abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54825570

Even een vraagje, ik heb op 1 november een bestelling geplaatst bij wehkamp.nl (kookboek) omdat ik hier nog een bon van 10 euro van had. Deze heb ik netjes betaald en deze staat ook op mijn overzicht bij internetbankieren met een betalingskenmerk. Ik vond het wel erg lang duren en heb ze gisteren gebeld maar volgens hen is er geen bestelling bekend en zal ik dus ook niets krijgen. Wat moet ik hiermee doen?

Alvast bedankt
pi_54825638
Kopietje van overzicht naar de Wehkamp sturen?
pi_54825661
Een gratis produkt opzoeken en dit door 100den Fokkers laten bestellen
  zondag 25 november 2007 @ 15:40:30 #4
8428 Racemol
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_54825715
Wat je moet doen? De klantenservice weer bellen en dit keer vasthouden. Je hebt vast nog wel een mailtje van wehkamp met een ordernummer erin? Op het betalingskenmerk zouden ze ook kunnen zoeken neem ik aan.
Wat een onzin, een signature..
pi_54825920
quote:
Op zondag 25 november 2007 15:40 schreef Racemol het volgende:
Wat je moet doen? De klantenservice weer bellen en dit keer vasthouden. Je hebt vast nog wel een mailtje van wehkamp met een ordernummer erin? Op het betalingskenmerk zouden ze ook kunnen zoeken neem ik aan.
Nee ik heb dus geen mailtje met een bevestiging want volgens dat mevrouwtje aan de telefoon heb ik de bestelling te vroeg afgesloten en dus niet 'bevestigd' als ik de bestelling niet terug kan vinden op hun website. Je kan er over discussiëren of dat mijn fout is maar feit blijft dat ze 20 euro van mij hebben gekregen (stap 3 van de bestelling, betalen via Ideal) en dat ze nu net doen of er niks bekend is....

Maar ja, maandag nog maar eens bellen dan..
pi_54826095
Geld moeten ze terugstorten lijkt me, want dat is niet van hun en dus niet voor een product. Ik denk dat je het geld terug kan eisen, want dat moeten ze wel overhouden.
pi_54831226
Als de bestelling niet is afgerond en dus niet is "bevestigd", dan is de afschrijving ook onrechtmatig. Jij kan bewijzen dat je betaald hebt, dus jij staat volgens mij supersterk. Daarnaast heeft Wehkamp het "thuiswinkel waarborg". Mocht je er dus niet met Wehkamp uitkomen, dan kan je je melden bij de geschillencommissie. Hierbij de link van de "thuiswinkel waarborg":
https://beheer.thuiswinke(...)=Wehkamp040729094220
pi_54839169
Vaak staat er als je via iDeal betaald wel een ordernummer oid in de omschrijving. Kijk daar eens naar.
pi_54839262
Er is geld afgeschreven. Dat is al voldoende... Als ze blijven zeiken, kun je dat iig terugvorderen ogv onverschuldigde betaling.
pi_54840933
Bedankt allemaal....ik heb inderdaad een betalingskenmerk op mijn afschrift/online overzicht staan alleen de lady die ik vorige keer aan de telefoon had was niet echt voor rede vatbaar. Vandaag ga ik nogmaals bellen...
pi_54840988
Ben benieuwd.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_54841013
quote:
Op zondag 25 november 2007 15:48 schreef Trusten het volgende:

[..]

Nee ik heb dus geen mailtje met een bevestiging want volgens dat mevrouwtje aan de telefoon heb ik de bestelling te vroeg afgesloten en dus niet 'bevestigd' als ik de bestelling niet terug kan vinden op hun website. Je kan er over discussiëren of dat mijn fout is maar feit blijft dat ze 20 euro van mij hebben gekregen (stap 3 van de bestelling, betalen via Ideal) en dat ze nu net doen of er niks bekend is....

Maar ja, maandag nog maar eens bellen dan..
Als je betaald hebt, is de bestelling ook bevestigd, neem ik aan. Heb zelf weliswaar nooit iets bij Wehkamp besteld, maar bij alle internetbestellingen die ik gedaan heb, is de betaling de laatste stap in het proces.
  maandag 26 november 2007 @ 08:31:11 #13
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_54841104
Kul van die mevrouw. Ideal betalingen komen altijd pas NA de bevestiging. Zou ook een beetje raar zijn als het anders was. Eerst betalen en je dan bedenken. Is je geld al weg. Alsof je de Blokker binnenloopt, eerst moet betalen en daarna pas je stofzuigerzakken mag gaan uitzoeken.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_54874781
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kul van die mevrouw. Ideal betalingen komen altijd pas NA de bevestiging. Zou ook een beetje raar zijn als het anders was. Eerst betalen en je dan bedenken. Is je geld al weg. Alsof je de Blokker binnenloopt, eerst moet betalen en daarna pas je stofzuigerzakken mag gaan uitzoeken.
Nee...na de betaling moet je echt nog bevestigen bij Wehkamp. Je moet wel van te voren de bestelling definitief plaatsen maar na het betalen moet je nogmaals doorklikken om het te bevestigen. Ik vind het ook erg raar maar het is wel zo..
pi_54876243
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:00 schreef Trusten het volgende:
Bedankt allemaal....ik heb inderdaad een betalingskenmerk op mijn afschrift/online overzicht staan alleen de lady die ik vorige keer aan de telefoon had was niet echt voor rede vatbaar. Vandaag ga ik nogmaals bellen...
En??
Trotse mamma :)
pi_54876389
en?
pi_54878159
Ik heb niet gebeld...maar gaat morgen gebeuren. Morgen horen jullie het
pi_54878236
alvast voor morgen: En?
pi_54878932
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:18 schreef Trusten het volgende:

[..]

Nee...na de betaling moet je echt nog bevestigen bij Wehkamp. Je moet wel van te voren de bestelling definitief plaatsen maar na het betalen moet je nogmaals doorklikken om het te bevestigen. Ik vind het ook erg raar maar het is wel zo..
En dan? Als je niet bevestigt krijg je meteen je geld teruggestort?!
pi_54879089
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:42 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

En dan? Als je niet bevestigt krijg je meteen je geld teruggestort?!
nee dan hebben zij het geld en jij hebt een bestelling gedaan maar ze krijgen het blijkbaar niet door bij wehkamp, foutje in het systeem? hebben ze daar wel meer last van
pi_54880016
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:47 schreef Trusten het volgende:

[..]

nee dan hebben zij het geld en jij hebt een bestelling gedaan maar ze krijgen het blijkbaar niet door bij wehkamp, foutje in het systeem? hebben ze daar wel meer last van
Maar je hebt toch een ordernummer? Ergens in hun systeem moet wel iets staan me dunkt... Overigens idioot dat je al betaald hebt en dat je dan nogmaals moet bevestigen.
pi_54880866
quote:
Op maandag 26 november 2007 00:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
Er is geld afgeschreven. Dat is al voldoende... Als ze blijven zeiken, kun je dat iig terugvorderen ogv onverschuldigde betaling.
Als zij zeggen dat er geen bestelling is en dus ook geen overeenkomst kan je idd je geld terugvorderen aan de hand van onverschuldigde betaling. Zou dat gewoon laten doen en vervolgens gewoon opnieuw bestellen.
pi_54892118
Nou daar is de update dan

Net weer even gebeld....en het probleem is dus dat ik de bestelling na het betalen niet heb doorgevoerd waardoor ze wel een betaling maar geen bestelling hebben.

"Heeft u de bestelling wel doorgevoerd? Heel veel mensen vergeten dit bla bla" (verander het dan )

Ik moest vervolgens de bestelling opnieuw doen en dan kiezen voor de betaling via acceptgiro...

Al vind het het totaal niet logisch deze volgorde van bestellen...ga er vanuit dat het nog goed komt dus..
pi_54918263
Vandaag al binnen gehad, nog stel opgelost dus...
  vrijdag 20 maart 2009 @ 14:22:36 #25
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_67238967
Hmmz, exact dezelfde ervaring, zie verhaal hieronder.

Maar wat je gedaan hebt was dus de oplossing? Zonder tussenkomst van iemand van Wehkamp?

De bestelling opnieuw doen met acceptgiro en dan die accepgiro niet betalen?

Edit: Oh, 2 jaar oud, nouja, we zien wel of TS het nog weet..
---------
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hmmz, ff teruglezen morgen, denk na pagina 1 dat ik niet echt een Wehkamp klant ga worden..
Helaas. Waarom dacht ik hier niet eerder aan.

Vandaag kreeg ik een e-mail van een bekende dat er twee mooie aanbiedingen waren bij de Wehkamp. Ik dus kijken, alle voorwaarden gelezen en toen besloten om te bestellen.

Spullen in m'n digitale winkelwagentje gestopt en naar de kassa gegaan.

Drie betaalopties, Ideal, acceptgiro of de pauperoptie; betalen in termijnen.

Ik denk, ik doe Ideal, lekker snel en geen kans op gezeur.

Alles in het begin gaat goed, betalen gaat allemaal goed, de melding "U heeft betaald" komt in beeld en dan ploep, in plaats van naar het venster: 'Verzendadres' te gaan gaat hij terug naar mijn winkelwagentje.

Ik denk whuh, ik heb toch net betaald, hoef ik niks meer te selecteren?

Mail checken. Geen bevestigingsmail ofzo. (Nieuwe klant, weet niet of dit normaal wel gebeurt, maar lijkt me niet meer dan logisch..) Geen melding bij het venster 'mijn bestellingen', niks. Helemaal niks.

Ik de klantenservice mailen, ik denk ik doe het via de mail, kan ik meteen een screenshotje van mijn digitale bankafschrift erbij doen.
quote:
Hallo. Ik heb net een bestelling geplaatst, betaald via Ideal, maar toen dat succesvol afgerond was sprong het scherm terug naar mijn winkelwagentje. Het geld is wel afgeschreven van mijn rekening, maar de bestelling is niet geplaatst, althans niet terug te vinden. Het bewijs is hier te vinden: http://link.jpg Ben ik te ongeduldig of is er iets mis? Er is namelijk ook geen bevestiging in de mail gekomen ofzo.. Bedankt alvast.
Je denkt, dat zou toch afdoende moeten zijn. Maar wat is de fantastische reactie terug:
quote:
Geachte heer ** (<-- De naam was ook nog fout trouwens, tussenvoegsel door hun vergeten.. )

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Op dit moment hebben wij geen betaling van u ontvangen . ( ideal)

Volgens onze gegevens staat er geen bestelling voor u genoteerd. Er is kennelijk iets mis gegaan.

Uw bestelling ligt ongetwijfeld nog in uw winkelwagentje en deze heeft u vergeten alsnog te bevestigen.

Om uw bestelling opnieuw te plaatsen kunt u op de volgende link klikken:
http://www.wehkamp.nl/w2/Default.aspx

U kunt onder Mijn wehkamp.nl altijd direct uw bestelling nakijken. Klik hiervoor op de volgende link: http://www.wehkamp.nl/w2/MijnWehkamp/MijnBestellingen.aspx

Mocht u nog geen Mijn wehkamp.nl account hebben, dan kunt u zich via de onderstaande regel aanmelden: https://www.wehkamp.nl/w2/Klantgegevens/OpvoerenAccount.aspx

Met vriendelijke groet,

Ellen Boone

Klantenservice wehkamp.nl
* Zucht *

Het zal vast allemaal wel goedkomen, maar waarom lezen ze daar niet gewoon wat je naar ze stuurt
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')