vertel wat waren die 2 mooie aanbiedingenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
Vandaag kreeg ik een e-mail van een bekende dat er twee mooie aanbiedingen waren bij de Wehkamp. Ik dus kijken, alle voorwaarden gelezen en toen besloten om te bestellen.
@Manneke_Pilsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hmmz, exact dezelfde ervaring, zie verhaal hieronder.
Maar wat je gedaan hebt was dus de oplossing? Zonder tussenkomst van iemand van Wehkamp?
De bestelling opnieuw doen met acceptgiro en dan die accepgiro niet betalen?
Edit: Oh, 2 jaar oud, nouja, we zien wel of TS het nog weet..
---------
[..]
Helaas. Waarom dacht ik hier niet eerder aan.
Vandaag kreeg ik een e-mail van een bekende dat er twee mooie aanbiedingen waren bij de Wehkamp. Ik dus kijken, alle voorwaarden gelezen en toen besloten om te bestellen.
Spullen in m'n digitale winkelwagentje gestopt en naar de kassa gegaan.
Drie betaalopties, Ideal, acceptgiro of de pauperoptie; betalen in termijnen.
Ik denk, ik doe Ideal, lekker snel en geen kans op gezeur.
[ afbeelding ]
Alles in het begin gaat goed, betalen gaat allemaal goed, de melding "U heeft betaald" komt in beeld en dan ploep, in plaats van naar het venster: 'Verzendadres' te gaan gaat hij terug naar mijn winkelwagentje.
Ik denk whuh, ik heb toch net betaald, hoef ik niks meer te selecteren?
Mail checken. Geen bevestigingsmail ofzo. (Nieuwe klant, weet niet of dit normaal wel gebeurt, maar lijkt me niet meer dan logisch..) Geen melding bij het venster 'mijn bestellingen', niks. Helemaal niks.
Ik de klantenservice mailen, ik denk ik doe het via de mail, kan ik meteen een screenshotje van mijn digitale bankafschrift erbij doen.
[..]
Je denkt, dat zou toch afdoende moeten zijn. Maar wat is de fantastische reactie terug:
[..]
* Zucht *
Het zal vast allemaal wel goedkomen, maar waarom lezen ze daar niet gewoon wat je naar ze stuurt
Daarom bestel ik bij wehkamp alleen met acceptgiro.quote:
Klopt! Heb precies ditzelfde probleem gehad bij Wehkamp en telefonisch raadden ze dit ook aan (ze voerde de bestelling alsnog in met als optie acceptgiro die ik niet heb gebruikt) en dat is goedgekomen. (geen twee apparaten binnengekregenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het is destijds simpelweg naar mij verzonden, mét een acceptgiro, die kon ik als niet verzonden beschouwen en het was opgelost.
heb jij net a;s TS ook nog een nieuwe bestelling moeten doen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het is destijds simpelweg naar mij verzonden, mét een acceptgiro, die kon ik als niet verzonden beschouwen en het was opgelost.
Ja hoor.. 0900 9709 (¤ 0.20 pm).quote:Op maandag 26 november 2007 08:00 schreef Trusten het volgende:
Bedankt allemaal....ik heb inderdaad een betalingskenmerk op mijn afschrift/online overzicht staan alleen de lady die ik vorige keer aan de telefoon had was niet echt voor rede vatbaar. Vandaag ga ik nogmaals bellen...
Tis eerder schandalig dat Wehkamp al jaren zo'n fout laat bestaan en zo lekker verdient aan mensen die niet zo kundig zijn om er achteraan te gaan...quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:13 schreef tuintegel het volgende:
je betalingafschrift downloaden en opslaan (liefst pdf formaat) en dat emailen naar wehkamp met het verhaaltje en het bestelnummer van je product. Komt goed je moet alleen een weekje wachten .
Verder kick je best een oud topic
Nergens schrijf ik dat ik wehkamp een tof betaalsysteem vind hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Tis eerder schandalig dat Wehkamp al jaren zo'n fout laat bestaan en zo lekker verdient aan mensen die niet zo kundig zijn om er achteraan te gaan...
Echt wtf!quote:Hartelijk dank voor uw e-mail.
U heeft een vraag over uw bestelling. Deze blijkt helaas uitverkocht. Door de grote vraag zijn wij inmiddels door de voorraad heen. Onze excuses voor het feit dat u hierover niet eerder bent geïnformeerd.
Wij weten niet altijd of en wanneer een uitverkocht artikel of een bepaalde maat van een artikel opnieuw binnenkomt en adviseren u onze website in de gaten te houden.
Wilt u niet afwachten of een artikel opnieuw binnenkomt? Wellicht kunt u op wehkamp.nl alsnog een andere keus maken uit ons assortiment.
Met vriendelijke groet,
Namens
Hoofd Klantenservice.
oh leuk automatisch gegenereerde emailtjes zijn dit , mail naar fritspietersen@wehkamp.nl . Hij zit op de tros radar site om klachten in de gaten te houden . Nu is dat ook een algemeen email adres met een fictieve naam net als ellen boone , die schijnt niet eens te bestaan of er in ieder geval niet meer te werken ) , maar dat heeft mij wel geholpenquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:18 schreef heaven7 het volgende:
Bedankt voor het advies. Heb er vanmiddag nog een mail met printscreen achteraan gestuurd.
Op mijn eerste mail heb ik antwoord![]()
[..]
Echt wtf!
Wat een criterium om ergens al dan niet te bestellen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben stomverbaasd, je kan bij Wehkamp niet met Credit Card betalen.
LOL
Als ik op internet niet met CC kan betalen bestel ik er niets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |