Dat is een topuser die het met mijn klacht eens zou zijn jaquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:24 schreef veldmuis het volgende:
BrauN.
HOUD JE SMERIGE PROPAGANDA VOOR JE WIL JE!?!?!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Je had ook gewoon een broodje kunnen nemen in plaats van friet(dat is sowieso niet te vreten. )
die broodjes zijn kankerduurquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Je had ook gewoon een broodje kunnen nemen in plaats van friet(dat is sowieso niet te vreten. )
Vertel hem dat je aids krijgt van broodjes!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
HOUD JE SMERIGE PROPAGANDA VOOR JE WIL JE!?!?!
SMERIGE BOOMKNUFFELAAR. DADELIJK GA JE ME NOG DE TWEEDE WERELDOORLOG AANPRATEN MAN, GA SOKKEN BREIEN OFZO
Dat je dat durft te zeggen tegen mij [afbeelding]
Friet is gewoon viesquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
HOUD JE SMERIGE PROPAGANDA VOOR JE WIL JE!?!?!
SMERIGE BOOMKNUFFELAAR. DADELIJK GA JE ME NOG DE TWEEDE WERELDOORLOG AANPRATEN MAN, GA SOKKEN BREIEN OFZO
Dat je dat durft te zeggen tegen mij![]()
Maar wel veel lekkerder dan friet.quote:
quote:Zoals lollerkuuul zou zeggen ''ze
lfs in de pruim van jennifuuur kan je wel een verdwaald frietje vinden''
Ik zei dat ik eten wilde, niet dat ik wilde deelnemen aan 1 of ander aidsuitwisselingsprogrammaquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:32 schreef Onderbroek het volgende:
@TS
als je paar 100 meter richting centrum had gelopen dan had je gezien dat er 2 macs en 1 negermac waren
Als je niet eens een friettent in Eindhoven kan vinden ben je Eindhoven onwaardig.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:21 schreef Frituurkoning het volgende:
Ey mênneke, lees mijn post hierboven. En het was verdomme 'savonds, da frietkot was al dicht mênquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Loser!
Aan de stadkant staat net buiten 't station 'n frietkotNiet dat ik daar friet zou willen halen, maar als je nog iets verder doorloopt heb je zelfs 'n Mc Donald's zitten. Volgende keer iets verder kijken dan de stuivers op de grond
Gelukkig ben ik niet naar Chillburg gegaan aangezien ons pa me ophaaldequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je niet eens een friettent in Eindhoven kan vinden ben je Eindhoven onwaardig.
Opzouten uit onze mooie stad.
Ga maar lekker naarTilburg
.
Eeij matje, gai hat ut over da d'r gin friettent boite ut station waar. Dêh is 'r dus wel he, nondejuquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:34 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Ey mênneke, lees mijn post hierboven. En het was verdomme 'savonds, da frietkot was al dicht mên!!!!
die bestaat niet meer sinds paar weken. eigenaar is opgepakt omdat hij zich had afgetrokken op de mayo..waren ze tijdens een keuring achter gekomenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Loser!
Aan de stadkant staat net buiten 't station 'n frietkotNiet dat ik daar friet zou willen halen, maar als je nog iets verder doorloopt heb je zelfs 'n Mc Donald's zitten. Volgende keer iets verder kijken dan de stuivers op de grond
En nu zit je in welk inteelt boerendorp?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:34 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet naar Chillburg gegaan aangezien ons pa me ophaalde
Daar heeft Eric_Cantona dus zijn aids opgelopenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:36 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
die bestaat niet meer sinds paar weken. eigenaar is opgepakt omdat hij zich had afgetrokken op de mayo..waren ze tijdens een keuring achter gekomen
Jeez, waar heb je dat 14de hands verhaal vandaan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:36 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
die bestaat niet meer sinds paar weken. eigenaar is opgepakt omdat hij zich had afgetrokken op de mayo..waren ze tijdens een keuring achter gekomen
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:36 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
Mensen die zo mongolisch zijn dat ze het verschil niet proeven tussen zalf en cum waardoor ze alleen maar cum etenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jeez, waar heb je dat 14de hands verhaal vandaan?![]()
Die ken ik zowat van elke shoarma dan wel friettent in heel Nederland.
Dat is echt DE hoax van 1976.
Dat er nog steeds mensen zijn die die onzin geloven/ door zeveren.
Tilburg is gewoon de voorloper van Almere maar dan met ietwat meer dikke wijven " studentes" johquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
enige goeie uit Eindhoven: de trein naar Tilburg
Begint ie tegen mij dat ik niet goed leesquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:36 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Daar heeft Eric_Cantona dus zijn aids opgelopen!
!
!
Dat zeiden je ouders ook toen je nog leefde na de geboortequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Shit, er gaat iets mis.
Ja, vast, en bij jou vergeten ze elke keer die frituurpan over je kop leeg te gooien als ie goed heet is.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:43 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Dat zeiden je ouders ook toen je nog leefde na de geboorte
Ik denk eerder dat je een deja vu had dan een mooi staaltje helderziendheid toen je dat lasquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:43 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Dat zeiden je ouders ook toen je nog leefde na de geboorte
Dat is niet alleen een matige grap, het is feitelijk nog onjuist ook. Ieder kind van 4 weet dat de Tilburgse wijven kunnen wedijveren met die van Rio en Bangkok!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tilburg is gewoon de voorloper van Almere maar dan met ietwat meer dikke wijven " studentes" joh.
Been there several times en nee sorry... Tot je 22ste is dat wel aardig, daarna kijk je wel verder dan dat grut daar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is niet alleen een matige grap, het is feitelijk nog onjuist ook. Ieder kind van 4 weet dat de Tilburgse wijven kunnen wedijveren met die van Rio en Bangkok!
EY BOLLE.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Been there several times en nee sorry... Tot je 22ste is dat wel aardig, daarna kijk je wel verder dan dat grut daar.
Hoop ik.....
Hehe, ach gosj... Dan snap ik hetquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:48 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
EY BOLLE.
LAAT IK NOU NET JONGER ZIJN DAN 22
EY JIJ!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:48 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
EY BOLLE.
LAAT IK NOU NET JONGER ZIJN DAN 22
Als er nu in Eindhoven überhaupt wijven zouden binnen komen had je een dik punt gescoord.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:49 schreef bleiblei het volgende:
Hoorde laatst wel een kloppende stelling van een native Tilburger.
Tilburgse vrouwen zijn komen lekker binnen op hun 18de en naar mate de studie vorderd veranderen ze OF in dikke biervarkens OF in ontzettend saaie burgertrutten met sjaaltjes en alle bijbehorende attributen.
Vrouwen zatquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als er nu in Eindhoven überhaupt wijven zouden binnen komen had je een dik punt gescoord.
Jij bent alleen maar op het station geweestquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:27 schreef Frituurkoning het volgende:
De vrouwen waren spuuglelijk in Eindhoven!
Hohoho!quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:29 schreef Allure_ het volgende:
Ik hoop dat Arnol de volgende keer over je heen rijdt, en dat ie je bombardeert met christelijke leuzen waardoor je vervolgens langzaam sterft.
Jah, en de crackhoertjes op Amsterdam CS zijn ook allemaal spuuglelijkquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:27 schreef Frituurkoning het volgende:
Waar wel dan?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent alleen maar op het station geweest![]()
Ik vond 'm wel goedquote:
Ik hoor dat ik hier met een kenner te maken heb ?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel goed.
Op het station staan alleen maar importhoeren en Limburgers omdat zij in hun eigen provincie niet eens over degelijke scholen en wekgelegenheden bezitten. Dat verklaart de lelijke wijven. Oja, Eindhoven wordt ook ingesloten door vele wanstaltige dorpen, daar komt ook wel wat lelijks vandaan.
dr zit aan de voorkant van het station zo'n kiosk achtig iets waar ze fritten bakken.. alleen die zijn niet te vretenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:35 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Ik hoor dat ik hier met een kenner te maken heb ?
Vertel mij dan eens jonkvrouwe, waar is er een fatsoenlijke friettent BIJ het station!?!?!?!?
ik quote mezelf nog een keer (uitblijven van reactie frituurkönig)quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:31 schreef Isdatzo het volgende:
ja idd want op de TU loopt toch wel wat fatsoenlijks rond zo af en to
Ey mênneke, zoals je al eerder kon lezen in dit topic bleek die zaak dicht te zijnquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
dr zit aan de voorkant van het station zo'n kiosk achtig iets waar ze fritten bakken.. alleen die zijn niet te vreten
Gewoon geen friet vreten. Word je dik en vadsig en smerig vanquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:35 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Ik hoor dat ik hier met een kenner te maken heb ?
Vertel mij dan eens jonkvrouwe, waar is er een fatsoenlijke friettent BIJ het station!?!?!?!?
Van een beetje friet is nog nooit iemand smerig en vadsig geworden hoorquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon geen friet vreten. Word je dik en vadsig en smerig van![]()
! Je kunt ook kiezen voor een oerdegelijk gezond broodje.
Alhoewel, zo'n saté kroketje uit de muur is wel erg lekker op het station.
Oké, wanneer mag ik proevenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:40 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Van een beetje friet is nog nooit iemand smerig en vadsig geworden hoor!?!?!?
Blijkbaar heb jij de snacks van de FrituurKoning nog niet geproeft, gij heiden!
sorry maar ik lees alleen de OP's van kwaliteit-topicsquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:37 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Ey mênneke, zoals je al eerder kon lezen in dit topic bleek die zaak dicht te zijn!
Och médje, ge mogt vanoavond nog langskeumenquote:
Pics waarvan?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:48 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, we wachten de pics af.. dán komt er pas een reactie.
Ja, dat weet ik, maar het gaat niet om de pics, ik bedoel, ik zie er best leuk uit...quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:48 schreef Isdatzo het volgende:
dacht dat je dat ondertussen wel begrepen had![]()
Nou, eigenlijk welquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:50 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar het gaat niet om de pics, ik bedoel, ik zie er best leuk uit...
Maar ik kan pijpen! dat wil je niet weten!
O ja, dat zou best kunnen.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:52 schreef Isdatzo het volgende:
misschien kan braun de koning dat painten
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:27 schreef Frituurkoning het volgende:
ik zou je doenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:53 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Dankjewel schat![]()
Maar ik geef je gelijk.. de friet van smullers is walgelijk![]()
Falafel is erg lekker daar bij dat kebabtentje![]()
Bezig, tis wel lastig op een laptopquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:52 schreef Isdatzo het volgende:
misschien kan braun de koning dat painten
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:55 schreef MASD het volgende:
[..]
ik zou je doenen daarna dat broodje kebab.
gyrosquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:55 schreef MASD het volgende:
[..]
ik zou je doenen daarna dat broodje kebab.
Dèh is okquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:48 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Och médje, ge mogt vanoavond nog langskeumen![]()
Een mooie tekening voor jouquote:
Vet romantischquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:00 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Een mooie tekening voor jou![]()
[ afbeelding ]
D'r inquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vet romantisch!
Heb je je vriendin achter dat frietkot verstopt?
quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:56 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Bezig, tis wel lastig op een laptop
Ja enorm. Gelukkig is Tilburg wel een metropool hèquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:03 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
D'r in![]()
De hele nacht lang zit ze daar in de kou![]()
Maar het station etc lijkt wel hé?![]()
Goed heur, net een zak popcorn opquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja enorm. Gelukkig is Tilburg wel een metropool hè.
Hoe is 't verder poepje?
Vreetschuurquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:06 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Goed heur, net een zak popcorn op![]()
Alhoewel ik nu wel vaak moet gaan sporten![]()
De volgende keer gefrituurde popcorn proberen![]()
Popcorn heeft weinig voedingswaardequote:Op zaterdag 24 november 2007 01:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vreetschuur.
En, al een labrador, kids en een huis aangeschaft? Zo ja, dan wil ik je maitresse zijn
.
Ja, ik wilde kids tussen haakjes zetten omat het zo'n walgelijk woord isquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:11 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Popcorn heeft weinig voedingswaarde![]()
Maarre, huis is geregelt, nu de ''kids'' nog *hint**hint*
Wat een kut woord kids
Wheheh, als je zo doorgaat word je nog de vrouwelijke Ferry van de Zaandeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 24 november 2007 01:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik wilde kids tussen haakjes zetten omat het zo'n walgelijk woord is. Je snapt me wel
.
Volgens men krèdde gij lillike keinder![]()
.
Ghehe die gekke boy blijft ook maar schitteren op Omroep Broabant!quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:16 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Wheheh, als je zo doorgaat word je nog de vrouwelijke Ferry van de Zaandeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Moar alé, ons kinder kunne toch nooi nie lillijk zén?![]()
Ik verdenk BrauN ervan Ferry te zijnquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ghehe die gekke boy blijft ook maar schitteren op Omroep Broabant!
Nee, dès woar. Maarja, dèh gunnie al hedde 't gèr
.
Ik verdenk Allure_ ervan Eefje Wentelteefje te zijnquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:20 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Ik verdenk BrauN ervan Ferry te zijn![]()
Moar hoe is da léve in diene lichtstad?![]()
Had me dan ff gebelt toen ik in Eindhoven was, had m'n pa me ook niet op hoeven te halenquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik verdenk Allure_ ervan Eefje Wentelteefje te zijn.
Slecht, ik mis je.
Ja, moet ik jouw aanwezigheid soms aanvoelenquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:23 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Had me dan ff gebelt toen ik in Eindhoven was, had m'n pa me ook niet op hoeven te halen![]()
Er is trouwens wel een rechtstreekse bus van mijn dorp naar Eindhoven![]()
Je pa je ophalen?quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:23 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Had me dan ff gebelt toen ik in Eindhoven was, had m'n pa me ook niet op hoeven te halen![]()
Er is trouwens wel een rechtstreekse bus van mijn dorp naar Eindhoven![]()
Voelde je niet dan die sexuele prikkeling door je lichaam zodra ik de trein uitstapte? Ik had meteen een stijve frikandel heurquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, moet ik jouw aanwezigheid soms aanvoelen?
Er is ook een rechtsreekse vrachtwagen van jouw dorp naar Eindhoven. Of hedde die truck niet meer?
Ja, nu je het zegt. Mijn punani begon al wild te doen, en ik begreep het maar nietquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:28 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Voelde je niet dan die sexuele prikkeling door je lichaam zodra ik de trein uitstapte? Ik had meteen een stijve frikandel heur![]()
![]()
Nee da is d'r nie. Wel een schóne waoge![]()
Die hej zéker nie veul geleje, net als gij schón wéfkequote:Op zaterdag 24 november 2007 01:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt. Mijn punani begon al wild te doen, en ik begreep het maar niet.
Die hej niet veul geleje? Ofzoiets.
Naja, nu zén ik slaopequote:Op zaterdag 24 november 2007 01:34 schreef Allure_ het volgende:
Ahh, goeie ouwe tijd![]()
!
Bronstige beer.
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:36 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Naja, nu zén ik slaope![]()
Moet je morgen weer de delicatesse pwneren schone slaapster??![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Alleen het feit dat ik hier rondloop zou Eindhoven al moeten verzekeren van een hogere plek in de ranglijst.
Grote mond maar geen dadenquote:Op zondag 2 december 2007 21:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja en dan nog steeds geen foto's gepost hebben he
je weet waar die pm-knop zit hequote:Op zondag 2 december 2007 21:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Grote mond maar geen daden
Overigens heb ik wel drie foto's van haar online zien staan
Gemak dient de mens.quote:Op zondag 2 december 2007 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn laatste ervaring in Eindhoven. Ik ging de stad in, even bij de snackbar iets bestellen. Moet ik dus op de handmatige manier kleingeld wisselen: 2 euro in een bakje gooien, belletje trekken en dan wisselgeld ontvangen.
Smaken en meningen verschillen gelukkig.quote:Op maandag 3 december 2007 01:10 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Je hebt toch een mond gekregen om te vragen.
Vanuit de ingang van CS kijk je zo tegen de Pathé aan, links daarvan ligt een fatsoenlijke friettent.
Goede paint.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:00 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Een mooie tekening voor jou![]()
[ afbeelding ]
Hoi schatquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:27 schreef JamesBrownie het volgende:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:31 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Maar wel veel lekkerder dan friet.
En ik ben een vrouw.
Je bent gewoon jaloers dat het station in een stad staat die meer titels heeft gewonnen de afgelopen 4 jaar dan dat er in Amsterdam de Champions League is gehaald de afgelopen 10 jaar !quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:04 schreef Ruiseart het volgende:
Hoerig klote kut station in Eindhoven!!!!!11!
Is ookquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:07 schreef Ruiseart het volgende:
Nee, maar Eindhovenaren blijken gewoon collectief tuig te zijn.
Tappasquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:09 schreef n0r het volgende:
Ik ben geen tuig
OT: Als je in de omgeving van Eindhoven CS geen fatsoenlijk eten gevonden krijgt, moet je gewoon beter zoeken, want het is er wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |