderstaande regel aanmelden: https://www.wehkamp.nl/w2/Klantgegevens/OpvoerenAccount.aspx
Met vriendelijke groet,
Ellen Boone
Klantenservice wehkamp.nl
vertel wat waren die 2 mooie aanbiedingenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
Vandaag kreeg ik een e-mail van een bekende dat er twee mooie aanbiedingen waren bij de Wehkamp. Ik dus kijken, alle voorwaarden gelezen en toen besloten om te bestellen.
@Manneke_Pilsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hmmz, exact dezelfde ervaring, zie verhaal hieronder.
Maar wat je gedaan hebt was dus de oplossing? Zonder tussenkomst van iemand van Wehkamp?
De bestelling opnieuw doen met acceptgiro en dan die accepgiro niet betalen?
Edit: Oh, 2 jaar oud, nouja, we zien wel of TS het nog weet..
---------
[..]
Helaas. Waarom dacht ik hier niet eerder aan.
Vandaag kreeg ik een e-mail van een bekende dat er twee mooie aanbiedingen waren bij de Wehkamp. Ik dus kijken, alle voorwaarden gelezen en toen besloten om te bestellen.
Spullen in m'n digitale winkelwagentje gestopt en naar de kassa gegaan.
Drie betaalopties, Ideal, acceptgiro of de pauperoptie; betalen in termijnen.
Ik denk, ik doe Ideal, lekker snel en geen kans op gezeur.
[ afbeelding ]
Alles in het begin gaat goed, betalen gaat allemaal goed, de melding "U heeft betaald" komt in beeld en dan ploep, in plaats van naar het venster: 'Verzendadres' te gaan gaat hij terug naar mijn winkelwagentje.
Ik denk whuh, ik heb toch net betaald, hoef ik niks meer te selecteren?
Mail checken. Geen bevestigingsmail ofzo. (Nieuwe klant, weet niet of dit normaal wel gebeurt, maar lijkt me niet meer dan logisch..) Geen melding bij het venster 'mijn bestellingen', niks. Helemaal niks.
Ik de klantenservice mailen, ik denk ik doe het via de mail, kan ik meteen een screenshotje van mijn digitale bankafschrift erbij doen.
[..]
Je denkt, dat zou toch afdoende moeten zijn. Maar wat is de fantastische reactie terug:
[..]
* Zucht *
Het zal vast allemaal wel goedkomen, maar waarom lezen ze daar niet gewoon wat je naar ze stuurt
Daarom bestel ik bij wehkamp alleen met acceptgiro.quote:
Klopt! Heb precies ditzelfde probleem gehad bij Wehkamp en telefonisch raadden ze dit ook aan (ze voerde de bestelling alsnog in met als optie acceptgiro die ik niet heb gebruikt) en dat is goedgekomen. (geen twee apparaten binnengekregenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het is destijds simpelweg naar mij verzonden, mét een acceptgiro, die kon ik als niet verzonden beschouwen en het was opgelost.
heb jij net a;s TS ook nog een nieuwe bestelling moeten doen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het is destijds simpelweg naar mij verzonden, mét een acceptgiro, die kon ik als niet verzonden beschouwen en het was opgelost.
Ja hoor.. 0900 9709 (¤ 0.20 pm).quote:Op maandag 26 november 2007 08:00 schreef Trusten het volgende:
Bedankt allemaal....ik heb inderdaad een betalingskenmerk op mijn afschrift/online overzicht staan alleen de lady die ik vorige keer aan de telefoon had was niet echt voor rede vatbaar. Vandaag ga ik nogmaals bellen...
Tis eerder schandalig dat Wehkamp al jaren zo'n fout laat bestaan en zo lekker verdient aan mensen die niet zo kundig zijn om er achteraan te gaan...quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:13 schreef tuintegel het volgende:
je betalingafschrift downloaden en opslaan (liefst pdf formaat) en dat emailen naar wehkamp met het verhaaltje en het bestelnummer van je product. Komt goed je moet alleen een weekje wachten .
Verder kick je best een oud topic
Nergens schrijf ik dat ik wehkamp een tof betaalsysteem vind hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Tis eerder schandalig dat Wehkamp al jaren zo'n fout laat bestaan en zo lekker verdient aan mensen die niet zo kundig zijn om er achteraan te gaan...
Echt wtf!quote:Hartelijk dank voor uw e-mail.
U heeft een vraag over uw bestelling. Deze blijkt helaas uitverkocht. Door de grote vraag zijn wij inmiddels door de voorraad heen. Onze excuses voor het feit dat u hierover niet eerder bent geïnformeerd.
Wij weten niet altijd of en wanneer een uitverkocht artikel of een bepaalde maat van een artikel opnieuw binnenkomt en adviseren u onze website in de gaten te houden.
Wilt u niet afwachten of een artikel opnieuw binnenkomt? Wellicht kunt u op wehkamp.nl alsnog een andere keus maken uit ons assortiment.
Met vriendelijke groet,
Namens
Hoofd Klantenservice.
oh leuk automatisch gegenereerde emailtjes zijn dit , mail naar fritspietersen@wehkamp.nl . Hij zit op de tros radar site om klachten in de gaten te houden . Nu is dat ook een algemeen email adres met een fictieve naam net als ellen boone , die schijnt niet eens te bestaan of er in ieder geval niet meer te werken ) , maar dat heeft mij wel geholpenquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:18 schreef heaven7 het volgende:
Bedankt voor het advies. Heb er vanmiddag nog een mail met printscreen achteraan gestuurd.
Op mijn eerste mail heb ik antwoord![]()
[..]
Echt wtf!
Wat een criterium om ergens al dan niet te bestellen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben stomverbaasd, je kan bij Wehkamp niet met Credit Card betalen.
LOL
Als ik op internet niet met CC kan betalen bestel ik er niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |