Gemak dient de mens.quote:Op zondag 2 december 2007 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn laatste ervaring in Eindhoven. Ik ging de stad in, even bij de snackbar iets bestellen. Moet ik dus op de handmatige manier kleingeld wisselen: 2 euro in een bakje gooien, belletje trekken en dan wisselgeld ontvangen.
Smaken en meningen verschillen gelukkig.quote:Op maandag 3 december 2007 01:10 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Je hebt toch een mond gekregen om te vragen.
Vanuit de ingang van CS kijk je zo tegen de Pathé aan, links daarvan ligt een fatsoenlijke friettent.
Goede paint.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:00 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Een mooie tekening voor jou![]()
[ afbeelding ]
Hoi schatquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Je had ook gewoon een broodje kunnen nemen in plaats van friet(dat is sowieso niet te vreten. )
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:31 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Maar wel veel lekkerder dan friet.
En ik ben een vrouw.
Je bent gewoon jaloers dat het station in een stad staat die meer titels heeft gewonnen de afgelopen 4 jaar dan dat er in Amsterdam de Champions League is gehaald de afgelopen 10 jaar !quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:04 schreef Ruiseart het volgende:
Hoerig klote kut station in Eindhoven!!!!!11!
Is ookquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:07 schreef Ruiseart het volgende:
Nee, maar Eindhovenaren blijken gewoon collectief tuig te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |