Hmmz, exact dezelfde ervaring, zie verhaal hieronder.
Maar wat je gedaan hebt was dus de oplossing? Zonder tussenkomst van iemand van Wehkamp?
De bestelling opnieuw doen met acceptgiro en dan die accepgiro niet betalen?
Edit: Oh, 2 jaar oud, nouja, we zien wel of TS het nog weet..---------
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:08 schreef Manneke_Pils het volgende:Hmmz, ff teruglezen morgen, denk na pagina 1 dat ik niet echt een Wehkamp klant ga worden..

Helaas. Waarom dacht ik hier niet eerder aan.
Vandaag kreeg ik een e-mail van een bekende dat er twee mooie aanbiedingen waren bij de Wehkamp. Ik dus kijken, alle voorwaarden gelezen en toen besloten om te bestellen.
Spullen in m'n digitale winkelwagentje gestopt en naar de kassa gegaan.
Drie betaalopties, Ideal, acceptgiro of de pauperoptie; betalen in termijnen.
Ik denk, ik doe Ideal, lekker snel en geen kans op gezeur.
![]()
Alles in het begin gaat goed, betalen gaat allemaal goed, de melding "U heeft betaald" komt in beeld en dan ploep, in plaats van naar het venster: 'Verzendadres' te gaan gaat hij terug naar mijn winkelwagentje.
Ik denk whuh, ik heb toch net betaald, hoef ik niks meer te selecteren?
Mail checken. Geen bevestigingsmail ofzo. (Nieuwe klant, weet niet of dit normaal wel gebeurt, maar lijkt me niet meer dan logisch..) Geen melding bij het venster 'mijn bestellingen', niks. Helemaal niks.
Ik de klantenservice mailen, ik denk ik doe het via de mail, kan ik meteen een screenshotje van mijn digitale bankafschrift erbij doen.
quote:
Hallo. Ik heb net een bestelling geplaatst, betaald via Ideal, maar toen dat succesvol afgerond was sprong het scherm terug naar mijn winkelwagentje. Het geld is wel afgeschreven van mijn rekening, maar de bestelling is niet geplaatst, althans niet terug te vinden. Het bewijs is hier te vinden:
http://link.jpg Ben ik te ongeduldig of is er iets mis? Er is namelijk ook geen bevestiging in de mail gekomen ofzo.. Bedankt alvast.
Je denkt, dat zou toch afdoende moeten zijn. Maar wat is de fantastische reactie terug:
quote:
Geachte heer ** (<-- De naam was ook nog fout trouwens, tussenvoegsel door hun vergeten..

)
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Op dit moment hebben wij geen betaling van u ontvangen . ( ideal)
Volgens onze gegevens staat er geen bestelling voor u genoteerd. Er is kennelijk iets mis gegaan.
Uw bestelling ligt ongetwijfeld nog in uw winkelwagentje en deze heeft u vergeten alsnog te bevestigen.
Om uw bestelling opnieuw te plaatsen kunt u op de volgende link klikken:
http://www.wehkamp.nl/w2/Default.aspxU kunt onder Mijn wehkamp.nl altijd direct uw bestelling nakijken. Klik hiervoor op de volgende link:
http://www.wehkamp.nl/w2/MijnWehkamp/MijnBestellingen.aspxMocht u nog geen Mijn wehkamp.nl account hebben, dan kunt u zich via de onderstaande regel aanmelden:
https://www.wehkamp.nl/w2/Klantgegevens/OpvoerenAccount.aspx Met vriendelijke groet,
Ellen Boone
Klantenservice wehkamp.nl
* Zucht *
Het zal vast allemaal wel goedkomen, maar waarom lezen ze daar niet gewoon wat je naar ze stuurt